Dat is zeker een mogelijkheid. We kennen onze pappenheimers.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wellicht kwam Zverev die lijnrechster tegen en heeft hij die nog wat klappen verkocht.
quote:
De umpire zit nog wel op de stoelquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:26 schreef monkyyy het volgende:
Voordeeltje voor Djoko wel, er zijn geen lijnrechters dit jaar, dus diskwalificatie door één te verwonden hoeft hij zich niet druk om te maken.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:26 schreef monkyyy het volgende:
Voordeeltje voor Djoko wel, er zijn geen lijnrechters dit jaar, dus diskwalificatie door één te verwonden hoeft hij zich niet druk om te maken.
Jaa, en als hij net zo met zijn racket gooit als in Tokio kan hij ook nog een toeschouwer raken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
De umpire zit nog wel op de stoel
Ik zeg dan liever humiditeit.quote:
Zit nog één official rechtsachter op een stoeltje. Maar die pakt steeds alleen de nieuwe ballen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:26 schreef monkyyy het volgende:
En dan zijn er nog de ballenkinderen die hij kan raken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:31 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zit nog één official rechtsachter op een stoeltje. Maar die pakt steeds alleen de nieuwe ballen.
Beste is gewoon je hele ritme aanpassenquote:Op zaterdag 11 september 2021 01:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik lig normaal gesproken om 22.30 u. op bed. Dit is wel even een uitdaging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Dat heb ik dan niet, want ik doe tegen de ochtend zo'n 'oogmasker' op. Gewoon een lap stof die ik een paar keer heb opgerold. Werkt erg goed. Maar goed, ik moet er maar even aan geloven. Morgen en overmorgen nog en dan zijn we er weer een hele tijd van af.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:42 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beste is gewoon je hele ritme aanpassen. Vorige week wel een paar dagen gedaan. Maar uiteindelijk slaap je wat te weinig omdat je door het licht toch snel weer wakker wordt.
Ja heer.quote:Op zaterdag 11 september 2021 01:44 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Dat gesprek hebben we al gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |