dit, ze moeten veel gerichter werken aan die groepen ipv iedereen weer opzadelen met een extra probleem wat niks oplevertquote:Op donderdag 9 september 2021 10:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
In Den Haag en Rotterdam wonen vrij veel niet-westerse allochtonen, die ook veel in de ziekenhuizen lijken te komen. Die ga je niet bereiken met de coronapas, tenzij je de coronapas invoert in de moskee.
Het is geen sneer naar die groep, maar die groep bereiken ze niet. In veel gevallen kijken ze nooit Nederlandse TV, leven ze in hun eigen kleine groepje met eigen winkels e.d.. Die groep bereiken moeten ze op een andere manier doen.
Je hebt gelijk alleen wonen er op Urk misschien 20k mensen en heeft Rotterdam er 500k oif zo.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, net als in Urk en Barneveld
Heeft denk ik weinig zin meer na driekwart jaar campagnes uitrollen en prikken zetten. Ik ben in die zin dus wel erg benieuwd wat zo'n coronapas (net als in Frankrijk en Italië) voor effect kan hebben als het gericht wordt ingezet.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit, ze moeten veel gerichter werken aan die groepen ipv iedereen weer opzadelen met een extra probleem wat niks oplevert
Waarom de vergelijking tussen een virus en fruit? Jij begint met nietszeggende vergelijkingen.quote:Op donderdag 9 september 2021 09:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Leuk, de vergelijkingen met de auto zijn terug. Die heb ik gemist.
Waarom die bizarre vergelijking telkens tussen een auto en het virus?
Komen die moslims na het bidden dan massaal de BSO binnengestormd ofzo? Hoe moet ik dat zien?quote:Op donderdag 9 september 2021 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn vrouw werkt in Utrecht, midden in het centrum, op een BSO, náást een grote moskee. Geen grap![]()
Als dat deze herfst/winter niet een recept voor super-mega-power-covid is weet ik het ook niet meer
Toch misschien niet een handige opmerking wanneer twee gemeentes in de top 5 staan die 99% wit zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:09 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk alleen wonen er op Urk misschien 20k mensen en heeft Rotterdam er 500k oif zo.
Precies dat ja! Terwijl ze luid Allahhhhhh schreeuwen met heel veel aerosolenquote:Op donderdag 9 september 2021 10:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Komen die moslims na het bidden dan massaal de BSO binnengestormd ofzo? Hoe moet ik dat zien?
dan zou je het moeten verplichten in kerken en moskeeën en tvt niet meer gratis, dat laatste zouden ze sowieso al mee kunnen beginnen, de portemonnee is meestal het beste wapenquote:Op donderdag 9 september 2021 10:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heeft denk ik weinig zin meer na driekwart jaar campagnes uitrollen en prikken zetten. Ik ben in die zin dus wel erg benieuwd wat zo'n coronapas (net als in Frankrijk en Italië) voor effect kan hebben als het gericht wordt ingezet.
Welke van de appel en banaan is een virus?quote:Op donderdag 9 september 2021 10:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waarom de vergelijking tussen een virus en fruit? Jij begint met nietszeggende vergelijkingen.
Het verschil is natuurlijk waarom ze niet gevaccineerd zijn. Daar heeft huidskleur vrij weinig mee van doen.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Toch misschien niet een handige opmerking wanneer twee gemeentes in de top 5 staan die 99% wit zijn.
Maar goed, dat ben ik.
Ach ja, ik heb zelf ook witte familie die moslim is (al denk ik niet dat dit hier bedoelt werd, lol).quote:Op donderdag 9 september 2021 10:17 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk waarom ze niet gevaccineerd zijn. Daar heeft huidskleur vrij weinig mee van doen.
De immuniteit op Urk lijkt ook heel hoog te zijn, daar zijn tijden lang veel besmettingen geweest. Kan me zomaar voorstellen dat dat de cijfers wel anders maakt.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:17 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Het verschil is natuurlijk waarom ze niet gevaccineerd zijn. Daar heeft huidskleur vrij weinig mee van doen.
Ik verwacht dat men het testen niet meer gratis zal houden en dat vind ik niet meer dan terecht. Het kost bakken met geld om in stand te houden iedere dag.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan zou je het moeten verplichten in kerken en moskeeën en tvt niet meer gratis, dat laatste zouden ze sowieso al mee kunnen beginnen, de portemonnee is meestal het beste wapen
wel eens ja, zal qua kosten niet veel verschillen van vaccinatie alleen hoeft dat (voorlopig) maar 2 keerquote:Op donderdag 9 september 2021 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men het testen niet meer gratis zal houden en dat vind ik niet meer dan terecht. Het kost bakken met geld om in stand te houden iedere dag.
Dan het testen voor toegang ook afschaffen. En omdat ik tegen vaccinatieplicht ben komt het er dus op neer dat je alles loslaat.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik verwacht dat men het testen niet meer gratis zal houden en dat vind ik niet meer dan terecht. Het kost bakken met geld om in stand te houden iedere dag.
Het testen lijk sowieso in stand gehouden te worden gelet op dat bericht van VWS van gisteren. Denk dat het niet zo'n verschil maakt.quote:Op donderdag 9 september 2021 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
daar ben ik het ook wel mee eens maar ben ook voor een code zwart mocht dat nodig zijnquote:Op donderdag 9 september 2021 10:27 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Dan het testen voor toegang ook afschaffen. En omdat ik tegen vaccinatieplicht ben komt het er dus op neer dat je alles loslaat.
Dit ja, als die groepen zich niet laten vaccineren kun je de rest prikken zoveel als je wilt, je blijft ellende in de ziekenhuizen houdenquote:Op donderdag 9 september 2021 10:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
In Den Haag en Rotterdam wonen vrij veel niet-westerse allochtonen, die ook veel in de ziekenhuizen lijken te komen. Die ga je niet bereiken met de coronapas, tenzij je de coronapas invoert in de moskee.
Het is geen sneer naar die groep, maar die groep bereiken ze niet. In veel gevallen kijken ze nooit Nederlandse TV, leven ze in hun eigen kleine groepje met eigen winkels e.d.. Die groep bereiken moeten ze op een andere manier doen.
Zinnig! Kan ik volledig achter staanquote:Op donderdag 9 september 2021 09:30 schreef zoost het volgende:
Gisteren bij Op1 was Rosanne goed op dreef
[ twitter ]
Wat is die hoofddocent rechtsfilosoof Roland Pierik een vervelende man, en die adviseert Hugo. Wat een farce.
quote:Op donderdag 9 september 2021 10:39 schreef Tijn het volgende:
Kheb m'n testuitslag nu pas binnen. Wat een stress, ik vertrek over een uur. Heel de nacht m'n mail zitten refreshen als een malloot
Dank je! Komt vast goed. Aan gebrek aan papieren zal het niet liggen, hoop ikquote:Op donderdag 9 september 2021 10:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sterkte daar! Hoop dat dit al het lastige was wat je onderweg en daar hebt.
BSOMosCovid-variantquote:Op donderdag 9 september 2021 10:08 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn vrouw werkt in Utrecht, midden in het centrum, op een BSO, náást een grote moskee. Geen grap![]()
Als dat deze herfst/winter niet een recept voor super-mega-power-covid is weet ik het ook niet meer
Fijne vakantie jongen!quote:Op donderdag 9 september 2021 10:39 schreef Tijn het volgende:
Kheb m'n testuitslag nu pas binnen. Wat een stress, ik vertrek over een uur. Heel de nacht m'n mail zitten refreshen als een malloot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |