Op dat het juichmannetje onder de melding onder drie overlijdens wat vreemd stondquote:Op donderdag 9 september 2021 15:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar doelde je dan op met je post over die 3 overlijdens.
Tevens vergeten veel mensen dat de niet-gevaccineerden echt niet allemaal kwetsbaar zijnquote:Op donderdag 9 september 2021 15:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de keuze om hier 1 prik + herstelbewijs cijfers ook heel erg vertekenen. Als je er vanuit gaat dat de meeste mensen die de moeite hebben genomen de eerste prik te halen de tweede ook gaan halen als ze die moeten halen dan zitten wij ook op 83,1%.
De eerste prik in NL is 83,1%, met de tweede prik 74,3%. Ik denk dat herstelbewijzen daar een flinke rol in spelen, kan me niet zo goed voorstellen dat veel mensen die tweede prik laten schieten als ze de eerste al hebben.
Oftewel, dan is die vaccinatiegraad in Denemarken niet zoveel beter dan die van ons.
Ik heb heel sterk het idee dat we heel erg kijken naar vertekende cijfers (net als eigenlijk alle cijfers tijdens deze pandemie).
Dagcijfers aan het dalen, percentage positief wéér gedaald. Lijkt me wel dat we nu een licht dalende trend te pakken hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
56 gemeentes met 0 besmettingen
58 gemeentes met 1 besmettingen
115 gemeentes met 2-4 besmettingen
14 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.php
[ Bericht 23% gewijzigd door _serial_ op 09-09-2021 15:53:57 ]wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Die discussie heb ik inmiddels opgegevenquote:Op donderdag 9 september 2021 15:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Tevens vergeten veel mensen dat de niet-gevaccineerden echt niet allemaal kwetsbaar zijn
Doordat ze geen risicogroep zijn, of gewoon omdat ze al (al dan niet bewust) al antistoffen en bescherming ervan hebben opgebouwd zonder vaccinatie
quote:Tot nu toe zijn er 23.179.631 prikken gezet. Dit getal omvat zowel eerste als tweede prikken. Dit getal wordt bijgewerkt op dinsdag en donderdag.
Of voor andere redenen. Sowieso zal de jeugd niet hieronder vallen.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat niet heel logisch, je vaccineert je toch niet vanwege een paar mannetjes in Den Haag maar voor jezelf of voor je directe omgeving?
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer van die zanger van Joy Division, waar hangt die eigenlijk uit?41 jaar geleden gestorven. Zichzelf opgehangen. Geen idee waar die nu uithangt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treurig verhaal blijft dat. Control vind ik ook niet echt een feestelijke film om te kijken.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
41 jaar geleden gestorven. Zichzelf opgehangen. Geen idee waar die nu uithangt.
Ik gok dat ie dan inmiddels niet meer uithangt.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
41 jaar geleden gestorven. Zichzelf opgehangen. Geen idee waar die nu uithangt.
het wordt inderdaad tijd voor een wereldpaspoort waarbij we alles koppelenquote:Op donderdag 9 september 2021 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deze cijfers laten maar weer eens de noodzaak zien om z.s.m. met die Coronapas te gaan werken. Op zoveel mogelijk plekken. We zijn zo hard achteruit gegaan de afgelopen weken, logisch dat we dus naar verdergaande maatregelen grijpen
Waar komt dat getal nu vandaan tov. die 2403? Nameldingen?quote:Op donderdag 9 september 2021 15:24 schreef Shaar12 het volgende:
2819, dat ligt meer in lijn der verwachting.
Een like gezet.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Bron is een goede Deense serie. Hier bekend als The Bridge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |