Op twitter klagen over de corona app, ivm je privacyquote:Op maandag 13 september 2021 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Zo te zien zijn extremisten die dit een goed idee vinden in de minderheid.
Radio 1 pollquote:Op maandag 13 september 2021 12:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]
Zo te zien zijn extremisten die dit een goed idee vinden in de minderheid.
quote:Op maandag 13 september 2021 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Mooie manier om de vraag niet te beantwoorden.
quote:
Ach, je hebt nu alleen maar een Coronapas, dat is ook echt een versoepeling.quote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef theguyver het volgende:
BTW wat is dat nu, lees net op de FP dat de regering verder door gaat met versoepelen, en 1,5mtr in horeca gaat er uit en er mogen weer grotere evenementen.
Potverdriedubbeltjes, hier is me anders beloofd
Oi bedankt. Dit herinnert mij aan de weddenschap met @DeVerzamelaar .quote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef theguyver het volgende:
BTW wat is dat nu, lees net op de FP dat de regering verder door gaat met versoepelen, en 1,5mtr in horeca gaat er uit en er mogen weer grotere evenementen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:24 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ik proef het gewoon. Al die angstpropaganda de laatste weken over drukke parken en natuurgebieden bij een beetje zonneschijn en in paniek schietende burgemeesters en Ferdje bij het zien van een beetje drukte. Dat wordt nog wat van de zomer met nog hogere temperaturen en een bevolking die nog meer corona moe is dan ooit tevoren en nog niet veel kan doen. Dat kunnen die arme bewindslieden van ons niet aan hoor, zo veel drukte en volk bij elkaar. Dus allemaal een mondlapje op buitenbovendien is een veelgebruikt argument dat andere landen het ook doen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als dat deze zomer gebeurt krijg je van mij een krat pils. Andersom ook?
quote:
quote:
quote:
Die had ik al en in Frankrijk gebruikt. Kleine moeite groot plezierquote:Op maandag 13 september 2021 14:45 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu alleen maar een Coronapas, dat is ook echt een versoepeling.
Krijgen de wappies alweer gelijk.. eh geen gelijkquote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef theguyver het volgende:
Opzich mooi laat ze dat vasthouden in de winter. Want als zoals elk jaar weer 600-700 grieplijers op de IC zitten dat ze dan niet in de stress schieten vind ik het goed.quote:Op maandag 13 september 2021 13:46 schreef theguyver het volgende:
Volgens mij was het ooit een keer een paar weken 350 patienten op de IC met griep in 2018quote:Op maandag 13 september 2021 16:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Opzich mooi laat ze dat vasthouden in de winter. Want als zoals elk jaar weer 600-700 grieplijers op de IC zitten dat ze dan niet in de stress schieten vind ik het goed.
Dit is BNW, hier is gewoon wat roepen of een facebook plaatje beter dan harde cijfers, zolang het maar de vooroordelen bevestigd. Dat noemt men kritisch zijn en zelluf nadenken.quote:Op maandag 13 september 2021 16:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Volgens mij was het ooit een keer een paar weken 350 patienten op de IC met griep in 2018
Kun je nagaan.quote:Op maandag 13 september 2021 16:50 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Volgens mij was het ooit een keer een paar weken 350 patienten op de IC met griep in 2018
quote:
Tot nu toe is er vaker om mijn vispas gevraagd.quote:Op maandag 13 september 2021 14:45 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ach, je hebt nu alleen maar een Coronapas, dat is ook echt een versoepeling.
Covid is de nieuwe griep.quote:Op maandag 13 september 2021 18:54 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe slecht de vergelijking griep/covid is?
Is griep weg dan?quote:Op maandag 13 september 2021 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Covid is de nieuwe griep.
Wen dr maar aan.
En als je corona hebt gehad kan je toch niet nog eens krijgen?quote:
Als je maar in je immuunsysteem gelooftquote:Op maandag 13 september 2021 21:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
En als je corona hebt gehad kan je toch niet nog eens krijgen?
Flink afgeremd door anderhalve meter, mondkapjes, avondklok en verbod op alcoholverkoop na 20:00quote:
Treft dat even, ik ga een eigen great reset doen en moet toch van m'n spullen af om het geluk te vinden.quote:Op maandag 13 september 2021 15:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Krijgen de wappies alweer gelijk.. eh geen gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |