abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205931732
Kan zomaar zijn dat Seven. een punt heeft over hechtingsproblematiek. Meer in het algemeen herken ik dat wel, ik was in m'n jeugd veel te claimerig. Daarna ging het beter maar liet ik juist teveel over mezelf heen lopen, al had dat waarschijnlijk ook deels te maken met de flexibilisering waarbij je het gevoel hebt naar iedereens pijpen te moeten dansen anders kost het je je baan. Dus van het ene extreme naar het andere extreme.

En pas sinds kort weet ik hoe ik goed de balans hierin kan vinden, vooral door veel en goed te communiceren, de basis van iedere relatie, maar ook door wat dichter bij mezelf te blijven. Je kan bijv zeggen dat iemand zijn spullen moet opruimen, omdat dat zo hoort (vanuit anderen), maar je kan ook benoemen dat het je veel energie kost om elke keer achter iemands broek aan te moeten opruimen (vanuit jezelf). Dat je dan leeg gezogen wordt en dat je dan juist meer kortaf gaat reageren.

En ik moet ook wel zeggen, het is het waard om dit verder te onderzoeken. Mijn huidige baan is de eerste baan waar ik hier veel serieuzer mee om ging, aangezien er ook in professionele relaties vaak sprake is van een wederzijdse afhankelijkheid. Het resultaat mag er wezen, ik ontwikkel me daar razendsnel en voel me beter dan ooit. Ik krijg ook regelmatig bevestiging dat collega's dit ook zo voelen. En nu, gewapend met deze nieuwe kennis en ervaringen begint het te kriebelen om weer eens op zoek te gaan naar een leuke vrouw, waarbij ik het gevoel heb dat ik totaal anders in de wedstrijd zou zitten.
  zondag 11 september 2022 @ 13:22:12 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205932782
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:29 schreef Halcon het volgende:

[..]
Grotendeels ligt het ook wel aan haar. Ze had blijkbaar niet zo'n zin in samenwonen (met hem), maar liever lat-ten en wat aanrommelen. Daar had ze bij hem in huis niet genoeg de gelegenheid voor, dus dat gaat dan irriteren.
Dat doet er allemaal niet toe. TS ziet nu zelf het patroon waar hij in zit wat betreft vrouwen. Eerst houdt hij ze op afstand, tot ze hem afwijzen (als hij er niet voor die tijd vandoor gaat) en dan worden zijn gevoelens ineens veel sterker.

Dat ligt niet aan haar. Als TS zich veilig kon hechten, dan was hij nooit in een relatie verzeild geraakt met deze vrouw.
Resistance is futile.
pi_205937239
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2022 13:22 schreef Seven. het volgende:

[..]
Dat doet er allemaal niet toe. TS ziet nu zelf het patroon waar hij in zit wat betreft vrouwen. Eerst houdt hij ze op afstand, tot ze hem afwijzen (als hij er niet voor die tijd vandoor gaat) en dan worden zijn gevoelens ineens veel sterker.

Dat ligt niet aan haar. Als TS zich veilig kon hechten, dan was hij nooit in een relatie verzeild geraakt met deze vrouw.
Nou, hij had een relatie en ze kwam plotseling op straat te staan of zo. Toen ze daarna weer wat anders had, wilde ze zo weer op d'r eigen (om dan ook nog eens van bil te gaan met Jan en alleman).
pi_205938171
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 10:43 schreef Highraven het volgende:
Bij een volgende relatie waar je je irriteert aan een bord dat boven de vaatwasser staat kun je het wel in perspectief plaatsen… Als ze lief en trouw is en je kan samen plezier maken, ben je al een heel eind (wat mij betreft).

Verder past op elk potje een dekseltje, je moet gewoon de juiste nog tegen komen. Is mij ook gelukt, en ineens blijken al die twijfels tijdens een relatie helemaal niet nodig te zijn.
Hier sluit ik mij wel bij aan. Balen dat je relatie op zo’n manier voorbij is gegaan TS, dat lijkt me erg zuur en niet goed voor je zelfvertrouwen. Maar dingen als een rondslingerend bord of een beker, daar mag je best wat van zeggen, maar ik zou er zeker niet door gaan neerkijken op mijn partner.

Als ik het ideale lijstje zou samenstellen voor een partner dan zou die van mij niet door de selectie komen. Sterker nog hij heeft best wat eigenschappen die ik erg irritant vind (onder andere ook huishoudelijke irritaties). Toch merk ik dat de dingen die voor mij echt belangrijk zijn wel goed zitten. We denken over de echt belangrijke dingen hetzelfde. En ik merk aan alles dat zijn hart op de goede plek zit. Daarnaast hebben we na jaren een relatie nog altijd veel plezier.

Ik denk dan ook dat je gewoon de juiste nog niet tegen bent gekomen. Iemand die helemaal voor jou gaat, en waar jij ook helemaal voor gaat. Dan alsnog zullen er irritaties komen. En ik vond samenwonen ook best heftig in het begin. Na jaren alleen te hebben gewoond en mijn eigen plan te hebben getrokken was dat best even aanpassen. Toch is dat goedgekomen met aanpassingen van beide kanten.

Het besef dat je zelf ook een aantal valkuilen hebt is al een goede eerste stap. Dat zal een volgende relatie gemakkelijker maken. Ik heb zelf ook wat problemen gehad op relationeel vlak maar door wat simpele truukjes speelde het amper een rol in mijn huidige relatie.
pi_205938221
Nou, jullie hebben natuurlijk wel deels gelijk met die hechtingsproblematiek. Ik merk die afstandelijkheid bij mezelf ook wel soms in relaties inderdaad. Maar het gedrag van mijn ex werkte ook niet in mijn voordeel. Zij had heel veel bevestiging en zekerheid van mij nodig en soms was ik niet in staat om haar die te geven. In bepaalde perioden had ik ook gewoon wel twijfels over de relatie. Ik hield veel van haar maar merkte dat haar persoonlijke problematiek en terugkerende zelfmoordgedachten zwaar op mijn schouders wogen. Dan nam ik soms afstand om mezelf te beschermen en niet te worden meegezogen in al mijn zorgen om haar. Toen ik voor het eerst een tijd lang afstand voelde, werd zij al verliefd op een ander en ging ze bijna bij me weg. Ze stond toen op het punt om me te verlaten voor iemand die ze 2 weken kende. Ze gaf als motivatie dat ze afstand voelde en dacht dat ik niet meer van haar hield en dat hij haar allerlei dingen had beloofd. Daarna bleek dat ze toch eigenlijk liever bij mij zou blijven en is ze bij me gebleven. Vervolgens ben ik vreselijk onzeker geworden omdat ik het idee had dat ze me zomaar zou kunnen verlaten. Eerst werd ik heel aanhankelijk en toen toch misschien weer meer afstandelijk toen ik oververmoeid werd van de aanhankelijkheid.

Wat ook lastig was, is dat ik geen persoon bent die een vrouw meteen van alles belooft en veel praat over de toekomst of over kinderen krijgen en trouwen en dat soort dingen. Ik heb meer een houding van "we zien wel" en "vandaag houd ik ontzettend veel van je, maar ik kan je niet beloven dat dat morgen ook zo is". Dat is misschien hard maar ik vind het wel eerlijk. Maar zij had meer iemand nodig die wel van alles beloofde.

Wat ik wel heb geleerd, is dat niet iedereen op dezelfde manier communiceert. Voor mijn gevoel ben ik redelijk direct en eerlijk, maar niet bot. Maar als ik opmerkingen maakte over dingen (zoals dat met die vaatwasser), dan vond ze vaak dat ik bot overkwam. Ze was Aziatisch, dus ik denk dat dat een grote rol speelde daarbij. Daar wordt natuurlijk veel minder direct gecommuniceerd en vatten mensen het dus misschien ook wat persoonlijker op als je ze van kritiek voorziet.

En ze begon ook pas vreemd te gaan toen ze een eigen huis had gevonden. Hoewel ze altijd zei dat ze ook nog niet samen wilde wonen en dat ze het prima vond om een andere woning te zoeken, denk ik dat ze stiekem toch wel bij me wilde blijven wonen. Ik denk dat zij het feit dat ik haar niet tegenhield bij het zoeken naar een nieuwe woning zag als een bevestiging dat onze relatie in feite al over was. Ik wilde gewoon echt niet met haar samenwonen omdat ik het te vroeg vond, omdat ik het huis wat te klein vond en omdat ik eerder een slechte samenwoonervaring heb gehad, dus daarom wilde ik het rustig aan doen. Maar zij zag het denk ik als een afwijzing.

Dat heeft ook te maken met een andere manier van communiceren. Dus ik denk wel dat ik in een volgende relatie, zeker als ze weer uit een Aziatisch land komt, minder direct zal communiceren en wat liever zal proberen te zijn. En ook wat meer acceptatie zal proberen op te brengen voor dingen die er niet toe doen, zoals met die vaatwasser. En misschien wat meer romantische dingen zeggen, zoals dat ik altijd van haar zal houden. ;)

Dus als ik hechtingsproblemen heb, dan komt dat ook in dit geval wel doordat ze een heel lastige persoon was om aan te hechten. Ze had heel veel onzekerheid om zich heen over alles, zelfs of ze wel wilde blijven leven. Ik maakte mij daar heel vaak enorme zorgen over. Dan kun je je niet ten volste aan iemand hechten denk ik.
Mja
  zondag 11 september 2022 @ 20:07:27 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205939907
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:29 schreef TAmaru het volgende:
Nou, jullie hebben natuurlijk wel deels gelijk met die hechtingsproblematiek. Ik merk die afstandelijkheid bij mezelf ook wel soms in relaties inderdaad. Maar het gedrag van mijn ex werkte ook niet in mijn voordeel. Zij had heel veel bevestiging en zekerheid van mij nodig en soms was ik niet in staat om haar die te geven. In bepaalde perioden had ik ook gewoon wel twijfels over de relatie. Ik hield veel van haar maar merkte dat haar persoonlijke problematiek en terugkerende zelfmoordgedachten zwaar op mijn schouders wogen. Dan nam ik soms afstand om mezelf te beschermen en niet te worden meegezogen in al mijn zorgen om haar. Toen ik voor het eerst een tijd lang afstand voelde, werd zij al verliefd op een ander en ging ze bijna bij me weg. Ze stond toen op het punt om me te verlaten voor iemand die ze 2 weken kende. Ze gaf als motivatie dat ze afstand voelde en dacht dat ik niet meer van haar hield en dat hij haar allerlei dingen had beloofd. Daarna bleek dat ze toch eigenlijk liever bij mij zou blijven en is ze bij me gebleven. Vervolgens ben ik vreselijk onzeker geworden omdat ik het idee had dat ze me zomaar zou kunnen verlaten. Eerst werd ik heel aanhankelijk en toen toch misschien weer meer afstandelijk toen ik oververmoeid werd van de aanhankelijkheid.

Wat ook lastig was, is dat ik geen persoon bent die een vrouw meteen van alles belooft en veel praat over de toekomst of over kinderen krijgen en trouwen en dat soort dingen. Ik heb meer een houding van "we zien wel" en "vandaag houd ik ontzettend veel van je, maar ik kan je niet beloven dat dat morgen ook zo is". Dat is misschien hard maar ik vind het wel eerlijk. Maar zij had meer iemand nodig die wel van alles beloofde.

Wat ik wel heb geleerd, is dat niet iedereen op dezelfde manier communiceert. Voor mijn gevoel ben ik redelijk direct en eerlijk, maar niet bot. Maar als ik opmerkingen maakte over dingen (zoals dat met die vaatwasser), dan vond ze vaak dat ik bot overkwam. Ze was Aziatisch, dus ik denk dat dat een grote rol speelde daarbij. Daar wordt natuurlijk veel minder direct gecommuniceerd en vatten mensen het dus misschien ook wat persoonlijker op als je ze van kritiek voorziet.

En ze begon ook pas vreemd te gaan toen ze een eigen huis had gevonden. Hoewel ze altijd zei dat ze ook nog niet samen wilde wonen en dat ze het prima vond om een andere woning te zoeken, denk ik dat ze stiekem toch wel bij me wilde blijven wonen. Ik denk dat zij het feit dat ik haar niet tegenhield bij het zoeken naar een nieuwe woning zag als een bevestiging dat onze relatie in feite al over was. Ik wilde gewoon echt niet met haar samenwonen omdat ik het te vroeg vond, omdat ik het huis wat te klein vond en omdat ik eerder een slechte samenwoonervaring heb gehad, dus daarom wilde ik het rustig aan doen. Maar zij zag het denk ik als een afwijzing.

Dat heeft ook te maken met een andere manier van communiceren. Dus ik denk wel dat ik in een volgende relatie, zeker als ze weer uit een Aziatisch land komt, minder direct zal communiceren en wat liever zal proberen te zijn. En ook wat meer acceptatie zal proberen op te brengen voor dingen die er niet toe doen, zoals met die vaatwasser. En misschien wat meer romantische dingen zeggen, zoals dat ik altijd van haar zal houden. ;)

Dus als ik hechtingsproblemen heb, dan komt dat ook in dit geval wel doordat ze een heel lastige persoon was om aan te hechten. Ze had heel veel onzekerheid om zich heen over alles, zelfs of ze wel wilde blijven leven. Ik maakte mij daar heel vaak enorme zorgen over. Dan kun je je niet ten volste aan iemand hechten denk ik.
Zij heeft ook gewoon een hechtingsprobleem ;) . Mensen met hechtingsproblemen vinden elkaar wel. Jullie hebben elkaar feilloos aangevoeld op de zwakheden, jij hebt een vermijdende hechtingsstijl, zij een afhankelijke en dat voedt elkaar.

Jij hebt haar tijdenlang op afstand gehouden, en toen zij klaar was met de relatie hield ze jou op afstand, en sindsdien zijn de rollen omgedraaid.
Resistance is futile.
pi_205940330
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2022 20:07 schreef Seven. het volgende:

[..]
Zij heeft ook gewoon een hechtingsprobleem ;) . Mensen met hechtingsproblemen vinden elkaar wel. Jullie hebben elkaar feilloos aangevoeld op de zwakheden, jij hebt een vermijdende hechtingsstijl, zij een afhankelijke en dat voedt elkaar.

Jij hebt haar tijdenlang op afstand gehouden, en toen zij klaar was met de relatie hield ze jou op afstand, en sindsdien zijn de rollen omgedraaid.
Dat is zeker waar.

Bedoel je dat ze mij sinds het einde van de relatie op afstand houdt en ik juist aandacht van haar zoek?
Mja
pi_205940386
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 18:29 schreef TAmaru het volgende:

Sorry maar dat vind ik een wat onverantwoordelijke houding, zeker op jouw leeftijd. Dan moet je misschien inderdaad ook gewoon eerlijk tegen jezelf zijn en concluderen dat een relatie niets voor jou is.

Bij een relatie horen nou eenmaal verantwoordelijkheden, die houding van 'nu heb ik er geen zin meer in dus kap ik er maar weer mee' lijkt me een allesbehalve productieve in de rest van je leven.

Overigens vind ik het wel klote voor je dat je door haar zo genaaid bent. Maar je mag zelf denk ik ook echt wel iets meer van jezelf verwachten als je een relatie aangaat. Ga er gewoon vol voor.
  zondag 11 september 2022 @ 21:29:43 #59
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205941530
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 20:24 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat is zeker waar.

Bedoel je dat ze mij sinds het einde van de relatie op afstand houdt en ik juist aandacht van haar zoek?
Precies dat bedoel ik. Dat is heel typisch voor een hechtingsprobleem.
Resistance is futile.
  zondag 11 september 2022 @ 21:30:56 #60
277627 Seven.
We are Borg.
pi_205941559
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Sorry maar dat vind ik een wat onverantwoordelijke houding, zeker op jouw leeftijd. Dan moet je misschien inderdaad ook gewoon eerlijk tegen jezelf zijn en concluderen dat een relatie niets voor jou is.

Bij een relatie horen nou eenmaal verantwoordelijkheden, die houding van 'nu heb ik er geen zin meer in dus kap ik er maar weer mee' lijkt me een allesbehalve productieve in de rest van je leven.

Overigens vind ik het wel klote voor je dat je door haar zo genaaid bent. Maar je mag zelf denk ik ook echt wel iets meer van jezelf verwachten als je een relatie aangaat. Ga er gewoon vol voor.
Met een vermijdende hechtingsstijl is dat dus geen optie.
Resistance is futile.
pi_205941778
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2022 21:29 schreef Seven. het volgende:

[..]
Precies dat bedoel ik. Dat is heel typisch voor een hechtingsprobleem.
Ach, ze is er toch gewoon klaar mee? Of heeft er al een tijd niet veel zin meer in.

Ze heeft nu weer iets om te wonen, om mannen te ontvangen, etc. Dan heeft ze TO niet zo hard meer nodig. Vind dat meer een profiterende instelling dan een hechtingsprobleem.

Als je het zo bekijkt zoals jij dat doet, dan heeft zo ongeveer heel Nederland een hechtingsprobleem.
  Moderator zondag 11 september 2022 @ 22:04:13 #62
441859 crew  Lenny77
pi_205941950
Nu ja eerlijk gezegd, als ik een vriend zou hebben waarbij ik door omstandigheden bij zou gaan wonen en die wil mij er weer uit hebben omdat te vroeg.. ja dan hoefde het voor mij ook niet meer. De kans dat je daarna nog samen gaat wonen is dan wel heel erg klein en geeft ergens toch ook wel aan dat ik niet de juiste partner ben in de ogen van die vriend.
Dat staat even los van de rest van het verhaal he.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_205942013
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 21:30 schreef Seven. het volgende:

[..]
Met een vermijdende hechtingsstijl is dat dus geen optie.
Kan zijn dat je gelijk hebt wat betreft de hechting hoor, maar op basis van deze posts vind ik het nogal wat om zo stellig te beweren dat beide personen hechtingsproblemen hebben.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205942295
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 21:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ach, ze is er toch gewoon klaar mee? Of heeft er al een tijd niet veel zin meer in.

Ze heeft nu weer iets om te wonen, om mannen te ontvangen, etc. Dan heeft ze TO niet zo hard meer nodig. Vind dat meer een profiterende instelling dan een hechtingsprobleem.

Als je het zo bekijkt zoals jij dat doet, dan heeft zo ongeveer heel Nederland een hechtingsprobleem.
Nou ja, zoals ik al schreef ... een week nadat het uit was, lag ze met een buitenlandse vriend van haar in bed. Die is nu haar vriend. Hij woont in het buitenland, dus ze kan nu alles met andere mannen doen wat ze maar wil want hij merkt het toch niet. Ze vindt dus heel snel weer iemand anders die wel aan haar voorwaarden voldoet. Niet iemand die gemakkelijk alleen is. En ook niet heel oprecht nee van haar uit.
Mja
pi_205942334
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 22:04 schreef Lenny77 het volgende:
Nu ja eerlijk gezegd, als ik een vriend zou hebben waarbij ik door omstandigheden bij zou gaan wonen en die wil mij er weer uit hebben omdat te vroeg.. ja dan hoefde het voor mij ook niet meer. De kans dat je daarna nog samen gaat wonen is dan wel heel erg klein en geeft ergens toch ook wel aan dat ik niet de juiste partner ben in de ogen van die vriend.
Dat staat even los van de rest van het verhaal he.
Het was oprecht ook heel zwaar om met haar samen te wonen. Ze had mental breakdowns en veel zelfmoordgedachten. Soms perioden waarin ze veel moest studeren. Dan ging ze steeds later naar bed, stond ze heel laat op en liep ze de halve dag als een zombie door het huis tot ze dan 's avonds weer ging studeren. In die perioden riep ze alleen maar dat ze geen zin meer had in het leven. Echt geen gezellig iemand om in huis te hebben. Als ze vakantie had van de studie, was dat veel beter.

Op een gegeven moment had ik ook zoiets van: los eerst je persoonlijke problemen maar op en dan wil ik best met je samenwonen in de toekomst. Ik wilde de relatie echt niet verbreken maar ik kon haar in die toestand echt niet de hele dag over de vloer hebben, zeker omdat ik ook veel thuis ben en zij ook vanwege lockdowns enzo. Dus dan zat ik de hele dag met een depressieve zombie in huis.
Mja
pi_205942360
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 20:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Ik ben gewoon niet iemand die denkt dat hij de rest van zijn leven met dezelfde persoon gaat zijn. Dat kán, en dat zou mooi zijn, maar misschien ook niet. Dus ik wil dat iemand ook niet beloven of voorhouden. Ik ben ook echt niet iemand die er zomaar mee ophoudt zonder nog een poging te wagen.

Maar ik zou er de volgende keer wel meer voor gaan inderdaad. En eventuele reserves op persoonlijk vlak misschien ook niet zo expliciet uitspreken.
Mja
pi_205942422
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 22:32 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik ben gewoon niet iemand die denkt dat hij de rest van zijn leven met dezelfde persoon gaat zijn. Dat kán, en dat zou mooi zijn, maar misschien ook niet. Dus ik wil dat iemand ook niet beloven of voorhouden. Ik ben ook echt niet iemand die er zomaar mee ophoudt zonder nog een poging te wagen.

Maar ik zou er de volgende keer wel meer voor gaan inderdaad. En eventuele reserves op persoonlijk vlak misschien ook niet zo expliciet uitspreken.
Ik zou toch meer aan jezelf denken.

Deze dame heeft gewoon heel veel persoonlijke problemen. Da's heel vervelend voor haar, maar niet jouw schuld en je bent ook niet verplicht om kostbare jaren van je leven te verspillen aan dit soort dames.

Het klinkt wat plat, maar dit soort dames zijn er eigenlijk vooral om even in te palmen met praatjes, paar keer goed hard te neuken en dan gedag te zeggen.
  zondag 11 september 2022 @ 22:43:20 #68
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205942485
Vrouwen zijn ook allemaal lui em willen niet eens werken laat staan koken en een beethe psychisch

Maar dr pas na 3 jaar achterkomen? Wellicht is er wat anders aan de hand
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  zondag 11 september 2022 @ 22:46:15 #69
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205942512
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 21:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kijk maar naar het scheidingspercentage.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205942549
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 22:43 schreef corehype het volgende:
Vrouwen zijn ook allemaal lui em willen niet eens werken laat staan koken en een beethe psychisch

Ok incel.
pi_205942551
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 22:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik zou toch meer aan jezelf denken.

Deze dame heeft gewoon heel veel persoonlijke problemen. Da's heel vervelend voor haar, maar niet jouw schuld en je bent ook niet verplicht om kostbare jaren van je leven te verspillen aan dit soort dames.

Het klinkt wat plat, maar dit soort dames zijn er eigenlijk vooral om even in te palmen met praatjes, paar keer goed hard te neuken en dan gedag te zeggen.
De seks was wel echt stellar ja. Die mis ik nog dagelijks.

Gelukkig heb ik de video's nog _O-
Mja
pi_205942589
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 22:43 schreef corehype het volgende:

Ja is wel waar dat ze lui zijn en niet meer koken en een beetje gestoord zijn
Deze was gewoon heel goed in bed
Anders was ik al wel eerder bij haar weg geweest

Mijn vriendin hiervoor had een laag libido en pijpte niet
Daar heb ik het nog 3 jaar mee uitgehouden ook
Terwijl ze ook niet van koken hield
Mja
pi_205942609
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 22:54 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ja is wel waar dat ze lui zijn en niet meer koken en een beetje gestoord zijn
Deze was gewoon heel goed in bed
Anders was ik al wel eerder bij haar weg geweest

Mijn vriendin hiervoor had een laag libido en pijpte niet
Daar heb ik het nog 3 jaar mee uitgehouden ook
Terwijl ze ook niet van koken hield
Ze pijpt niet en dan toch 3 jaar blijven plakken :?

Dan moet ze op alle andere fronten wel echt heel goed scoren om dat vol te kunnen houden. En dan nog zou ik naar de hoeren gaan om me daar te laten pijpen.
pi_205944631
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 22:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ze pijpt niet en dan toch 3 jaar blijven plakken :?

Dan moet ze op alle andere fronten wel echt heel goed scoren om dat vol te kunnen houden. En dan nog zou ik naar de hoeren gaan om me daar te laten pijpen.
Dat was mijn eerste lange relatie. Ik had misschien seksueel gezien nog geen hoge verwachtingen. Ook seksueel vrij onervaren nog. Later begreep ik wel wat ik had gemist al die jaren.

Heb in de lente ook nog 3 maanden wat gehad met een vrouw die niet pijpte. Bizar trouwens want dat zijn ook meteen de enige twee vrouwen die ik ooit heb ontmoet die niet pijpten. Na 3 maanden heb ik het uitgemaakt, mede omdat de seks onbevredigend was. Dus ik leer wel van het verleden.
Mja
pi_205946311
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 09:50 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Dat was mijn eerste lange relatie. Ik had misschien seksueel gezien nog geen hoge verwachtingen. Ook seksueel vrij onervaren nog. Later begreep ik wel wat ik had gemist al die jaren.

Heb in de lente ook nog 3 maanden wat gehad met een vrouw die niet pijpte. Bizar trouwens want dat zijn ook meteen de enige twee vrouwen die ik ooit heb ontmoet die niet pijpten. Na 3 maanden heb ik het uitgemaakt, mede omdat de seks onbevredigend was. Dus ik leer wel van het verleden.
Als er niet wordt gepijpt, dan is het zo klaar eigenlijk. En als er te weinig seks is ook. Eerst ga ik het buiten de deur halen en daarna ben ik de relatie heel snel beu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')