abonnement Unibet Coolblue
pi_201293964
En hier weer doooorrrrr!! *O*



Op verzoek van @ludovico onderstaande in de OP

https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-mattias

[ Bericht 44% gewijzigd door Twinkle20 op 11-09-2021 12:47:28 ]
pi_201294034
Heel de OP vernaggeld :')

Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?

Dan zal ik jullie ondertussen nog even vergezellen met een spannend verhaaltje.

Zojuist kwam een jongen van een durp hier verderop die ik nog van vruuger ken, jaartje jonger als mij, wat spullen afleveren omdat wij hier thuis zondag een grote bbq hebben met gelijkgestemden.

Naja blablabla .. druk .. blablabla .. mensen geven de feestjes thuis .. blablabla.
Hij heeft een tijdje terug zijn 1e prik gehad. Is 3 dagen later met toeters en bellen afgevoerd naar het ziekenhuis in Venlo. Ontstoken hartzakje ... (hij is 34). Paar dagen in het ziekenhuis gelegen, nu weer aan het werk.

Moet morgen eigenlijk zijn 2e halen maar heeft er weinig zin in..

Meerendeel van zijn vrienden zijn niet gevaccineerd. Is op de hoogte van verschillende vrouwen in zijn directe omgeving waarbij het helemaal anders is met menstruaties (of ineens leeg lopen of menstruaties uit blijven). Een oom verloren een paar dagen nadat deze zijn 2e vaccinatie had gehaald.

Tja .... Mij niet gezien dus.
pi_201294357
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Heel de OP vernaggeld :')

Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?

Dan zal ik jullie ondertussen nog even vergezellen met een spannend verhaaltje.

Zojuist kwam een jongen van een durp hier verderop die ik nog van vruuger ken, jaartje jonger als mij, wat spullen afleveren omdat wij hier thuis zondag een grote bbq hebben met gelijkgestemden.

Naja blablabla .. druk .. blablabla .. mensen geven de feestjes thuis .. blablabla.
Hij heeft een tijdje terug zijn 1e prik gehad. Is 3 dagen later met toeters en bellen afgevoerd naar het ziekenhuis in Venlo. Ontstoken hartzakje ... (hij is 34). Paar dagen in het ziekenhuis gelegen, nu weer aan het werk.

Moet morgen eigenlijk zijn 2e halen maar heeft er weinig zin in..

Meerendeel van zijn vrienden zijn niet gevaccineerd. Is op de hoogte van verschillende vrouwen in zijn directe omgeving waarbij het helemaal anders is met menstruaties (of ineens leeg lopen of menstruaties uit blijven). Een oom verloren een paar dagen nadat deze zijn 2e vaccinatie had gehaald.

Tja .... Mij niet gezien dus.
Wat heeft een ontstoken hartzakje met vaccins te maken?

Komt regelmatig voor bij jonge mannen

Is zat onderzoek naar..

Alle gekheid op een stokje. Wederom een bevestiging dat je die shit niet moet nemen. Whats new.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201294504
Het coronanieuws van vandaag:
quote:
De Belgische minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke overweegt een coronapas in Vlaanderen in te voeren. Zo'n coronapas - die nodig zou zijn om toegang te krijgen tot cafés, restaurants, fitnesszalen en discotheken - zou de vaccinatiegraad in gebieden waar deze nog te laag is op kunnen krikken.
quote:
Gisteren heeft president Joe Biden aangekondigd een coronavaccinatie te verplichten voor zo'n 100 miljoen Amerikanen, waaronder zorgpersoneel en medewerkers van de federale overheid. Dit stuitte op veel tegenstand van de Republikeinen.
quote:
Het Duitse BioNTech wil het coronavaccin dat ze samen met Pfizer op de markt hebben gebracht laten goedkeuren voor kinderen van 5 tot 11 jaar. Het bedrijf wil binnen enkele weken onderzoeksresultaten presenteren over het gebruik van het vaccin binnen deze leeftijdsgroep.

Oprichter Özlem Türeci legt aan de Duitse krant Der Spiegel uit dat kinderen in principe hetzelfde vaccin krijgen, maar in kleinere doses. Tegen het eind van het jaar hopen ze ook resultaten te hebben over onderzoek naar het vaccin bij kinderen vanaf 6 maanden.
quote:
Het Radboudumc in Nijmegen gaat onderzoek doen naar het tegelijk toedienen van de griepprik en het coronavaccin. De griepprik lijkt ook enige vorm van bescherming te bieden tegen het coronavirus en mogelijk kunnen de twee verschillende prikken elkaar versterken.
Allemaal van:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ersoepelen~a52a4287/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201294525
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het coronanieuws van vandaag:
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal van:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ersoepelen~a52a4287/
$$$$$$$$$
  vrijdag 10 september 2021 @ 17:24:44 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201294957
twitter


Zo hee :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201295018
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat heeft een ontstoken hartzakje met vaccins te maken?

Komt regelmatig voor bij jonge mannen

Is zat onderzoek naar..

Alle gekheid op een stokje. Wederom een bevestiging dat je die shit niet moet nemen. Whats new.
Weer een bevestiging dat je niet moet uitgaan van "uit eerste of tweede hand/duim"....
"heb op faceboek gestaan"...
"een buurvrouw van de buurman van mijn rijschoolleraar..."...
pi_201295163
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Heel de OP vernaggeld :')

Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?

Dan zal ik jullie ondertussen nog even vergezellen met een spannend verhaaltje.

Zojuist kwam een jongen van een durp hier verderop die ik nog van vruuger ken, jaartje jonger als mij, wat spullen afleveren omdat wij hier thuis zondag een grote bbq hebben met gelijkgestemden.

Naja blablabla .. druk .. blablabla .. mensen geven de feestjes thuis .. blablabla.
Hij heeft een tijdje terug zijn 1e prik gehad. Is 3 dagen later met toeters en bellen afgevoerd naar het ziekenhuis in Venlo. Ontstoken hartzakje ... (hij is 34). Paar dagen in het ziekenhuis gelegen, nu weer aan het werk.

Moet morgen eigenlijk zijn 2e halen maar heeft er weinig zin in..

Meerendeel van zijn vrienden zijn niet gevaccineerd. Is op de hoogte van verschillende vrouwen in zijn directe omgeving waarbij het helemaal anders is met menstruaties (of ineens leeg lopen of menstruaties uit blijven). Een oom verloren een paar dagen nadat deze zijn 2e vaccinatie had gehaald.

Tja .... Mij niet gezien dus.
Ik kwam gisteren ook iemand tegen. Die had corona gehad, maanden in het ziekenhuis gelegen. Was 12 kilo afgevallen. Nog steeds last ervan.
Heeft twee keer een spuit gehad, en geen corona meer sindsdien..

Dus.....
pi_201295688
We gaan zoals verwacht nog niet versoepelen, in het voorjaar hebben we een betere kans als de boosters gezet zijn, nog even volhouden, licht aan het eind van de tunnel, 2 weeks to flatten the curve :')

Ik roep al een jaar dat dit nooit gaat stoppen en we voor altijd met beperkingen zullen gaan leven omdat politici zo angstig als de pest zijn om deze controle uit handen te geven. Bovendien snap ik de mensen die geen vaccin willen nemen heel goed, want de bewindslieden hebben zelf ook geen vertrouwen in het vaccin als ze nog huiverig zijn om het los te laten bij een vaccinatiegraad van boven de 80%.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  Moderator vrijdag 10 september 2021 @ 18:57:00 #10
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_201296661
Een beetje een inhoudelijke OP is wel gewenst, ook al is het een reeks.
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 10 september 2021 @ 19:31:57 #11
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201297367
Dit topic gekoppeld aan de reeks :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 10 september 2021 @ 19:33:07 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201297385
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 september 2021 18:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
We gaan zoals verwacht nog niet versoepelen, in het voorjaar hebben we een betere kans als de boosters gezet zijn, nog even volhouden, licht aan het eind van de tunnel, 2 weeks to flatten the curve :')

Ik roep al een jaar dat dit nooit gaat stoppen en we voor altijd met beperkingen zullen gaan leven omdat politici zo angstig als de pest zijn om deze controle uit handen te geven. Bovendien snap ik de mensen die geen vaccin willen nemen heel goed, want de bewindslieden hebben zelf ook geen vertrouwen in het vaccin als ze nog huiverig zijn om het los te laten bij een vaccinatiegraad van boven de 80%.
Wel eens ja, hier gaan we de komende jaren niet vanaf komen. Een paar ''mooie'' zomermaanden en de rest van het jaar kleine tot grote beperkingen. Waar je enkel gebruik van mag gaan maken als je de nieuwste booster hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_201297556
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Wel eens ja, hier gaan we de komende jaren niet vanaf komen. Een paar ''mooie'' zomermaanden en de rest van het jaar kleine tot grote beperkingen. Waar je enkel gebruik van mag gaan maken als je de nieuwste booster hebt.
Alles wijst er op dat we voorlopig geen boosters gaan krijgen in Nederland. Maar maatregelen (alleen voor ongevaccineerden of iedereen) zullen we de komende jaren waarschijnlijk wel houden inderdaad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201297636
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Alles wijst er op dat we voorlopig geen boosters gaan krijgen in Nederland. Maar maatregelen (alleen voor ongevaccineerden of iedereen) zullen we de komende jaren waarschijnlijk wel houden inderdaad.
In de praktijk zijn er helemaal geen maatregelen meer want niemand geeft een fuck meer om corona, waarom we dan nog steeds een theaterstukje opvoeren met desastreuse gevolgen voor verschillende sectoren is mij echt een raadsel.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201297652
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
In de praktijk zijn er helemaal geen maatregelen meer want niemand geeft een fuck meer om corona, waarom we dan nog steeds een theaterstukje opvoeren met desastreuse gevolgen voor verschillende sectoren is mij echt een raadsel.
Oh nou, dan is dat theaterstukje ook geen probleem meer toch?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201297713
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_201297827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Wel eens ja, hier gaan we de komende jaren niet vanaf komen. Een paar ''mooie'' zomermaanden en de rest van het jaar kleine tot grote beperkingen. Waar je enkel gebruik van mag gaan maken als je de nieuwste booster hebt.
Dan mag de psycholoog wel in het basispakket van de verzekering.

Ik mag toch hopen dat we dat niet gaan accepteren met zijn allen en dat zou ook de doodsteek zijn voor veel sectoren. Ik ben inmiddels de hoop verloren dat de overheid deze pandemie ooit uit zichzelf gaat eindigen, en we dit toch echt zelf moeten afdingen met burgerlijke ongehoorzaamheid. Ik doe in ieder geval niet meer mee met deze poppenkast testen, mondkapjes flikker maar een eind op, ze kunnen maatregelen invoeren tot ze een ons wegen. De rest volgt vanzelf want dit is mentaal en financieel niet haalbaar voor een samenleving. Waar zijn we nou nog mee bezig, 80% gevaccineerd, tig mensen het virus al gehad en nog steeds met mondkapjes moeten reizen in het OV, uitgaan en festivals verboden en kinderen die opgroeien in massahysterie op basis- en middelbare scholen. Ze plegen mentale genocide op de samenleving.

Zo dat moest er even uit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201297936
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Oh nou, dan is dat theaterstukje ook geen probleem meer toch?
Als je geen eigenaar bent van een horecagelegenheid die bij de eerste beste stuiptrekking van het virus weer dicht mag, niet werkzaam in de evenementensector bent, al huisje boompje beestje hebt of een zorgeloze school en studententijd beleeft hebt omdat je al wat ouder bent dan is het theaterstukje van nu geen enkel probleem inderdaad. Wanneer van toepassing dan heb je er wel degelijk last van.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:05:27 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201297963
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
In de praktijk zijn er helemaal geen maatregelen meer want niemand geeft een fuck meer om corona, waarom we dan nog steeds een theaterstukje opvoeren met desastreuse gevolgen voor verschillende sectoren is mij echt een raadsel.
Precies laatst voor werk een borrel, een tentje waar we terecht kunnen met man of 8, geen probleem toen ik vroeg of we welkom waren, het kon gewoon net als vroeger & no questions asked over corona of bullshit maatregelen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201298192
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:39 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Ik kwam gisteren ook iemand tegen. Die had corona gehad, maanden in het ziekenhuis gelegen. Was 12 kilo afgevallen. Nog steeds last ervan.
Heeft twee keer een spuit gehad, en geen corona meer sindsdien..

Dus.....
Tuurlijk gap _O-
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:20:11 #21
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201298252
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 19:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Alles wijst er op dat we voorlopig geen boosters gaan krijgen in Nederland. Maar maatregelen (alleen voor ongevaccineerden of iedereen) zullen we de komende jaren waarschijnlijk wel houden inderdaad.
Voorlopig wellicht. EMA had besloten dat het niet nodig was, maar nu kwam er vorige week naar buiten dat ze het toch nog een keer gaan uitzoeken. Komt heel erg over alsof ze onder druk zijn gezet en dat er een andere beslissing uit moet rollen. Dus die derde booster komt er vanzelf en daarna is het afwachten wat er gebeurd. Maar wellicht valt het mee ja.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_201298273
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Voorlopig wellicht. EMA had besloten dat het niet nodig was, maar nu kwam er vorige week naar buiten dat ze het toch nog een keer gaan uitzoeken. Komt heel erg over alsof ze onder druk zijn gezet en dat er een andere beslissing uit moet rollen. Dus die derde booster komt er vanzelf en daarna is het afwachten wat er gebeurd. Maar wellicht valt het mee ja.
Het WHO heeft iedereen opgeroepen om af te zien van boosters en ze hebben letterlijk gezegd dat fabrikanten die boosters propageren dat vooral doen vanwege winstbejag.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201298304
Mondkapjes zijn onnodig, paar maanden later invoering mondkapjes
Avondklok is on-Nederlands, een paar maanden later een paar maanden lang een avondklok.
Het vaccine is de ENIGE uitweg uit deze crisis, een half jaar later is er niks veranderd maar lijkt het alleen maar erger te worden.
Booster zien we voorlopig van af....vul maar in

Waarom geloven jullie die criminelen in pakken nog?

:')
  vrijdag 10 september 2021 @ 20:27:12 #24
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201298334
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het WHO heeft iedereen opgeroepen om af te zien van boosters en ze hebben letterlijk gezegd dat fabrikanten die boosters propageren dat vooral doen vanwege winstbejag.
Niet voor niets dat er landen zijn die er al wel wat mee gaan doen. Maar zoals ik al zei; ik hoop dat je gelijk hebt en dat het mee gaat vallen. Het lijkt me veel essentiëler om de rest van de wereld zoveel mogelijk in te enten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_201298413
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:24 schreef PSVCL het volgende:
Mondkapjes zijn onnodig, paar maanden later invoering mondkapjes
Avondklok is on-Nederlands, een paar maanden later een paar maanden lang een avondklok.
Het vaccine is de ENIGE uitweg uit deze crisis, een half jaar later is er niks veranderd maar lijkt het alleen maar erger te worden.
Booster zien we voorlopig van af....vul maar in

Waarom geloven jullie die criminelen in pakken nog?

:')
Je vergeet dat dat ze ook helemaal geen plannen voor een vaccinatiepaspoort hadden en dwang of drang zou ook nooit toegepast worden, die kant moeten we echt niet op willen. En kijk nu eens. Ze zijn knettergek geworden. Ze moeten vooral zo doorgaan met het slopen van de samenleving en solidariteit.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201298471
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Niet voor niets dat er landen zijn die er al wel wat mee gaan doen. Maar zoals ik al zei; ik hoop dat je gelijk hebt en dat het mee gaat vallen. Het lijkt me veel essentiëler om de rest van de wereld zoveel mogelijk in te enten.
Stroop je mouw maar alvast op voor het derde prikje, alleen dan is het vinkje nog geldig als je komende zomer iets verder weg wilt dan Tuinnesië of een restaurant in wil. Plus je moet je dan alsnog om de haverklap laten testen en nog steeds 1.5 meter afstand houden want nieuwe inzichten.

Gaat gewoon gebeuren, we zijn een permanente dystopie aan het creëeren met onze bereidwillendheid en angst in zowel het overheidswezen als in de samenleving. Het is gewoon pure zelfkastijding, corona is geen gevaar meer dankzij vaccinaties die goed zijn in het voorkomen van ernstige ziekte. Maar je zou maar eens de controle willen loslaten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201298513
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Stroop je mouw maar alvast op voor het derde prikje

Gaat gewoon gebeuren.
Hier in Rotterdam waar ik woon zijn alle vaccinatielocaties op 2 na gesloten. Ook heeft de overheid geen extra vaccins besteld.

Het zou me echt verbazen als we massaal boosters gaan zetten in Nederland. Misschien dat de grootste risicogroepen aangeraden word om 1 extra prikje te nemen, maar that's it.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201298538
twitter

twitter


[ Bericht 39% gewijzigd door CryptoPunk op 10-09-2021 20:47:44 ]
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201298667
quote:
Daar loopt al een topic over. Het houdt in dat 12 jongens op de miljoen last krijgt van een ontstoken hartspier. Dat is een aandoening waar je relatief weinig last hebt en die bijna altijd zonder schade geneest.

Technisch gezien zijn dat hartproblemen en het klopt dat gezonde jongens net iets minder vaak in het ziekenhuis komen vanwege covid. Het percentage dat blijvende schade ondervind van covid is alleen vele malen groter.
Bovendien laten jonge mensen zich om veel andere redenen vaccineren dan om te voorkomen dat ze in het ziekenhuis belanden. Bijvoorbeeld om hun ouders, grootouders, leraren enz niet te besmetten en om toegang te blijven krijgen tot de maatschappij.

Heb je zelf nog iets toe te voegen over jouw bericht?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201298774
quote:
Totaal kansloos om jongeren te vaccineren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201298780
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
. Het percentage dat blijvende schade ondervind van covid is alleen vele malen groter.
Wat is dit nou weer voorn uit de lucht gegrepen onzin?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201298874
quote:
13s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:53 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voorn uit de lucht gegrepen onzin?
Ik dacht dat jij niet meer op me zou reageren?

Maar oke.....long covid. Je kan weigeren om de cijfers van 10% te geloven, maar myocarditis komt op 12 op de miljoen gevaccineerden voor en long covid bij 10% van alle besmette personen. Met bijna altijd ernstigere gevolgen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201298883
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Bovendien laten jonge mensen zich om veel andere redenen vaccineren dan om te voorkomen dat ze in het ziekenhuis belanden. Bijvoorbeeld om hun ouders, grootouders, leraren enz niet te besmetten en om toegang te blijven krijgen tot de maatschappij.
Zou toch leuk zijn als gevaccineerde mensen geen mensen meer besmetten, helaas.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201298905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij niet meer op me zou reageren?

Maar oke.....long covid. Je kan weigeren om de cijfers van 10% te geloven, maar myocarditis komt op 12 op de miljoen gevaccineerden voor en long covid bij 10% van alle besmette personen. Met bijna altijd ernstigere gevolgen.
Long Covid bij 10% van de besmette mensen, waarbij 95% geen symptomen heeft, bijzonder verhaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201298929
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:00 schreef ludovico het volgende:

[..]
Long Covid bij 10% van de besmette mensen, waarbij 95% geen symptomen heeft, bijzonder verhaal.
Oh, zelfs als die leugenachtige cijfers van jou zouden kloppen dan nog komt het een paar duizend keer vaker voor dan een ontstoken hartspier onder gevaccineerden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zou toch leuk zijn als gevaccineerde mensen geen mensen meer besmetten, helaas.
Dat staat er dus niet, he
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201298939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Oh, zelfs als die leugenachtige cijfers van jou zouden kloppen dan nog komt het een paar duizend keer vaker voor dan een ontstoken hartspier onder gevaccineerden.
Das leuk maar die 10% is een gemiddeld cijfer, dat je effe extrapoleert op kinderen. Die er nauwelijks ziek van worden.

https://www.rivm.nl/coron(...)n%20het%20ziekenhuis.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:02:24 #37
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201298945


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201298957
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Das leuk maar die 10% is een gemiddeld cijfer, dat je effe extrapoleert op kinderen. Die er nauwelijks ziek van worden.
In tegendeel. Long covid komt relatief vaak voor onder jongeren.
Wederom onzin van jou dus.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201298966
quote:
Ach zij denken dat ze goed bezig zijn... lol.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201298977
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In tegendeel. Long covid komt relatief vaak voor onder jongeren.
Wederom onzin van jou dus.
Zeg nog een keer dat het RIVM poep praat.

https://www.rivm.nl/coron(...)n%20het%20ziekenhuis.

Klopt niet dus dat artikel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201298999
https://www.parool.nl/nie(...)oronavirus~b27c7bb5/

Massa's kindertjes met long Covid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299021
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Zeg nog een keer dat het RIVM poep praat.

https://www.rivm.nl/coron(...)n%20het%20ziekenhuis.

Klopt niet dus dat artikel?
Nee, maar je post een artikel wat hier niets mee te maken heeft. We hebben het namelijk over long covid en niet over covid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299045
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, maar je post een artikel wat hier niets mee te maken heeft. We hebben het namelijk over long covid en niet over covid.
Je vindt Long Covid Nauwelijks ziek worden?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299059
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:04 schreef ludovico het volgende:
https://www.parool.nl/nie(...)oronavirus~b27c7bb5/

Massa's kindertjes met long Covid.
Wederom: je post een artikel dat gaat over covid en niet over long covid. Heb je wel enig idee dat die 2 totaal verschillend zijn?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299065
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wederom: je post een artikel dat gaat over covid en niet over long covid. Heb je wel enig idee dat die 2 totaal verschillend zijn?
quote:
En long covid bij kinderen?

„Voor zover nu bekend, is dat risico klein. De onrust berust vooral op incidentele ernstige gevallen. Deze kinderen komen bij kinderartsen terecht en dan gaan terecht de alarmbellen af. Maar als je vervolgens systematisch onderzoek doet, blijkt het beeld anders.

„We moeten ook niet vergeten dat kinderen nu eenmaal infectieziekten krijgen. Daarmee bouwen ze weerstand op. Er belanden elk jaar 250 kinderen in het ziekenhuis met waterpokken. Hoor je niemand over. Of neem de huis-, tuin- en keukengriep: elk jaar worden er 1.500 kinderen zo ziek van, dat ze in het ziekenhuis terechtkomen. Toch vinden we het niet nodig alle kinderen tegen griep in te enten. Er is, bij mijn weten, nog nooit een klas naar huis gestuurd vanwege griep.”
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-de-expert-a4057303
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299067
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je vindt Long Covid Nauwelijks ziek worden?
Nee, geen idee hoe je daar nu weer bij komt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299090
quote:
Dat artikel kan ik niet lezen. Long covid komt onder tieners en jongeren in elk geval relatief vaak voor. Daar hebben we het in deze reeks al tientallen keren over gehad.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299091
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee, geen idee hoe je daar nu weer bij komt.
Ik word er zo moe van dat jullie gasten niet deductief kunnen redeneren.

Als Long Covid als ernstig ziek moet worden bestempeld.

En kinderen worden niet ernstig ziek.
Dan krijgen kinderen geen long Covid, Capisch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299106
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat artikel kan ik niet lezen. Long covid komt onder tieners en jongeren in elk geval relatief vaak voor. Daar hebben we het in deze reeks al tientallen keren over gehad.
Dat is vreemd.

Nee, dat is dus onzin. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het houdt in dat 12 jongens op de miljoen last krijgt van een ontstoken hartspier. Dat is een aandoening waar je relatief weinig last hebt en die bijna altijd zonder schade geneest.
quote:
active myocarditis has a mortality rate of 25% to 56% within 3 to 10 years, owing to progressive heart failure and sudden cardiac death, especially if symptomatic heart failure manifests early on
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3370379/
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201299186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Heel de OP vernaggeld :')

Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?

Dan zal ik jullie ondertussen nog even vergezellen met een spannend verhaaltje.

Zojuist kwam een jongen van een durp hier verderop die ik nog van vruuger ken, jaartje jonger als mij, wat spullen afleveren omdat wij hier thuis zondag een grote bbq hebben met gelijkgestemden.

Naja blablabla .. druk .. blablabla .. mensen geven de feestjes thuis .. blablabla.
Hij heeft een tijdje terug zijn 1e prik gehad. Is 3 dagen later met toeters en bellen afgevoerd naar het ziekenhuis in Venlo. Ontstoken hartzakje ... (hij is 34). Paar dagen in het ziekenhuis gelegen, nu weer aan het werk.

Moet morgen eigenlijk zijn 2e halen maar heeft er weinig zin in..

Meerendeel van zijn vrienden zijn niet gevaccineerd. Is op de hoogte van verschillende vrouwen in zijn directe omgeving waarbij het helemaal anders is met menstruaties (of ineens leeg lopen of menstruaties uit blijven). Een oom verloren een paar dagen nadat deze zijn 2e vaccinatie had gehaald.

Tja .... Mij niet gezien dus.
Tjah tis ook vooral dat je de statistieken niet vertrouwd / die matig worden bijgehouden....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299188
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:09 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik word er zo moe van dat jullie gasten niet deductief kunnen redeneren.

Als Long Covid als ernstig ziek moet worden bestempeld.

En kinderen worden niet ernstig ziek.
Dan krijgen kinderen geen long Covid, Capisch?
Wil je nog een keer de getallen voor je zien?
12 op de miljoen mensen die gevaccineerd zijn krijgen last van een ontstoken hartspier. Het is nog maar de vraag hoe vaak dat komt door het vaccin.

Tien procent van de Nederlanders die besmet raakt met het virus krijgt uiteindelijk long covid.
Onder tieners en jongeren komt dat relatief vaak voor. Cijfers hoe vaak dat voorkomt onder kinderen weet ik niet uit mijn hoofd. Laten we heel mild voor jou zijn en zeggen dat niet 10% maar slechts 1,2% van alle kinderen long covid krijgt dan komt dat nog altijd 10.000 keer vaker voor dan dat symptoom vanwege het vaccin.

Nog even los van alle andere redenen waarom je kinderen het beste kan vaccineren.

Wil je nu nog steeds beweren dat het risicovoller is om kinderen wel in te enten dan niet?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299209
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 17:24 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Zo hee :{
Zo hard aan de verkeerde kant staan... bijzonder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299217
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
12 op de miljoen mensen die gevaccineerd zijn krijgen last van een ontstoken hartspier. Het is nog maar de vraag hoe vaak dat komt door het vaccin.
6x vaker voor jongens door vaccin dan van Corona zelf.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299223
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:14 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[..]

active myocarditus is iets heel anders dan dat symptoom van het vaccin.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299244
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
6x vaker voor jongens door vaccin dan van Corona zelf.
In plaats van 2 op de miljoen is het nu 12 op de miljoen. Nou wow hoor. Ik zou een staatslot kopen met jouw manier van redeneren. Ga je verder nog in op mijn vraag aan jou?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299251
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tien procent van de Nederlanders die besmet raakt met het virus krijgt uiteindelijk long covid.
Uit de lucht gegrepen aantal, alsof er 400k mensen met long covid lopen in dit land.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Onder tieners en jongeren komt dat relatief vaak voor.
Dat zeg jij, maar wordt uit de lucht gegrepen wederom.

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laten we heel mild voor jou zijn en zeggen dat niet 10% maar slechts 1,2% van alle kinderen long covid krijgt dan komt dat nog altijd 10.000 keer vaker voor dan dat symptoom vanwege het vaccin.
Lucht... Gegrepen...
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wil je nu nog steeds beweren dat het risicovoller is om kinderen wel in te enten dan niet?
Dat is het praktisch voor de meeste altijd al geweest.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In plaats van 2 op de miljoen is het nu 12 op de miljoen. Nou wow hoor. Ik zou een staatslot kopen met jouw manier van redeneren. Ga je verder nog in op mijn vraag aan jou?
Wat is het nut van vaccineren als het geen voordeel oplevert maar zelfs een (welliswaar minimaal) nadeel?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299304
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:24 schreef PSVCL het volgende:
Mondkapjes zijn onnodig, paar maanden later invoering mondkapjes
Avondklok is on-Nederlands, een paar maanden later een paar maanden lang een avondklok.
Het vaccine is de ENIGE uitweg uit deze crisis, een half jaar later is er niks veranderd maar lijkt het alleen maar erger te worden.
Booster zien we voorlopig van af....vul maar in

Waarom geloven jullie die criminelen in pakken nog?

:')
Uiterst onbekwame nonsense met een wetenschap die blijkbaar enorm in de kinderschoentjes staat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is het nut van vaccineren als het geen voordeel oplevert maar zelfs een (welliswaar minimaal) nadeel?
Ik heb je net al een rijtje nadelen van niet vaccineren gegeven. Als zelfs simpele rekensommetjes te moeilijk zijn of als jij long covid compleet ontkent dan kan je beter maar niet reageren op mij.

Ik geef je nogmaals 1 voordeel van vaccineren: bescherming tegen long covid.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299313
quote:
Het vaccin werkt zo goed dat de kinders nog steeds mondkapjes moeten dragen en afstand moeten bewaren en als ze wat ouder zijn volgt periodiek online onderwijs op de middelbare school. Waarom zou je kinderen vaccineren als ze nauwelijks last ondervinden van cojona, het de verspreiding niet remt, en de maatregelen niet zullen verdwijnen zelfs bij een 100% vaccinatiegraad?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201299319
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je vergeet dat dat ze ook helemaal geen plannen voor een vaccinatiepaspoort hadden en dwang of drang zou ook nooit toegepast worden, die kant moeten we echt niet op willen. En kijk nu eens. Ze zijn knettergek geworden. Ze moeten vooral zo doorgaan met het slopen van de samenleving en solidariteit.
Af en toe zie je toch wel echt giga groepen die het te ver vinden gaan.
Ik volg juist dit topic omdat er relatief veel van dat soort filmpjes worden gepost hier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299369
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik heb je net al een rijtje nadelen van niet vaccineren gegeven. Als zelfs simpele rekensommetjes te moeilijk zijn of als jij long covid compleet ontkent dan kan je beter maar niet reageren op mij.

Ik geef je nogmaals 1 voordeel van vaccineren: bescherming tegen long covid.
Je cijfers zijn uit de lucht gegrepen. Je doet alsof kinderen een reeel risico lopen van Covid terwijl het echt een fractie is t.o.v. schadelijkheid waterpokken bijvoorbeeld, het is totaal niet bijzonder voor kinderen.

En ja kindertjes kunnen ook ziek worden van virussen, niks nieuws onder de zon.

Een kans minimaal verlagen op is nog geen reden om je te vaccineren.

Baten>kosten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299428
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:22 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het vaccin werkt zo goed dat de kinders nog steeds mondkapjes moeten dragen en afstand moeten bewaren en als ze wat ouder zijn volgt periodiek online onderwijs op de middelbare school. Waarom zou je kinderen vaccineren als ze nauwelijks last ondervinden van cojona, het de verspreiding niet remt, en de maatregelen niet zullen verdwijnen zelfs bij een 100% vaccinatiegraad?
"vaccinatie helpt tegen verspreiding corona virus!"

Zomer 2020.... Weinig aan de hand, weinig antistoffen...
Zomer 2021, 90% antistoffen - bloedsamples sanquin - "we staan er slechter voor dan vorig jaar!"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:25 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je cijfers zijn uit de lucht gegrepen. Je doet alsof kinderen een reeel risico lopen van Covid terwijl het echt een fractie is t.o.v. schadelijkheid waterpokken bijvoorbeeld, het is totaal niet bijzonder voor kinderen.

En ja kindertjes kunnen ook ziek worden van virussen, niks nieuws onder de zon.

Een kans minimaal verlagen op is nog geen reden om je te vaccineren.

Baten>kosten.

Als je doet alsof long covid in ernst te vergelijken zijn met waterpokken (bij een gevaccineerde neem ik maar even aan) dan zijn we uitgepraat.

Als je nog steeds dat symptoom wil vergelijken met long covid dan herhaal ik dat long covid zo'n 100.000 keer vaker voorkomt dan dat symptoom van het vaccin. En zelfs volgens jouw leugenachtige cijfers nog 10.000 keer vaker.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299566
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je doet alsof long covid in ernst te vergelijken zijn met waterpokken (bij een gevaccineerde neem ik maar even aan) dan zijn we uitgepraat.
Waterpokken zijn significanter voor jonge kinderen dan long covid ja.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:35:22 #67
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201299571
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Uit de lucht gegrepen aantal, alsof er 400k mensen met long covid lopen in dit land.
[..]
Dat zeg jij, maar wordt uit de lucht gegrepen wederom.
[..]
Lucht... Gegrepen...
[..]
Dat is het praktisch voor de meeste altijd al geweest.
Lol.
Huilen dan.
pi_201299578
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je nog steeds dat symptoom wil vergelijken met long covid dan herhaal ik dat long covid zo'n 100.000 keer vaker voorkomt dan dat symptoom van het vaccin. En zelfs volgens jouw leugenachtige cijfers nog 10.000 keer vaker.
Kanker is ook erger dan Corona, wat nu?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299611
quote:
Wie heeft meer kans op Long COVID?
We weten nog niet precies waarom sommige mensen lang klachten houden na een infectie met SARS severe acute respiratory syndrome -CoV coronavirus -2. Er lijkt een verband te zijn met een hogere leeftijd en de hoeveelheid klachten die iemand heeft in de eerste fase van de besmetting.
Ohhh, toch niet relatief vaak bij jongere mensen?
Waar wordt het toch vandaan getoverd? Die waanzels?
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/long-covid
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299617
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Kanker is ook erger dan Corona, wat nu?
Jouw vriendjes gebruikte die kans van 12 op de miljoen op een relatief onschuldige ontsteking als DE reden om je niet te laten vaccineren en jij bent al een hoop posts bezig om die stelling te verdedigen.

Ga je nu toegeven dat je er naast zat dan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299637
quote:
11s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ohhh, toch niet relatief vaak bij jongere mensen?
Waar wordt het toch vandaan getoverd? Die waanzels?
https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/long-covid
Dat oudere nog meer kans hebben op long covid sluit niet uit dat jongeren het ook relatief vaker krijgen. Of is dat weer te moeilijk voor je?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299639
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jouw vriendjes gebruikte die kans van 12 op de miljoen op een relatief onschuldige ontsteking als DE reden om je niet te laten vaccineren en jij bent al een hoop posts bezig om die stelling te verdedigen.

Ga je nu toegeven dat je er naast zat dan?
Dat onderzoek dat gedeeld werd was duidelijk, ontsteking hartspier voor jongetjes is 6x waarschijnlijker van Vaccin dan van een besmetting corona.

Long Covid voor kinderen is BS wat je niet met feiten en goede statistieken kan onderbouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299672
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat onderzoek dat gedeeld werd was duidelijk, ontsteking hartspier voor jongetjes is 6x waarschijnlijker van Vaccin dan van een besmetting corona.
Ja, ipv 2 op de miljoen is het 12 op de miljoen.
De kans alleen al om long covid te krijgen als ongevaccineerde is zo'n 100.000 keer groter.

Hoe vaak wil je die cijfers nog zien voordat je inziet dat het volkomen idioot is om je niet te laten vaccineren op die uitzonderlijk kleine kans om iets relatiefs onschuldigs op te lopen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299692
quote:
Hoe vaak komt Long COVID voor?
Dat is nog niet zeker. Volgens een eerste schatting heeft maximaal 1 op de 5 personen 4 of 5 weken na een positieve test nog klachten
Long Covid wordt vaak ook gedefinieerd op de 3 maanden grens ipv 4-5 weken.

Niet iedereen die besmet raakt gaat testen, en degene die niet laten testen zullen gemiddeld genomen minder last hebben van de besmetting (aanname, lijkt me gerechtvaardigd).

10% van de besmettingen zou impliceren 400k met long covid, dikke hoax, dat is er niet.

Met zulke aantallen waren die statistieken niet zo slecht hoor maar was het gewoon gedane zaak.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299699
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ja, ipv 2 op de miljoen is het 12 op de miljoen.
De kans alleen al om long covid te krijgen als ongevaccineerde is zo'n 100.000 keer groter.

Voor jonge kinderen? Serieus? Dat denk je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299701
Volgens jouw cijfers zijn er in heel Nederland nu 0.4 kinderen die een onschuldige ontsteking opgelopen hebben wat mogelijk komt omdat ze gevaccineerd zijn :o
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299721
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Voor jonge kinderen? Serieus? Dat denk je?
Een paar duizend kinderen in Nederland zullen long covid hebben. En voor een deel zal dat grote gevolgen hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Een paar duizend kinderen in Nederland zullen long covid hebben. En voor een deel zal dat grote gevolgen hebben.
Ohjoh, lekker man, en dat weet je allemaal vanwege je grote teen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:45:36 #79
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201299742
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat onderzoek dat gedeeld werd was duidelijk, ontsteking hartspier voor jongetjes is 6x waarschijnlijker van Vaccin dan van een besmetting corona.

Long Covid voor kinderen is BS wat je niet met feiten en goede statistieken kan onderbouwen.
Kwestie van tijd dan worden baby's met long covid geboren al helemaal als de moeder een ongevaccineerde is :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201299771
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:45 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ohjoh, lekker man, en dat weet je allemaal vanwege je grote teen?
Er zijn in deze reeks al tientallen berichten over long covid langs gekomen mijn waarde Ludo. Die ga ik niet nog een keer voor je opzoeken. Als jij ondanks die berichten denkt dat ik dat uit mijn duim zuig dan moet je dat lekker geloven.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299788
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Kwestie van tijd dan worden baby's met long covid geboren al helemaal als de moeder een ongevaccineerde is :o
Tjah keb wel van complicaties gehoord van Corona voor moeders, maar okay, lekker zelf weten allemaal vind ik...

Uiteindelijk is dit een enorm mild virus gebleken, alle angst en paniek was overdreven, laten we daar blij mee zijn.

En laten we het een les noemen dat overheden zo extreem kunnen reageren...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299802
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er zijn in deze reeks al tientallen berichten over long covid langs gekomen mijn waarde Ludo. Die ga ik niet nog een keer voor je opzoeken. Als jij ondanks die berichten denkt dat ik dat uit mijn duim zuig dan moet je dat lekker geloven.
Klopt ja, het artikel van RIVM geloof je dat nou wel trouwens? Long Covid komt relatief vaker voor bij oudere mensen, niet jongere.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299816
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:48 schreef ludovico het volgende:

[..]
Klopt ja, het artikel van RIVM geloof je dat nou wel trouwens? Long Covid komt relatief vaker voor bij oudere mensen, niet jongere.
BNW / Coronavirus1984 - #136 -You can run but you can't hide
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299841
quote:
Hehh, t.o.v. wat wil je het gaan vergelijken dan? Relatief aan wat vaak long Covid? Kanker?

Sorry hoor maar als je het over "jongere" hebt als bijzonderheidje dan neem ik toch aan dat je leeftijd gebruikt als independent variable.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 september 2021 @ 21:51:08 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201299842
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Ga je nu toegeven dat je er naast zat dan?
:') .
Huilen dan.
pi_201299877
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hehh, t.o.v. wat wil je het gaan vergelijken dan? Relatief aan wat vaak long Covid? Kanker?

Sorry hoor maar als je het over "jongere" hebt als bijzonderheidje dan neem ik toch aan dat je leeftijd gebruikt als independent variable.
Net zo als dat mensen die overlijden aan covid vaker ouder zijn of andere ziektes hebben komt long covid vaker voor onder ouderen en jongeren. En ik geloof het RIVM best dat het het vaakst bij de ouderen voorkomt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299889
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:51 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:') .
Ik verwacht niet dat hij dat gaat toegeven hoor.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201299938
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Net zo als dat mensen die overlijden aan covid vaker ouder zijn of andere ziektes hebben komt long covid vaker voor onder ouderen en jongeren. En ik geloof het RIVM best dat het het vaakst bij de ouderen voorkomt.
.. ???

Vaker voor dan wat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201299952
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
.. ???

Vaker voor dan wat?
Iedereen buiten de groepen 15-25 jaar en 70+ bijvoorbeeld
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201300042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wil je nu nog steeds beweren dat het risicovoller is om kinderen wel in te enten dan niet?
En tot hoe jong wil meneer gaan ?

quote:
Moderna-vaccin nu ook getest op baby's
Het geneesmiddelenbedrijf Moderna is gestart met het testen van zijn coronavaccin op baby's vanaf zes maanden. Ook kinderen onder 12 jaar krijgen in deze proeffase een prik
https://www.tijd.be/onder(...)baby-s/10291642.html
Waanzin ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201300100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En tot hoe jong wil meneer gaan ?
[..]
Waanzin ...
Vanwege de risico's zou ik het voor geen enkele leeftijdsgroep laten.
Of het zinvol is om kinderen in te enten voor ze de basisschoolleeftijd hebben is weer een andere discussie.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201300119
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Vanwege de risico's zou ik het voor geen enkele leeftijdsgroep laten.
Of het zinvol is om kinderen in te enten voor ze de basisschoolleeftijd hebben is weer een andere discussie.
Ze testen nu op 6 maand oude baby's ... nogmaals ... wanneer spuiten we foetussen ?
Obsessieve massahypnotische waanzin
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201300172
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:12 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ze testen nu op 6 maand oude baby's ... nogmaals ... wanneer spuiten we foetussen ?
Obsessieve massahypnotische waanzin
In Nederland vaccineren we vooralsnog alleen bij 12+
Men denkt er hier over om ook vanaf 6 te gaan inenten, wat ik helemaal niet zo gek zou vinden.

Inenten bij nog jongere kinderen is misschien niet heel zinvol, maar er is tevens zo goed als geen risico in die groep als je ze gaat inenten. Ik vind die vraag daarom niet zo boeiend. Waarschijnlijk kunnen we hier maar beter mee wachten zolang er nog landen zijn waar er tekorten zijn aan vaccins voor volwassenen.

Maar jij weet toch ook dat baby's al heel vroeg voor van alles en nog wat worden ingeënt?
Vind je dat dan ook zo verschrikkelijk?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 10 september 2021 @ 22:23:12 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201300288
Oh noes ze testen op babies :'( !!!

Echt, deze selectieve verontwaardiging :') .

[ Bericht 8% gewijzigd door Isdatzo op 10-09-2021 22:36:11 ]
Huilen dan.
pi_201300296
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar jij weet toch ook dat baby's al heel vroeg voor van alles en nog wat worden ingeënt?
Vind je dat dan ook zo verschrikkelijk?
Tegen serieuse ziekten die bedreigend zijn voor kinderen, en met vaccins(technologie)
die al jaaaaaaren getest en gebruikt worden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201300334
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:23 schreef Isdatzo het volgende:
MIMIIMIMIMI ZE TESTEN OP BABY'S :'( !!!

Echt, deze selectieve verontwaardiging :') .
OBSESSIEVE HYPNOTISCHE WAANZIN
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  vrijdag 10 september 2021 @ 22:31:24 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201300379
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:27 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
OBSESSIEVE HYPNOTISCHE WAANZIN
Ja als jij 't zegt
Huilen dan.
pi_201300451
quote:
Ziekenhuizen zijn niet in staat om de capaciteit van de intensive cares uit te breiden naar 1700 bedden als dat nodig is bij een nieuwe golf. Het maximum is 1350 bedden. Dat stellen de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care (NVIC) en de beroepsvereniging V&VN IC. Zij hebben vrijdag een zogeheten opschalingsplan gepresenteerd.

Dat het eerder afgesproken aantal niet kan worden gehaald, komt onder meer door de 'uitgestelde zorg'. Mensen die tijdens de eerste en tweede golf niet konden worden behandeld, moeten nu alsnog worden geholpen. Bovendien is er minder personeel beschikbaar, 'de uitstroom is hoger gebleken dan de instroom' en de ziekenhuizen kampen met een hoog ziekteverzuim.

De intensive cares hebben momenteel iets meer dan 900 bedden beschikbaar, waarvan bijna 800 in gebruik zijn. Dat zijn niet alleen coronapatiënten, maar ook mensen met andere ernstige aandoeningen, de zogeheten non-Covid-patiënten. Als het aantal opgenomen patiënten stijgt, kan de capaciteit eerst omhoog naar 1150 bedden, maar dan moeten ziekenhuizen wel 'strenger beoordelen welke patiënten wel en welke niet baat hebben bij ic-opname'. Bovendien kan zo'n verhoging niet te lang duren.

Als er genoeg ondersteuning komt, zou de capaciteit verder omhoog kunnen naar 1350 bedden. Dat is vier weken lang vol te houden, schrijven de NVIC en V&VN IC. Als het aantal patiënten die grens overschrijdt, komt 'code zwart' in beeld. Dan moeten artsen kiezen welke patiënten nog kunnen worden geholpen en wie niet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)gezondheid~a52a4287/
:{
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201300470
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En tot hoe jong wil meneer gaan ?
[..]
Waanzin ...
Het is vooral heel vreemd. Kinderen lopen amper tot geen risico en we weten dat de bescherming van de vaccinaties per maand minder wordt. Bovendien kunnen gevaccineerden het virus alsnog verspreiden. Dus waarom zou je dit dan in hemelsnaam gaan toedienen op baby's? Je bent ook als ouder wel een beetje gestoord als je daarmee in zou gaan stemmen trouwens. Je kroost dient letterlijk als proefkonijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201300521
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
Ja als jij 't zegt
Open je ogen, kijk naar de wereld ... iedereen is dwangmatig geobsedeerd door het vaccin , het vaccin, het vaccin ....
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201300557
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Open je ogen, kijk naar de wereld ... iedereen is dwangmatig geobsedeerd door het vaccin , het vaccin, het vaccin ....
En ongevaccineerden rechten afnemen zoals werken en lol hebben.
Op basis van drogredenaties en onwetenschappelijke nonsense.

OMT is dus ook gewoon klaar met zijn geloofwaardigheid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201300583
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
:{
Totaal onacceptabel dat die capaciteit na 1,5 jaar nog niet opgeschaald is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 10 september 2021 @ 22:46:08 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201300596
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:41 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Open je ogen, kijk naar de wereld ... iedereen is dwangmatig geobsedeerd door het vaccin , het vaccin, het vaccin ....
Vooralsnog lijken dat vooral de mensen die niet gevaccineerd zijn te zijn. De rest gaat gewoon verder met het leven.
Huilen dan.
pi_201300785
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vooralsnog lijken dat vooral de mensen die niet gevaccineerd zijn te zijn. De rest gaat gewoon verder met het leven.
Ja maar ondertussen dwangmatig geobsedeerd om iedereen ingespoten te krijgen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201300967
quote:
Moderna werkt aan gecombineerd corona- en griepvaccin
https://www.hln.be/wetens(...)riepvaccin~a2179809/
Nog meer vaccins *O*
De Heilige Graal is gevonden *O*
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201301751
Nou, het is gelukt hoor. Er gaan eindelijk politici voor de rechter komen vanwege hun coronaoptreden.
Maar is het vanwege overtreding van de Neurembergcode of vanwege te strenge maatregelen?

Nee, omdat ze te laat en te weinig ingrepen _O-

quote:
Franse oud-minister aangeklaagd om aanpak corona
De Franse justitie vervolgt voormalig minister Buzyn van Volksgezondheid voor haar aanpak van de coronapandemie, kort na de uitbraak begin vorig jaar. Ze wordt beschuldigd van het in gevaar brengen van het leven van anderen.

Tegen Agnès Buzyn en andere politici en topambtenaren loopt al langer een onderzoek. Ze zouden begin vorig jaar te traag hebben gereageerd op de corona-uitbraak en dat zou onder meer hebben geleid tot een tekort aan beschermingsmiddelen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)-eiste-van-studenten
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 11 september 2021 @ 00:37:19 #107
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201301881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ja maar ondertussen dwangmatig geobsedeerd om iedereen ingespoten te krijgen.
Waar kom je die dwangmatig geobsedeerden dan zoal tegen?
Huilen dan.
pi_201301927
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:32 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Je vergeet dat dat ze ook helemaal geen plannen voor een vaccinatiepaspoort hadden en dwang of drang zou ook nooit toegepast worden, die kant moeten we echt niet op willen. En kijk nu eens. Ze zijn knettergek geworden. Ze moeten vooral zo doorgaan met het slopen van de samenleving en solidariteit.
Ook jij moet je niet zo aanstellen...

Ze zijn niet knettergek geworden, en ze dwingen niemand. Maar als je je vaccins niet neemt, dan mag je bepaalde dingen niet. Is dat zo gek?
Als je geen rijbewijs hebt gehaald mag je niet auto rijden...

Het zijn juist jullie die de samenleving verpesten door jezelf niet te vaccineren, vanwege domme redenen. Luisteren naar domme mensen die dansleraar zijn of een ander niet ter zake doende beroep hebben en die denken viroloog te zijn..

De mensen zijn veel te timide voor de groep antivaccers. "straks krijgen we nog een tweedeling in de samenleving"... 95-5 is geen tweedeling. Dat is gewoon de normale groep tegen een groep wappies.. We zijn ook niet zo respectvol naar mensen die geloven in een platte aarde...Die groep is bijna net zo groot als de groep antivaccers.
pi_201301949
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 september 2021 22:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
En ongevaccineerden rechten afnemen zoals werken en lol hebben.
Op basis van drogredenaties en onwetenschappelijke nonsense.

OMT is dus ook gewoon klaar met zijn geloofwaardigheid.
Dat laatste zeggen jullie wappies al vanaf het begin van de crisis...

Steeds maar weer smoesjes verzinnen om aan de geloofwaardigheid van die mensen te twijfelen...
Maar Willem Engel is wel erg geloofwaardig, met zijn vakantiehuisje in Spanje, gekocht van het geld van wappies.
pi_201302880


:?
Plaats hier uw advertentie
pi_201302985
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:45 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Dat laatste zeggen jullie wappies al vanaf het begin van de crisis...

Steeds maar weer smoesjes verzinnen om aan de geloofwaardigheid van die mensen te twijfelen...
Maar Willem Engel is wel erg geloofwaardig, met zijn vakantiehuisje in Spanje, gekocht van het geld van wappies.
Redeneer je altijd zo?

I dont give a shit about Engel.

Heeft meer kaas gegeten van het aerosol verhaal dan menig expert maar verder zit die wel een tandje te diep in de complot molen. Maar wie weet heeft die op meer punten gelijk joh, de wereld doet wel heel collectief ridicuul.

Maar je gaat ook niet inhoudelijk in op de comment maar slaat een hele andere straat in, heb je niks inhoudelijks te melden? Reageer eens op wat er staat.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201302996
quote:
Is gewoon mogelijk als je de huidige tendens ziet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201303004
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:42 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Ook jij moet je niet zo aanstellen...

Ze zijn niet knettergek geworden, en ze dwingen niemand. Maar als je je vaccins niet neemt, dan mag je bepaalde dingen niet. Is dat zo gek?
Als je geen rijbewijs hebt gehaald mag je niet auto rijden...

Het zijn juist jullie die de samenleving verpesten door jezelf niet te vaccineren, vanwege domme redenen. Luisteren naar domme mensen die dansleraar zijn of een ander niet ter zake doende beroep hebben en die denken viroloog te zijn..

De mensen zijn veel te timide voor de groep antivaccers. "straks krijgen we nog een tweedeling in de samenleving"... 95-5 is geen tweedeling. Dat is gewoon de normale groep tegen een groep wappies.. We zijn ook niet zo respectvol naar mensen die geloven in een platte aarde...Die groep is bijna net zo groot als de groep antivaccers.
Je termen alleen al zijn polariserend.. Antivaccers.. Wappies.. Lekker zwart wit.

Dansleraar Engel heeft jarenlang aerosols bestudeerd maar dat is natuurlijk onbelangrijk.

En je haalt een rijbewijs aan alsof je anderen moet beschermen van je onkunde maar daar werkt het vaccin nog niet tegen en je praat over risico's van 0.0, het overige verkeer heeft immers allang de kans gehad om te vaccineren en die vaccinaties zouden toch helpen? Of werken die opeens niet meer?

Echt dit soort waanideeën zijn gebouwd op valse aannames.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201303006
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waar kom je die dwangmatig geobsedeerden dan zoal tegen?
Fok en OMT en kabinet. En globaal over de wereld hoog in de politiek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201303073
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
Waar kom je die dwangmatig geobsedeerden dan zoal tegen?
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:51 schreef Isdatzo het volgende:
:') .
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201303091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:42 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Ook jij moet je niet zo aanstellen...

Ze zijn niet knettergek geworden, en ze dwingen niemand. Maar als je je vaccins niet neemt, dan mag je bepaalde dingen niet. Is dat zo gek?
Als je geen rijbewijs hebt gehaald mag je niet auto rijden...

Het zijn juist jullie die de samenleving verpesten door jezelf niet te vaccineren, vanwege domme redenen. Luisteren naar domme mensen die dansleraar zijn of een ander niet ter zake doende beroep hebben en die denken viroloog te zijn..

De mensen zijn veel te timide voor de groep antivaccers. "straks krijgen we nog een tweedeling in de samenleving"... 95-5 is geen tweedeling. Dat is gewoon de normale groep tegen een groep wappies.. We zijn ook niet zo respectvol naar mensen die geloven in een platte aarde...Die groep is bijna net zo groot als de groep antivaccers.
Jij weet helemaal niet of ik mij wel of niet heb laten vaccineren, dus houd je oordeel lekker voor je.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201303280
quote:
De Australische deelstaat Queensland laat inwoners weten mogelijk een snelle lockdown af te kondigen, nu het aantal coronabesmettingen weer oploopt. Queensland, dat ruim 5 miljoen inwoners telt, heeft de afgelopen 24 uur vijf nieuwe besmettingen vastgesteld. Het gaat om leden van één familie.
https://www.ad.nl/binnenl(...)ntensector~a52a4287/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201304213
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 20:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij niet meer op me zou reageren?

Maar oke.....long covid. Je kan weigeren om de cijfers van 10% te geloven, maar myocarditis komt op 12 op de miljoen gevaccineerden voor en long covid bij 10% van alle besmette personen. Met bijna altijd ernstigere gevolgen.
https://www.nature.com/articles/s41591-021-01433-3

Nog wel iets meer blijkt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201305027
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:15 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je termen alleen al zijn polariserend.. Antivaccers.. Wappies.. Lekker zwart wit.
Anti betekent gewoon tegen, dus mensen die tegen vaccinatie zijn zijn antivaccers. Wat is daar nou erg aan?

De lange tenen weer van die wappies...

quote:
Dansleraar Engel heeft jarenlang aerosols bestudeerd maar dat is natuurlijk onbelangrijk.
Al twintig jaar niet, dus waarom zou je zo'n man serieus nemen? Echt, ik heb twintig jaar geleden ICT gedaan. Dus als je een kapotte pc hebt, stuur maar naar mij..

quote:
En je haalt een rijbewijs aan alsof je anderen moet beschermen van je onkunde maar daar werkt het vaccin nog niet tegen
Wil je alsjeblieft niet zo persoonlijk worden? Ik kan daar niet tegen, straks pak ik nog een touw...

quote:
en je praat over risico's van 0.0, het overige verkeer heeft immers allang de kans gehad om te vaccineren en die vaccinaties zouden toch helpen? Of werken die opeens niet meer?
Je hebt werkelijk geen idee dat vaccins pas echt werken bij een bepaalde graad aan gevaccineerden? En dan mij betichten van onkunde _O-

quote:
Echt dit soort waanideeën zijn gebouwd op valse aannames.
Die van jou ja...
pi_201305236
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:22 schreef wappie1986 het volgende:

[
Je hebt werkelijk geen idee dat vaccins pas echt werken bij een bepaalde graad aan gevaccineerden? En dan mij betichten van onkunde _O-
[..]
Die van jou ja...
Wat? Lol.

Je verzint het helemaal zelf he dit soort nonsense.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201305244
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201305329
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat? Lol.

Je verzint het helemaal zelf he dit soort nonsense.
Jezus gristus... Het vaccin is er al bijna een jaar en je hebt nog nooit gehoord van een bepaalde graad aan vaccinatie voordat het goed werkt? Onder welke steen heb je precies geleefd de laatste maanden?

Iedereen weet dat minimaal 80% gevaccineerd moet zijn (per activiteit) voordat het vaccin haar werk goed kan doen..

https://www.ggdwb.nl/vacc(...)ugd/vaccinatiegraad/

https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/twijfels

quote:
Bij een hoge vaccinatiegraad (95%) treedt ‘groepsbescherming’ op. De kans op een uitbraak van een van de infectieziekten waarvoor wordt gevaccineerd, is dan heel klein. Ongevaccineerde jonge en kwetsbare kinderen en volwassenen die om gezondheidsredenen niet kunnen worden ingeënt (door bijvoorbeeld leukemie), zijn daardoor ook beschermd.
Echt ,als je dit nog niet weet ben je niet serieus te nemen..
pi_201305424
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Jij weet helemaal niet of ik mij wel of niet heb laten vaccineren, dus houd je oordeel lekker voor je.
Misschien dat je eens inhoudelijk kan reageren? Dat men helemaal niet knettergek is geworden bijvoorbeeld kun je beantwoorden zonder dat je hoeft te bekennen dat je niet gevaccineerd bent.

Of dat maar 5% wappie is in NL en dat we die een veel te grote rol geven. Dat ook ongeveer 5% in een platte Aarde gelooft en dat men die veel harder aan pakt en durft te benoemen wat ze zijn.
Er zijn veel meer mensen die geloven in schepping in plaats van in evolutie (christenen, moslims, joden, andere religieuzen) maar dat we die ook niet zo'n rol geven in de samenleving. Niemand praat over "we moeten op scholen maar geen evolutietheorie onderwijzen, anders creëren we een tweedeling in de samenleving"...
  zaterdag 11 september 2021 @ 12:12:12 #124
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201305597
Beste maar om lachen om die clown met name zijn twitter, als de man iets post krijgt hij massaal de wind van voren.
Hij heeft deze week weer eens het vuurtje aangewakkerd en getweet gelogen dat 9 op de 10 van de coronapatiënten in het ziekenhuis nietgevaccineerden zijn en op zijn testjes zit het gros ook al niet te wachten.

twitter


:+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201305715
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 11:49 schreef wappie1986 het volgende:

[..]
Jezus gristus... Het vaccin is er al bijna een jaar en je hebt nog nooit gehoord van een bepaalde graad aan vaccinatie voordat het goed werkt? Onder welke steen heb je precies geleefd de laatste maanden?

Iedereen weet dat minimaal 80% gevaccineerd moet zijn (per activiteit) voordat het vaccin haar werk goed kan doen..

https://www.ggdwb.nl/vacc(...)ugd/vaccinatiegraad/

https://rijksvaccinatieprogramma.nl/vaccinaties/twijfels
[..]
Echt ,als je dit nog niet weet ben je niet serieus te nemen..
Je username is met recht wappie.

Ik weet niet welke instantie je aanhaalt maar groepsimmuniteit is een illusie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201306084
Gisteravond met een hele club mensen naar de bios geweest die ik alleen ken vanuit Telegram. Mega gezellig. Daarna nog voor een afzakkertje de plaatselijke horeca overvallen. Bij de eerste 3 tenten waren we niet welkom omdat we met meer dan 4 mensen waren. Bang voor boetes en sluiting. Bij tent nr 4 hadden we meer geluk. Die gooide nog net niet de rode loper voor ons uit en is helemaal klaar met dr angstzaaierij.

Morgen houden we bij ons een bbq voor mensen uit de verschillende appgroepen. Ik heb geen idee hoeveel mensen er komen want het aantal aanmeldingen was niet meer bij te houden op een gegeven moment :') . Het zijn er sowieso 30, maar het kunnen er net zo goed 100 worden :').

En volgende week zondagavond naar de laatste voorstelling van Tisjeboy Jay.

Het leven is mooi *O* .
pi_201306574
twitter


So effective because Hugo said so.
pi_201307024
Plaats hier uw advertentie
pi_201307303
Wat mij opvalt is dat er plotseling veel mensen overlijden door hartfalen.

27 jarige voetballer
18 jarige voetballer
19 jarige hockeyer (laren)
19 jarige handbalster. En dat in de laatste twee weken..

Mensen die niks te vrezen hebben van corona. Mensen die niet zomaar overlijden, dit is wel heel toevallig allemaal. Normaal gesproken is het er misschien 1 per jaar.
pi_201307315
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 12:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Gisteravond met een hele club mensen naar de bios geweest die ik alleen ken vanuit Telegram. Mega gezellig. Daarna nog voor een afzakkertje de plaatselijke horeca overvallen. Bij de eerste 3 tenten waren we niet welkom omdat we met meer dan 4 mensen waren. Bang voor boetes en sluiting. Bij tent nr 4 hadden we meer geluk. Die gooide nog net niet de rode loper voor ons uit en is helemaal klaar met dr angstzaaierij.

Morgen houden we bij ons een bbq voor mensen uit de verschillende appgroepen. Ik heb geen idee hoeveel mensen er komen want het aantal aanmeldingen was niet meer bij te houden op een gegeven moment :') . Het zijn er sowieso 30, maar het kunnen er net zo goed 100 worden :').

En volgende week zondagavond naar de laatste voorstelling van Tisjeboy Jay.

Het leven is mooi *O* .
Ik zou ook graag in contact willen komen met die mensen, heb je wellicht tips via pb?
  zaterdag 11 september 2021 @ 17:50:36 #131
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201309586


Maar toch, het risiconiveau staat nu zelfs op Zeer Ernstig volgens de Rijksoverheid :o
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201309940
twitter


_O- _O_
pi_201310289
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 15:08 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ik zou ook graag in contact willen komen met die mensen, heb je wellicht tips via pb?
Ik woon zelf in regio Venray - Boxmeer. Ik zit bij verschillende groepen Moederhart, in mijn eigen dorp is een mooi clubje die er allemaal mensen bij hebben getrokken, viavia zit ik bij een telegram groep van voornamelijk politie/ME/brandweer, de zorg, paralelle samenleving, vrije samenleving, Tibor, Blckbx, Michael Pilarzyck, Isa Kriens, h8rtenkr8cht, KeuzeVrijBijMij etc.. Meeste op Telegram. Daar kun je met trefwoorden zoeken zoals je woonplaats + vrijheid of woonplaats + corona of woonplaats + vaccin of woonplaats + knappie.

Is vanaf april 2020 gaan groeien overigens tot wat het nu is.
pi_201311247
Veilig uitgaan met je discriminatiepas.

twitter
pi_201311393
De stille ramp

twitter
pi_201311783
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:07 schreef potjecreme het volgende:
De stille ramp

[ twitter ]
De beste reden om te vaccineren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201311965
Blijkbaar waart er een corona vaccin rondt dat zich via de lucht kan verspreiden. Grote voordeel is dat op deze manier iedereen gevaccineerd wordt, het er goedkoop is daar het zichzelf vermenigvuldigt door gentherapie. Ook verdiend big Pharma er geen cent aan

Zitten een paar nadelen aan. Voornamelijk dat de bijwerkingen ernstig kunnen zijn en de kans op overlijden geschat wordt tot 3% en ziekenhuis opname een reële kans is.
De gentherapie zorgt er voor dat je eigen cellen het vaccin gaan produceren waarna ze afsterven. Maar daardoor zijn er geen fabrieken nodig om dit vaccin te produceren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201312279
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:44 schreef devlinmr het volgende:
Blijkbaar waart er een corona vaccin rondt dat zich via de lucht kan verspreiden. Grote voordeel is dat op deze manier iedereen gevaccineerd wordt, het er goedkoop is daar het zichzelf vermenigvuldigt door gentherapie. Ook verdiend big Pharma er geen cent aan

Zitten een paar nadelen aan. Voornamelijk dat de bijwerkingen ernstig kunnen zijn en de kans op overlijden geschat wordt tot 3% en ziekenhuis opname een reële kans is.
De gentherapie zorgt er voor dat je eigen cellen het vaccin gaan produceren waarna ze afsterven. Maar daardoor zijn er geen fabrieken nodig om dit vaccin te produceren
Ehhhh nee, zo werkt het niet. Je lichaam gaat niet het vaccin produceren.
pi_201312404
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ehhhh nee, zo werkt het niet. Je lichaam gaat niet het vaccin produceren.
Dit vaccin wel. Dat is het nieuwe eraan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201312589
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:10 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dit vaccin wel. Dat is het nieuwe eraan
Klok en klepel
  zaterdag 11 september 2021 @ 21:20:06 #141
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201312681
twitter


Goed gesproken, die onderwijzers zouden meteen op non actief moeten worden gesteld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201314146
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:16 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Klok en klepel
Nope
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201314235
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 20:44 schreef devlinmr het volgende:
Blijkbaar waart er een corona vaccin rondt dat zich via de lucht kan verspreiden. Grote voordeel is dat op deze manier iedereen gevaccineerd wordt, het er goedkoop is daar het zichzelf vermenigvuldigt door gentherapie. Ook verdiend big Pharma er geen cent aan

Zitten een paar nadelen aan. Voornamelijk dat de bijwerkingen ernstig kunnen zijn en de kans op overlijden geschat wordt tot 3% en ziekenhuis opname een reële kans is.
De gentherapie zorgt er voor dat je eigen cellen het vaccin gaan produceren waarna ze afsterven. Maar daardoor zijn er geen fabrieken nodig om dit vaccin te produceren
Had hem ook al gelezen. Leuk stukje *)
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201315740
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 22:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Had hem ook al gelezen. Leuk stukje *)
Kon m niet terugvinden, even uit mijn hoofd neergeplempt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201315765
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:38 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Kon m niet terugvinden, even uit mijn hoofd neergeplempt
welingelichtekringen
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201315868
Quebec kids' hospitals packed, not with COVID-19 but 'unprecedented' surge in other viruses

MONTREAL -- Any Montrealer who’s gotten in the habit of checking hospital statistics has probably been alarmed if they looked them up recently, especially if they have kids.

Quebec schools are coping with a surge of COVID-19 cases due to the more-transmissible Delta variant. Meanwhile, the stats showed, the emergency room of the Montreal Children’s Hospital was over 150 per cent capacity this week.

Parents wondered if this summer’s warnings had come true: a big uptick in severe Delta cases among kids.

No, doctors say, Montreal kids aren’t in the ER with coronavirus. But some of the overcrowding is still related to the pandemic, and it’s still serious, with an extraordinary spike in viruses that normally appear in winter circulating now among children.

“Honestly, what we’re seeing now has never been documented before,” said Montreal pediatric epidemiologist Jesse Papenburg.

https://montreal.ctvnews.(...)er-viruses-1.5580417
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201315944
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:46 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Quebec kids' hospitals packed, not with COVID-19 but 'unprecedented' surge in other viruses

MONTREAL -- Any Montrealer who’s gotten in the habit of checking hospital statistics has probably been alarmed if they looked them up recently, especially if they have kids.

Quebec schools are coping with a surge of COVID-19 cases due to the more-transmissible Delta variant. Meanwhile, the stats showed, the emergency room of the Montreal Children’s Hospital was over 150 per cent capacity this week.

Parents wondered if this summer’s warnings had come true: a big uptick in severe Delta cases among kids.

No, doctors say, Montreal kids aren’t in the ER with coronavirus. But some of the overcrowding is still related to the pandemic, and it’s still serious, with an extraordinary spike in viruses that normally appear in winter circulating now among children.

“Honestly, what we’re seeing now has never been documented before,” said Montreal pediatric epidemiologist Jesse Papenburg.

https://montreal.ctvnews.(...)er-viruses-1.5580417
Alweer een reden om je te laten vaccineren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201315990
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:52 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Alweer een reden om je te laten vaccineren
Of je immuunsysteem bloot te stellen aan de wereld en niet met smerige mondkapjes op te lopen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201315995
Leugenaars die mensen bang willen maken!

twitter
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201316064
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_201318779
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Of je immuunsysteem bloot te stellen aan de wereld en niet met smerige mondkapjes op te lopen.
Precies, door te vaccineren. Dan kan dat weer

Zie Denemarken

Btw, mondkapjes werken dan toch positief als wat jij zegt klopt. Je ademt dan toch juist vieze bacteriën in e.d?

Jij zou dus voor mondkapjes moeten zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201319769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:55 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Leugenaars die mensen bang willen maken!
Hier ken ik geen beter voorbeeld van dan jij. Van ivermectine tot mondkapjes tot de zogenaamde gevaren van vaccineren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 12 september 2021 @ 10:47:48 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201319812
De Media-Viroloog

Zoals in elke ontwikkeling naar een totalitair maatschappij valt bij velen het masker van de voorgewende beschaafdheid en medemenselijkheid af en laat men zijn ware gitzwarte aard zien. Maar er zijn ook mensen, normaal gesproken bescheiden, onopvallend heel goed werk doen en zelden hun mening laten horen, en dan ook alleen nog maar als men er expliciet naar vraagt. En zoals altijd zijn het juist die mensen die op de cruciale momenten in de geschiedenis laten zien wel uit het juiste harde eikenhout gesneden te zijn.

Geert Douma is zo’n man. Iemand die altijd het goede in mensen probeert te zien, een beschaafd en uitermate sympathiek mens, waarvan ik het me niet voor kon en kan stellen dat iemand ruzie met hem zou krijgen. Bovendien iemand die mij de beginselen van de klinische neurofysiologie bijbracht, als een van de weinige opleiders die deze titel ook waardig is.

De waarde van een vriendschap blijkt bij bij snijdende kou, hagel en stormwind. Niet bij mooi weer. Dat is een les die ik wederom heb geleerd.

Het woord is aan Geert.


quote:
Nog nooit zagen wij zoveel virologen op de buis en in de media als het afgelopen anderhalf jaar.

Voorheen sloten virologen zich voornamelijk op in de kleine studeerkamertjes van hun laboratorium en dat was goed. Hoewel? Behalve het bestuderen van de mogelijkheden tot diagnostiek van virusinfecties bleken zij er ook een andere virologische hobby op na te houden.

Die – niet ongevaarlijke – hobby bleek het knutselen met de basale bouwsteentjes van virussen te zijn.

Een virus is opgebouwd uit aminozuren vergelijkbaar met “Lego” bouwsteentjes.

Nu is er al jaren sprake van een internationale wedren tussen virologen om die bouwsteentjes zodanig in te bouwen en te herschikken in een bestaand virus dat men op deze manier een virus maakt dat voor mens en dier vele malen gevaarlijker is dan de in de natuur voorkomende virussen.

Dat is de zogenaamde “ Gain of Function Game ” met als resultaat de geboorte van een Lego-virus. Het doel was om de ziekmakende capaciteit van het door vleermuizen verspreidde virussen te overtreffen. Just for the fun of it.

Maar volgens de “Virologen-Legoclub” was er wel degelijk een goed doel. Het doel van deze wedren zou het bestrijden van toekomstige epidemieën van virussen makkelijker maken. Om dit belangrijke doel te bereiken werd deze Gain-of-Function Game jarenlang door verschillende overheden met veel geld ondersteund.

Dat door onoplettendheid of slordigheid zo’n Lego-virus zou kunnen ontsnappen was volgens de Virologen-Legoclub onmogelijk. Maar nu het gebeurt en er mensen ziek blijken te worden, leek het goede doel van de Lego-virologen om een betere bestrijding van een virusinfectie mogelijk te maken enigszins verwaarloosd te zijn. Men was er blijkbaar nog niet aan toe gekomen.

De Lego-Virologen ontkenden, tegen beter weten in, dat een van de prijswinnende Lego-virussen aan het laboratorium was ontsnapt en verantwoordelijk was voor het ontstaan van een pandemie: de Covid-19 pandemie.

De Lego-Viroloog pretendeerde alsof hij/zij van niets wist. Een vleermuis, als de ‘usual suspect’ van de viroloog, moest toch echt de bron van dit “nieuwe virus” zijn. Maar hoe men ook zocht, een vleermuis die dit “Lego-virus” bij zich droeg werd maar niet gevonden. En dus, als een klein kind dat iets verkeerd heeft gedaan, volhardde de Lego-Viroloog in haar zwijgen.

En zoals een kind dat doet, wees de Lego-viroloog vervolgens naar een ander dier dat het gedaan zou moeten hebben. En daar was ineens de Pangolin als overbrenger van het virus. Ik was het niet; de Pangolin heeft het gedaan! Bewijs daarvoor bleef echter achterwege.

Terwijl het doel van het “Gain of Function Game “ – een betere bestrijding van toekomstige en gevaarlijkere virussen – bleken de Lego-virologen daaraan nog niet bijster veel tijd te hebben besteed: het Lego-virus kwam vrij en ineens werden veel mensen ziek. De Lego-virologen hadden echter niets anders in de aanbieding dan de handen ‘stukwassen’, anderhalve meter afstand houden, eerst niet maar later alsnog mondkapjes, het sluiten van scholen, lockdowns en een avondklok. Ouderen en kwetsbaren moesten geïsoleerd en opgesloten worden, En er moest getest worden, heel veel getest worden, steeds opnieuw getest worden, bij iedere snotterbel en ieder kuchje. En bij iedere tiende snotterbel en elk twintigste kuchje kreeg men een plakplaatje en een aai over de bol.

Als men iets fout heeft gedaan geldt meestal: “Als men geschoren wordt moet men stil zitten”. Dit gold echter niet voor de virologen.

Uit allerlei holen en spelonken kwamen zij tevoorschijn om een plaats te veroveren aan de tafels van zogenaamde opinie programma’s op TV. Een plaats die zij niet meer zouden afstaan.

Van deskundigen in het maken van Lego-Virussen werden zij de nieuwe profeten van de pandemiebestrijding! Over hun deelname aan de “Gain of Function Game” zwegen zij wijselijk.

Al snel ontdekten zij hoe hun ego door al deze mediabelangstelling werd gestreeld. En daarmee was de Media-Viroloog geboren. Sommige Media-Virologen vergaten daarbij subiet dat zij ook nog Lego-Virologen waren.

De door deze programma’s altijd krachtig beleden “diversiteit” in het voor het voetlicht brengen van verschillende standpunten en meningen werd voor het gemak maar even vergeten.

Een kritisch geluid zou immers het overheidsbeleid kunnen schaden? De papieren media sloot zich hier bij aan. Men moest met een stem spreken, de journalistieke taak van een kritisch hoor en wederhoor werd over de Chinese schutting gegooid.

Dat er geen enkel verband was tussen het aantal zieken en doden enerzijds en de genomen maatregelen anderzijds deed er helemaal niet toe. Dat kwam immers omdat die domme en onverantwoordelijke mensen zich niet aan door hen geadviseerde regeltjes hielden. Zo simpel is het.

De allerbelangrijkste taak van de Media-Viroloog was echter het creëren en in stand houden van een angstpandemie.

In plaats van het uitsluitend vaccineren en beschermen van de doelgroep van het virus – de ouderen, de mensen met onderliggende aandoeningen en de mensen – jong of oud – met een stoornis in het immuunsysteem – werd het doel het uitroeien van het virus. Eerst mocht het woord “groepsimmuniteit” niet worden genoemd door Rutte, later werd dit alsnog het doel. Het vaccin was daartoe de heilige graal.

De gecreëerde angst moest het mogelijk maken dat iedereen bereid zou zijn zich te laten vaccineren. Het “wij moeten ons uit de epidemie vaccineren” werd het enige ware geloof van de virologische sjamanen.

De Media-Viroloog is medeverantwoordelijk voor het creëren en in stand houden van die angst.

Voor een aantal Media-Virologen deed zich een gelukkig “toeval” voor: de virustesten vonden in hun laboratorium plaats en daar kon een aardig centje mee worden verdiend. Weer ander Media-Virologen hadden banden met de industrie die de vaccins maakten.

Door de beperkte visie van de regering, gevoed door de door Media-Virologen gecreëerde angst en het heersende dogma van ‘wij, televisiemedia en papieren media, moeten allen met één stem spreken’, werd de tegenstem van vaak zeer gerenommeerde deskundigen succesvol geblokkeerd.

De laatsten werden tezamen met een deel van de bevolking dat wel haar twijfels uitsprak over het gevoerde beleid voor het gemak met de naam “wappies” terzijde geschoven.

Om het virus te bestrijden werd zelfs oorlogsretoriek gebruikt. De heroïsche strijd tegen het virus was begonnen. Een tweedeling in de maatschappij werd gecreëerd. De oorlog moest worden verklaard aan zij die het beleid bekritiseren en zij die niet gevaccineerd willen worden.

Het beleid van de regering, die zich gesteund weet door de papieren media, de televisiemedia en de dagelijkse aanwezigheid op de TV van de Media-Viroloog – als producent van virusangst en “deskundige” – stuurt aan op een koers, waarbij het onderscheid dat wordt gemaakt tussen gevaccineerd versus niet gevaccineerd, voorstander versus tegenstander, “goede” mensen tegenover “slechte” mensen het dramatische gevolg is. De gevaccineerde wordt beloond met “meer vrijheden”, of beter gezegd krijgt de gevaccineerde “minder beperkingen” opgelegd, dit als beloning voor de onderdanigheid aan de Staat. Een tweedeling in de maatschappij is het gevolg.

Het vaccin bleek uiteindelijk niet aan de gewekte verwachting te voldoen; het virus verdween niet, kon ongeremd blijven muteren en verspreidde zich onverstoorbaar verder onder de bevolking. Toen bleek dat ook gevaccineerde mensen nog steeds ziek konden worden en bovendien het virus alsnog kunnen overdragen, werd dat uit de media gehouden en werd het beleid halsstarrig voortgezet. Ook kinderen moesten aan de vaccinatie-religie onderworpen worden.

Ik hoop dat de Media-Virologen en de media nog in staat zijn tot enige zelfreflectie, maar ik vrees dat dit bij de Media-Virologen niet snel zal gebeuren. Zie bijvoorbeeld de bekende virologen Ab O. en Marion K. die graag in de schijnwerpers staan en ook van het verleden (Mexicaanse griep) niets hebben geleerd, en over deze periode maar liever zwijgen.

Misschien begint de Media-Viroloog en zijn of haar helpers zich inmiddels wat onbehaaglijk te voelen, nu zij door de realiteit dreigen te worden ingehaald.Ik hoop dat de Lego-viroloog gedwongen wordt afstand te doen van het geknutsel met Lego-steentjes.

En ook had ik graag gezien dat de Media-Viroloog als een ware wetenschapper ook ruimte had gegeven aan virologen / vaccinologen die een ander geluid lieten horen, in plaats van hen het zwijgen op te leggen. Wetenschap groeit bij uitwisseling van gedachten, en niet bij vastgeroeste dogma’s.

De wijze waarop met de Corona pandemie wordt omgegaan, waarbij het beleid meer schade blijkt te veroorzaken dan het virus ooit zou kunnen veroorzaken, zou wel eens een inktzwarte bladzijde in onze geschiedenis kunnen worden.
Even wat leesvoer, hulde voor Jan Bonte ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 september 2021 @ 11:59:37 #154
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201320705
quote:
3s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]
Of je immuunsysteem bloot te stellen aan de wereld en niet met smerige mondkapjes op te lopen.
Dus je vind hygiene een goed idee, infecties voorkomen?
pi_201320745
quote:
14s.gif Op zondag 12 september 2021 10:47 schreef controlaltdelete het volgende:
De Media-Viroloog

Zoals in elke ontwikkeling naar een totalitair maatschappij valt bij velen het masker van de voorgewende beschaafdheid en medemenselijkheid af en laat men zijn ware gitzwarte aard zien. Maar er zijn ook mensen, normaal gesproken bescheiden, onopvallend heel goed werk doen en zelden hun mening laten horen, en dan ook alleen nog maar als men er expliciet naar vraagt. En zoals altijd zijn het juist die mensen die op de cruciale momenten in de geschiedenis laten zien wel uit het juiste harde eikenhout gesneden te zijn.

Geert Douma is zo’n man. Iemand die altijd het goede in mensen probeert te zien, een beschaafd en uitermate sympathiek mens, waarvan ik het me niet voor kon en kan stellen dat iemand ruzie met hem zou krijgen. Bovendien iemand die mij de beginselen van de klinische neurofysiologie bijbracht, als een van de weinige opleiders die deze titel ook waardig is.

De waarde van een vriendschap blijkt bij bij snijdende kou, hagel en stormwind. Niet bij mooi weer. Dat is een les die ik wederom heb geleerd.

Het woord is aan Geert.

[..]
Even wat leesvoer, hulde voor Jan Bonte ^O^
Wat vindt je er zo goed aan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201320781
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dus je vind hygiene een goed idee, infecties voorkomen?
Nee hij vind dat men juist in aanraking moet komen met virussen en bacteriën want dat is goed voor je immuunsysteem... Toch?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 12 september 2021 @ 12:07:33 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201320790
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201320821
quote:
Grotendeels gevaccineerden die de cultuursector open willen hebben wat lastig is omdat er nog veel ongevaccineerde mensen rondlopen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 12 september 2021 @ 12:12:42 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201320849
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 12:06 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee hij vind dat men juist in aanraking moet komen met virussen en bacteriën want dat is goed voor je immuunsysteem... Toch?
Maar vieze maskertjes zijn weer een slecht idee? Beetje inconsistent, niet?

[ Bericht 10% gewijzigd door SuperHartje op 12-09-2021 12:19:11 (Niet generaliseren aub) ]
pi_201320890
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Maar vieze maskertjes zijn weer een slecht idee? Beetje inconsistent, niet?
Of blij zijn over een grote demonstratie van gevaccineerden die de cultuursector open willen hebben terwijl je zelf tegen vaccinatie bent en eigenlijk dus de oorzaak bent van dat protest

_O-

[ Bericht 8% gewijzigd door SuperHartje op 12-09-2021 12:19:55 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 12 september 2021 @ 12:17:41 #161
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201320927
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 12:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Grotendeels gevaccineerden die de cultuursector open willen hebben wat lastig is omdat er nog veel ongevaccineerde mensen rondlopen.
Al die mensen maken zich totaal niet druk om wie gevaccineerd is of niet. *O*
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201320939
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Al die mensen maken zich totaal niet druk om wie gevaccineerd is of niet. *O*
Oh zeker wel
Net als die horeca held die weigerde Engel te bedienen _O-
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 12 september 2021 @ 12:19:11 #163
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201320944
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 12:15 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Of blij zijn over een grote demonstratie van gevaccineerden die de cultuursector open willen hebben terwijl je zelf tegen vaccinatie bent en eigenlijk dus de oorzaak bent van dat protest

_O-
Jep, claimen dat vroeger wetenschappers objectief waren in hun queeste de waarheid, en dat dit veel beter is dan in opdracht werken, maar tegelijkertijd niets willen weten van wetenschappelijke methodes van dubbelblind peer reviewed onderzoek omdat ze "zelf kunnen denken" en plaatjes uit Facebook antivax groepen als goede argumenten zien.
  zondag 12 september 2021 @ 12:19:14 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201320945
quote:
Misschien zie je mij nog voorbijkomen.
Huilen dan.
  zondag 12 september 2021 @ 12:19:55 #165
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201320955
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 12:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Misschien zie je mij nog voorbijkomen.
Geen interesse in. :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 12:20:37 #166
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_201320966
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 12:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Misschien zie je mij nog voorbijkomen.
Toeval of…?
A child is born with no state of mind.
  zondag 12 september 2021 @ 12:22:51 #167
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201320997
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 12:19 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Misschien zie je mij nog voorbijkomen.
T-Shirt aan met: Ik heb corona, geef mij een tongzoen als je durft?
  zondag 12 september 2021 @ 12:37:24 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201321223
quote:
11s.gif Op zondag 12 september 2021 12:20 schreef SuperHartje het volgende:

[..]
Toeval of…?
Infiltratie.
Huilen dan.
  zondag 12 september 2021 @ 12:38:42 #169
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201321237
quote:
Dertien gorilla's in dierentuin Atlanta besmet met coronavirus
In de dierentuin van Atlanta zijn zeker dertien gorilla's positief getest op het coronavirus. Het virus is vermoedelijk overgebracht door een verzorger die volledig gevaccineerd was en geen ziektesymptomen vertoonde. De medewerker droeg bovendien beschermende uitrusting zoals een masker en handschoenen.

De besmetting werd opgemerkt, omdat de gorilla's aan het hoesten waren en een loopneus hadden. Ook verminderde hun eetlust. Het gaat om vier groepen westelijke laaglandgorilla's, waaronder de 60-jarige Ozzie, de oudste mannelijke gorilla in gevangenschap.
:o

Uit Het Parool
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 12 september 2021 @ 12:46:10 #170
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201321336
quote:
Hoe kan dat nou, ze leven zoooo gezond en dragen geen maskers.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 12:55:00 #171
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_201321438
quote:
6s.gif Op zondag 12 september 2021 12:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Infiltratie.
:D
A child is born with no state of mind.
pi_201322530
Toch wel interessant
Nog geen tijd gehad alles na te lopen qua claims helaas.
https://www.frontnieuws.c(...)orden-te-vaccineren/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2021 15:05:31 ]
pi_201324861
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hoe kan dat nou, ze leven zoooo gezond en dragen geen maskers.
En ze die hokken hebben ook nog eens geweldige ventilatie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201324908
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 14:30 schreef Emmerdeur het volgende:
Toch wel interessant
Nog geen tijd gehad alles na te lopen qua claims helaas.
https://www.frontnieuws.c(...)orden-te-vaccineren/
De eerste zin is al niet waar dus laat maar
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201326135
quote:
Het Leger des Heils heeft zojuist gereageerd op de ophef over het uitreiken van de de Majoor Bosshardtprijs aan de ongevaccineerde zangeres Marga Bult. De zangeres - die desinformatie verspreidde - kreeg de prijs, omdat ze tijdens de coronacrisis tijdelijk haar oude baan als verpleegkundige weer oppakte.

De zangeres verspreidde desinformatie over het coronavirus. Zo schreef zij over ‘goedwerkende medicijnen’, zoals het antimalariamiddel hydroxychloroquine en ivermectine. Onlangs nog waarschuwde de Amerikaanse medicijnenwaakhond voor misinformatie over die middelen. ‘Het kan gevaarlijk zijn, of zelfs dodelijk’, schreef de FDA op Twitter.

Groot voorstander van vaccineren
Het Leger des heils laat weten dat zij ‘als zorgorganisatie het coronavirus zeer serieus nemen’. ,,En zijn we bovendien groot voorstander van vaccinatie. De inmiddels ontstane ophef betreuren we dan ook. Graag benadrukken we nogmaals het doel van de prijs: al die warme, betrokken en deskundige mensen een hart onder de riem steken.’’

Zorgpersoneel ervoer de prijs voor haar als ‘een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers’. Volgens de hulporganisatie is de Majoor Bosshardtprijs toegekend aan zangeres Marga Bult, vanwege haar ‘onbaatzuchtige hulp en inzet binnen de zorg op een moment dat dit heel hard nodig was’. ,,Daarmee staat zij voor ons symbool voor alle hulpverleners, zorgprofessionals en mantelzorgers die de afgelopen periode keihard hebben gewerkt om de coronapandemie onder controle te krijgen’’, zo benadrukt het leger. ,,Al deze mensen zijn wij enorm dankbaar!’’
https://www.ad.nl/show/le(...)er-serieus~a6e9da5b/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201326408
quote:
Vlak voordat ze stierf, nam de Amerikaanse Megan Blankenbiller nog een laatste TikTok-video op. Daarin drukt ze haar volgers op het hart om zich te laten vaccineren tegen het coronavirus. Zelf was ze nog niet ingeënt.

''Ook al ben je maar 70 procent zeker dat je het vaccin wil, doe het. Wacht niet langer. Laat je prikken. Dan beland je hopelijk niet in het ziekenhuis, zoals ik'', zegt Megan in de video die inmiddels ruim 850.000 keer is bekeken.

De Amerikaanse moet tijdens het filmen regelmatig pauzeren om op adem te komen. ''Ik ben geen anti-vaxxer. Ik probeerde mijn eigen onderzoek te doen. Ik was bang en ik wilde het liever samen met mijn familie doen. Maar zoals jullie vast weten, is het soms lastig om het ergens eens over te worden als iedereen een andere mening heeft.''

Het filmpje kwam iets meer dan een week voordat Megan overleed online. Haar zus, Cristina Blankenbiller, bevestigde haar dood via een post op Facebook. ''We zullen altijd van haar houden. Er zal geen dag voorbijgaan dat ze niet in mijn gedachten en hart zal zijn'', schrijft ze.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)eem-een-coronavaccin
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 12 september 2021 @ 18:26:03 #177
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201326770
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hoe doorzichtig wil je de angstporno hebben. Nog even een filmpje maken terwijl je 'vecht voor je leven'. Tuurlijk joh.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201326850
twitter


het zal wel niet goed gaan met de vaccinatiebereidheid.
Plaats hier uw advertentie
pi_201327170
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoe doorzichtig wil je de angstporno hebben. Nog even een filmpje maken terwijl je 'vecht voor je leven'. Tuurlijk joh.
Dus ze leeft nog?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201327224
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Lol
  zondag 12 september 2021 @ 18:56:02 #181
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201327392
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 18:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dus ze leeft nog?
Nee, want:

Haar zus, Cristina Blankenbiller, bevestigde haar dood via een post op Facebook. ''We zullen altijd van haar houden. Er zal geen dag voorbijgaan dat ze niet in mijn gedachten en hart zal zijn'', schrijft ze.

Hep op feesboek gestaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 12 september 2021 @ 18:58:43 #182
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201327454
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

het zal wel niet goed gaan met de vaccinatiebereidheid.
Wat een farce.

En nog slecht ook, lekker man.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201327565
Lekker de tering krijgen met je qr codes en wattenstaafjes. :W

https://www.nu.nl/coronav(...)meter-verdwijnt.html

^p^ :W
pi_201327879
Het is gelukt *O*

quote:
Kabinet beslist: 1,5 meter verdwijnt, maar coronatoegangsbewijs wordt gemeengoed
Het kabinet zet vanaf 25 september een volgende stap in het versoepelingsplan. De 1,5 meter-afstand-regel stopt, in de horeca, bij evenementen en in de culturele sector wordt een toegangsbewijs gemeengoed.
Met dat bewijs wordt enige ‘beveiliging ingebouwd’, een soort driepuntsgordel. Ook het mondkapje in het OV blijft nog even gemeengoed, al vervalt die plicht op alle andere plekken wel. Nachtclubs en disco’s blijven ook nog dicht. De openingstijden van de horeca worden ook nog niet verruimd: tussen 24.00 uur en 6.00 ‘s morgens blijft die dicht.



Met de besluiten kunnen ook evenementen worden hervat. Mogelijk worden deze nog wel aan maximale aantallen bezoekers gebonden, maar ze krijgen dezelfde regels als in de culturele sector, dus alles met qr-codes.

Dat wil niet zeggen dat het kabinet dinsdag, als er weer een persconferentie is, een al te uitbundig feestje zal durven vieren dus.

Want de vrijheden komen met een veiligheidsriem: het corona toegangsbewijs. Bij evenementen, festivals, in de horeca, in de bios, bij profsportwedstrijden in het theater: de qr-code wordt het toegangsticket, ook als het samenkomsten zijn met minder dan 75 personen. Dus: gevaccineerd zijn, hersteld óf getest zijn wordt de norm.
https://www.ad.nl/politie(...)gemeengoed~ae580a41/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 12 september 2021 @ 19:20:41 #185
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201327971
https://www.telegraaf.nl/(...)-voor-drukke-plekken

1.5m verdwijnt........... en daarvoor in de plaats komen de toegangsbewijzen. Dat gaat interessant worden hoe ze dit willen gaan afdwingen. Daarnaast is het natuurlijk een farce dat ze dit 'versoepelen' noemen... ze draaien bij het overgebleven rationeel denkende deel van de bevolking nog een stukkie verder de duimschroeven aan, in de hoop dat ze er nog wat van afschnabbelen en ze kunnen overhalen mee te doen met alle onzinnigheden...

De herfst (en de tijd daarna) kan weleens een gigantische shitstorm gaan worden voor de ongeinjecteerde... Hadden we maar half de zekerheid dat het maximaal om een stompzinnig testbewijsje zal gaan.
Mai pben rai~!
pi_201328000
@KNAK Je hebt nog 2 weken om afscheid te nemen van je ongevaccineerde gasten voordat je ze moet weigeren aan de deur.

En voor de ongevaccineerden hier rest er nog 2 weken voordat ze lange tijd geen kroeg, restaurant, theater, bioscoop of evenement meer van binnen kunnen zien. Even afkicken dus. Of gewoon dat prikje halen natuurlijk B:)B
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 12 september 2021 @ 19:30:37 #187
24329 KNAK
ff w88,......
pi_201328172
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:KNAK Je hebt nog 2 weken om afscheid te nemen van je ongevaccineerde gasten voordat je ze moet weigeren aan de deur.

En voor de ongevaccineerden hier rest er nog 2 weken voordat ze lange tijd geen kroeg, restaurant, theater, bioscoop of evenement meer van binnen kunnen zien. Even afkicken dus. Of gewoon dat prikje halen natuurlijk B:)B
...een groot deel van de horeca hier in de binnenstad daar waar ik onderdeel van ben in deze middelgrote stad bespreekt al in appgroepen e.d. dat ze niet van plan zijn zomaar op hun rug te gaan liggen en het allemaal te accepteren daar de groepen ongevaccineerden (gelukkig) nog steeds groot zijn. Daarom schreef ik al zojuist dat het interessant gaat worden hoe ze dit denken te gaan handhaven. Genoeg horeca/retail/middenstand door het hele land dat het hier ook niet mee eens is. Ze moeten dan met flink grof geschut komen willen ze dit op nationaal niveau, zowat 2 jaar -volgepakt met ellende- afdwingen.

We gaan het zien..
Mai pben rai~!
pi_201328246
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:30 schreef KNAK het volgende:

[..]
...een groot deel van de horeca hier in de binnenstad daar waar ik onderdeel van ben in deze middelgrote stad bespreekt al in appgroepen e.d. dat ze niet van plan zijn zomaar op hun rug te gaan liggen en het allemaal te accepteren daar de groepen ongevaccineerden (gelukkig) nog steeds groot zijn. Daarom schreef ik al zojuist dat het interessant gaat worden hoe ze dit denken te gaan handhaven. Genoeg horeca/retail/middenstand door het hele land dat het hier ook niet mee eens is. Ze moeten dan met flink grof geschut komen willen ze dit op nationaal niveau, zowat 2 jaar -volgepakt met ellende- afdwingen.

We gaan het zien..
Ben ook benieuwd hoe dit alles nu uit gaat pakken. Zal vast niet soepeltjes gaan worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 12 september 2021 @ 19:47:41 #189
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201328560
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:30 schreef KNAK het volgende:

[..]
...een groot deel van de horeca hier in de binnenstad daar waar ik onderdeel van ben in deze middelgrote stad bespreekt al in appgroepen e.d. dat ze niet van plan zijn zomaar op hun rug te gaan liggen en het allemaal te accepteren daar de groepen ongevaccineerden (gelukkig) nog steeds groot zijn. Daarom schreef ik al zojuist dat het interessant gaat worden hoe ze dit denken te gaan handhaven. Genoeg horeca/retail/middenstand door het hele land dat het hier ook niet mee eens is. Ze moeten dan met flink grof geschut komen willen ze dit op nationaal niveau, zowat 2 jaar -volgepakt met ellende- afdwingen.

We gaan het zien..
Als er met mystery guests en grove boetes wordt gewerkt indien men niet controleert. Dan zal het meeste verzet, al dan niet terecht, zo gebroken worden.

Maar de niet gevaccineerde caféhouder moet nu steeds testen voordat hij naar zijn eigen toko gaat?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201328588
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:03 schreef PSVCL het volgende:
Lekker de tering krijgen met je qr codes en wattenstaafjes. :W

https://www.nu.nl/coronav(...)meter-verdwijnt.html

^p^ :W
Een van de top comments van nu.nl

''Het is net als met een rijbewijs. Dat haal je om je medeweggebruikers te laten zien dat je veilig aan het verkeer kan deelnemen. En dat pasje moet je regelmatig laten zien. Zal best dat er mensen zonder rijbewijs zijn die beter rijden dan ik, maar ik en vele anderen willen ze de weg niet op. Een rijbewijs is geen garantie op geen ongelukken. Maar het draagt wel bij aan de algehele veiligheid. Met een coronapas is dat niet anders. Niks mis met een snelle check aan de voordeur. Als horecabezoeker wil ik graag in een veilige omgeving uit gaan. En de coronapas helpt daarbij. Een goed besluit, dus. ''

:') :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201328638
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Een van de top comments van nu.nl

''Het is net als met een rijbewijs. Dat haal je om je medeweggebruikers te laten zien dat je veilig aan het verkeer kan deelnemen. En dat pasje moet je regelmatig laten zien. Zal best dat er mensen zonder rijbewijs zijn die beter rijden dan ik, maar ik en vele anderen willen ze de weg niet op. Een rijbewijs is geen garantie op geen ongelukken. Maar het draagt wel bij aan de algehele veiligheid. Met een coronapas is dat niet anders. Niks mis met een snelle check aan de voordeur. Als horecabezoeker wil ik graag in een veilige omgeving uit gaan. En de coronapas helpt daarbij. Een goed besluit, dus. ''

:') :')
Dat is gewoon iemand van het OMT, een bot of een betaalde overheid troll ofzo
pi_201328707
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 19:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als er met mystery guests en grove boetes wordt gewerkt indien men niet controleert. Dan zal het meeste verzet, al dan niet terecht, zo gebroken worden.

Maar de niet gevaccineerde caféhouder moet nu steeds testen voordat hij naar zijn eigen toko gaat?
In mijn gemeente kan je zowel telefonisch als digitaal coronaovertredingen melden. Ook anoniem als je dat wilt.
Ik heb gewerkt voor de gemeente Rotterdam en ik kan je zeggen dat er een hele hoop telefoontjes waren waarin overtredingen gemeld werden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 12 september 2021 @ 19:55:23 #193
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201328720
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Een van de top comments van nu.nl

''Het is net als met een rijbewijs. Dat haal je om je medeweggebruikers te laten zien dat je veilig aan het verkeer kan deelnemen. En dat pasje moet je regelmatig laten zien. Zal best dat er mensen zonder rijbewijs zijn die beter rijden dan ik, maar ik en vele anderen willen ze de weg niet op. Een rijbewijs is geen garantie op geen ongelukken. Maar het draagt wel bij aan de algehele veiligheid. Met een coronapas is dat niet anders. Niks mis met een snelle check aan de voordeur. Als horecabezoeker wil ik graag in een veilige omgeving uit gaan. En de coronapas helpt daarbij. Een goed besluit, dus. ''

:') :')
:')

Zulk volk hoeft zich nergens druk om te maken. Want daar loop ik doorgaans met een grote boog omheen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201328753
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:51 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Dat is gewoon iemand van het OMT, een bot of een betaalde overheid troll ofzo
Daar dacht ik eerst ook aan maar ik geloof meteen dat een groot deel van de bevolking echt zo naief is . Even een QR code en een paar prikjes en we zijn van alle ellende af
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 12 september 2021 @ 19:58:36 #195
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201328774
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In mijn gemeente kan je zowel telefonisch als digitaal coronaovertredingen melden. Ook anoniem als je dat wilt.
Ik heb gewerkt voor de gemeente Rotterdam en ik kan je zeggen dat er een hele hoop telefoontjes waren waarin overtredingen gemeld werden.
Sympathiek systeem.

Maar dat terzijde, een overtreding zal toch door een handhaver of toezichthouder moeten worden geconstateerd voordat er op een boete o.i.d. kan worden overgegaan?

De gemeente kan hooguit iemand langs sturen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201328820
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:58 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Sympathiek systeem.

Maar dat terzijde, een overtreding zal toch door een handhaver of toezichthouder moeten worden geconstateerd voordat er op een boete o.i.d. kan worden overgegaan?

De gemeente kan hooguit iemand langs sturen.
Ik moest verslag opmaken en dat werd naar de dienst handhaving verstuurd. Geen idee wat die er mee deden. Hangt waarschijnlijk af van de soort melding en hoe vaak dat gebeurde.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201329017
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee, want:

Haar zus, Cristina Blankenbiller, bevestigde haar dood via een post op Facebook. ''We zullen altijd van haar houden. Er zal geen dag voorbijgaan dat ze niet in mijn gedachten en hart zal zijn'', schrijft ze.

Hep op feesboek gestaan.
Dus ze is toch gestorven aan covid ..
Geen angstporno maar realiteit dus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201329067
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
:')

Zulk volk hoeft zich nergens druk om te maken. Want daar loop ik doorgaans met een grote boog omheen.
Zou wel handig zijn als we de gevaccineerden op een of andere manier kunnen herkennen , want ook ik voel mij niet veilig tussen dit soort lui
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201329068
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
@:KNAK Je hebt nog 2 weken om afscheid te nemen van je ongevaccineerde gasten voordat je ze moet weigeren aan de deur.

En voor de ongevaccineerden hier rest er nog 2 weken voordat ze lange tijd geen kroeg, restaurant, theater, bioscoop of evenement meer van binnen kunnen zien. Even afkicken dus. Of gewoon dat prikje halen natuurlijk B:)B
Of testen, of elkaar "vaccineren" door flink inelkaars gezicht te hoesten *O*

Allerlei opties
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201329160
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:31 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]

het zal wel niet goed gaan met de vaccinatiebereidheid.
Jeetje wanhopig zeg.
Silly twats.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 12 september 2021 @ 20:16:11 #201
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201329199
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 20:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dus ze is toch gestorven aan covid ..
Geen angstporno maar realiteit dus
Maar het stond op Facebook.

Of is dat alleen een punt als het om alternatieve verslaggeving gaat?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201329236
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:16 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Maar het stond op Facebook.

Of is dat alleen een punt als het om alternatieve verslaggeving gaat?
Is makkelijk te checken. Dus als je het niet gelooft, ga je onderzoek doen toch?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201329275
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:56 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nee, want:

Haar zus, Cristina Blankenbiller, bevestigde haar dood via een post op Facebook. ''We zullen altijd van haar houden. Er zal geen dag voorbijgaan dat ze niet in mijn gedachten en hart zal zijn'', schrijft ze.

Hep op feesboek gestaan.
Van de foto kan je ook zien dat ze ook wel van 'n aardig aantal vette hapjes heeft genoten....misschien he.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 12 september 2021 @ 20:22:36 #204
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201329315
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zou wel handig zijn als we de gevaccineerden op een of andere manier kunnen herkennen , want ook ik voel mij niet veilig tussen dit soort lui
Die zijn op termijn te herkennen aan de legio gevolgen van de spuit.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 12 september 2021 @ 20:23:15 #205
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201329322
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die zijn op termijn te herkennen aan de legio gevolgen van de spuit.
Aan wat voor gevolgen moeten we denken?
Huilen dan.
pi_201329365
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
In mijn gemeente kan je zowel telefonisch als digitaal coronaovertredingen melden. Ook anoniem als je dat wilt.
Ik heb gewerkt voor de gemeente Rotterdam en ik kan je zeggen dat er een hele hoop telefoontjes waren waarin overtredingen gemeld werden.
NSB-typetje gespot!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201329367
Houdoe en bedankt



:W

quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Daar dacht ik eerst ook aan maar ik geloof meteen dat een groot deel van de bevolking echt zo naief is . Even een QR code en een paar prikjes en we zijn van alle ellende af
Dan verdienen "ze" ook niet beter.
  zondag 12 september 2021 @ 20:25:48 #208
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201329372
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:20 schreef Tingo het volgende:

[..]
Van de foto kan je ook zien dat ze ook wel van 'n aardig aantal vette hapjes heeft genoten....misschien he.
Het killervirus pakt ons allemaal. Dik, dun, fit en niet fit, jong en oud.

En op ons sterfbed maken we een filmpje waarin we iedereen smeken zich te laten vaccineren.

Gewoon, omdat het kan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 12 september 2021 @ 20:27:11 #209
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201329402
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 20:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is makkelijk te checken. Dus als je het niet gelooft, ga je onderzoek doen toch?
Beetje vreemd om naar Amerika af te reizen en het mortuarium binnen te lopen, niet waar?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201329424
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 20:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dus ze is toch gestorven aan covid ..
Geen angstporno maar realiteit dus
Nee, gewoon weer 'n ongezonde iemand die heeft 'n positieve flut testje gehad.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 12 september 2021 @ 20:30:16 #211
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201329482
Heerlijk dat mensen een corona app wantrouwen ivm de privacy en dat delen op facebook
  zondag 12 september 2021 @ 20:35:07 #212
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201329594
quote:
7s.gif Op zondag 12 september 2021 20:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Aan wat voor gevolgen moeten we denken?
Met name een grauwe huid door verklontering in de haarvaten in de bovenste lagen zal veel prijs geven.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201329750
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:11 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zou wel handig zijn als we de gevaccineerden op een of andere manier kunnen herkennen , want ook ik voel mij niet veilig tussen dit soort lui
Meh...maakt geen reet uit.
Meeste vrienden en familieleden van me wel gevaxte zijn....paar of vier van hebben wel last van de vax gehad, maar ik kan altijd gezellig op bezoek bij hun (zonder BS) gaan en vice versa. De pro-vaxxers hier op dit forum gewoon extremiste trollen zijn.
Ik denk dat de hele 'killer virus' en vaccinatie gedoe ook 'n divide and control manoever is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201329826
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 19:57 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Daar dacht ik eerst ook aan maar ik geloof meteen dat een groot deel van de bevolking echt zo naief is . Even een QR code en een paar prikjes en we zijn van alle ellende af
Dat 'corona-app' ook 'n grote ramp was.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 12 september 2021 @ 20:45:25 #215
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201329842
twitter


Mooi man O+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201329956
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Het killervirus pakt ons allemaal. Dik, dun, fit en niet fit, jong en oud.

En op ons sterfbed maken we een filmpje waarin we iedereen smeken zich te laten vaccineren.

Gewoon, omdat het kan.
Precies.
Lying on your deathbed and then finding the energy to advise people not to smoke 2 packs of cigarettes, drink 13 beers and eat 5 big macs per day.

Dankje wel hoor! RIP!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 12 september 2021 @ 21:29:27 #217
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201330856
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:35 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Met name een grauwe huid door verklontering in de haarvaten in de bovenste lagen zal veel prijs geven.
Ait. En wanneer gaan we dit meemaken?
Huilen dan.
pi_201331772
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 18:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hoe doorzichtig wil je de angstporno hebben. Nog even een filmpje maken terwijl je 'vecht voor je leven'. Tuurlijk joh.
Mweh, er zijn 350miljoen Amerikanen ofzo. Ze zal heus wel bestaan maar het zegt nog geen reet.


Gaan ook mensen kapot aan longkanker, laten we dat massaal gaan delen.... Levert meer mensenlevens op.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201332452
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 22:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mweh, er zijn 350miljoen Amerikanen ofzo. Ze zal heus wel bestaan maar het zegt nog geen reet.

Gaan ook mensen kapot aan longkanker, laten we dat massaal gaan delen.... Levert meer mensenlevens op.
Of kapot van chemotherapie.
Of kapot van tientallen andere veel ernstige ziekten dan de new-flu.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 23:06:04 #220
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_201332493
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 20:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dus ze is toch gestorven aan covid ..
Geen angstporno maar realiteit dus
Heb je haar gestalte gezien? Overigens dezelfde foto die een half jaar geleden in Murrica ook al gebruikt is... Die zou bij een trap oplopen nog dood neervallen.. Maar ja blame Covid
Lach met een schone bips
pi_201333123
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Heb je haar gestalte gezien? Overigens dezelfde foto die een half jaar geleden in Murrica ook al gebruikt is... Die zou bij een trap oplopen nog dood neervallen.. Maar ja blame Covid
Waar is ze dan aan overleden?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201333155
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 22:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mweh, er zijn 350miljoen Amerikanen ofzo. Ze zal heus wel bestaan maar het zegt nog geen reet.


Gaan ook mensen kapot aan longkanker, laten we dat massaal gaan delen.... Levert meer mensenlevens op.
Zijn er nog mensen die ontkennen dat roken de kans op longkanker verhoogt? Of die longkanker vergelijken met een griepje wellicht?

Zo ja, dan lijkt me jouw voorstel inderdaad nuttig

Oh wacht... Ze bestaan al

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201333206
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:02 schreef Tingo het volgende:

[..]
Of kapot van chemotherapie.
Of kapot van tientallen andere veel ernstige ziekten dan de new-flu.
En die behandelen we dan ook.
Tenminste zolang er genoeg bedden zijn en die niet bezet worden door vaccinatie weigeraars
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201333221
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 23:58 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Zijn er nog mensen die ontkennen dat roken de kans op longkanker verhoogt? Of die longkanker vergelijken met een griepje wellicht?

Zo ja, dan lijkt me jouw voorstel inderdaad nuttig

Oh wacht... Ze bestaan al

Ja als je zoekt zul je vinden wat dacht je?

Grote verschil is dat het covid verhaal in je gezicht wordt geduwd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201333277
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 00:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ja als je zoekt zul je vinden wat dacht je?

Grote verschil is dat het covid verhaal in je gezicht wordt geduwd.
Jij hebt de anti-rookcampagnes gemist begrijp ik..


Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201333692
...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201334018
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 23:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Waar is ze dan aan overleden?
Teveel cheeseburgers.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201334521
Maareuh ik ben om.

De reden dat we niet boven de 88% komen en daardoor niet ALLE regels kunnen opheffen zijn die eigenwijze anti-vaxxers.

“Get vaccinated”
Vakman pur sang
pi_201334814
quote:
Tering, hartaanval getriggered door Corona lijkt me aannemelijker.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201334827
We kunnen dit topic wel verplaatsen naar algemeen tegenwoordig. De wereld is aardig BNW.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201335002
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 01:24 schreef Tingo het volgende:

[..]
Teveel cheeseburgers.
Wellicht hebben die bijgedragen, maar dat is niet de oorzaak
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201335022
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 07:52 schreef ludovico het volgende:
We kunnen dit topic wel verplaatsen naar algemeen tegenwoordig. De wereld is aardig BNW.
Andersom toch?
pi_201335030
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Wellicht hebben die bijgedragen, maar dat is niet de oorzaak
Wat dan wel? Zie nergens een bron van de autopsie
pi_201335037
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:30 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Wat dan wel? Zie nergens een bron van de autopsie
Dus ook geen bewijs dat het door "hamburgers" komt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 13 september 2021 @ 08:31:21 #237
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201335039
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 07:52 schreef ludovico het volgende:
We kunnen dit topic wel verplaatsen naar algemeen tegenwoordig. De wereld is aardig BNW.
Inderdaad, als ik op de fp lees over die gekkigheid met de code en testjes zijn er nog zat mensen die doorhebben dat dit de verkeerde kant opgaat. Alleen van die bange poeperds vinden het een goed idee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Redactie Frontpage maandag 13 september 2021 @ 08:34:14 #238
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_201335065
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Heb je haar gestalte gezien? Overigens dezelfde foto die een half jaar geleden in Murrica ook al gebruikt is... Die zou bij een trap oplopen nog dood neervallen.. Maar ja blame Covid
Covid is in dit geval het gene dat haar over het randje heeft geduwd. Dus ja, blame covid, maar ook haar morbide obesitas.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_201335079
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:31 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dus ook geen bewijs dat het door "hamburgers" komt
Zei ik ook niet, niemand weet het(zeker) zonder autopsie
  maandag 13 september 2021 @ 08:40:10 #240
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201335101
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 20:44 schreef Tingo het volgende:

[..]
Dat 'corona-app' ook 'n grote ramp was.
Heb je dat van Facebook?
pi_201335129
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:35 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Zei ik ook niet, niemand weet het(zeker) zonder autopsie
S kijke... Iemand komt met corona binnen en kan geen lucht meer krijgen... Lijkt me vrij duidelijk wat de hoofdoorzaak is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201335132
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]
S kijke... Iemand komt met corona binnen en kan geen lucht meer krijgen... Lijkt me vrij duidelijk
Oh nu ben je ineens van de aannames…
  maandag 13 september 2021 @ 08:45:38 #243
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201335146
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:35 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Zei ik ook niet, niemand weet het(zeker) zonder autopsie
Ook dan niet. Je kan hoogstens in zijn algemeenheid zeggen dat een ongezonde leefstijl je kansen verkleint, maar niet dat het de definitieve oorzaak van overlijden is. Er zijn immers ook ongezonde mensen die er amper wat van merken, en anderzijds volledig gezonde mensen die de pijp uitgaan.
Huilen dan.
pi_201335156
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:44 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Oh nu ben je ineens van de aannames…
Ik heb geen reden te twijfelen aan haar eigen woorden dat ze door Corona in het ziekenhuis is terecht gekomen. Jij wel?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201335172
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 08:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Inderdaad, als ik op de fp lees over die gekkigheid met de code en testjes zijn er nog zat mensen die doorhebben dat dit de verkeerde kant opgaat. Alleen van die bange poeperds vinden het een goed idee.
Wat een angst spreekt er weer uit deze post
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 13 september 2021 @ 08:51:59 #246
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201335213
Ik ken nog steeds niemand van de ongevaccineerden die in het ziekenhuis terecht zijn gekomen vanwege cojona ze zijn allemaal kiplekker, ik meende dat Hugoschenko beweerde 9 van de 10.

twitter


:N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201335240
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 08:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ken nog steeds niemand van de ongevaccineerden die in het ziekenhuis terecht zijn gekomen vanwege cojona ze zijn allemaal kiplekker, ik meende dat Hugoschenko beweerde 9 van de 10.

[ twitter ]

:N
Wow, goed argument man. :') :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 13 september 2021 @ 08:59:06 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201335280
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 08:51 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ken nog steeds niemand van de ongevaccineerden die in het ziekenhuis terecht zijn gekomen vanwege cojona ze zijn allemaal kiplekker, ik meende dat Hugoschenko beweerde 9 van de 10.

[ twitter ]

:N
Dus? Doe je nu alsof je dom bent of snap je echt niet dat er is een verschil is tussen 9 vd 10 mensen die niet gevaccineerd zijn komen door corona in het ziekenhuis, en, van de mensen die door corona in het ziekenhuis belanden is 9 van de 10 niet gevaccineerd.

Ik ken ook geen gevaccineerde mensen die met corona in het ziekenhuis terecht zijn gekomen, en er zijn toch echt veel meer gevaccineerden dan niet-gevaccineerden.
Huilen dan.
pi_201335292
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:46 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Ik heb geen reden te twijfelen aan haar eigen woorden dat ze door Corona in het ziekenhuis is terecht gekomen. Jij wel?
Maar dan is de doodsoorzaak nog steeds niet corona…
pi_201335301
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 08:45 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ook dan niet. Je kan hoogstens in zijn algemeenheid zeggen dat een ongezonde leefstijl je kansen verkleint, maar niet dat het de definitieve oorzaak van overlijden is. Er zijn immers ook ongezonde mensen die er amper wat van merken, en anderzijds volledig gezonde mensen die de pijp uitgaan.
Maar nu wordt er maar vanuit gegaan dat….
Lekker makkelijk
  maandag 13 september 2021 @ 09:05:28 #251
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201335332
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 09:00 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Maar dan is de doodsoorzaak nog steeds niet corona…
Jaaaaa zo lust ik er ook wel één: als ik jou helemaal lek prik, is dan een lage bloeddruk de doodsoorzaak? Of het zuurstoftekort van de organen? Of het uiteindelijk orgaanfalen?
Huilen dan.
  maandag 13 september 2021 @ 09:06:27 #252
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201335346
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 09:01 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Maar nu wordt er maar vanuit gegaan dat….
Lekker makkelijk
Wat stel je voor?
Huilen dan.
  maandag 13 september 2021 @ 09:07:27 #253
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201335360
#spijt

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-het-vaccin-a4058059

En hoeveel mensen zouden spijt hebben van hun prikje?
Huilen dan.
pi_201335413
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 09:00 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Maar dan is de doodsoorzaak nog steeds niet corona…
Nee, doodsoorzaak is dat ze gestopt is met ademen zoals bij 100% van de mensen die sterven.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 13 september 2021 @ 09:12:02 #255
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201335426
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201335442
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 09:07 schreef Isdatzo het volgende:
#spijt

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-het-vaccin-a4058059

En hoeveel mensen zouden spijt hebben van hun prikje?
Nou, ik hoorde vandaag van de neef van de nicht van de buurvrouw die tegen de kapper van Marga zei dat ze iemand kende die gelezen had dat iemand spijt had
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201335478
quote:
De tyfus wat ziet die er slecht uit.

Die tanden, dat grauwe gelaat... Vast gevaccineerd.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201335551
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 09:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat stel je voor?
Beter onderzoek en meer data misschien
Is men toch zo gek op?
  maandag 13 september 2021 @ 09:20:18 #259
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201335559
quote:
Hans is duidelijk een uitzondering want volgens Fok is de meerderheid van Nederland vóór de QR-code heb ik net gelezen.
pi_201335574
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 09:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee, doodsoorzaak is dat ze gestopt is met ademen zoals bij 100% van de mensen die sterven.
:|W
Kom maar met n bron dan dat 100% vd mensen sterft doordat ze stoppen met ademen..
pi_201335578
quote:
Fuck, ik dacht even dat ie uit het raam ging springen
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 13 september 2021 @ 09:29:22 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201335681
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 09:19 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Beter onderzoek en meer data misschien
Is men toch zo gek op?
Wat voor onderzoek? Welke data mis je?
Huilen dan.
pi_201335698
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 09:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat voor onderzoek? Welke data mis je?
Naar daadwerkelijke doodsoorzaken?
pi_201335724
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 09:21 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
:|W
Kom maar met n bron dan dat 100% vd mensen sterft doordat ze stoppen met ademen..
:')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201335768
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 09:20 schreef Woelwater het volgende:

[..]
Hans is duidelijk een uitzondering want volgens Fok is de meerderheid van Nederland vóór de QR-code heb ik net gelezen.
Meerderheid is niet gelijk aan 100% hè
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 13 september 2021 @ 09:37:25 #266
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201335776
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 09:31 schreef Emmerdeur het volgende:

[..]
Naar daadwerkelijke doodsoorzaken?
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 09:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Jaaaaa zo lust ik er ook wel één: als ik jou helemaal lek prik, is dan een lage bloeddruk de doodsoorzaak? Of het zuurstoftekort van de organen? Of het uiteindelijk orgaanfalen?
Huilen dan.
  maandag 13 september 2021 @ 09:39:17 #267
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201335800
En stel je hebt obesitas, diabetes, een hoge bloeddruk en hartklachten wanneer ik je met een mes te lijf ga. Dat helpt je kansen allemaal niet hè. Wat is dan de doodsoorzaak als je het niet overleeft?
Huilen dan.
pi_201336264
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 07:52 schreef ludovico het volgende:
We kunnen dit topic wel verplaatsen naar algemeen tegenwoordig. De wereld is aardig BNW.
Neem weleens het COR topic door en moet zeggen dat ze daar momenteel feller zijn dan hier..
Misschien omdat wij dit allemaal al zagen aankomen en het voor hun telkens weer een verassing is wat voor gekke en onlogische acties Rutte en Hugo nu weer uithalen :)
pi_201336574
quote:
11s.gif Op maandag 13 september 2021 09:39 schreef Isdatzo het volgende:
En stel je hebt obesitas, diabetes, een hoge bloeddruk en hartklachten wanneer ik je met een mes te lijf ga. Dat helpt je kansen allemaal niet hè. Wat is dan de doodsoorzaak als je het niet overleeft?
Obesitas is dodelijk.
Vakman pur sang
pi_201336770
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 10:18 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Neem weleens het COR topic door en moet zeggen dat ze daar momenteel feller zijn dan hier..
Misschien omdat wij dit allemaal al zagen aankomen en het voor hun telkens weer een verassing is wat voor gekke en onlogische acties Rutte en Hugo nu weer uithalen :)
Wat zagen jullie allemaal aankomen dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201336774
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Obesitas is dodelijk.
Leven ook... En nu?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 13 september 2021 @ 12:43:08 #273
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201338040
twitter


Zo te zien zijn extremisten die dit een goed idee vinden in de minderheid.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 13 september 2021 @ 12:56:53 #274
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201338213
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Obesitas is dodelijk.
Mooie manier om de vraag niet te beantwoorden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201338233
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 13 september 2021 @ 13:00:00 #276
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201338265
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Zo te zien zijn extremisten die dit een goed idee vinden in de minderheid.
Op twitter klagen over de corona app, ivm je privacy
_O-
pi_201338359
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Zo te zien zijn extremisten die dit een goed idee vinden in de minderheid.
Radio 1 poll :')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201338363
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Mooie manier om de vraag niet te beantwoorden.
Vakman pur sang
  maandag 13 september 2021 @ 13:17:49 #279
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201338405
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 september 2021 @ 13:46:25 #280
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201338742
BTW wat is dat nu, lees net op de FP dat de regering verder door gaat met versoepelen, en 1,5mtr in horeca gaat er uit en er mogen weer grotere evenementen.
Potverdriedubbeltjes, hier is me anders beloofd :(
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201339409
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef theguyver het volgende:
BTW wat is dat nu, lees net op de FP dat de regering verder door gaat met versoepelen, en 1,5mtr in horeca gaat er uit en er mogen weer grotere evenementen.
Potverdriedubbeltjes, hier is me anders beloofd :(
Ach, je hebt nu alleen maar een Coronapas, dat is ook echt een versoepeling.
  maandag 13 september 2021 @ 15:03:48 #282
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201339598
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef theguyver het volgende:
BTW wat is dat nu, lees net op de FP dat de regering verder door gaat met versoepelen, en 1,5mtr in horeca gaat er uit en er mogen weer grotere evenementen.
Potverdriedubbeltjes, hier is me anders beloofd :(
Oi bedankt. Dit herinnert mij aan de weddenschap met @DeVerzamelaar .

Wanneer kom je m'n kratje brengen B:)B ?
Huilen dan.
  maandag 13 september 2021 @ 15:06:07 #283
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201339627
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Ik proef het gewoon. Al die angstpropaganda de laatste weken over drukke parken en natuurgebieden bij een beetje zonneschijn en in paniek schietende burgemeesters en Ferdje bij het zien van een beetje drukte. Dat wordt nog wat van de zomer met nog hogere temperaturen en een bevolking die nog meer corona moe is dan ooit tevoren en nog niet veel kan doen. Dat kunnen die arme bewindslieden van ons niet aan hoor, zo veel drukte en volk bij elkaar. Dus allemaal een mondlapje op buiten _O- bovendien is een veelgebruikt argument dat andere landen het ook doen.
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als dat deze zomer gebeurt krijg je van mij een krat pils. Andersom ook?
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Deal
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Einddatum 31 augustus doen?
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:34 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
^O^
Huilen dan.
pi_201339710
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 14:45 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ach, je hebt nu alleen maar een Coronapas, dat is ook echt een versoepeling.
Die had ik al en in Frankrijk gebruikt. Kleine moeite groot plezier
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201339717
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef theguyver het volgende:
BTW wat is dat nu, lees net op de FP dat de regering verder door gaat met versoepelen, en 1,5mtr in horeca gaat er uit en er mogen weer grotere evenementen.
Potverdriedubbeltjes, hier is me anders beloofd :(
Krijgen de wappies alweer gelijk.. eh geen gelijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201340606
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef theguyver het volgende:
BTW wat is dat nu, lees net op de FP dat de regering verder door gaat met versoepelen, en 1,5mtr in horeca gaat er uit en er mogen weer grotere evenementen.
Potverdriedubbeltjes, hier is me anders beloofd :(
Opzich mooi laat ze dat vasthouden in de winter. Want als zoals elk jaar weer 600-700 grieplijers op de IC zitten dat ze dan niet in de stress schieten vind ik het goed.
Vakman pur sang
pi_201340847
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Opzich mooi laat ze dat vasthouden in de winter. Want als zoals elk jaar weer 600-700 grieplijers op de IC zitten dat ze dan niet in de stress schieten vind ik het goed.
Volgens mij was het ooit een keer een paar weken 350 patienten op de IC met griep in 2018
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 13 september 2021 @ 17:19:48 #289
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201341109
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Volgens mij was het ooit een keer een paar weken 350 patienten op de IC met griep in 2018
Dit is BNW, hier is gewoon wat roepen of een facebook plaatje beter dan harde cijfers, zolang het maar de vooroordelen bevestigd. Dat noemt men kritisch zijn en zelluf nadenken.
pi_201341913
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Volgens mij was het ooit een keer een paar weken 350 patienten op de IC met griep in 2018
Kun je nagaan.
Vakman pur sang
  maandag 13 september 2021 @ 18:32:27 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
  maandag 13 september 2021 @ 18:51:56 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201342376
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 14:45 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Ach, je hebt nu alleen maar een Coronapas, dat is ook echt een versoepeling.
Tot nu toe is er vaker om mijn vispas gevraagd.
Vaccinatie pas nog nergens, terwijl ik al wel naar paar kleine festivals ben geweest enzo.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201342418
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 18:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Kun je nagaan.
Hoe slecht de vergelijking griep/covid is?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 13 september 2021 @ 18:56:04 #294
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201342440
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201343475
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 18:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Hoe slecht de vergelijking griep/covid is?
Covid is de nieuwe griep.
Wen dr maar aan.
Vakman pur sang
pi_201344094
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Covid is de nieuwe griep.
Wen dr maar aan.
Is griep weg dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 13 september 2021 @ 21:33:45 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201345323
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 20:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is griep weg dan?
En als je corona hebt gehad kan je toch niet nog eens krijgen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201345906
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
En als je corona hebt gehad kan je toch niet nog eens krijgen?
Als je maar in je immuunsysteem gelooft
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  † In Memoriam † maandag 13 september 2021 @ 22:26:33 #299
88815 The_Emotion
98.3
pi_201346236
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 20:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Is griep weg dan?
Flink afgeremd door anderhalve meter, mondkapjes, avondklok en verbod op alcoholverkoop na 20:00
Echter kon het Covid-19 niet tegenhouden
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † maandag 13 september 2021 @ 22:41:35 #300
88815 The_Emotion
98.3
pi_201346413
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 15:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Krijgen de wappies alweer gelijk.. eh geen gelijk
Treft dat even, ik ga een eigen great reset doen en moet toch van m'n spullen af om het geluk te vinden.
Die glazen bol der doemdenkerij wil ik van ganze harte weg doen, niet omdat ie stuk is, maar omdat hij het goed doet.

Interesse?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  † In Memoriam † maandag 13 september 2021 @ 22:46:13 #301
88815 The_Emotion
98.3
pi_201346474
Gevaarlijk speelgoed die glazen bollen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')