Wat leuk om te horen. En fijn dat je zelf ook inziet dat je heel wat bereikt hebt en hoe hard je daarvoor gewerkt hebt. Laat dat niet meer door je vingers glippen en wees trots op jezelfquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ben net terug met auto nu.
Was een heel interessant dagje wel. Ik denk dat ik het wel naar me zin ga krijgen daarzo.
Toch wel wat bereikt als ik het vergelijk met 1,5 jaar terug. Haha
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Was een heel interessant dagje wel. Ik denk dat ik het wel naar me zin ga krijgen daarzo.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het allemaal zo goed is afgelopen Kree. Nogmaals je mag supertrots op jezelf zijnquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dat went ook wel weer. Je hebt altijd nog de weekenden dat je uit kan slapenquote:Op dinsdag 5 april 2022 06:52 schreef kree het volgende:
Ok dat vroege opstaan is wel weer even wennen.
Afgezien van heel veel nieuwe informatie is het wel leuk.
Fijn dat het bevalt en het is inderdaad weer even in het ritme komen. Maar dat moment dat je eerste salaris bijgeschreven staat en je in de weekenden met een voldaan gevoel zit, onbetaalbaarquote:Op dinsdag 5 april 2022 06:52 schreef kree het volgende:
Weet je hoe bevoorrecht je bent dat je zover bent gekomen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 06:52 schreef kree het volgende:
Wat intzettend fijn om te lezen allemaal Kree. Groot gelijk dat je hiet niets neerzet over je werk. Persoonlijk zou ik het ook niet in DM vertellen. Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef kree het volgende:
Nou maar eens een update na twee weekjes weer full-time aan het werk.
Heb natuurlijk de vorige periode wel bij een kringloop gewerkt part-time.
Maar ondanks dat dat ook wel leuk was. Was het meer bezigheidstherapie
Wilde toch nog even melden dat ik het onwijs naar mijn zin heb nu.
En zou graag nog in detail gaan over hoe, wat en waar. Maar wil dat toch niet echt openbaar zetten zo hier. (Evt mocht iemand het boeien. Vraag maar even via dm ofzo.)
Dus ok wat werk betreft gaat het helemaal goed. Proeftijd wordt geen probleem.
September via hun nog een extra opleiding. Hoorde al je moet ook een presentatie geven. Brrrrr dat is niet mijn favorite hobby.
Met muziek ook weer lekker bezig. (Filmpjes via DM voor wie tegen christelijke muziek kan)
Dus al met al. Gaat allemaal best goed met me
Nou kijk wel wie het vraagt natuurlijk. Ben daar opzich niet zo bang voor. Maar wil het niet 50 jaar in google hebben om terug te vinden, vandaar dat ik er openbaar niet zoveel over kwijt wilquote:Op donderdag 14 april 2022 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat intzettend fijn om te lezen allemaal Kree. Groot gelijk dat je hiet niets neerzet over je werk. Persoonlijk zou ik het ook niet in DM vertellen. Je weet maar nooit.
Ik snap het heel goed, maar misschien toch beter van niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk wel wie het vraagt natuurlijk. Ben daar opzich niet zo bang voor. Maar wil het niet 50 jaar in google hebben om terug te vinden, vandaar dat ik er openbaar niet zoveel over kwijt wiltis wel een beetje weer een redelijk specifiek beroep.
Maarja wil graag vertellen omdat ik zo enthousiast benMaar moet me bedwingen erin
Wat een fijne en positieve updat Kree. Leuk dat je het naar je zin hebt en dat ze zelfs in je willen investeren door je een extra opleiding aan te bieden. En die presentatie komt ook vast goed.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef kree het volgende:
Nou maar eens een update na twee weekjes weer full-time aan het werk.
Heb natuurlijk de vorige periode wel bij een kringloop gewerkt part-time.
Maar ondanks dat dat ook wel leuk was. Was het meer bezigheidstherapie
Wilde toch nog even melden dat ik het onwijs naar mijn zin heb nu.
En zou graag nog in detail gaan over hoe, wat en waar. Maar wil dat toch niet echt openbaar zetten zo hier. (Evt mocht iemand het boeien. Vraag maar even via dm ofzo.)
Dus ok wat werk betreft gaat het helemaal goed. Proeftijd wordt geen probleem.
September via hun nog een extra opleiding. Hoorde al je moet ook een presentatie geven. Brrrrr dat is niet mijn favorite hobby.
Met muziek ook weer lekker bezig. (Filmpjes via DM voor wie tegen christelijke muziek kan)
Dus al met al. Gaat allemaal best goed met me
Nou @praadje ik hoop dat dus echt, vooral daarom post ik dit allemaal en om jullie nog een beetje op de hoogte te houden ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een fijne en positieve updat Kree. Leuk dat je het naar je zin hebt en dat ze zelfs in je willen investeren door je een extra opleiding aan te bieden. En die presentatie komt ook vast goed.
Lekker dat je weer plezier hebt in je hobby muziek maken. Al met al heb ik het idee dat je je draai goed gevonden hebt, super om dit vanaf de zijlijn mee te mogen maken. Je bent een kanjer. En wie weet zijn je topics wel een goede inspiratie voor anderen die ook strugglen met een verslaving.
Lekker bezig man
Wat een mooie en lieve post. En leuk dat je een bbq hebt gehad. Hoe beter het gaat hoe beter je zelfbeeld wordt, gewoon je koppie omhoog houden en gaan. En zonder drank is het ook gewoon leuk al sta je dan op een gegeven moment met stomme verbazing hoe maf dronken mensen kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou @:praadje ik hoop dat dus echt, vooral daarom post ik dit allemaal en om jullie nog een beetje op de hoogte te houden ook natuurlijk.
Maar het zou het mooiste zijn natuurlijk als iemand dit leest en zo eens dit hele complete verhaal doorleest van eigenlijk in de meest fucked up situatie zitten en eigenlijk (wss het wel) hoe de fuck kom je er dan weer uit. Weg niet weten hoe en waar en bij welke instantie zoek je hulp enzo? Want in je eentje is dat toch lastig denk ik wel?
Nou bij deze, mocht iemand zich herkennen in dit verhaal en waar start je met zoeken nasr hulp. DM me
Net bbq gehad en ok ken nog niet alle collega's maar begint beetje te komen.
Ook een ding je voelt je dan, dat je je onwijs moet (over)bewijzen ofzo, maar is helemaal niet zo, verslaafden krijgen een veels te negatief zelfbeeld over zichzelf erdoor (ik incl.) Maar je bent wss nuchter net zo leuk of leuker als met 10 borrels op.
Die wilde ik nog even meegeven voor iemand die mss ook wel wat te -verslaafd- denkt te zijn. Dat leer je bij de hulpverlening dus en het is echt waar toch wel
Ja inderdaad, nu is dit bedrijf toch wel wat minder van -bbq is feest en zuipen etc- alsdat ik gewend was tot nu toe.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een mooie en lieve post. En leuk dat je een bbq hebt gehad. Hoe beter het gaat hoe beter je zelfbeeld wordt, gewoon je koppie omhoog houden en gaan. En zonder drank is het ook gewoon leuk al sta je dan op een gegeven moment met stomme verbazing hoe maf dronken mensen kunnen doen.
Je bent goed bezig kree.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:42 schreef kree het volgende:
Ik ben nog steeds wel van plan om ff mijn gitaar spelen update hier te posten enzo, haha staat los beetje van de hele rest . Maar heb toch van een hulpverlener ff les erin gekregen die net ff de meer motivatie was die er nodig was om die al gekochte gitaar echt te gebruiken dus.
Wel leuk denk?
Ik ga dat ff doen maak wel een filmpje effe enzo zonder gezicht enzo want tjaaaa haha fok he, maar had een leuk riedeltje verzonnen op gitaar enzo wat mss wel leuk is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je bent goed bezig kree.En muziek is altijd een mooie hobby en fijne ontspanning. Dat weet ik ook uit eigen ervaring. Dus fijn als je daar jezelf ook verder in kan ontplooien.
Succes morgen Kree. Gaat vast goed komenquote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Trouwens morgen heb ik een voortgangsgesprek met m’n manager.
Verwacht niet echt rare dingen enzo. Maar toch beetje zenuwachtig over. Want dit is het moment in m’n maand proeftijd dat ze kunnen zeggen. Beste kree t was leuk met je maar we gaan niet met je door.
Ik verwacht dat trouwens niet hoor. Maarja tis ff een momentje wel weer. Daarna is het jaar contract trouwens.
quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Verwacht niet echt rare dingen enzo. Maar toch beetje zenuwachtig over. Want dit is het moment in m’n maand proeftijd dat ze kunnen zeggen. Beste kree t was leuk met je maar we gaan niet met je door.
Ik verwacht dat trouwens niet hoor. Maarja tis ff een momentje wel weer. Daarna is het jaar contract trouwens.
Komt vast goed Kree.quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Spannend. Hoe is het gegaan?quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Toppert. Wat fijn allemaal. Ben blij dat het allemaal goed met alles gaat. Wat mag jij trots zijn op jezelf.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Nou alleen maar goed nieuws. Hun waren tevreden en ik ook. Dus proeftijd goed doorgekomen.
Is nu een jaarcontract.
Verder nog wat opleidingsdingen en cursussen besproken. Ga het er nog druk mee krijgen allemaal. Maar komt helemaal goed 👍
quote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Nou alleen maar goed nieuws. Hun waren tevreden en ik ook. Dus proeftijd goed doorgekomen.
Is nu een jaarcontract.
Verder nog wat opleidingsdingen en cursussen besproken. Ga het er nog druk mee krijgen allemaal. Maar komt helemaal goed 👍
Goed bezig. We zijn trots op je.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Is nu een jaarcontract.
Top zeg. Super dat je zover bent gekomenquote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Is nu een jaarcontract.
Fijn te lezen dat het allemaal zo goed met je gaat en je er ook echt plezier aan beleefd allemaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:11 schreef kree het volgende:
En maar weer eens een update, doe ze niet meer zo vaak omdat alles eigenlijk wel ok gaat
Maar nog steeds erg naar mijn zin op mijn nieuwe werk, hoop te leren dus elke dag weer nieuwe dingen.
Dag gaat soort van supersnel voorbij en dan is het fysiek niet eens onwijs zwaar, maar het put een soort uit. Moet echt ff opladen in het weekend.
Wat wel leuk is, krijg het onderhand wel aardig door allemaal. (is in de drinkwatervoorziening dit btw, verder hou ik het maar algemeen)
Dit is by far denk ik de leukste baan die ik tot nu toe heb gehad en ook gelijk de best betalende, hoewel ik dat geld dan nog minder belangrijk vind als leuk werk.
Maargoed dus eigenlijk alles weer goed op de rit nu.
Met muziek maken ben ik natuurlijk ook nog steeds bezig. Piano/keyboards 2 dan weer in een bandje waar ik alweer een tijdje mee bezig ben onderhand.
Gitaar leren staat wel weer op een lager pitje omdat ik er gewoon niet echt tijd voor heb.
En nu zit ik alweer te denken, van mjah, musical projectje zou wel weer eens leuk zijn (in het verleden wel gedaan met amateur groepen)
Maar die kosten ook weer zoveel tijd en heen en weer rijden voor het oefenen dat ik denk nah mss ff wachten
deze musical toen ooit gedaan
En brengt me ff tot het volgende, morgen ga ik met m'n ma naar de klassieke uitvoering van dat requiem van Mozart
Nooit eigenlijk geweest bij een zo klassiek iets.
Maar ben wel heel benieuwd eigenlijk naar hoe zoiets live is, muzikaal gezien kan ik het alleen maar bewonderen.
tot zover even weer
oja edit:
Had nog wel wat nieuws, nog even contact gehad met het ziekenhuis over m'n arm incl plaat erin enzo.
Naar telefonisch gezet. Het is nog steeds niet over trouwens en heb er nog wel last van bij bepaalde bewegingen. wss komt dat nooit meer 100% goed trouwens.
Maar het belemmert me niet echt met werk en heb er verder ook niet echt pijn aan.
Na overleg met de arts met mijn vraag. van zou het niet beter zijn om die plaat er maar weer uit te schroeven. Zei hij ik weet 100% zeker dat het alleen dan maar erger kan worden (ok ik heb daar mijn twijfels over nog hoor of dat wel zo is)
Maar dat zou iets zijn voor een second-opinion dan. Voor nu maar afgesproken om het even nog wat langer aan te kijken omdat er op zich nog steeds kleine vooruitgang is. En maar bellen dan als er iets in veranderd of als er wat anders is.
Al met al is dat toch een indirect schade gevalletje van m'n overmatig drinken wat zichzelf nu niet heeft opgelost. Maarja ok pech dan maar daarvoor, voor de rest is het wel allemaal ok
Dank jequote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het allemaal zo goed met je gaat en je er ook echt plezier aan beleefd allemaal.
Dat van die arm is minder maar het had zoveel erger allemaal kunnen aflopen moet je maar denken.
Veel plezier morgen met je ma
😘
Ja dat is ook wel weer mooi, band met m'n ma is nooit helemaal weg geweest trouwens hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:28 schreef praadje het volgende:
Tof Kree, heerlijk om te horen dat het zo goed gaat en dat je baan zo leuk is. Heel veel plezier met moeders morgen, fijn dat jullie weer leuke dingen doen samen
Ja heel herkenbaar. Oudste en ik hadden een hele diepe band maar oudste met verslaving was lastiger. Gelukkig kon ik het onderscheid tussen die twee wel uit elkaar halen. Maar van beiden hield ik zielsveel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer mooi, band met m'n ma is nooit helemaal weg geweest trouwens hoor.
Maarja je doet dan minder dingen samen enzo he, in verslaving dus en er is altijd spanning.
Ik weet niet het was nooit zo onwijs erg tussen ons dat dat weg was. Maar wel op een lager pitje enzo.
En dat is meer van dat ik geen zin had in haar commentaar en zij geen zin in iemand die weer gedronken had enzo.
Tja. hmmmmmm ze lust zelf ook best een wijntje en ok niet teveel ouzo als in alcoholiste maar mijn ma houdt t dan nog redelijk onder controle hoewel nog wel aardig slokje (niks ten kwaads aan haar hoor, want zij heeft wel haar leven onder controle gehouden)
Maar als we dat dan beide hadden gedaan was het 1 grote clusterfuck botsing tussen elkaar. hahaha
Nja mss is dat voor jou nog een soort van herkenbaar denk mss?
ja nouja dat is het echt wel ja, ik weet nl dat ik eigenlijk mijn eigen familie er kwaad mee heb gedaan toch.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja heel herkenbaar. Oudste en ik hadden een hele diepe band maar oudste met verslaving was lastiger. Gelukkig kon ik het onderscheid tussen die twee wel uit elkaar halen. Maar van beiden hield ik zielsveel.
Amenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat is het echt wel ja, ik weet nl dat ik eigenlijk mijn eigen familie er kwaad mee heb gedaan toch.
Maar op dat moment in een verslaving en denk nu trouwens nog erna hoor (afgezien van de stomme dingen die ik deed)
Dat ik het nog altijd wel redelijk normaal heb gehouden.
en is ook wel zo, maar het is ook de andere kant die dan kijkt naar je van sjah zegt ie dronken (terwijl dat soms wel en niet zo was trouwens). dus tja wat dan de waarheid is er tussen in?
Is best wel een vraag hoor.
Er is de "andere" kant dus, die niet weet hoe om te gaan met iemand die een verslaving heeft.
En de kant van de verslaafde die niet weet hoe het nu te fixen.
Ok de uitweg voor mij, voor iedereen die dit mss leest zeg ik dit vooral dan.
Wees zelf de wijste en zoek het toch maar professioneel ofzo, want je komt er gewoon niet meer uit.
Het heeft mij dan echt wel onwijs geholpen.
En ook om je eigenwaarde in te zien zonder drank op te hebben. Forget it je bent ook gezellig en goed genoeg zonder en denk dat dat iets is wat dan vergeten gaat worden na een tijdje verslaving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |