SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen. Succes dan.quote:Op woensdag 8 september 2021 06:58 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, vandaag weer even naar kantoor…
Meer op de klok kijken?quote:Op woensdag 8 september 2021 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Succes dan.
Ik ben er ook weer te vinden, omdat ik even bij de bedrijfsarts langs moet.
Maar telkens als ik naar kantoor ga, werk ik meer uren dan ik eigenlijk zou moeten. Waar gaat het dan fout?
quote:Op woensdag 8 september 2021 07:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer op de klok kijken?
Lukt mij ook niet, maar vanaf de zijlijn is het makkelijk reageren…
Goedemorgen.quote:Op woensdag 8 september 2021 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
De matrasophalers hebben zich wél goed aan de tijd gehouden en weg zijn ze
Junior heeft ze gisteren naar beneden gesjouwd en opgerold. Ik heb ze voordat ik ging slapen buuten gezet. Prima geregeld dus!quote:Op woensdag 8 september 2021 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan waren ze vroeg.Was Junior er al om te helpen dan?
Weer een zorg minder.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
Junior heeft ze gisteren naar beneden gesjouwd en opgerold. Ik heb ze voordat ik ging slapen buuten gezet. Prima geregeld dus!
En opgeruimd staat netjesquote:
Kan hij dat tzt ook met onze matras komen doen?quote:Op woensdag 8 september 2021 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
Junior heeft ze gisteren naar beneden gesjouwd en opgerold. Ik heb ze voordat ik ging slapen buuten gezet. Prima geregeld dus!
Dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, geen idee waar mijn pakketje blijft, gisteren zou het tussen 10 en 2 komen, toen voor het einde van de dag, toen stond er gisteravond laat weer dat het gisteren tussen 10 en 2 zou komen, maar ook dat het richting Brussel gegaan wasEn nu zou het weer vandaag tussen 10 en 2 komen
Denk niet dat het aan de verkopende partij ligt, hoewel die soms ook nog wel eens verkeerde informatie verstrekken.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd.
Heb je wel eens vaker bij deze zaak besteld zonder problemen?
Het is zojuist afgeleverd. Ik had niks besteld, ik kreeg het toegestuurd om te testenquote:Op woensdag 8 september 2021 15:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd.
Heb je wel eens vaker bij deze zaak besteld zonder problemen?
Ik zal het t.z.t. vragenquote:Op woensdag 8 september 2021 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kan hij dat tzt ook met onze matras komen doen?
Verhuisbedrijf Junior, voor al uw verhuisklussen.quote:
Afvalverwerking Junior dan toch?quote:Op woensdag 8 september 2021 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Verhuisbedrijf Junior, voor al uw verhuisklussen.
Ik zeg niet dat hij het op zal ruimen.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Afvalverwerking Junior dan toch?
Die matrassen van just me zijn toch bij het vuilnis terecht gekomen?quote:Op woensdag 8 september 2021 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het op zal ruimen.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die matrassen van just me zijn toch bij het vuilnis terecht gekomen?
Of ik heb iets niet meegekregen…
quote:
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
Leuk, maar er klopt geen hol van die prijs.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:01 schreef Melting het volgende:
@:MadMaster:
Misschien is dit nog iets voor je:
https://www.gucclady.com/(...)TLw4q0F56L2aKJQMbCNU
Misschien toch maar eens cookies verwijderen.... ik zie steeds vaker whiskynieuws voorbij komen.
Dan is 50 euro inderdaad een koopje. Ik zou een pallet bestellen.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, maar er klopt geen hol van die prijs.
Voor dat geld krijg je een dergelijke fles niet, die gaat doorgaans voor 23.000 euro over de toonbank.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/10822/yamazaki-1984
Ik ben bang dat ik niets ga ontvangen, behalve een excuus mail dat de fles verkeerd geprijsd was…quote:Op donderdag 9 september 2021 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is 50 euro inderdaad een koopje. Ik zou een pallet bestellen.
En goedemorgen.
Dat is wel een bizar verschil ja.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niets ga ontvangen, behalve een excuus mail dat de fles verkeerd geprijsd was…
Het is dan ook geen koffie, maar whisky.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel een bizar verschil ja.
Klinkt niet als zuivere koffie
Goedemorgen.quote:
Daar ben ik ook wel weer aan toe…quote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 11:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel weer aan toe…
Maar geniet ervan!
Het weer werkt vandaag mee, dus ga erop uit en genieten maarquote:
Ik ga zo meteen beginnen met een bezoekje aan de Volendammer.quote:Op donderdag 9 september 2021 11:49 schreef just me het volgende:
[..]
Het weer werkt vandaag mee, dus ga erop uit en genieten maar
quote:Op donderdag 9 september 2021 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen beginnen met een bezoekje aan de Volendammer.
Heb je zelftesten in huis? Dan kun je er achter komen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
De egel is weer terug in de tuin en volgens mij heeft hij/zij Corona, er wordt gehoest en geniest, ik schrok me dood toen ik de was ophing
quote:Op donderdag 9 september 2021 14:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je zelftesten in huis? Dan kun je er achter komen.
Al weet ik niet of je die wattenstaaf in zijn/haar neusje gepropt krijgt.
Damn, nog maar 1 Volendammer…quote:Op donderdag 9 september 2021 11:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen beginnen met een bezoekje aan de Volendammer.
Klopt. Er stond maar 1 Volendammer in de kraam.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, nog maar 1 Volendammer…
RIP Volendam…quote:Op donderdag 9 september 2021 16:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Er stond maar 1 Volendammer in de kraam.
De overige 3 kwamen van elders.
Nou is de eigenaar wel ernstig ziek, maar wist niet dat hij gestorven was.quote:
Wacht even, je bent vandaag in Volendam geweest of alleen maar bij een lokale Volendamse visboer?quote:Op donderdag 9 september 2021 16:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou is de eigenaar wel ernstig ziek, maar wist niet dat hij gestorven was.
Alleen bij de visboer die hier elke donderdag in het dorp staat.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht even, je bent vandaag in Volendam geweest of alleen maar bij een lokale Volendamse visboer?
Ah, ik dacht dat je vandaag al die kant op was gegaan…quote:Op donderdag 9 september 2021 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen bij de visboer die hier elke donderdag in het dorp staat.
Ik ga maandag over een week naar Volendam.
Ho, het logeerbed is nog niet opgemaaktquote:Op donderdag 9 september 2021 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je vandaag al die kant op was gegaan…
Nee, vandaag laatste werkdag gehad. Nu eerst een paar dagen niets, en dan dinsdag ga ik pas op pad naar Soest.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je vandaag al die kant op was gegaan…
quote:Op donderdag 9 september 2021 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ho, het logeerbed is nog niet opgemaakt
De meurbaal van just me ligt er nog op, ik begrijp het…quote:Op donderdag 9 september 2021 16:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ho, het logeerbed is nog niet opgemaakt
Ik las vanmorgen iets van 'Vakantie', dus dacht dat het al zover was.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, vandaag laatste werkdag gehad. Nu eerst een paar dagen niets, en dan dinsdag ga ik pas op pad naar Soest.
quote:Op donderdag 9 september 2021 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Vanmorgen 3 uur zitten pielen om de meldingsgeluiden op mijn telefoon aan te krijgen.
Bleek dat ik dat via mijn Smartwatch settings had onderdrukt tijdens de momenten dat ik dat ding draag…
Mis! Ik heb keurig mijn bed afgehaald en alles in de wasmand gestoptquote:Op donderdag 9 september 2021 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meurbaal van just me ligt er nog op, ik begrijp het…
Oh.... is het zo een nacht.quote:
Gaan jullie er naar toe?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zag dat deze man binnenkort in Alkmaar komt optreden
Nope, ik ga voorlopig echt niet naar concerten en hem vind ik dan ook niet zo interessant.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Gaan jullie er naar toe?
[ afbeelding ]
Nu je het zegt..... Otara Millionaires Club.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
OMC staat voor iets blabla Club
Ik twijfel of ik daar lid van mag wordenquote:Op donderdag 9 september 2021 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu je het zegt..... Otara Millionaires Club.
Ik twijfel zeker nietquote:Op donderdag 9 september 2021 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik daar lid van mag worden
Ik denk van niet. Daarvoor moet je miljonair zijn. Niet multi miljonair.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik daar lid van mag worden
Het vermogen wordt niet in flessen drank gerekend he?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Daarvoor moet je miljonair zijn. Niet multi miljonair.
quote:Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het vermogen wordt niet in flessen drank gerekend he?
Echt?quote:Op donderdag 9 september 2021 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, deze mafklapper, er was iemand die z’n huis aan hem verkocht heeft, Reinout Oerlemans volgens mij
Laat ik nu gedacht hebben dat ik 6 flessen wijn besteld had bij Picnic maar ik had 6 flessen frisdrank besteld, nou ook best lekker hoorquote:Op donderdag 9 september 2021 19:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het vermogen wordt niet in flessen drank gerekend he?
Arnie heeft wel een goede investering gedaan met die aankoop/verkoop.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)or-70-miljoen-dollar
Doet Reinout goed.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, deze mafklapper, er was iemand die z’n huis aan hem verkocht heeft, Reinout Oerlemans volgens mij
Bleken het geen 6 flessen wijn te zijn, maar 6 dozen.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:39 schreef just me het volgende:
[..]
Laat ik nu gedacht hebben dat ik 6 flessen wijn besteld had bij Picnic maar ik had 6 flessen frisdrank besteld, nou ook best lekker hoor
quote:
we horen het welquote:Op donderdag 9 september 2021 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Fijn om te horen. Het is lastig om alleen maar leuke nummers te draaien, als je niet steeds op hetzelfde neer wil komen.
Soms komen er echt leuke verrassingen voorbij.
Dat je zo'n naam onthoud!quote:Op donderdag 9 september 2021 20:00 schreef Symphonic het volgende:
Narada michael Warden Gimme gimme gimme
Alweer Patti Austinquote:Op donderdag 9 september 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je zo'n naam onthoud!
[ afbeelding ]
Nou wat een hebzuchtig persoonquote:
Sssst. Niet verder vertellen.quote:
Dat was de souffleurquote:Op donderdag 9 september 2021 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je zo'n naam onthoud!
[ afbeelding ]
Ja helaas wel.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:05 schreef just me het volgende:
Pfff is het bij jullie ook nog zo benauwd ?
Vreselijk, ondanks de muggen toch de schuifpui nog maar wijd open. Gisteren en eergisteren was ik er echt naar vanquote:Op donderdag 9 september 2021 20:05 schreef just me het volgende:
Pfff is het bij jullie ook nog zo benauwd ?
Ik ben overdag te lamlendig geweest om iets te doen, nou, so be itquote:Op donderdag 9 september 2021 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vreselijk, ondanks de muggen toch de schuifpui nog maar wijd open. Gisteren en eergisteren was ik er echt naar van
Soms is dat ook gewoon fijn. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad dan.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben overdag te lamlendig geweest om iets te doen, nou, so be it
Ik hoop toch morgen op een iets actievere dagquote:Op donderdag 9 september 2021 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Soms is dat ook gewoon fijn. Hoop dat je een fijne dag hebt gehad dan.
Ga je golfen dan?quote:Op donderdag 9 september 2021 20:11 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop toch morgen op een iets actievere dag
Kan morgen niet eens, er is open dag met als bedoeling meer nieuwe leden te krijgen. Vanaf 13.00 uur kan er door de gewone leden niet meer gegolfd worden, Het is voor het goede doel zeg maarquote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Melting het volgende:
Ik zag gisteren een filmpje van een golfcaddy die een hole in one sloeg.
Publiek flink juichen natuurlijk.
Hopen op veel nieuwe leden dan.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Kan morgen niet eens, er is open dag met als bedoeling meer nieuwe leden te krijgen. Vanaf 13.00 uur kan er door de gewone leden niet meer gegolfd worden, Het is voor het goede doel zeg maar
Ik viel eergisteren bijna flauw toen ik na de boodschappen meteen de trap op liepquote:Op donderdag 9 september 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben overdag te lamlendig geweest om iets te doen, nou, so be it
Kijk je wel uit? Volgende keer eerst even een moment van rust dan.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik viel eergisteren bijna flauw toen ik na de boodschappen meteen de trap op liep
dat is slecht voor je suikerquote:
rustig aan hoorquote:Op donderdag 9 september 2021 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik viel eergisteren bijna flauw toen ik na de boodschappen meteen de trap op liep
die zit in z'n guitaarquote:Op donderdag 9 september 2021 20:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik weet waar die linker naar op zoek is - zijn hand.
quote:Op donderdag 9 september 2021 20:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik weet waar die linker naar op zoek is - zijn hand.
quote:Op donderdag 9 september 2021 20:26 schreef just me het volgende:
Ik dacht wat hoor ik toch.... zachtjes tikt de regen
ach soquote:
Ik dacht dat je die toch niet zou weten.quote:
Dit is toch wel redelijk bekend…quote:Op donderdag 9 september 2021 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die toch niet zou weten.
Klopt, maar dacht dat je de titel/band er niet bij zou kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is toch wel redelijk bekend…
Ik moest juist even graven naar de uitvoerende…quote:Op donderdag 9 september 2021 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt, maar dacht dat je de titel/band er niet bij zou kunnen verzinnen.
Als was de band nog het makkelijkste.
quote:Op donderdag 9 september 2021 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Hier kan ik niks mee.
Ik denk dan: als je lijn hebt neem dan een paracetamol en ga niet een nummer inzingen
quote:Op donderdag 9 september 2021 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Taylor Dayne - Tell It To My Heart
quote:Op donderdag 9 september 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Deze dame had een kont als een bijzettafeltje…
en niet genoeg geld om een hele jurk te kopenquote:Op donderdag 9 september 2021 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Deze dame had een kont als een bijzettafeltje…
De stof was opquote:Op donderdag 9 september 2021 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
en niet genoeg geld om een hele jurk te kopen
deed geen stof opwaaien dusquote:
Die andere band.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:55 schreef MadMaster het volgende:
Every Rose Has It's Torn - Queenryche
Holy molyquote:Op donderdag 9 september 2021 20:55 schreef Melting het volgende:
Ze is er in ieder geval niet knapper op geworden!![]()
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 9 september 2021 20:59 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er alweer op.
Bedankt allemaal voor het luisteren.
Ik ga mijn bedje opzoeken, en wens jullie allemaal een fijne avond en voor straks welterusten.
[ afbeelding ]
Zo dan, dat ziet er goed uitquote:Op vrijdag 10 september 2021 09:19 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag stukjes stokbrood met paling:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Ow, precies in mijn straatje...quote:Op vrijdag 10 september 2021 09:19 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen allemaal.
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag stukjes stokbrood met paling:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Jaren '80-vibe, maar dat zal wel door de stem van Midge Ure komen dan.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:32 schreef DJ11 het volgende:
De openingstrack van vandaag:Jam & Spoon feat. Midge Ure - Something To Remind Me
Wellicht. Het nummer komt uit 2004. Het staat op het laatste Jam & Spoon-album, Tripomatic Fairytales 3003.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Jaren '80-vibe, maar dat zal wel door de stem van Midge Ure komen dan.
Ja, vanmiddag eind van de middag thuisgekomen. We hebben heerlijk weer gehad deze vakantie. Elke dag veel gewandeld, maar ook wel blij om weer terug te zijn.quote:
Dat klinkt positiever dan voordat je vertrok, dus missie geslaagd.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, vanmiddag eind van de middag thuisgekomen. We hebben heerlijk weer gehad deze vakantie. Elke dag veel gewandeld, maar ook wel blij om weer terug te zijn.
Ja, het wandelen in een andere (mooie) omgeving was heerlijk. En elke avond uit eten lekker buiten op een terras was natuurlijk een onverwacht cadeautje.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klinkt positiever dan voordat je vertrok, dus missie geslaagd.
Gok ik…
En thuiskomen vind ik ook nog steeds heerlijk, eigen koffie, bed en stoel…
Top, klinkt goed!quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het wandelen in een andere (mooie) omgeving was heerlijk. En elke avond uit eten lekker buiten op een terras was natuurlijk een onverwacht cadeautje.
Ja, alhoewel ik me dat nu eigenlijk pas realiseer…quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:43 schreef livelink het volgende:
Gaat jouw vakantie nu beginnen, MadMaster?
quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik me dat nu eigenlijk pas realiseer…
Jocelyn Brown was hofleverancier in die dagen…quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[Melting-modus] Dit stond 9 weken in de Top 40 in 1992. Hoogste positie was nummer 8 [/Melting-modus]
Ja, heerlijke stemquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jocelyn Brown was hofleverancier in die dagen…
Hoi just me. Ja, de hele week verder niet online geweest ook.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:44 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
livelink, fijn dat je het naar je zin gehad hebt !1
Ik vond dat een lekker nummer. Ik kende het niet.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat (na)zomerse klanken nog dan:Raúl Orellana feat. Jocelyn Brown - Gypsy Rhythm (7-inch)
Lekker toch, en dat mooie weer had je gewoon verdiend! Probeer dat vakantiegevoel nog even vast te houdenquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi just me. Ja, de hele week verder niet online geweest ook.
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Door mijn rare werktijden en zo ben ik helemaal niet met onze vakantie bezig, zoals normaal wel het geval is.
Het gaat nu geleidelijk in elkaar over en ik hoef me niet druk te maken over wat ik aantref als ik terug kom.
Het is een stuk relaxter zo…
Van het weekend weer golfen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:51 schreef just me het volgende:
[..]
Lekker toch, en dat mooie weer had je gewoon verdiend! Probeer dat vakantiegevoel nog even vast te houden
Vooral dat laatste is prettig. Echt even helemaal afstand nemen.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:51 schreef MadMaster het volgende:
Door mijn rare werktijden en zo ben ik helemaal niet met onze vakantie bezig, zoals normaal wel het geval is.
Het gaat nu geleidelijk in elkaar over en ik hoef me niet druk te maken over wat ik aantref als ik terug kom.
Het is een stuk relaxter zo…
Nooit geweten inderdaadquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Je denkt niet onmiddellijk aan Denemarken als je deze tropische klanken hoort, maar daar komt deze band toch echt wél vandaan.Laid Back - Sunshine Reggae
Safri Duo er maar achteraan dan…quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Je denkt niet onmiddellijk aan Denemarken als je deze tropische klanken hoort, maar daar komt deze band toch echt wél vandaan.Laid Back - Sunshine Reggae
Morgen komen de kabouters uit Hilversum hier logeren en gaan zondag weer naar huis. Dus geen golfen maar andere leuke dingen !quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het weekend weer golfen?
Het kan nog net qua weer, geloof ik.
De beloofde regen is hier in ieder geval niet geweest…
Wist niet dat die ook Deens zijn. Ik zal ze erbij zetten. Rijtje wordt al snel langer...quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Safri Duo er maar achteraan dan…
Ook dat kan gelukkig weer.quote:Op vrijdag 10 september 2021 19:57 schreef just me het volgende:
[..]
Morgen komen de kabouters uit Hilversum hier logeren en gaan zondag weer naar huis. Dus geen golfen maar andere leuke dingen !
Precies die hebben een B&B geboekt en de hond is ook uit logerenquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook dat kan gelukkig weer.
Kunnen papa en mama er ook weer op uit…
I knew it…quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
Precies die hebben een B&B geboekt en de hond is ook uit logeren
quote:
Hier komt het ineens met bakken uit de luchtquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van het weekend weer golfen?
Het kan nog net qua weer, geloof ik.
De beloofde regen is hier in ieder geval niet geweest…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |