Dat zal inderdaad de reden zijn ja.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:53 schreef aTypisch het volgende:
zelf zo'n kutleven hebben dat je graag ziet dat dit soort ventjes zware straffen krijgen
Donder nou maar op naar Zuid Amerika, daar weten ze wel om te gaan met dit soort teringventjes.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:53 schreef aTypisch het volgende:
zelf zo'n kutleven hebben dat je graag ziet dat dit soort ventjes zware straffen krijgen
Diederik Ebbinge zou tegen een muur gezet moeten worden.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vind eindelijk iets van promenade een beetje grappig!!!! Cc @:slobeend
Ik heb @kapiteintje ooit zien beweren dat Avicii vooruitstrevende muziek maakte.quote:
Nee, die bliepjesrommel van jou is leukquote:Op woensdag 8 september 2021 09:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb @:kapiteintje ooit zien beweren dat Avicii vooruitstrevende muziek maakte.
Ik heb een topavond gehad.
Krijg een ontstoken hartspier.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee, die bliepjesrommel van jou is leuk
quote:Op woensdag 8 september 2021 09:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Diederik Ebbinge zou tegen een muur gezet moeten worden.
quote:Op woensdag 8 september 2021 09:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-vier op een rij !!!
@:Lange_Lans
quote:Op woensdag 8 september 2021 09:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Diederik Ebbinge zou tegen een muur gezet moeten worden.
Ah de redder des vaderlands die jarenlang gewoon meestemde met zijn partij.quote:
lachen man, beetje vuurwerk daar in den haagquote:Op woensdag 8 september 2021 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah de redder des vaderlands die jarenlang gewoon meestemde met zijn partij.
Gisteren nog 30 dollar Bitcion gekocht?quote:Op woensdag 8 september 2021 12:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lachen man, beetje vuurwerk daar in den haag
Totdat 'ie weer met een burnout thuis zit en zijn labiele vrouw voor hem moet twitteren.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lachen man, beetje vuurwerk daar in den haag
ik koop elke dag wat bitcornquote:Op woensdag 8 september 2021 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gisteren nog 30 dollar Bitcion gekocht?
Erg goed bezig makker. Ik kocht toevallig in de dip gisterenquote:Op woensdag 8 september 2021 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik koop elke dag wat bitcorn
via bitonic kun je dat instellen
doe je in ieder geval iets goeds in je levenquote:Op woensdag 8 september 2021 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg goed bezig makker. Ik kocht toevallig in de dip gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |