quote:Op woensdag 8 september 2021 08:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vind eindelijk iets van promenade een beetje grappig!!!! Cc @:slobeend
Erg grappigquote:Op woensdag 8 september 2021 08:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gadverdamme.quote:
Plaatje is dood.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Avicii is jarig. @:zipportal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 september 2021 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gadverdamme.
Ik stond er echt van te kijken hoeveel mensen vinden dat dat ventje hier maar mee weg moest komen.
Dat zal inderdaad de reden zijn ja.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:53 schreef aTypisch het volgende:
zelf zo'n kutleven hebben dat je graag ziet dat dit soort ventjes zware straffen krijgen
Donder nou maar op naar Zuid Amerika, daar weten ze wel om te gaan met dit soort teringventjes.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:53 schreef aTypisch het volgende:
zelf zo'n kutleven hebben dat je graag ziet dat dit soort ventjes zware straffen krijgen
Diederik Ebbinge zou tegen een muur gezet moeten worden.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik heb @kapiteintje ooit zien beweren dat Avicii vooruitstrevende muziek maakte.quote:
Nee, die bliepjesrommel van jou is leukquote:Op woensdag 8 september 2021 09:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb @:kapiteintje ooit zien beweren dat Avicii vooruitstrevende muziek maakte.
Ik heb een topavond gehad.
Krijg een ontstoken hartspier.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee, die bliepjesrommel van jou is leuk
quote:Op woensdag 8 september 2021 09:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Diederik Ebbinge zou tegen een muur gezet moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |