Ik vind het ook helemaal niet leuk om Zielie zo snel te zien groeien. Wil nog even genieten van haar baby zijn.quote:Op maandag 13 september 2021 22:10 schreef Aure het volgende:
Oh en nooit vergelijken joh, uiteindelijk kunnen ze allemaal dezelfde dingen als ze ouder zijn.
Hij doet lekker z'n ding, ik kreeg in ieder geval de indruk dat hij een uitermate tevreden en relaxt kereltje isquote:Op maandag 13 september 2021 21:58 schreef monsterd. het volgende:
Goed sein Aure, fijn dat hij weer beter drinkt. Nu de trend voortzetten![]()
En al een kruipoging! Wohoa, die van ons kan amper zijn bil optillen![]()
Ik ben oprecht onder de indruk van alle Fok babies. Iedere baby lijkt zo snel! (Vind het lastig niet te vergelijken met ons eigen Knorretje, want is hij nog lang niet zover)
Ja dit dus monsterd. Ik moet zeggen dat ik er altijd wel relaxt in ben wat dat betreft, uiteindelijk staan en lopen ze allemaal dus of je nou een snelle of langzame baby hebt maakt echt niets uitquote:Op maandag 13 september 2021 22:10 schreef Aure het volgende:
Oh en nooit vergelijken joh, uiteindelijk kunnen ze allemaal dezelfde dingen als ze ouder zijn.
Hier was het vergelijkbaar (ik durf niets concreters te zeggen door @SQ's fokwet posts van vandaagquote:Op maandag 13 september 2021 14:08 schreef Smart_ass het volgende:
Bubbles was vannacht wederom 2x wakker en ondertussen weet ik echt niet meer waar het aan ligt. Tandjes lijkt me toch eigenlijk ook niet waarschijnlijk meer. Ik leg haar maar aan omdat dat de snelste manier is om haar stil te krijgen en weer terug te leggen, maar ik wil de bv eigenlijk toch wel echt gaan afbouwen dus dat is waarschijnlijk ook geen goede tactiek. Mijn vriend zegt dat hij denkt dat het honger is.. zou dat kunnen? Ik heb het idee dat ik haar genoeg eten geef als ik zo naar online dagmenu’s kijk, maar nu twijfel ik.. Er is duidelijk iets waar ze wakker van wordt. Eventjes laten huilen en hopen dat ze weer in slaapt valt doen we al, maar dat werkt dus niet helaas.
Ach we hebben een heel tevreden en makkelijk kind dus ik wil zeker niet klagen. Ik ga meer aan mijzelf twijfelen of we hem bijv. genoeg speeltijd/boekjestijd etc. aanbieden. Heb niet per se de indruk dat hij ver achterloopt of voorloopt for that matter, maar ik kan ook niet goed aanvoelen wat normaal is. Misschien ook eenquote:Op maandag 13 september 2021 23:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij doet lekker z'n ding, ik kreeg in ieder geval de indruk dat hij een uitermate tevreden en relaxt kereltje is. Heb je het gevoel dat hij achterloopt op zijn leeftijdsgenoten?
Oh jemig, hoop dat je weer lekker slaapt intussenquote:Op dinsdag 14 september 2021 04:31 schreef Tink89 het volgende:
![]()
Mijn baby is al anderhalf uur wakker en blij. Ik zit nu dus op de bank met een bak yoghurt en hij ligt in de box met de tiny love aan. Nog een uur, dan lost man me af. Gaaaaap.
Jij hebt waarschijnlijk prima geslapen, want dit was mijn nacht.quote:Op maandag 13 september 2021 21:40 schreef SQ het volgende:
Ik hoop dat goud vannacht heel vaak wakker wordt en dan heel erg wakker blijft en dan helemaal niet slaapt!
Eens kijken of het werkt
Is dat zo? Wanneer ongeveer?quote:Op dinsdag 14 september 2021 04:18 schreef Lemijn het volgende:
Op een gegeven moment snappen ze nee.
En jaren later handelen ze er ook naar.
Hahaha, arme jijquote:Op dinsdag 14 september 2021 07:11 schreef PKM het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk prima geslapen, want dit was mijn nacht.
Sterkte vandaag @:Tink89![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:00 schreef Aure het volgende:
Mijn baby was denk ik 3 keer wakker tussen 12 en 7, dat is op zich wel een goede nacht
Ik had je die goeie nacht wel gegund hoor! Arme jij.quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha, arme jij
Nee hij is maar 1 keer wakker geweest van 10 tot half 1 ongeveer, dat is wel significant beter dan van half 1 tot 4.
Arme jij
Volgens mij doet hij het helemaal prima en is hij een doodgewoon lief jochie die zich heel normaal ontwikkelt. Plenty speelgoedjes hoor!quote:Op dinsdag 14 september 2021 06:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ach we hebben een heel tevreden en makkelijk kind dus ik wil zeker niet klagen. Ik ga meer aan mijzelf twijfelen of we hem bijv. genoeg speeltijd/boekjestijd etc. aanbieden. Heb niet per se de indruk dat hij ver achterloopt of voorloopt for that matter, maar ik kan ook niet goed aanvoelen wat normaal is. Misschien ook een
kwestie van teveel informatie weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Dat vind ik zo leuk, vanaf een maand of 8-9 lukt het ze veel beter om aan te geven wat ze willen. Colin snuift heel hard als hij meer eten wilquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:24 schreef arvensis het volgende:
BFD doet alle slechte nachten vergeten![]()
[ afbeelding ]
“Geef me eten” betekent dit.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:44 schreef PKM het volgende:
Speciaal gemaakt voor BFD. Ik maak weinig foto's op het moment want zodra ze me ziet lijkt ze aan mijn been te hangen.Lief dromerig koppie heeft ze hier, normaal kijkt ze vaak ondeugendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Ja ze is echt wat rustiger vandaag.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lief dromerig koppie heeft ze hier, normaal kijkt ze vaak ondeugend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |