SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi! Hoef ik niet meer te werken.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vormt zich tot een klont in je keel die ze alleen met een 3 uur durende operatie kunnen verwijderen.
eeeuhmquote:Op donderdag 9 september 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Dat Aziatische meisje van gisteren stuurt net een appetijtelijke foto in een geel jurkje met fikse inkijk
Bedankt voor de wedervraagquote:Op donderdag 9 september 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik het varken was toch?
Oke @FranticDJquote:Op donderdag 9 september 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd, nu ben ik niet echt een heilig boontje maar toch.
quote:
quote:
is dat voor of na het bakken?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
1 speklapje bevat 424 kilocalorieën.
Dat is vrij fors.
quote:
alsof jij dat niet zou drinkenquote:
Zou wel willen proevenquote:Op donderdag 9 september 2021 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof jij dat niet zou drinken
Thee-ei klinkt zo als een soort kruising tussen de huishoudbeurs en een erotische beurs of zo, onprettige combinatie.quote:
dan is het niet een overdreven dikke lapquote:Op donderdag 9 september 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb het antwoord.
Het is ongeveer 75 gram
Echt hequote:Op donderdag 9 september 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het niet een overdreven dikke lap
Was het ook nietquote:Op donderdag 9 september 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het niet een overdreven dikke lap
Deze was nog van de bbqquote:Op donderdag 9 september 2021 14:17 schreef Ama het volgende:
Ik vind speklapjes eigenlijk nog vooral lekker van de BBQ.
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thee-ei klinkt zo als een soort kruising tussen de huishoudbeurs en een erotische beurs of zo, onprettige combinatie.
Van de barbecue is het heerlijk, uit de pan is het zum kotzen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:17 schreef Ama het volgende:
Ik vind speklapjes eigenlijk nog vooral lekker van de BBQ.
Wil je klappen!quote:Op donderdag 9 september 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
Uh de pakketjesbezorger noemt me schat. Laatst ook al meissie enz.
Dat doet de mijne nou nooit.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
Uh de pakketjesbezorger noemt me schat. Laatst ook al meissie enz.
Dit betekent gewoon dat je niet kunt koken..quote:Op donderdag 9 september 2021 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van de barbecue is het heerlijk, uit de pan is het zum kotzen.
Uit de pan hebben ze soms een beetje een rare berige smaak.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van de barbecue is het heerlijk, uit de pan is het zum kotzen.
Dit betekent gewoon dat je niet kunt koken..quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de pan hebben ze soms een beetje een rare berige smaak.
Zei hij ook schat tegen je?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef Karzai het volgende:
Hey goed man, bedankt voor het pakketje nog op tijd ook
Ik geloof niet alles wat er op internet staat, Gianniquote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit betekent gewoon dat je niet kunt koken..
Oké, dan ga ik nu weer handballen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet alles wat er op internet staat, Gianni
En dan zeg jij: "Tuurlijk schat."quote:Op donderdag 9 september 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
Bij mijn zeggen ze alleen ik heb een pakketje voor 2 hoog mag ik het in de gang zetten
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:22 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik nu weer handballen.
Nee, vet is niet iets waar je van aankomt, het is suiker, suiker glucose en niet fructose, is waarom mensen dik zijn, kaas dier vet, dat kan niet die dikmaker zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef UitStraling het volgende:
1 speklapje is dus anderhalf uur intensief fintnessen.
Is goed mop, tot morgenquote:Op donderdag 9 september 2021 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan zeg jij: "Tuurlijk schat."
Je komt aan van teveel eten. Op z'n kort door de bocht.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee, vet is niet iets waar je van aankomt, het is suiker, suiker glucose en niet fructose, is waarom mensen dik zijn, kaas dier vet, dat kan niet die dikmaker zijn.
Je krijgt onbedoeld en onbekend teveel suiker binnen, waardoor je dik wordt
neem nou een vega burger, zal ik dat eens gaan oplezen wat daar in zit? Vega maar vol met rotzooi.
Hep dat op feesboek gestaan?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:24 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Nee, vet is niet iets waar je van aankomt, het is suiker, suiker glucose en niet fructose, is waarom mensen dik zijn, kaas dier vet, dat kan niet die dikmaker zijn.
Je krijgt onbedoeld en onbekend teveel suiker binnen, waardoor je dik wordt
neem nou een vega burger, zal ik dat eens gaan oplezen wat daar in zit? Vega maar vol met rotzooi.
Het is wel weishijt van de bovenste plank.quote:
oei, dan komt 4ebe er niet bijquote:Op donderdag 9 september 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is wel weishijt van de bovenste plank.
* traplift besteld.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oei, dan komt 4ebe er niet bij
ik zie je al door de supermarkt rollenquote:
Ik vooral van eten waar calorieën inzitten.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je komt aan van teveel eten. Op z'n kort door de bocht.
Dat doen mensen toch bij katten en honden. Wat eten in speeltjes verstoppen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle lekkere dingen in huis verstoppen zodat je actief moet zoeken naar wat te snacken.
en drank mogen we helaas ook niet vergetenquote:Op donderdag 9 september 2021 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vooral van eten waar calorieën inzitten.
Nee hoor, vooral eten. Beweging is wel belangrijk, maar da's meer voor andere dingen als gezonde vaten enzo.quote:
Het warme zwoele Brabant waar de nachten kort zijn, de koffie altijd klaar en de mensen aantrekkelijkquote:Op donderdag 9 september 2021 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat een weertje weer![]()
Dacht dat de zomer vandaag al afgelopen was.
Als jij post waan ik me altijd in een aflevering van the Shining.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:30 schreef christmastsunami het volgende:
Ik heb laatst een gerecht gemaakt waar ik heel veel rundervet heb laten slowcooken, het resultaat zag er heel erg vet uit, echt glibberig vet, maar toen deed ik wat op een wit bord, en liet ik de saus wat heen en weer bewegen.
Het was vet, maar ik zag geen olie of iets waar het meegebakken was, dat is dus gezond vet.
Vanavond weer Brabantse gezelligheid belevenquote:Op donderdag 9 september 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het warme zwoele Brabant waar de nachten kort zijn, de koffie altijd klaar en de mensen aantrekkelijk
Op vakantie hadden we altijd van die groepjes Brabantse meiden achter ons aan met van die kapot verzopen heeze stemmen. Die waren nooit bepaald knap.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het warme zwoele Brabant waar de nachten kort zijn, de koffie altijd klaar en de mensen aantrekkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis mee. moet ik ook nog eens doenquote:Op donderdag 9 september 2021 14:37 schreef Karzai het volgende:
Ik zou bijna een boerinnen kalender bestellen
Ja niet bij iedereen komen de premium Brabo girls op afgeslopen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op vakantie hadden we altijd van die groepjes Brabantse meiden achter ons aan met van die kapot verzopen heeze stemmen. Die waren nooit bepaald knap.
vrij schrale vraag ook natuurlijk. Doet me denken aan een collega systeembeheerder die na een hele dag cursus over eoa Windows Server OS durfde te vragen "Hoeveel kost een server?"quote:Op donderdag 9 september 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb het antwoord.
Het is ongeveer 75 gram
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als jij post waan ik me altijd in een aflevering van the Shining.
Dat kan kloppen want is dat is mijn 2de favoriete film, mijn eerste is 'once upon a time in the west'.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als jij post waan ik me altijd in een aflevering van the Shining.
Wat kost een vliegtuig?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrij schrale vraag ook natuurlijk. Doet me denken aan een collega systeembeheerder die na een hele dag cursus over eoa Windows Server OS durfde te vragen "Hoeveel kost een server?"![]()
En ook nog raar op kijken als er niet een antwoord als "¤ 3.718,24 incl. BTW" komt. Hoe kan iemand zo dom zijn?
die soundtrack heb ik nog op lp.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:40 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
[..]
Dat kan kloppen want is dat is mijn 2de favoriete film, mijn eerste is 'once upon a time in the west'.
Dat zijn ook wel bazensoundtracks.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die soundtrack heb ik nog op lp.
net als the good, the bad & the ugly
die van Grease heb ik ookquote:Op donderdag 9 september 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel bazensoundtracks.
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:45 schreef christmastsunami het volgende:
Ik wil nieuwe sneakers, tips anyone bueller bueller anyone?
Laatst timberlands bij zalando besteld, maar zijn meer winterschoenen. 3,50 extra betalen en je hebt ze de volgende dag
Of zal ik w8ten tot black friday?
Nieuwe timberlands?, shit wat een gedoe, ze moeten half hoog zijn Beuller.
Wil je niet zo specifiek doen ja?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:43 schreef Karzai het volgende:
Wat kost een huis met deuren en ramen
"gat"quote:Op donderdag 9 september 2021 14:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil je niet zo specifiek doen ja?
ja hier ookquote:Op donderdag 9 september 2021 15:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hey, het trekt hier helemaal dicht met bewolking.
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Stilte is een vriend die je nooit verraadt.
Uitprinten en in het kleinste kamertje aan de wand hangen.quote:
Ze kijkt er nog best vrolijk bijquote:
Ik heb er nu meer dan 1500.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uitprinten en in het kleinste kamertje aan de wand hangen.
Het was ook niet haar cavia.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze kijkt er nog best vrolijk bij
Nog steeds druk bezig met je woonwagenklapper voor het najaar?quote:Op donderdag 9 september 2021 15:10 schreef UitStraling het volgende:
Stilte is een vriend die je nooit verraadt.
Ze dachten dat het een cavia was, maar het bleek de pruik van Trump.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze kijkt er nog best vrolijk bij
Ik mag niet lachen maar doe het toch.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was ook niet haar cavia.
ja, nu ga je naar de helquote:Op donderdag 9 september 2021 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen maar doe het toch.
Specifiek dit moment ook of mag het even wachten?quote:
Foei Ama.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag niet lachen maar doe het toch.
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Specifiek dit moment ook of mag het even wachten?
Dan hoop ik voor haar dat Kurt er ook is...quote:
daar ga ik wel van uit. Maar het zal er best druk zijnquote:Op donderdag 9 september 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor haar dat Kurt er ook is...
Hele dag beetje gitaar pingelen enz.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel ja, baas dat het isquote:Op donderdag 9 september 2021 15:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die leeft als het goed is nog...
nja, anders is er geen zinnig gesprek mee te voeren.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:53 schreef Ama het volgende:
Hopelijk dan wel Kurt voordat hij zich door zijn kop schoot.
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, anders is er geen zinnig gesprek mee te voeren.
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel ja, baas dat het is
Kurt Russellquote:Op donderdag 9 september 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken niet heel veel films met hem, maar die ik ken zijn wel prima. Laatst nog eentje van Marvel gezien. Die ook met I Am Groot. Naam is me even ontschoten
Ja, maar welke film was dat dan ook al weerquote:
Als Groot er in zat was het Guardians of the Galaxyquote:Op donderdag 9 september 2021 15:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar welke film was dat dan ook al weer![]()
![]()
Ja, de tweede.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als Groot er in zat was het Guardians of the Galaxy
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als Groot er in zat was het Guardians of the Galaxy
quote:Die Jacke sitzt echt Bombe. Die Schuhe sitzen tight.
Mein nicer Style ist premium. Was ist das 1 nice life?
Zum Frühstück ess' ich Pizza. Zum Mittag gibt es Eis.
Dann Abends noch 'nen Pudding. Bei mir läuft's einfach nice.
Er is weer een "Filmavond" bij de begeleiding, Ik dacht vanavond Captain America, the Winter Soldier..quote:Op donderdag 9 september 2021 15:59 schreef Ama het volgende:
Oeh misschien ga ik dat vanavond wel kijken.
Het is zonder te weten wát ze zeggen een beetje lastig te verstaan, dus ik kom er nu pas achter wat de tekst is.quote:
Moet je dan heen of mag het?quote:Op donderdag 9 september 2021 16:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er is weer een "Filmavond" bij de begeleiding, Ik dacht vanavond Captain America, the Winter Soldier..
North Face.Klaar.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
een laptoprugzak uitzoeken is me een ellende zeg
Hehehehe.quote:
Ik heb een American Tourister gekocht paar maanden geleden. Erg tevreden over. Idee van kwiwi of zo geloof ik? Of 4EBE kan ook wel.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
Misschien wil bal wel helpen.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
Dat lijkt me niet heel productief.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien wil bal wel helpen.
Wel vermakelijk voor ons?quote:Op donderdag 9 september 2021 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel productief.
Escape from L.A.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken niet heel veel films met hem, maar die ik ken zijn wel prima. Laatst nog eentje van Marvel gezien. Die ook met I Am Groot. Naam is me even ontschoten
Ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Escape from L.A.Ook in zijn Tarantino films is die ijzersterk, zeker in Death Proof
Ik was het nietquote:Op donderdag 9 september 2021 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een American Tourister gekocht paar maanden geleden. Erg tevreden over. Idee van kwiwi of zo geloof ik? Of 4EBE kan ook wel.
is een optie.quote:
Geweldige bandquote:Op donderdag 9 september 2021 16:02 schreef IJsdraakje het volgende:
"We Butter The Bread With Butter".
Die tekst die ik postte, komt uit N!CE.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geweldige bandHeel rustgevend enzo.
Kijk eens op Bever.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een optie.
maar ik vind er geen enkele waar een 15,6" laptop in past en die binnen de 40x30x20 afmetingen past die wizz air aangeeft
een andere site maakt de tas niet kleinerquote:
Ik kreeg bij mijn MSI een passende rugzak.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:08 schreef gianni61 het volgende:
maar goed, die tassen zijn flexibel, een paar cm zal niet zo veel uitmaken.
dan geef je die aan mij, want jij loopt toch liever met je north facequote:Op donderdag 9 september 2021 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn MSI een passende rugzak.
Ongetwijfeldquote:
Anders il ik ook wel helpen uitzoekenquote:Op donderdag 9 september 2021 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OngetwijfeldDan gaan we allemaal dingen zien als "Past er een hoofd in?" "Hoe goed kan hij tegen tomatensoep?" "Wat doet dit op Tinder?" "Zullen mensen het concept leuk vnden?" "Heeft u ook kibbeling?"
Allemaal stuk voor stuk bijzonder interessante vragen, die de koper van de laptoptas geen ene steek helpen
zelf naaien, heb je iets unieks!quote:Op donderdag 9 september 2021 16:01 schreef gianni61 het volgende:
Je durft wel.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan geef je die aan mij, want jij loopt toch liever met je north face
Wat voor soep is dat?quote:Op donderdag 9 september 2021 16:48 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog soep over van gisterenlekker makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Kun je je vriend niet hosselen om die boodschappen te halen?quote:Op donderdag 9 september 2021 16:54 schreef Ama het volgende:
Moet morgen echt veel boodschappen halen, stom.
Nee man die woont hier niet eens in de buurt.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kun je je vriend niet hosselen om die boodschappen te halen?
Een random dude op straat versieren en die boodschappen voor je laten doen en hem gelijk dumpen zodra je de boodschappen in huis hebt?quote:Op donderdag 9 september 2021 16:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee man die woont hier niet eens in de buurt.
quote:Op donderdag 9 september 2021 16:50 schreef Ama het volgende:
En ik heb voor vanavond een nieuwe soort chips gekocht.ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na dan kan ik beter zelf 2x heen en weer fietsen.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een random dude op straat versieren en die boodschappen voor je laten doen en hem gelijk dumpen zodra je de boodschappen in huis hebt?
Krijg je een goede conditie vanquote:Op donderdag 9 september 2021 16:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Na dan kan ik beter zelf 2x heen en weer fietsen.
Die paar minuten fietsen..quote:Op donderdag 9 september 2021 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg je een goede conditie van
Fiets het maar eens 84x achter elkaar, dan ga je het wel voelen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Karzai op 09-09-2021 17:14:35 ]
Waarom zou ik dat nou weer doen.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fiets het maar eens 84x achter elkaar, dan ga je het wel voelen hoor
Als je meer beweegt kun je meer snackenquote:
Vrees dat ik gewoon even snel oud ga worden hoor.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je minder snel bejaard.
Beetje dagelijkse beweging maakt de gang naar grijze haren, stroeve gewrichten en incontinentie wat langzamer en prettiger.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Vrees dat ik gewoon even snel oud ga worden hoor.
quote:Op donderdag 9 september 2021 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dagelijkse beweging maakt de gang naar grijze haren, stroeve gewrichten en incontinentie wat langzamer en prettiger.
Wat doe jij eigenlijk aan lichaamsbeweging behalve wiebeldansjes?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dagelijkse beweging maakt de gang naar grijze haren, stroeve gewrichten en incontinentie wat langzamer en prettiger.
Mountainbiken en wandelen en toch vaak wiebeldansen en ik ben sowieso net een sprinkhaan, te weinig de laatste tijd maar ben weer redelijk fanatiek begonnen.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk aan lichaamsbeweging behalve wiebeldansjes?
Echt? Ik hoor je daar nooit overquote:Op donderdag 9 september 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mountainbiken en wandelen en toch vaak wiebeldansen en ik ben sowieso net een sprinkhaan, te weinig de laatste tijd maar ben weer redelijk fanatiek begonnen.
Zo eens even kijkenquote:Op donderdag 9 september 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat schaft de Hongaarse pot?
Drie maanden in doodspijn met een slijmbeursontsteking lopen joekelen dus echt veel bewegen was niet echt een optie, ik klaag niet graag zo snel, like a true outlaw who spits the devil in the face.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt? Ik hoor je daar nooit over
Fan topicquote:Op donderdag 9 september 2021 17:34 schreef Ama het volgende:
Shit heb mijn eigen topic.
FB / Moderator Ama
Herverkiezingen en nog meer versplintering waar niemand iets mee kan verderquote:Op donderdag 9 september 2021 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gezellig debat weer in de tweede kamer vandaag.
FvD maakte er ook een gezellig debat van.quote:Op donderdag 9 september 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herverkiezingen en nog meer versplintering waar niemand iets mee kan verder![]()
De Nederlandse democratie is morsdood.
Een klassiekerquote:Op donderdag 9 september 2021 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat schaft de Hongaarse pot?
Misschien spreektijd per electoraal aandeel invoeren andersquote:Op donderdag 9 september 2021 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
FvD maakte er ook een gezellig debat van.
Zijn dat die gevulde koolbladeren?quote:Op donderdag 9 september 2021 17:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een klassieker![]()
Töltött káposzta @:kwiwi
Vind dit niet eens heel alledaags, eten omdat je mond eenzaam isquote:Op donderdag 9 september 2021 17:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi hoe die Japanners woorden verzinnen voor alledaagse dingen.
Nito-onnaquote:Op donderdag 9 september 2021 17:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind dit niet eens heel alledaags, eten omdat je mond eenzaam ishahaha
quote:Op donderdag 9 september 2021 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn dat die gevulde koolbladeren?
Niet!quote:Op donderdag 9 september 2021 17:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nito-onna
Een vrouw die zó gefocust is op haar carrière, dat ze geen tijd heeft om blousejes te strijken en daarom alleen maar wollen truien draagt.
Het ziet eruit alsof iets op je bord heeft gepoept, maar het is best lekker. Verder ook eend, meerval en rundvlees in pepersausquote:Op donderdag 9 september 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit erg lekker vind, ziet er Pools uit.
Serieus?quote:Op donderdag 9 september 2021 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het ziet eruit alsof iets op je bord heeft gepoept, maar het is best lekker. Verder ook eend, meerval en rundvlees in pepersaus
Nee, je mag. Je bent niet verplicht om aan welke activiteit ook, deel te nemen..quote:
Ja daar zijn het meesters in, vind dat echt wel wat hebben hoorquote:Op donderdag 9 september 2021 18:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet!wie bedenkt dat ook, hahaha
Een eenvoudige doch voedzame maaltijdquote:Op donderdag 9 september 2021 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Met gehakt, kool, rijst en nog wat zooi
Ja ik ook! Vind het geniaalquote:Op donderdag 9 september 2021 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daar zijn het meesters in, vind dat echt wel wat hebben hoor
Ben jij dit?quote:Op donderdag 9 september 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een eenvoudige doch voedzame maaltijd![]()
[ afbeelding ]
Fok!kers.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Vind het geniaalhoe heten die jonge mensen daar ook al weer die ervoor kiezen om nooit buiten te komen of te werken?
Hikikomoriquote:Op donderdag 9 september 2021 18:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Vind het geniaalhoe heten die jonge mensen daar ook al weer die ervoor kiezen om nooit buiten te komen of te werken?
quote:
Ja geweldig! Denk alleen dat ik daar te oud voor ben inmiddels 🤔quote:Op donderdag 9 september 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hikikomori
Een jong persoon die verslaafd is aan televisie, internet en/of games en hierdoor weinig menselijk contact heeft.
is je mond eenzaam dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 18:06 schreef Karzai het volgende:
Zo ook maar kokkerelen, maar ik heb niet zo'n honger nog![]()
We verzinnen ze ter plekke;quote:Op donderdag 9 september 2021 18:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja geweldig! Denk alleen dat ik daar te oud voor ben inmiddels 🤔
Die oorbellen staan je goed Flesquote:Op donderdag 9 september 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 september 2021 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We verzinnen ze ter plekke;
Hakakamori
Een niet zo'n jong persoon die verslaafd is aan televisie, internet en/of games en hierdoor weinig menselijk contact heeft.
quote:Op donderdag 9 september 2021 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die oorbellen staan je goed Fles
Nou ja verwacht je niet zo snel, eend en meerval daar maar aan de andere kant noemden de Donau vroeger toch de grote moederrivier vol met enorme steuren en meervallen.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ja? Meerval komt hier op grote schaal voor
Vis was trouwens erg lekker
Fles zijn tieten vallen een beetje tegenquote:Op donderdag 9 september 2021 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die oorbellen staan je goed Fles
quote:Op donderdag 9 september 2021 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja verwacht je niet zo snel, eend en meerval daar maar aan de andere kant noemden de Donau vroeger toch de grote moederrivier vol met enorme steuren en meervallen.
Voedzaam zeker *burpquote:Op donderdag 9 september 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben een keer in dat Chinese restaurant in Peking geweest waar ze de Imperial Peking Duck hebben "uitgevonden", voorzichtige schatting dat er 100.000 mensen binnen eend zaten te knauwen en de wanden waren zo vet van de eendenzut dat je er boter vanaf kon likken maar hele mooie ervaring welquote:Op donderdag 9 september 2021 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik heb vroeger nog weleens gezien hoe ze een meerval vingen. Wat een joekels
Eend ben ik niet zo gek op
quote:Op donderdag 9 september 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een keer in dat Chinese restaurant in Peking geweest waar ze de Imperial Peking Duck hebben "uitgevonden", voorzichtige schatting dat er 100.000 mensen binnen eend zaten te knauwen en de wanden waren zo vet van de eendenzut dat je er boter vanaf kon likken maar hele mooie ervaring wel
De huid ging wel, dat is gewoon een stukje kwaakspek maar dat roze zachte spul eronder is gewoon een pakje eendenroomboter ofzoquote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De huid ging wel, dat is gewoon een stukje kwaakspek maar dat roze zachte spul eronder is gewoon een pakje eendenroomboter ofzo
Kwaakspekquote:Op donderdag 9 september 2021 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De huid ging wel, dat is gewoon een stukje kwaakspek maar dat roze zachte spul eronder is gewoon een pakje eendenroomboter ofzo
Verkleed je je als vrouw?quote:Op donderdag 9 september 2021 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit al je kleding nog goed?quote:Op donderdag 9 september 2021 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was net in slaap gevallen.
Is het hier ook wel weer voor maar ik ben overal al een miljard keer geweest en de pootjes liggen omhoog dusjahquote:Op donderdag 9 september 2021 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga nog een stukje wandelen
Zon onder: 20.08quote:Op donderdag 9 september 2021 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is het hier ook wel weer voor maar ik ben overal al een miljard keer geweest en de pootjes liggen omhoog dusjah
quote:Op donderdag 9 september 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit al je kleding nog goed?
En het belangrijkste: opgepleurd met die coronapas/app.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:36 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-gemaakt~a77e0012/
Poah dat klinkt wel echt goed. Alle maatregelen foetsie en weer festivals met 15000 mensen.
Precies ja, belachelijk dat zoiets überhaupt bestaatquote:Op donderdag 9 september 2021 18:37 schreef Haags het volgende:
[..]
En het belangrijkste: opgepleurd met die coronapas/app.
Eens.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies ja, belachelijk dat zoiets überhaupt bestaat
Nog ff en de avonden worden weer gevuld met uren Rail Awaygenot, een bruisend voetenbadje, en leckere hapjens ende dranckjensquote:
Nee het is juist zorgelijk dat zo veel mensen ervoor kiezen om een gevaar voor anderen te blijven. Om nul geldige redenen. Tegen de muur ermeequote:Op donderdag 9 september 2021 18:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens.
Maar het is ook zorgelijk dat zo exteem veel mensen voorstander zijn van het buitensluiten van ongevaccineerden.
Vroeger hadden we gewoon Pampus, Ellis Island en Poveglia.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens.
Maar het is ook zorgelijk dat zo exteem veel mensen voorstander zijn van het buitensluiten van ongevaccineerden.
en Elba en St Helenaquote:Op donderdag 9 september 2021 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger hadden we gewoon Pampus, Ellis Island en Poveglia.
Mjah daardoor is Denemarken nu wel weer “vrij” beweren ze. Die pas hadden ze al heel lang en voor alle horeca. Ja dan krijg je ook zon hoge vaccinatiegraad.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens.
Ja vind ik ook te stom voor woorden, was er ook niet ooit sprake van dat de gevaccineerden de ongevaccineerden zouden beschermen? 🤔quote:Op donderdag 9 september 2021 18:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Eens.
Als iedereen die gevaccineerd KAN worden zich ook gewoon zou laten vaccineren, dan was dat inderdaad precies hoe het zou werkenquote:Op donderdag 9 september 2021 18:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja vind ik ook te stom voor woorden, was er ook niet ooit sprake van dat de gevaccineerden de ongevaccineerden zouden beschermen? 🤔
Mijn moeder kan om medische redenen niet gevaccineerd worden en haar leven zou volgens de overheid en bepaalde mensen dan maar ophouden of iig zwaar beperkt worden, belachelijk.
Ja vast, maar geografisch niet en dat is wat teltquote:
in Den Haag is 59% gevaccineerd. Ik had het wel een stuk hoger verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Heel simpel gezegd, we zullen het met elkaar op moeten lossen op een lieve warme humane manier, ongevaccineerden en gevaccineerden.
Veel tokkies.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:50 schreef Haags het volgende:
[..]
in Den Haag is 59% gevaccineerd. Ik had het wel een stuk hoger verwacht eigenlijk.
Vreemde instelling, corona is niet per definitie dodelijk hè? Dat de ziekenhuizen het niet aan leken te kunnen kwam voornamelijk door alle bezuinigingen van de afgelopen jaren. Het leger had zich in april 2020 ook al aangeboden om te helpen op medisch vlak (noodhospitalen etc) en daarna nog een paar keer, maar dat werd afgewezen door de regering. Dus zó erg was het blijkbaar ook weer niet.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee het is juist zorgelijk dat zo veel mensen ervoor kiezen om een gevaar voor anderen te blijven. Om nul geldige redenen. Tegen de muur ermee
Nee. Hunnie ze sgult, Hunnie moete dootquote:Op donderdag 9 september 2021 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Heel simpel gezegd, we zullen het met elkaar op moeten lossen op een lieve warme humane manier, ongevaccineerden en gevaccineerden.
De kans dat de gehele Schilderswijk en dat soort wijken niet gevaccineerd zijn is stukken groter.quote:
Insert random "je zusje ook" grapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |