Oh gelukkig, want ik wil ook echt geen fitbitquote:Op donderdag 9 september 2021 08:28 schreef Senn88 het volgende:
Nee Gi ik wil geen Garmin ik luf mijn fitbit
Denk dat een roze bandje je wel leuk zou staanquote:Op donderdag 9 september 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, want ik wil ook echt geen fitbit
Wat een kut dingquote:Op donderdag 9 september 2021 08:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb volgens mijn smartwatch 8 uur en 2 minuten geslapen. Maar mijn smartwatch en ik weten allebei dat dat een leugen is
quote:Op donderdag 9 september 2021 08:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Gisteravond na lange tijd weer eens van tongpiercing gewisseld. Dit bolletje is blijkbaar wat groter dan de vorige, voel 'm nu constant zitten
En een TS aanpassing?quote:Op donderdag 9 september 2021 08:43 schreef TaMieke het volgende:
Kunnen we een TT aanpassing aanvragen?
Even geconnect met m'n telefoon om de details van mijn slaap te zien, actual sleep time 7 uur en 18 min, waarvan 5 uur en 4 minuten licht. En licht slapen is bij mij grotendeels semi wakker zijnquote:
Ja, ik weet hetquote:
Als je hem eruit haalt is helemaal raarquote:Op donderdag 9 september 2021 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, ik weet hetHet is gewoon grappig dat ik me normaal nooit bewust ben van mijn tongpiercing maar nu wel, constant
Haha, jaquote:Op donderdag 9 september 2021 08:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je hem eruit haalt is helemaal raar
Diepe slaap heb ik ook nogal een tekort aan de afgelopen dagen ;')quote:Op donderdag 9 september 2021 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even geconnect met m'n telefoon om de details van mijn slaap te zien, actual sleep time 7 uur en 18 min, waarvan 5 uur en 4 minuten licht. En licht slapen is bij mij grotendeels semi wakker zijn![]()
Hij denkt ook wel eens dat ik licht heb geslapen als ik gewoon een paar uur in de tuin een boekje heb zitten/liggen lezen.
[..]
Ja, ik weet hetHet is gewoon grappig dat ik me normaal nooit bewust ben van mijn tongpiercing maar nu wel, constant
Ik haal al maanden niet de 'standaard' voor diepe slaapquote:Op donderdag 9 september 2021 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Diepe slaap heb ik ook nogal een tekort aan de afgelopen dagen ;')
hue huequote:Op donderdag 9 september 2021 09:03 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb sowieso te kort aan diepgang.
Wanneer komt die dubbeldate?quote:Op donderdag 9 september 2021 09:03 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb sowieso te kort aan diepgang.
Niet geschoten is altijd misquote:Op donderdag 9 september 2021 08:43 schreef TaMieke het volgende:
Kunnen we een TT aanpassing aanvragen?
Echt hequote:Op donderdag 9 september 2021 08:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Denk dat een roze bandje je wel leuk zou staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |