Komt niet losquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Goddomme wat is die Conforce toch goed, @:scrupuleus
nee nog nietquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je deel 10 van de Saylor Series al gezien
Ja, een vervelende man.quote:Op woensdag 8 september 2021 00:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jan Roos is echt een kkmongool.
@Zipportal nee, dit kan nietquote:Op woensdag 8 september 2021 00:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jan Roos is echt een kkmongool.
Ja, een hele nare ventquote:Op woensdag 8 september 2021 00:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jan Roos is echt een nare vent.
Je weet niet wat je pist.quote:Op woensdag 8 september 2021 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga hier echt nooit op klikken gewoon
Je bent wel een beetje aan het kankeren op van alles makker. Wel een goede wedstrijd gehad?quote:Op woensdag 8 september 2021 00:45 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die fan zijn van Jan Roos zijn de bodem van het putje.
Oh ja, stel je voor dat iemand iets tegen Jan Roos heeft. Maar goed als ik een tegenovergestelde mening als jou heb weet ik altijd dat ik goed zit. Ach ik heb iets over een Feyenoord speler gezegd, daar kunnen ze altijd slecht over.quote:Op woensdag 8 september 2021 01:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje aan het kankeren op van alles makker. Wel een goede wedstrijd gehad?
O ik vind Jan Roos en aanhangers complete debielen dus ik wil je die wel geven hoor, lijkt mij alleen dat dit voor zich spreekt.quote:Op woensdag 8 september 2021 01:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja, stel je voor dat iemand iets tegen Jan Roos heeft. Maar goed als ik een tegenovergestelde mening als jou heb weet ik altijd dat ik goed zit.
Ja prima hoor.
Ik quote enkel wat mensen die onterechte kritiek hadden en benoem hier even (zoals altijd) dat Jan Roos fans debielen zijn, het is wat.quote:Op woensdag 8 september 2021 01:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ik vind Jan Roos en aanhangers complete debielen dus ik wil je die wel geven hoor, lijkt mij alleen dat dit voor zich spreekt.
Het viel mij gewoon op dat je in het Nederland-Turkije topic hier en daar flink aan het uithalen was en hier nu ook.
Filmpje bekeken.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vind eindelijk iets van promenade een beetje grappig!!!! Cc @:slobeend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |