Ik zou de leeftijdsgrens iets lager leggen, je leerde dat in de jaren ‘70 ook nog op school.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:19 schreef Janneke141 het volgende:
Mensen jonger dan 80 die nog weten wat een gros is. Netjes.
In de jaren 80 /90 ook nog wel.quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik zou de leeftijdsgrens iets lager leggen, je leerde dat in de jaren ‘70 ook nog op school.
Vorige week ook al 1 dag met jongeren.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 15 september 2021 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft dit de voorronde overleefd?
Je krijgt zo zin in een magnum met nootjes.quote:
Lijkt me vrij onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 15 september 2021 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je krijgt zo zin in een magnum met nootjes.
Hoewel het heel moeilijk is 3 vingers in je neus te duwen, denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:10 schreef Pino112 het volgende:
Dit gaat Sneekmevrouw morgen met drie vingers in de neus winnen zou je zeggen.
De dame die gisteren won.quote:Op woensdag 15 september 2021 20:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wie is die 'Sneekmevrouw' ? Ik begin net te kijken vanaf begin.
Die is leuk héquote:Op woensdag 15 september 2021 20:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
IlseGod, ik heb zonet de film gezien
Aantrekkelijke damequote:
We zijn beiden sowieso kansloos vrees ik.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
I called dibs achteraan aansluiten
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
We zijn beiden sowieso kansloos vrees ik.
Dat gezegd hebbende, dit lijkt me zo'n dame die je prima kan voorstellen aan je ouders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Twee avonden op rij oo het juiste moment gepiektquote:Op vrijdag 17 september 2021 22:48 schreef Pino112 het volgende:
Wat een vreselijke winnaar. Die vieze blik elke keer opzij.
Hij had gewoon meteen moeten passenquote:Op maandag 20 september 2021 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hij was stukken beter bij PSW
Defensief quizzenquote:Op maandag 20 september 2021 20:23 schreef wimderon het volgende:
Wat achterlijk dom gespeeld van Gras. Als ze ronde 5 en 6 gewonnen had dan was het al beslist geweest. Ze had ook genoeg marge om in ronde 5 gewoon mee te gaan. Past ze twee keer met drie goed.
Het pakt voor haar dan nog wel goed uit in de finale, maar echt strategisch, zoals ze het zelf omschreef, was het niet.
Nooit van de grond gekomen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 20:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Meneer de piloot is nog geen hoogvlieger.
quote:
Vond dat ze weinig wisten en toen ineens allebei 4 goedquote:Op dinsdag 21 september 2021 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Spannende finale, dom van de man door zo'n antwoord te geven.
Zij heeft al eerder meegedaan toch? Of een ander programma? Komt mij bekend voor.quote:
PSW en ook al Beat the Champions.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij heeft al eerder meegedaan toch? Of een ander programma? Komt mij bekend voor.
Nee hoor, Denzel Dumfriesquote:
Frank Lammers?quote:
Cor Pot gaat het uitzoeken.quote:Op maandag 27 september 2021 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er geweest zijn en het dan niet weten
Ik was het ook vergeten.quote:Op maandag 27 september 2021 20:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er geweest zijn en het dan niet weten
Dat gaf ie dan ook als hintquote:Op maandag 27 september 2021 20:20 schreef hhh38 het volgende:
Leuk dat ze allebei een Italiaans eiland antwoordden bij die broek
Aha, niet goed opgelet danquote:Op maandag 27 september 2021 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaf ie dan ook als hint
Dany Boon, van Bienvenu chez les ch’tis ken ik.quote:Op maandag 27 september 2021 20:22 schreef monkyyy het volgende:
Ik ken überhaupt geen Franse regisseur. Sadge
Klokken heel lang geleden horen luiden.quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pi in het kwadraad.
Dus iedere cirkel is even groot...
Ik eigenlijk al na de eerste paar rondes..quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:24 schreef la_perle_rouge het volgende:
Pieken op het juiste moment, ik had haar na Luns en pi kwadraat al afgeschreven.
Ik bedoel dat ze allemaal op 4 km^2 rondhobbelden.quote:Op woensdag 29 september 2021 19:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoogeveen, mijn voorouders van voor 1900 kwamen niet meer dan 2 km bij Hoogeveen vandaan. En mijn moeder is geboren in Hollandscheveld, net als Boer Koekoek overigens.
Ik ken die uitdrukking ook niet. Wist het antwoord wel.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
Van Alkmaar de victorie, en Roald Dahl niet kennen…
Ah Alkmaar, met het schaatsregiment.quote:Op woensdag 29 september 2021 20:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
Van Alkmaar de victorie, en Roald Dahl niet kennen…
Ligtlee?quote:
Ik neem aan dat ze Base fout rekenen.quote:
No treble/trouble?quote:
Canada ziet er wel echt totaal anders uit op een mercatorprojectie natuurlijk.quote:
Dacht ik ookquote:Op woensdag 29 september 2021 20:11 schreef Dagoduck het volgende:
Jury heeft dwarsvoor even opgezocht.
Herman leest mee allen.quote:
Herman leest mee.quote:
Een jongen van de zaalvoetbal dus. Het is dat ik weet dat ze de hele week in een keer opnemen, anders zou ik denken dat je over een apart lijntje naar de studio beschikt.quote:
Een Ier.quote:
Die dus eigenlijk Tim Vos heetquote:Op woensdag 29 september 2021 20:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Een jongen van de zaalvoetbal dus. Het is dat ik weet dat ze de hele week in een keer opnemen, anders zou ik denken dat je over een apart lijntje naar de studio beschikt.
Geen reden om het zo erg op zijn Frans uit te spreken in ieder geval.quote:
Ja, dat kan nu ook wel weer terugkomen.quote:Op woensdag 29 september 2021 21:36 schreef TLC het volgende:
Eerst gingen de afvallers altijd naar Milou aan de bar voor n drankje, waarom is dat niet meer ? hebben ze geen QR code ?![]()
dat was wel een leuk einde uiteindelijkquote:Op donderdag 30 september 2021 20:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hij haalt de enige vraag die hij goed had weg
Ik heb dit nog nooit gezien.quote:Op donderdag 30 september 2021 20:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat enorm domquote:Op donderdag 30 september 2021 20:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 30 september 2021 20:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ter ere van 70 jaar TVquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik wist niet dat er op zaterdag ook een mes was, val er per ongeluk in. Met koppels, en ze mogen iets gaan drinken aan de bar.
Dit is een speciale uitzending ivm 70 jaar televisie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 18:55 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik wist niet dat er op zaterdag ook een mes was, val er per ongeluk in. Met koppels, en ze mogen iets gaan drinken aan de bar.
Dat tientje inzet een ronde eerder was ook wel ‘bijzonder’.quote:
Echt dom gespeeld van die man, hierdoor mag ie nu geen vraag vervangen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat tientje inzet een ronde eerder was ook wel ‘bijzonder’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |