SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi! Hoef ik niet meer te werken.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit vormt zich tot een klont in je keel die ze alleen met een 3 uur durende operatie kunnen verwijderen.
eeeuhmquote:Op donderdag 9 september 2021 14:08 schreef UitStraling het volgende:
Dat Aziatische meisje van gisteren stuurt net een appetijtelijke foto in een geel jurkje met fikse inkijk
Bedankt voor de wedervraagquote:Op donderdag 9 september 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik het varken was toch?
Oke @FranticDJquote:Op donderdag 9 september 2021 14:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja beetje vreemd, nu ben ik niet echt een heilig boontje maar toch.
quote:
quote:
is dat voor of na het bakken?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:12 schreef UitStraling het volgende:
1 speklapje bevat 424 kilocalorieën.
Dat is vrij fors.
quote:
alsof jij dat niet zou drinkenquote:
Zou wel willen proevenquote:Op donderdag 9 september 2021 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof jij dat niet zou drinken
Thee-ei klinkt zo als een soort kruising tussen de huishoudbeurs en een erotische beurs of zo, onprettige combinatie.quote:
dan is het niet een overdreven dikke lapquote:Op donderdag 9 september 2021 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb het antwoord.
Het is ongeveer 75 gram
Echt hequote:Op donderdag 9 september 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het niet een overdreven dikke lap
Was het ook nietquote:Op donderdag 9 september 2021 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan is het niet een overdreven dikke lap
Deze was nog van de bbqquote:Op donderdag 9 september 2021 14:17 schreef Ama het volgende:
Ik vind speklapjes eigenlijk nog vooral lekker van de BBQ.
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thee-ei klinkt zo als een soort kruising tussen de huishoudbeurs en een erotische beurs of zo, onprettige combinatie.
Van de barbecue is het heerlijk, uit de pan is het zum kotzen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:17 schreef Ama het volgende:
Ik vind speklapjes eigenlijk nog vooral lekker van de BBQ.
Wil je klappen!quote:Op donderdag 9 september 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
Uh de pakketjesbezorger noemt me schat. Laatst ook al meissie enz.
Dat doet de mijne nou nooit.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:18 schreef Ama het volgende:
Uh de pakketjesbezorger noemt me schat. Laatst ook al meissie enz.
Dit betekent gewoon dat je niet kunt koken..quote:Op donderdag 9 september 2021 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van de barbecue is het heerlijk, uit de pan is het zum kotzen.
Uit de pan hebben ze soms een beetje een rare berige smaak.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Van de barbecue is het heerlijk, uit de pan is het zum kotzen.
Dit betekent gewoon dat je niet kunt koken..quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uit de pan hebben ze soms een beetje een rare berige smaak.
Zei hij ook schat tegen je?quote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef Karzai het volgende:
Hey goed man, bedankt voor het pakketje nog op tijd ook
Ik geloof niet alles wat er op internet staat, Gianniquote:Op donderdag 9 september 2021 14:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit betekent gewoon dat je niet kunt koken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |