Ik zie dat op de verpleegafdeling de meeste mensen na 5 dagen wel weg zijn idd. Bij de IC nogal wat anders, zoveel mensen die er meer dan een maand liggen...quote:Op woensdag 8 september 2021 14:59 schreef chratnox het volgende:
[..]
Van de totaal 460, op de verpleegafdeling. Die zullen er in de meeste gevallen voor een dagopname of 2 dagen zijn, daar zit de grote druk niet.
Kun je een link geven hiervoor. BVD.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:57 schreef Momo het volgende:
Ik zie in de leeftijdsgroep 25-29 jaar nog 11 mensen liggen op de verpleegafdeling, dus 4 zijn het er niet. Onder de 20 jaar zelfs 29 kinderen.
Rijksoverheid website, ik zal even de link opzoeken.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waar kan ik die formulieren voor Nederland vinden?
Waar staat de melding van die 29 kinderen? BVDquote:Op woensdag 8 september 2021 15:03 schreef Momo het volgende:
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-zkh.jsp
7de grafiek "Patiënten die nog opgenomen zijn op verpleegafdeling", moet je wel een beetje inzoomen op de pagina en met je muis over de grafiek.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:04 schreef Za het volgende:
[..]
Waar staat de melding van die 29 kinderen? BVD
Bedankt! Ik voeg het aan de lijst toequote:Op woensdag 8 september 2021 15:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Rijksoverheid website, ik zal even de link opzoeken.
Edit:
https://www.government.nl(...)th-declaration-form0
https://quarantinedeclaration.government.nl/en
@:Tijn
Ik wel, het wordt nu al als problematisch gezien, laat staan wat er verderop in de herfst / winter gaat gebeuren als het plots toch weer toe gaat nemen. Paniekvoetbal op repeat..quote:Op woensdag 8 september 2021 14:30 schreef zalkc het volgende:
[..]
Vooralsnog gaat het geen kant op en ik weet niet wat ik daar van moet vinden.
Ik zie het al.quote:
Weekendje Londen ga ik voorlopig ook niet doen zo...quote:Op woensdag 8 september 2021 15:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedankt! Ik voeg het aan de lijst toe
Een negatieve test voor terugreizen ga ik trouwens niet doen. Ik heb vanochtend een PCR-test gedaan en ik ben zaterdag alweer terug. Ik ga met de auto, ik ben gevaccineerd. Als dit niet goed genoeg is, jammer dan. Ik heb echt geen zin om in Frankrijk of België een test te gaan doen terwijl ik onderweg naar huis ben.
Nee hoor, op de y-as staat het aantal patiënten, 29 is het aantal patiënten op dit moment in die leeftijdsgroep <20(oranje blok).quote:Op woensdag 8 september 2021 15:08 schreef Za het volgende:
[..]
Ik zie het al.
Je hebt het verkeerd gelezen, er staat van 0 tot 29 jaar totaal 7.
Jij hebt de leeftijd van 29 aangezien voor het aantal opnames.
Geeft niks, maar wel wanneer je iemand denkt te kunnen corrigeren.
OK, we benaderen hier 2 verschillende grafieken.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:06 schreef Momo het volgende:
7de grafiek "Patiënten die nog opgenomen zijn op verpleegafdeling", moet je wel een beetje inzoomen op de pagina en met je muis over de grafiek.
Ze mogen die hele papierwinkel in hun reet steken, mij zul je daar ook niet zien zolang ze deze poppenkast opgetuigd hebben.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja ik laat de UK voorlopig wel voor wat het is. Doodzonde...
"Ziekenhuizen updaten gegevens twee keer per week"quote:Op woensdag 8 september 2021 15:12 schreef Za het volgende:
[..]
OK, we benaderen hier 2 verschillende grafieken.
De ene is recent, de andere kan zelfs maanden behelsen.
Veel IC opnames toch weer zeg.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:15 schreef Jor_Dii het volgende:
- 2.781 nieuw gemelde positieve testen
- 59 nieuwe ziekenhuisopnames
- 22 nieuwe IC-opnames
- 7 nieuwe overlijdens
De moskeeën en kerken zijn nooit dicht geweest.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:17 schreef Galvez het volgende:
[..]
Veel IC opnames toch weer zeg.
Dit gaat weer mis dit najaar als we nu alles open gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |