abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker maandag 20 september 2021 @ 16:07:11 #26
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201442184
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:48 schreef kree het volgende:
Dank allemaal :)

Over die schouder gesproken. Heb er best nog wel last van. Dus nu maar een afspraak met de huisarts gemaakt of ze het ff kan checken of nog een keertje een foto maken.

Misschien is het wel beter als ze die hele plaat weer uit mijn arm schroeven. Want daar doet het pijn.

Geen idee of dat helemaal kan maar zie ik dan wel.
En nog eens vragen naar hoe mijn leverwaarden er nou voorstaan. Had wel bloed laten prikken een paar maanden terug en zou ze me bellen als het echt niet ok was. Niks meer gehoord dus zal wel goed zijn. Maar vindt het nog wel grappig om die eens te vergelijken met de waarden die toen bij het CBR zijn gebruikt en die toen nog te hoog waren om mijn rijbewijs maar terug te geven.
Kree :W

Volgens mij zijn je leverwaarden 100%.nu *O*
pi_201442826
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 16:07 schreef maily het volgende:

[..]
Kree :W

Volgens mij zijn je leverwaarden 100%.nu *O*
Als het goed is wel natuurlijk :P
Do what you love, love what you do!
pi_201444369
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 16:55 schreef kree het volgende:

[..]
Als het goed is wel natuurlijk :P
De lever herstelt best snel behalve als je hem al kapotgedronken hebt en levercirrose hebt maar dat is bij jou niet het geval. Ook een voordeel dat je voornamelijk bier dronk en geen sterke dranken of in ieder geval met mate. Maar het is wel tof om te kijken hoe het er nu voorstaat, ben ik ook wel benieuwd naar. Inderdaad even naar je schouder laten kijken, wie weet kan die plaat er wel uit. :*
pi_201465765
quote:
17s.gif Op maandag 20 september 2021 19:06 schreef praadje het volgende:

[..]
De lever herstelt best snel behalve als je hem al kapotgedronken hebt en levercirrose hebt maar dat is bij jou niet het geval. Ook een voordeel dat je voornamelijk bier dronk en geen sterke dranken of in ieder geval met mate. Maar het is wel tof om te kijken hoe het er nu voorstaat, ben ik ook wel benieuwd naar. Inderdaad even naar je schouder laten kijken, wie weet kan die plaat er wel uit. :*
Nou ik dronk ook best veel sterke drank.
Maar heb natuurlijk verder geen klachten ofzo. Dus verwacht ook niet echt dat mijn lever naar de klote is.
Het is iig even gechecked want wat ik dus echt niet moet hebben is dat er onverhoopt straks een waarde niet goed is en dat het CBR me weer afkeurt.
Sowieso zou het wel een hoop schelen als ik dat roze pasje weer terug heb.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 22 september 2021 @ 09:46:18 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201465837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 09:40 schreef kree het volgende:

[..]
Nou ik dronk ook best veel sterke drank.
Maar heb natuurlijk verder geen klachten ofzo. Dus verwacht ook niet echt dat mijn lever naar de klote is.
Het is iig even gechecked want wat ik dus echt niet moet hebben is dat er onverhoopt straks een waarde niet goed is en dat het CBR me weer afkeurt.
Sowieso zou het wel een hoop schelen als ik dat roze pasje weer terug heb.
pff hoe lang ben je hem nu kwijt geweest? Carnaval 2020?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 september 2021 @ 09:47:15 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201465845
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:48 schreef kree het volgende:
Dank allemaal :)

Over die schouder gesproken. Heb er best nog wel last van. Dus nu maar een afspraak met de huisarts gemaakt of ze het ff kan checken of nog een keertje een foto maken.

Misschien is het wel beter als ze die hele plaat weer uit mijn arm schroeven. Want daar doet het pijn.

Geen idee of dat helemaal kan maar zie ik dan wel.
En nog eens vragen naar hoe mijn leverwaarden er nou voorstaan. Had wel bloed laten prikken een paar maanden terug en zou ze me bellen als het echt niet ok was. Niks meer gehoord dus zal wel goed zijn. Maar vindt het nog wel grappig om die eens te vergelijken met de waarden die toen bij het CBR zijn gebruikt en die toen nog te hoog waren om mijn rijbewijs maar terug te geven.
Wat testen ze dan qua leverwaarden? Of je gezopen hebt of of je lever alweer voldoende hersteld is om al die promillages weg te tanken die normale mensen wel mogen hebben?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 22 september 2021 @ 09:47:17 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201465847
Je kunt je labwaarden opvragen, meestal kun je ze makkelijk inzien bij het portaal van de aanvrager.
Dus huisarts, ziekenhuis of zelfs via sommige laboratoria.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201466306
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 09:46 schreef Maanvis het volgende:

[..]
pff hoe lang ben je hem nu kwijt geweest? Carnaval 2020?
Sinds februari 2020
Do what you love, love what you do!
pi_201466384
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 09:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Wat testen ze dan qua leverwaarden? Of je gezopen hebt of of je lever alweer voldoende hersteld is om al die promillages weg te tanken die normale mensen wel mogen hebben?
Ze testen de lever waarden
Gamma-GT
CDT-N-Latex

De keuring was begin 2021 had toen een maand niks gedronken
Waarden toen
Gamma-GT: 76
CDT-N-Latex: 0,9

Heb toen een maand of 4 later nog eens via de huisarts alle lever waarden laten checken.
Huisarts zou me bellen als ze echt problemen zag. Niks gehoord dus zal niks loos zijn.
Heb die waarden nog niet opgevraagd. Maar aangezien ik maandag toch die afspraak heb bij de huisarts voor m’n arm en schouder zal ik eens vragen wat ze toen waren.
Kan ze niet zo online inzien helaas.
Do what you love, love what you do!
pi_201466412
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:48 schreef kree het volgende:
En nog eens vragen naar hoe mijn leverwaarden er nou voorstaan. Had wel bloed laten prikken een paar maanden terug en zou ze me bellen als het echt niet ok was. Niks meer gehoord dus zal wel goed zijn. Maar vindt het nog wel grappig om die eens te vergelijken met de waarden die toen bij het CBR zijn gebruikt en die toen nog te hoog waren om mijn rijbewijs maar terug te geven.
De waarden waar het CBR op test zijn nu echt wel genormaliseerd. Die testen voornamelijk toch op afbraakenzymen als ALAT, ASAT en Gamma-GT. Die zijn afgebakend wat minder spannend voor het beoordelen van het functioneren van je lever als geheel, daar kan je beter een bredere test voor doen. Je verslavingsarts kan je daar ongetwijfeld meer over vertellen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201466566
quote:
7s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef nostra het volgende:

[..]
De waarden waar het CBR op test zijn nu echt wel genormaliseerd. Die testen voornamelijk toch op afbraakenzymen als ALAT, ASAT en Gamma-GT. Die zijn afgebakend wat minder spannend voor het beoordelen van het functioneren van je lever als geheel, daar kan je beter een bredere test voor doen. Je verslavingsarts kan je daar ongetwijfeld meer over vertellen.
Dat klopt daarom heb ik die 4 maanden later ook de huisarts gebeld en die heeft de volledige lever waarden toen laten meten.
Maar die hoor ik as maandag dan nog ;)
Do what you love, love what you do!
pi_201466605
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:46 schreef kree het volgende:

[..]
Dat klopt daarom heb ik die 4 maanden later ook de huisarts gebeld en die heeft de volledige lever waarden toen laten meten.
Maar die hoor ik as maandag dan nog ;)
Vaak zijn zaken als fosfaat, magnesium of natrium tijdelijk ook een beetje uit balans, omdat je niet goed eet. Ben je wel aan de thiamine gezet, in ieder geval in het begin? Dat is wel superbelangrijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 22 september 2021 @ 10:51:35 #38
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_201466635
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:34 schreef kree het volgende:

[..]
Ze testen de lever waarden
Gamma-GT
CDT-N-Latex

De keuring was begin 2021 had toen een maand niks gedronken
Waarden toen
Gamma-GT: 76
CDT-N-Latex: 0,9

Heb toen een maand of 4 later nog eens via de huisarts alle lever waarden laten checken.
Huisarts zou me bellen als ze echt problemen zag. Niks gehoord dus zal niks loos zijn.
Heb die waarden nog niet opgevraagd. Maar aangezien ik maandag toch die afspraak heb bij de huisarts voor m’n arm en schouder zal ik eens vragen wat ze toen waren.
Kan ze niet zo online inzien helaas.
https://www.alcoholinfo.nl/gezondheid/leverwaarden
ff opgezocht, was wel leerzaam :D
ben blij dat ik die route niet in heb hoeven gaan :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_201466701
quote:
7s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Vaak zijn zaken als fosfaat, magnesium of natrium tijdelijk ook een beetje uit balans, omdat je niet goed eet. Ben je wel aan de thiamine gezet, in ieder geval in het begin? Dat is wel superbelangrijk.
Ja thiamine tabletten heb ik gehad.
En er was natuurlijk bloed geprikt voor mijn operatie en daar kwamen nog wel wat vitamine tekorten aan het licht. Dus daar heb ik ook nog wat voor gehad.

Inmiddels gebruik ik trouwens helemaal geen medicijnen meer.
Do what you love, love what you do!
pi_201466805
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:55 schreef kree het volgende:

[..]
Ja thiamine tabletten heb ik gehad.
En er was natuurlijk bloed geprikt voor mijn operatie en daar kwamen nog wel wat vitamine tekorten aan het licht. Dus daar heb ik ook nog wat voor gehad.

Inmiddels gebruik ik trouwens helemaal geen medicijnen meer.
Top.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  Spellchecker woensdag 22 september 2021 @ 11:55:59 #41
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201467690
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:55 schreef kree het volgende:

[..]
Ja thiamine tabletten heb ik gehad.
En er was natuurlijk bloed geprikt voor mijn operatie en daar kwamen nog wel wat vitamine tekorten aan het licht. Dus daar heb ik ook nog wat voor gehad.

Inmiddels gebruik ik trouwens helemaal geen medicijnen meer.
Jeetje ^O^

Hadje dit een jaar geleden durven dromen? O+
pi_201475292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 09:40 schreef kree het volgende:

[..]
Nou ik dronk ook best veel sterke drank.
Maar heb natuurlijk verder geen klachten ofzo. Dus verwacht ook niet echt dat mijn lever naar de klote is.
Het is iig even gechecked want wat ik dus echt niet moet hebben is dat er onverhoopt straks een waarde niet goed is en dat het CBR me weer afkeurt.
Sowieso zou het wel een hoop schelen als ik dat roze pasje weer terug heb.
Nou ja, je bent nog jong dus die schade zal wel meevallen. Ik denk dat je er best versteld van zult gaan staan als je de waardes hoort van je dokter. En ja, de volgende stap is je roze pasje maar laat je daar niet door van de wijs brengen. Je hebt je brommertje en er is ov dus niet te druk daarover maken. Ook dat komt wel weer goed. :*
pi_201479385
quote:
17s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef praadje het volgende:

[..]
Nou ja, je bent nog jong dus die schade zal wel meevallen. Ik denk dat je er best versteld van zult gaan staan als je de waardes hoort van je dokter. En ja, de volgende stap is je roze pasje maar laat je daar niet door van de wijs brengen. Je hebt je brommertje en er is ov dus niet te druk daarover maken. Ook dat komt wel weer goed. :*
Ja klopt. Het is ook niet zozeer dat het voor de situatie nu zo heel veel uitmaakt dat ik geen rijbewijs heb.
Maar volgende stapje eigenlijk in dit hele proces is ook wel weer gewoon aan het werk gaan.
Dat zou met rijbewijs een stuk makkelijker zijn. Of sowieso dan kan ik werk vinden wat ik leuker vindt.

Maar ok. Voor later zorg. Stap voor stap zeggen ze bij de hulpverlening en de gemeente pushed nog niet superhard met accepteer maar elk werk.

Vanmiddag heb ik een afspraak met de aannemer van de woningbouw om even door te spreken wat ze nog allemaal gaan doen in dat huisje.
Wellicht krijg ik dan ook een wat duidelijker tijdsframe wanneer ik er in kan.

Maar eerst nog ff werken bij de kringloop :)
Do what you love, love what you do!
pi_201479485
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:55 schreef maily het volgende:

[..]
Jeetje ^O^

Hadje dit een jaar geleden durven dromen? O+
Nou had vorig jaar geen idee dat het allemaal zo zou lopen. Maar toen dacht ik al helemaal niet echt aan de toekomst ofzo ;)
Do what you love, love what you do!
pi_201479582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:17 schreef kree het volgende:

[..]
Ja klopt. Het is ook niet zozeer dat het voor de situatie nu zo heel veel uitmaakt dat ik geen rijbewijs heb.
Maar volgende stapje eigenlijk in dit hele proces is ook wel weer gewoon aan het werk gaan.
Dat zou met rijbewijs een stuk makkelijker zijn. Of sowieso dan kan ik werk vinden wat ik leuker vindt.

Maar ok. Voor later zorg. Stap voor stap zeggen ze bij de hulpverlening en de gemeente pushed nog niet superhard met accepteer maar elk werk.

Vanmiddag heb ik een afspraak met de aannemer van de woningbouw om even door te spreken wat ze nog allemaal gaan doen in dat huisje.
Wellicht krijg ik dan ook een wat duidelijker tijdsframe wanneer ik er in kan.

Maar eerst nog ff werken bij de kringloop :)
Leuk dat je vanmiddag een update krijgt wat ze gaan doen. Werk ze lieve Kree :*
pi_201540945
Even een korte update:

Ben bij de huisarts geweest. Voor m’n arm/schouder krijg ik een doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Dus dat wordt nog vervolgd dan. Het leek haar iig slim om het daar te laten checken.

Nog nagevraagd van de bloedwaarden. Was een volledige leverscan die waren allemaal normaal. Dus ok heb m'n lever niet kapot gezopen. :)
De gamma-gt was nu 20 en CDT is niet getest maar die kan niet verhoogd zijn als je niks drinkt.
Ze zei trouwens dat de gamma met 60 nog steeds ok is. Dus naja beetje zeikerig van het CBR wel. Maargoed toch weinig aan te doen.

Ben nog ff bij m’n huisje geweest met de aannemer de badkamer werd toch ook nog vernieuwd en kleine aanpassing aan de keuken ga ik laten doen waar ik wel meerwerk voor moet betalen. Maar dat is handig om gelijk te laten doen.
Do what you love, love what you do!
pi_201543063
Fijn dat je een doorverwijzing naar het ziekenhuis hebt en dat je leverwaardes op orde zijn. Leuk dat ze je badkamer gaan vernieuwen en dan kun je net zo goed gelijk die aanpassing aan je keuken laten doen, ben je gelijk klaar. Je bent een topper @kree :*
pi_201543092
Leuk om te lezen kree!
-nee-
  Spellchecker maandag 27 september 2021 @ 19:13:36 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201543485
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:17 schreef kree het volgende:
Even een korte update:

Ben bij de huisarts geweest. Voor m’n arm/schouder krijg ik een doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Dus dat wordt nog vervolgd dan. Het leek haar iig slim om het daar te laten checken.

Nog nagevraagd van de bloedwaarden. Was een volledige leverscan die waren allemaal normaal. Dus ok heb m'n lever niet kapot gezopen. :)
De gamma-gt was nu 20 en CDT is niet getest maar die kan niet verhoogd zijn als je niks drinkt.
Ze zei trouwens dat de gamma met 60 nog steeds ok is. Dus naja beetje zeikerig van het CBR wel. Maargoed toch weinig aan te doen.

Ben nog ff bij m’n huisje geweest met de aannemer de badkamer werd toch ook nog vernieuwd en kleine aanpassing aan de keuken ga ik laten doen waar ik wel meerwerk voor moet betalen. Maar dat is handig om gelijk te laten doen.
*O*
pi_201590256
Datum gehad van de woningbouw 26 oktober. Kan ik het contract tekenen *O*
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')