abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 09:45:55 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201275079
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201275108
Ik stuurde een enveloppe met papierwerk naar Duitsland. Kwam daar aan met twee cleane messneden in de zijkanten van de enveloppe: leeg.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201275116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:48 schreef fietsie het volgende:
Ik stuurde een enveloppe met papierwerk naar Duitsland. Kwam daar aan met twee cleane messneden in de zijkanten van de enveloppe: leeg.
Nou lekker dan :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201275124
Rare TT om te lezen, aangezien ik het afgelopen half uur steeds over mysterypakketten op Insta heb

quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:43 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Die gratis testen zouden volgens mijn postnl app vorige week donderdag bezorgd worden. Ze lijken ergens verdwenen..
Hmmm, hopelijk komt ie nog
pi_201275144
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Nou lekker dan :D
Ja; mijn vertrouwen in het briefgeheim werd er niet sterker van... gelukkig stond er niets schokkends in.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 09:57:17 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201275216
@Tuindier ik kreeg gisteren een brievenbuspakketje binnen die vorige week woensdag? afgeleverd had moeten zijn. Dus dus nog even geduld aub.

Zelftesten worden steeds goedkoper, in Nederland inmiddels zo'n ¤3 en bij de oosterburen zelf al voor ¤0,80
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201275272
Oh ja, ik zal die testen ook eens aanvragen.

Ik heb een administratieve ochtend vandaag. Vanmiddag dierenarts, wasstraat, Aldi en 2 boerderijwinkels.

De boekhouder heeft net de IB en de jaarrekening afgerond zag ik. Ik ben benieuwd wat de schade dit keer is.
Spoilers!
  donderdag 9 september 2021 @ 10:16:22 #8
63722 z80
I fink you freaky
pi_201275389
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja; mijn vertrouwen in het briefgeheim werd er niet sterker van... gelukkig stond er niets schokkends in.
Omdat een crimineel iets uitvreet? Rare gedachten dan.
De postservice in Nederland en Duitsland doet dit namelijk niet. Ook de opsporingsdiensten niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201275656
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vreselijk ;( Hoe laat hebben jullie de afspraak?
Half 1 pas arm schaap. Heb zijn brokjes bij. En kaas voor zijn pillen en een kruidkoek om zijn pijnstillers op te spuiten straks. Dat krijgt hij normaal allemaal in de ochtend haha. Behoeve die peperkoek dan. Want normaal gaat er een klein beetje van dat natvoer door zijn brokken. Anders moet hij het niet net die pijnstillers er overheen :’)

Zalmolie, glucosamine enzo krijgt hij dan vanavond naar voor de verandering.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201275682
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Half 1 pas arm schaap. Heb zijn brokjes bij. En kaas voor zijn pillen en een kruidkoek om zijn pijnstillers op te spuiten straks. Dat krijgt hij normaal allemaal in de ochtend haha. Behoeve die peperkoek dan. Want normaal gaat er een klein beetje van dat natvoer door zijn brokken. Anders moet hij het niet net die pijnstillers er overheen :’)

Zalmolie, glucosamine enzo krijgt hij dan vanavond naar voor de verandering.
Dat is ook nog lang wachten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201275847
Sterkte nog ff voor Loebes!
pi_201275928
Succes met loebes!

Hier heb ik ondertussen geen idee meer hoeveel testen ik heb gedaan.. denk zo rond de 50?? Gelukkig nog geen positieve gehad..
*O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 9 september 2021 @ 11:20:25 #13
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201276118
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:06 schreef Barreltje het volgende:
Succes met loebes!

Hier heb ik ondertussen geen idee meer hoeveel testen ik heb gedaan.. denk zo rond de 50?? Gelukkig nog geen positieve gehad..
*O*
Ik voel dat ding weer achter in mijn neus als ik dit lees.
Heb er ook wel 20 gehad
pi_201276319
Ik wilde trouwens eea bij bol bestellen.
Van de 8 artikelen kan ik van 4 artikelen niet zelf de bezorgtijd en datum bepalen.. hoe enorm irritant is dat!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201276371
Het gedoe A en B plus Tele6 die haar grenzen en wensen niet goed aangeeft gaat weer verder.

Ik heb vrijkaartjes voor de film. We gaan deze zaterdag.

A zei zowaar dat het hem leuk leek om te gaan.

Maar hij heeft niet de energie voor iets anders, dus we zien elkaar voor de bios, film kijken, wegwezen.

Ik ga dan eigenlijk nog liever niet naar de film, want waar ik behoefte aan heb met A en B is niet een of andere film en het verzilveren van vrijkaartjes, maar knuffels en fijn samen zijn. Als ik met andere mensen zou gaan, zou ik ook niet alleen de film doen maar ook iets van vooraf afspreken of napraten.

Maar als naar de film gaan het enige is wat erin zit, moet ik het daar maar mee doen?

Er is nog een kans dat A op de dag zelf aangeeft dat hij het wel ziet zitten dat ik eerder kom. Maar voor mijn gevoel maakt dat het eigenlijk niet beter.

Ik ben telkens zo kwijt wat de normale manier is om dit soort dingen te doen samen.

Misschien had ik 2 andere mensen moeten zoeken om m'n vrijkaartjes mee te verzilveren.

Oh en we moeten naar de film bij hun in de buurt, dus ik zit ook nog eens 2x een kleine anderhalf uur in het OV hiervoor.
pi_201276385
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:38 schreef Barreltje het volgende:
Ik wilde trouwens eea bij bol bestellen.
Van de 8 artikelen kan ik van 4 artikelen niet zelf de bezorgtijd en datum bepalen.. hoe enorm irritant is dat!!
Dat is stom idd. Zeker via partnerbedrijven ipv bol zelf?
pi_201276406
Ik heb een keer of 3-4 een test gehad via de GGD. En misschien een stuk of 10 zelftesten gedaan. Ik vind het niet zo'n ingrijpend gedoe, en wel goed geruststellend. Het enige waar ik me zorgen over ging maken was of andere mensen bij de teststraat me zouden kunnen besmetten. Maar meestal was het heel rustig bij de teststraat ^O^
pi_201276741
Ik zit naar Boerderij Van Dorst te kijken. Helaas, het gaat meer over BN'ers dan over boerderij. Dit is de eerste keer dat ik iets zie met die Martien Meiland. Wat een simpele ziel joh. Niet mijn ding.
Spoilers!
pi_201276819
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:42 schreef Tele6 het volgende:
Het gedoe A en B plus Tele6 die haar grenzen en wensen niet goed aangeeft gaat weer verder.
Nou, je bent al een heel end op streek hoor, vind ik, door te herkennen dat je je grenzen en wensen niet goed aangeeft, en dus dat je wensen hebt, en misschien grenzen wil stellen (en misschien ook wel niet).

Ik weet verder niet wat normaal is, of zou moeten zijn, of wat jij zou moeten wensen of begrenzen, maar wel dat het goed is om jezelf te leren kennen (en bedienen) en dat je daarmee bezig bent. Vooral doorgaan zo! (Je bent vermoedelijk te jong om daar het juiste accent bij op te zetten en de referentie te kennen, maar misschien kan ik er wel een tube-je van vinden).

-edit : niet echt, maar Barry Stevens heeft blijkbaar een autobiografie uitgebracht die ernaar vernoemd is
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201276845
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit naar Boerderij Van Dorst te kijken. Helaas, het gaat meer over BN'ers dan over boerderij. Dit is de eerste keer dat ik iets zie met die Martien Meiland. Wat een simpele ziel joh. Niet mijn ding.
Ook gekeken. Raven is wel leuk, Martien is (vond ik altijd al) beetje eng en Caroline verkoopt zich als redelijk alternatief
pi_201276898
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:18 schreef sigme het volgende:

[..]
Nou, je bent al een heel end op streek hoor, vind ik, door te herkennen dat je je grenzen en wensen niet goed aangeeft, en dus dat je wensen hebt, en misschien grenzen wil stellen (en misschien ook wel niet).

Ik weet verder niet wat normaal is, of zou moeten zijn, of wat jij zou moeten wensen of begrenzen, maar wel dat het goed is om jezelf te leren kennen (en bedienen) en dat je daarmee bezig bent. Vooral doorgaan zo! (Je bent vermoedelijk te jong om daar het juiste accent bij op te zetten en de referentie te kennen, maar misschien kan ik er wel een tube-je van vinden).

-edit : niet echt, maar Barry Stevens heeft blijkbaar een autobiografie uitgebracht die ernaar vernoemd is
Dat is inderdaad van voor mijn tijd _O-

Bedankt voor de aanmoediging iig :*

Ik weet zelf niet wat ik precies wil, dus het zou ook gek zijn als jij dat wel zou weten.
Of nou ja, ik weet denk ik redelijk wat ik wil maar het zijn allemaal dingen die helemaal niet kunnen. En het omzetten naar realistische wensen/plannen/grenzen lukt dan niet echt. Nou ja.
pi_201276899
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:42 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb vrijkaartjes voor de film. We gaan deze zaterdag.

A zei zowaar dat het hem leuk leek om te gaan.

Maar hij heeft niet de energie voor iets anders, dus we zien elkaar voor de bios, film kijken, wegwezen.

Ik ga dan eigenlijk nog liever niet naar de film, want waar ik behoefte aan heb met A en B is niet een of andere film en het verzilveren van vrijkaartjes, maar knuffels en fijn samen zijn. Als ik met andere mensen zou gaan, zou ik ook niet alleen de film doen maar ook iets van vooraf afspreken of napraten.

Maar als naar de film gaan het enige is wat erin zit, moet ik het daar maar mee doen?

Er is nog een kans dat A op de dag zelf aangeeft dat hij het wel ziet zitten dat ik eerder kom. Maar voor mijn gevoel maakt dat het eigenlijk niet beter.

Ik ben telkens zo kwijt wat de normale manier is om dit soort dingen te doen samen.

Misschien had ik 2 andere mensen moeten zoeken om m'n vrijkaartjes mee te verzilveren.

Oh en we moeten naar de film bij hun in de buurt, dus ik zit ook nog eens 2x een kleine anderhalf uur in het OV hiervoor.
Ik weet niet wat normaal is maar ik zou als ik jou was even rustig nadenken over of je dit wilt.
Als je het niet fijn vindt voelen is het oké om te zeggen dat je liever het anders aan pakt.
pi_201276901
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
pi_201276945
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat is inderdaad van voor mijn tijd _O-

Bedankt voor de aanmoediging iig :*

Ik weet zelf niet wat ik precies wil, dus het zou ook gek zijn als jij dat wel zou weten.
Of nou ja, ik weet denk ik redelijk wat ik wil maar het zijn allemaal dingen die helemaal niet kunnen. En het omzetten naar realistische wensen/plannen/grenzen lukt dan niet echt. Nou ja.
Is het mogelijk voor jou om, hoeveel behoefte aan knuffels je ook hebt, wat afstand te nemen (nog meer eigenlijk want dat doe je al). Maar ook uit zelfbescherming, om niet iedere keer weer teleurgesteld te worden.
pi_201276960
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Als je het zo samengevat ziet is het helemaal erg _O-
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')