Snel uitgerekend.quote:Op zondag 12 september 2021 00:12 schreef superniger het volgende:
Nog 22 uur tot Djokovic - Medvedev

D’r manager is woest. Dit kost je meteen reclame-jobs en alles.quote:Op zondag 12 september 2021 00:15 schreef superniger het volgende:
En Fernandez verliest meteen alle sympathie.

Eerste ronde van de kwalificaties zelfs.quote:Op zondag 12 september 2021 00:16 schreef superniger het volgende:
Leuk feitje: dit had ook een eerste ronde partij kunnen zijn.

Waarom zou Fernandez daar mee gaan doen dan?quote:Op zondag 12 september 2021 00:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eerste ronde van de kwalificaties zelfs.

Ik zie voor haar wel een grote toekomst, Fernandez zie ik minder snel gebeuren.quote:Op zondag 12 september 2021 00:11 schreef superniger het volgende:
GSMC Raducanu.
Hopelijk is ze geen eendagsvlieg.
Who the fuck is Johanna konta.

Maar om wat ? Als er geen bloed op de baan mag zijn moet er iets aan gedaan worden toch ...quote:Op zondag 12 september 2021 00:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze is ook boos op de scheidsrechter, niet op Raducanu, lijkt me..

Ze meende dat zij een paar wedstrijden terug door moest spelen bij een soortgelijke gebeurtenisquote:Op zondag 12 september 2021 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar om wat ? Als er geen bloed op de baan mag zijn moet er iets aan gedaan worden toch ...

Oh dat heb ik gemistquote:Op zondag 12 september 2021 00:24 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze meende dat zij een paar wedstrijden terug door moest spelen bij een soortgelijke gebeurtenis

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |