Nou lekker danquote:Op donderdag 9 september 2021 09:48 schreef fietsie het volgende:
Ik stuurde een enveloppe met papierwerk naar Duitsland. Kwam daar aan met twee cleane messneden in de zijkanten van de enveloppe: leeg.
Hmmm, hopelijk komt ie nogquote:Op donderdag 9 september 2021 09:43 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Die gratis testen zouden volgens mijn postnl app vorige week donderdag bezorgd worden. Ze lijken ergens verdwenen..
Ja; mijn vertrouwen in het briefgeheim werd er niet sterker van... gelukkig stond er niets schokkends in.quote:
Omdat een crimineel iets uitvreet? Rare gedachten dan.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja; mijn vertrouwen in het briefgeheim werd er niet sterker van... gelukkig stond er niets schokkends in.
Half 1 pas arm schaap. Heb zijn brokjes bij. En kaas voor zijn pillen en een kruidkoek om zijn pijnstillers op te spuiten straks. Dat krijgt hij normaal allemaal in de ochtend haha. Behoeve die peperkoek dan. Want normaal gaat er een klein beetje van dat natvoer door zijn brokken. Anders moet hij het niet net die pijnstillers er overheen :’)quote:Op donderdag 9 september 2021 09:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
VreselijkHoe laat hebben jullie de afspraak?
Dat is ook nog lang wachten.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Half 1 pas arm schaap. Heb zijn brokjes bij. En kaas voor zijn pillen en een kruidkoek om zijn pijnstillers op te spuiten straks. Dat krijgt hij normaal allemaal in de ochtend haha. Behoeve die peperkoek dan. Want normaal gaat er een klein beetje van dat natvoer door zijn brokken. Anders moet hij het niet net die pijnstillers er overheen :’)
Zalmolie, glucosamine enzo krijgt hij dan vanavond naar voor de verandering.
Ik voel dat ding weer achter in mijn neus als ik dit lees.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:06 schreef Barreltje het volgende:
Succes met loebes!
Hier heb ik ondertussen geen idee meer hoeveel testen ik heb gedaan.. denk zo rond de 50?? Gelukkig nog geen positieve gehad..
Dat is stom idd. Zeker via partnerbedrijven ipv bol zelf?quote:Op donderdag 9 september 2021 11:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik wilde trouwens eea bij bol bestellen.
Van de 8 artikelen kan ik van 4 artikelen niet zelf de bezorgtijd en datum bepalen.. hoe enorm irritant is dat!!
Nou, je bent al een heel end op streek hoor, vind ik, door te herkennen dat je je grenzen en wensen niet goed aangeeft, en dus dat je wensen hebt, en misschien grenzen wil stellen (en misschien ook wel niet).quote:Op donderdag 9 september 2021 11:42 schreef Tele6 het volgende:
Het gedoe A en B plus Tele6 die haar grenzen en wensen niet goed aangeeft gaat weer verder.
Ook gekeken. Raven is wel leuk, Martien is (vond ik altijd al) beetje eng en Caroline verkoopt zich als redelijk alternatiefquote:Op donderdag 9 september 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit naar Boerderij Van Dorst te kijken. Helaas, het gaat meer over BN'ers dan over boerderij. Dit is de eerste keer dat ik iets zie met die Martien Meiland. Wat een simpele ziel joh. Niet mijn ding.
Dat is inderdaad van voor mijn tijdquote:Op donderdag 9 september 2021 12:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, je bent al een heel end op streek hoor, vind ik, door te herkennen dat je je grenzen en wensen niet goed aangeeft, en dus dat je wensen hebt, en misschien grenzen wil stellen (en misschien ook wel niet).
Ik weet verder niet wat normaal is, of zou moeten zijn, of wat jij zou moeten wensen of begrenzen, maar wel dat het goed is om jezelf te leren kennen (en bedienen) en dat je daarmee bezig bent. Vooral doorgaan zo! (Je bent vermoedelijk te jong om daar het juiste accent bij op te zetten en de referentie te kennen, maar misschien kan ik er wel een tube-je van vinden).
-edit : niet echt, maar Barry Stevens heeft blijkbaar een autobiografie uitgebracht die ernaar vernoemd is
Ik weet niet wat normaal is maar ik zou als ik jou was even rustig nadenken over of je dit wilt.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:42 schreef Tele6 het volgende:
Het gedoe A en B plus Tele6 die haar grenzen en wensen niet goed aangeeft gaat weer verder.
Ik heb vrijkaartjes voor de film. We gaan deze zaterdag.
A zei zowaar dat het hem leuk leek om te gaan.
Maar hij heeft niet de energie voor iets anders, dus we zien elkaar voor de bios, film kijken, wegwezen.
Ik ga dan eigenlijk nog liever niet naar de film, want waar ik behoefte aan heb met A en B is niet een of andere film en het verzilveren van vrijkaartjes, maar knuffels en fijn samen zijn. Als ik met andere mensen zou gaan, zou ik ook niet alleen de film doen maar ook iets van vooraf afspreken of napraten.
Maar als naar de film gaan het enige is wat erin zit, moet ik het daar maar mee doen?
Er is nog een kans dat A op de dag zelf aangeeft dat hij het wel ziet zitten dat ik eerder kom. Maar voor mijn gevoel maakt dat het eigenlijk niet beter.
Ik ben telkens zo kwijt wat de normale manier is om dit soort dingen te doen samen.
Misschien had ik 2 andere mensen moeten zoeken om m'n vrijkaartjes mee te verzilveren.
Oh en we moeten naar de film bij hun in de buurt, dus ik zit ook nog eens 2x een kleine anderhalf uur in het OV hiervoor.
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit naar Boerderij Van Dorst te kijken. Helaas, het gaat meer over BN'ers dan over boerderij. Dit is de eerste keer dat ik iets zie met die Martien Meiland. Wat een simpele ziel joh. Niet mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het mogelijk voor jou om, hoeveel behoefte aan knuffels je ook hebt, wat afstand te nemen (nog meer eigenlijk want dat doe je al). Maar ook uit zelfbescherming, om niet iedere keer weer teleurgesteld te worden.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad van voor mijn tijd![]()
Bedankt voor de aanmoediging iig
Ik weet zelf niet wat ik precies wil, dus het zou ook gek zijn als jij dat wel zou weten.
Of nou ja, ik weet denk ik redelijk wat ik wil maar het zijn allemaal dingen die helemaal niet kunnen. En het omzetten naar realistische wensen/plannen/grenzen lukt dan niet echt. Nou ja.
quote:Op donderdag 9 september 2021 12:25 schreef AnneX het volgende:
[..]Als je het zo samengevat ziet is het helemaal ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |