abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203125755
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ha een update. Hopelijk zien ze in dat je het roer drastisch omgegooid hebt en je snel je rijbewijs terug krijgt. Wat ben jij gegroeid zeg, echt heel trots mag je zijn op jezelf.

Wat leuk dat je dat interview gedaan hebt, al trekt er maar een iemand één les uit dan heb je het al goed gedaan en voor je eigen is het ook een mooie afsluiting van een nare periode.
Mag ik ook een dm met het artikel?

Go @:Kree _O_ :*
Nou dat laatste is ook waarom ik het deed natuurlijk en mss als een soort van afsluiting.

Anyway DM’s gestuurd
Do what you love, love what you do!
pi_203126949
Wat een mooi artikel @kree . Prachtig verwoord. _O_
pi_203127109
quote:
17s.gif Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ha een update. Hopelijk zien ze in dat je het roer drastisch omgegooid hebt en je snel je rijbewijs terug krijgt. Wat ben jij gegroeid zeg, echt heel trots mag je zijn op jezelf.

Wat leuk dat je dat interview gedaan hebt, al trekt er maar een iemand één les uit dan heb je het al goed gedaan en voor je eigen is het ook een mooie afsluiting van een nare periode.
Mag ik ook een dm met het artikel?

Go @:Kree _O_ :*
Hier sluit ik me helemaal bij aan O+
pi_203203550
Het heeft allemaal wat langer geduurd dan dat ik eigenlijk in gedachten had, maar vandaag ga ik dan toch echt weer verhuizen van m'n moeder naar m'n eerste "normale" huis :)
pi_203203602
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:44 schreef kree het volgende:
Het heeft allemaal wat langer geduurd dan dat ik eigenlijk in gedachten had, maar vandaag ga ik dan toch echt weer verhuizen van m'n moeder naar m'n eerste "normale" huis :)
Wat een goed nieuws zeg, en dat in de eerste maand van het nieuwe jaar!
pi_203203609
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef stokj het volgende:

[..]
Wat een goed nieuws zeg, en dat in de eerste maand van het nieuwe jaar!
Goed begin van het jaar zullen we maar zeggen :D
  Spellchecker zaterdag 15 januari 2022 @ 15:50:35 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203204397
quote:
Wow kree, wat een prachtig begin van het nieuwe jaar, en wat heb je grote stappen gezet joh!! :Y ^O^
pi_203214283
quote:
Wat een ontzettend leuk bericht @kree . Je hebt wel echt zevenmijlslaarzen aangehad het laatste jaar. Van een alcoholist in een aftands tuinhuisje naar een leuke zelfstandige vent met een echt huis die zijn leven op de rit heeft. Ik ben zo fucking trots op je maar ik hoop dat je nog veel en veel trotser bent op jezelf.

Heel veel geluk in je nieuwe huis en zoals we hier in België zeggen; gij gaat da goed doen O+
pi_203395908
En @kree . Hoe bevalt het zo de eerste twee weken in je echte huis? Alles klaar of nog wat puntjes op i zetten. En je ritme? Heb je al een goed dag en nachtritme voor jezelf gevonden, lukt het koken en het bijhouden van alles? Liefs Praadje :*
pi_203446553
quote:
17s.gif Op donderdag 27 januari 2022 22:28 schreef praadje het volgende:
En @:Kree . Hoe bevalt het zo de eerste twee weken in je echte huis? Alles klaar of nog wat puntjes op i zetten. En je ritme? Heb je al een goed dag en nachtritme voor jezelf gevonden, lukt het koken en het bijhouden van alles? Liefs Praadje :*
Nou gaat best goed eigenlijk. Het voelt iig wel als echt een eigen huis.
In principe is alles wel klaar nu, kan nog wat decoratie en dingetjes bij, maar daar moet ik even tegenaan lopen.
Had inmiddels ook best wel veel uitgegeven dus het budget is ook een beetje op.

Moest wel ff wennen om weer helemaal alleen te zijn enzo, maar gaat best wel goed.
Verwacht niet echt problemen eigenlijk. De WMO is weer terug gegasn van 2 naar 1, gewoon omdat het wel prima gaat.

Meer goed nieuws, ik had eindelijk nieuws van het CBR, mag weer een rijbewijs ophalen, geldig voor 1 jaar dus moet volgend jaar weer dat onderzoek doen, maar dat was wel te verwachten ook.
Geen bericht over een evt cursus dus dst valt weer mee.

Gelijk nog een sollicitatie gestuurd vorige week. Maar daarvan wacht ik nog op reactie.
Geniet maar een beetje dan van de vrije tijd die ik nu nog heb :D
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 14:47:51 #161
388664 crew  Dotteke
pi_203446587
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 14:46 schreef kree het volgende:

[..]
In principe is alles wel klaar nu, kan nog wat decoratie en dingetjes bij, maar daar moet ik even tegenaan lopen.

Moest wel ff wennen om weer helemaal alleen te zijn enzo, maar gaat best wel goed.
Verwacht niet echt problemen eigenlijk. De WMO is weer terug gegasn van 2 naar 1, gewoon omdat het wel prima gaat.

Meer goed nieuws, ik had eindelijk nieuws van het CBR, mag weer een rijbewijs ophalen, geldig voor 1 jaar dus moet volgend jaar weer dat onderzoek doen, maar dat was wel te verwachten ook.

Gelijk nog een sollicitatie gestuurd vorige week. Maar daarvan wacht ik nog op reactie.
Man wat goed om te lezen allemaal wat mag jij trots zijn op jezelf dat je er zo uitgeklommen bent
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 31 januari 2022 @ 15:14:51 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_203446996
cursus is niet erg alleen het kost keiveel geld... meer dan de boete :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_203447108
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 15:14 schreef Maanvis het volgende:
cursus is niet erg alleen het kost keiveel geld... meer dan de boete :D
Klopt geld wat ik nu ook niet zou hebben.
Die onderzoeken van het CBR hebben nu al ¤1800 gekost totaal
  maandag 31 januari 2022 @ 15:32:09 #164
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_203447353
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 15:20 schreef kree het volgende:

[..]
Klopt geld wat ik nu ook niet zou hebben.
Die onderzoeken van het CBR hebben nu al ¤1800 gekost totaal
mij kostte het 1300 euro waarvan meer dan de helft voor de XL cursus (de niet mini crusus)
was wel gezellig en ik heb er ook nog genetwerkt waardoor ik dat geld voor die cursus wel weer terugverdiend heb....
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_203449531
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 14:46 schreef kree het volgende:

[..]

Lekker bezig man. Huisje, rijbewijs, sollicitatie _O_ Komt vast wel goed met werk. Zat laatst een programma te luisteren en er schijnt in de technische sector net zo veel personeelstekort te zijn als in de zorg. Lekker dat je huis als een eigen huis aanvoelt en de accessoires loop je vanzelf tegenaan. Plantje hier, wat kaarsjes daar. Komt helemaal goed. Super voor je O+
pi_203484933
quote:
17s.gif Op maandag 31 januari 2022 18:37 schreef praadje het volgende:

[..]
Lekker bezig man. Huisje, rijbewijs, sollicitatie _O_ Komt vast wel goed met werk. Zat laatst een programma te luisteren en er schijnt in de technische sector net zo veel personeelstekort te zijn als in de zorg. Lekker dat je huis als een eigen huis aanvoelt en de accessoires loop je vanzelf tegenaan. Plantje hier, wat kaarsjes daar. Komt helemaal goed. Super voor je O+
Zeker tekort aan technisch personeel werkt in mijn voordeel nu. :)

Anyway naar aanleiding van mijn sollicitatie ben ik in ieder geval uitgenodigd.

Woensdag heb ik een gesprek. Ben benieuwd. Maak me toch wel weer een beetje zorgen over hoe ik me daar moet gaan “verkopen”

Maargoed meestal als ik me niet te druk maak over deze dingen loopt het gesprek altijd wel.
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:16:09 #167
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203485133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:00 schreef kree het volgende:

[..]
Zeker tekort aan technisch personeel werkt in mijn voordeel nu. :)

Anyway naar aanleiding van mijn sollicitatie ben ik in ieder geval uitgenodigd.

Woensdag heb ik een gesprek. Ben benieuwd. Maak me toch wel weer een beetje zorgen over hoe ik me daar moet gaan “verkopen”

Maargoed meestal als ik me niet te druk maak over deze dingen loopt het gesprek altijd wel.
Heb je het daar in de loop van je traject wel eens over gepraat? Ik ben wel benieuwd wat het advies is, of men afraadt of juist aanraadt om open te zijn over een verleden met alcoholprobleem.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203485212
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Heb je het daar in de loop van je traject wel eens over gepraat? Ik ben wel benieuwd wat het advies is, of men afraadt of juist aanraadt om open te zijn over een verleden met alcoholprobleem.
Ja zeker wel. Over het algemeen is het advies om er maar eerlijk over te zijn.
Denk dat dat voor mij ook wel het beste werkt. Ben niet zo van die cover-up acties enzo.

Plus dat ik er sowieso al niet makkelijk onderuit kom. Want gat(en) in CV.

Ander dingetje is ook nog die VOG. Ik weet niet of ze op dit punt gaan checken natuurlijk.
Maar ik ben gewoon wel veroordeeld in het strafrecht.
Dus tsja tis een beetje lullig als dan alles ok gaat ze nemen me aan en dat ik dan ineens geen VOG kan krijgen.
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:32:02 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203485405
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:21 schreef kree het volgende:

[..]
Ja zeker wel. Over het algemeen is het advies om er maar eerlijk over te zijn.
Denk dat dat voor mij ook wel het beste werkt. Ben niet zo van die cover-up acties enzo.

Plus dat ik er sowieso al niet makkelijk onderuit kom. Want gat(en) in CV.

Ander dingetje is ook nog die VOG. Ik weet niet of ze op dit punt gaan checken natuurlijk.
Maar ik ben gewoon wel veroordeeld in het strafrecht.
Dus tsja tis een beetje lullig als dan alles ok gaat ze nemen me aan en dat ik dan ineens geen VOG kan krijgen.
Als je nu achteraf kijkt, was je ‘onder invloed’ het begin van je ‘wake up call’ en heb je je na je val bij kop en kont gepakt en ben je echt aan je problemen gaan werken. Met als resultaat dat je in therapie bent geweest, nu 15 maanden niet meer hebt gedronken en een nieuwe start maakt met een nieuwe woning. Hopelijk tref je een werkgever die daar wel de goede kanten van ziet en die je de kans geeft om te laten zien dat je de verantwoordelijkheid van het werk (weer) aankunt.

Wat betreft die VOG - misschien moet je daar eens naar informeren. Is voor jouw werk een VOG eigenlijk wel aan de orde?
pi_203485761
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als je nu achteraf kijkt, was je ‘onder invloed’ het begin van je ‘wake up call’ en heb je je na je val bij kop en kont gepakt en ben je echt aan je problemen gaan werken. Met als resultaat dat je in therapie bent geweest, nu 15 maanden niet meer hebt gedronken en een nieuwe start maakt met een nieuwe woning. Hopelijk tref je een werkgever die daar wel de goede kanten van ziet en die je de kans geeft om te laten zien dat je de verantwoordelijkheid van het werk (weer) aankunt.

Wat betreft die VOG - misschien moet je daar eens naar informeren. Is voor jouw werk een VOG eigenlijk wel aan de orde?
Nou dat is ook zo. Uiteindelijk ben ik wel een beter persoon alsdat ik was voor dat ik hulp ging zoeken.
Maar dit blijf ik toch een beetje een lastige vinden voor zoiets. Gewoon maar doen en eerlijk zijn denk.

Nou VOG hoeft niet altijd. Maar in vacatures die een beetje in mijn richting zijn komt het toch vaak terug.
Normaal zou ik dat stukje van onder invloed rijden namelijk liever niet vertellen.
De ellende is dat ik dus niet weet wat voor categorieën ze gaan checken.
Nu kan ik dat natuurlijk vragen Maarja dat wekt natuurlijk nog minder vertrouwen op bij een werkgever.

Zou haast denken ik moet zo’n ding voor mezelf aanvragen en dan eens kijken of het überhaupt een probleem op levert.
Maargoed dat is nu voor dit gesprek al te laat :')

Vertel het maar gewoon denk.
  donderdag 3 februari 2022 @ 11:58:15 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203485876
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:51 schreef kree het volgende:

[..]
Nou dat is ook zo. Uiteindelijk ben ik wel een beter persoon alsdat ik was voor dat ik hulp ging zoeken.
Maar dit blijf ik toch een beetje een lastige vinden voor zoiets. Gewoon maar doen en eerlijk zijn denk.

Nou VOG hoeft niet altijd. Maar in vacatures die een beetje in mijn richting zijn komt het toch vaak terug.
Normaal zou ik dat stukje van onder invloed rijden namelijk liever niet vertellen.
De ellende is dat ik dus niet weet wat voor categorieën ze gaan checken.
Nu kan ik dat natuurlijk vragen Maarja dat wekt natuurlijk nog minder vertrouwen op bij een werkgever.

Zou haast denken ik moet zo’n ding voor mezelf aanvragen en dan eens kijken of het überhaupt een probleem op levert.
Maargoed dat is nu voor dit gesprek al te laat :')

Vertel het maar gewoon denk.
Kijk, je kunt een check doen. https://vogcheck.justis.nl/

Alvast succes gewenst!
pi_203486116
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 11:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Kijk, je kunt een check doen. https://vogcheck.justis.nl/

Alvast succes gewenst!

Ok dat is wel weer hoopgevend ;)

Thanks
  vrijdag 4 februari 2022 @ 00:06:32 #173
2651 svann
night-hawk
pi_203496899
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 12:21 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ok dat is wel weer hoopgevend ;)

Thanks
Mooi.
Goed bezig, succes!
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_203584453
Nou sollicitatiegesprek net gehad.
Het ging denk ik wel ok. Maar altijd beetje lastig inschatten wat hun nou denken.

In ieder geval. Na het weekend hoor ik of ik door ben naar de volgende ronde. Dus fingers crossed. Zou daar namelijk wel graag willen werken.

Voor nu ben ik blij dat ik dit weer gehad heb :D
  Spellchecker woensdag 9 februari 2022 @ 15:52:06 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203585022
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 15:09 schreef kree het volgende:
Nou sollicitatiegesprek net gehad.
Het ging denk ik wel ok. Maar altijd beetje lastig inschatten wat hun nou denken.

In ieder geval. Na het weekend hoor ik of ik door ben naar de volgende ronde. Dus fingers crossed. Zou daar namelijk wel graag willen werken.

Voor nu ben ik blij dat ik dit weer gehad heb :D
🤞
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')