Yup, gelukkig vrij snel mooi helder, en (natuurlijk) een bullseye landing.quote:
https://spacexnow.com/upcoming.phpquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:35 schreef Starhopper het volgende:
Nooo dat was Starlink op VandenbergDie had ik willen zien
![]()
Ik moet toch maar een lijstje bijhouden voor welke lanceringen ik de wekker moet zetten
Jap, maar in dit geval heb ik niet verder gekeken dan 'Starlink'quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
https://spacexnow.com/upcoming.php
Regelmatig kijken
Ga je opblijven voor Inspiration4 woensdag op donderdagnacht?quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:39 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jap, maar in dit geval heb ik niet verder gekeken dan 'Starlink'
Jazeker!quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ga je opblijven voor Inspiration4 woensdag op donderdagnacht?
Was vrij beroerd in beeld gebracht allemaal slecht weer en ook de landing op het droneship was niet te zienquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:35 schreef Starhopper het volgende:
Nooo dat was Starlink op VandenbergDie had ik willen zien
![]()
Ik moet toch maar een lijstje bijhouden voor welke lanceringen ik de wekker moet zetten
Dat kan mij niet schelenquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Was vrij beroerd in beeld gebracht allemaal slecht weer en ook de landing op het droneship was niet te zien
Ja, ik vind het 3x niksquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:16 schreef Remco het volgende:
Jammer dat die Netflix serie van Inspiration4 net iets te Amerikaans is. Ik dacht aflevering 3 en 4 gaan echt over de training. Maar er zit wel een enorm Amerikaans sausje overheen.
Klopt, sommige stukjes zijn zo cringe.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:16 schreef Remco het volgende:
Jammer dat die Netflix serie van Inspiration4 net iets te Amerikaans is. Ik dacht aflevering 3 en 4 gaan echt over de training. Maar er zit wel een enorm Amerikaans sausje overheen.
Hayley is wel een toppertje.quote:Op dinsdag 14 september 2021 11:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, ik vind het 3x niks![]()
![]()
![]()
Maar manmanman.... wat een geweldige missie met hele toffe mensen is dit![]()
![]()
Dat verhaal van Hayley Arceneaux
![]()
![]()
Ik baal zo dat ik donderdag moet werkenquote:Op dinsdag 14 september 2021 09:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, maar begin donderdag wel wat later.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:13 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik baal zo dat ik donderdag moet werken
Had het graag live mee willen maken.
Waar kan je dat donderdagnacht zien?quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
SpaceX zal daar ongetwijfeld een stream van hebben en verwacht dat andere 'bekende' kanalen als NSF en EverydayAstronaut ook wel verslag doen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waar kan je dat donderdagnacht zien?
Dat wordt dus wel een latertjequote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
SpaceX zal daar ongetwijfeld een stream van hebben en verwacht dat andere 'bekende' kanalen als NSF en EverydayAstronaut ook wel verslag doen.
De lancering is om 02:00 's nachts, maar verwacht dat we enkele uren daarvoor al de voorbereidingen van de crew enz. kunnen zien, net als bij de eerdere Crew-missies.
Fijn dat ze weer terug isquote:Op dinsdag 14 september 2021 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
Dit verklaart de weinige (detail)foto's van de laatste tijd: Mary was afwezig.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |