abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206080020
@kree zo ontzettend benieuwd naar je update. En laat je niet breken door het CBR. Komaan ^O^
  Moderator vrijdag 23 september 2022 @ 20:58:23 #277
388664 crew  Dotteke
pi_206080545
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 19:04 schreef kree het volgende:
update volgt trouwens want heb weer een CBR moment die alles kan breken of maken.
Als je niet gedronken hebt hoef je je geen zorgen te maken. Komt vast goed
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 24 september 2022 @ 02:12:57 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206082926
Pfoe, Zo blij dat het bij mij nooit zo ver is gekomen :). Aan de andere kant; misschien heb ik wel zo'n 'wake up call' nodig
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206122818
Korte update dan:
Wat me vooral opvalt, heb het ineens druk, heel druk :)

met werk gaat het allemaal prima, pas wel leuk in het team enzo en heb nog wat om daarin te groeien op vakgebied wat uiteindelijk Elektro is en dit is meer een werktuigbouw functie.
Wat ik trouwens juist wel leuk vindt want doe ik eens wat andere dingen alsdan ik al jaren doe.

Inmiddels cursus weer gedaan voor VP = vakbekwaam persoon om toch ook officieel de aanwijzing daar te hebben dat ik aan Elektro dingen mag schakelen enzo. (kon ik al maar waar ik nu werk moet het officieel)
Dus het is nu deels werktuigbouw en Elektro, met mooie doorgroei mogelijkheid richting salaris schaal hoger wat dan weer meer Elektro is.
Zit redelijk ok met m'n diploma's namelijk die ik wel heb zeker op Elektro gebied.

maar allemaal geen haast mee, er gaat nog een meer werk specifieke opleiding lopen volgende week en is dagje in de week.
Dus genoeg te doen allemaal.

Verder leuk opweg met (hobby) bandje, CD opnamen gemaakt wel is waar met covers en semi live. maar was ook de bedoeling ervan. Want ook gelijk video opname voor promotie enzo.
Dat is het christelijke bandje, kan evt wel wat doorsturen maar doe ik wel via dm dan als iemand dat wil horen. Heb alleen de audio mix nog.
Met de video zijn ze nog bezig.

Dus naja gaat wel lekker eigenlijk allemaal.
Do what you love, love what you do!
pi_206123893
Wow Kree. Wat heb jij het goed gedaan en wat doe je het nog steeds goed zeg. Je kunt zo fucking trots zijn op jezelf. _O_
pi_206125254
Hou je het volledig stoppen nog steeds vol trouwens of drink je nu weer bij 'gelegenheden'?
pi_206136440
Fijn dat het zo goed gaat kree! ^O^
pi_206137376
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 september 2022 20:59 schreef kree het volgende:
Korte update dan:
Wat me vooral opvalt, heb het ineens druk, heel druk :)

met werk gaat het allemaal prima, pas wel leuk in het team enzo en heb nog wat om daarin te groeien op vakgebied wat uiteindelijk Elektro is en dit is meer een werktuigbouw functie.
Wat ik trouwens juist wel leuk vindt want doe ik eens wat andere dingen alsdan ik al jaren doe.

Inmiddels cursus weer gedaan voor VP = vakbekwaam persoon om toch ook officieel de aanwijzing daar te hebben dat ik aan Elektro dingen mag schakelen enzo. (kon ik al maar waar ik nu werk moet het officieel)
Dus het is nu deels werktuigbouw en Elektro, met mooie doorgroei mogelijkheid richting salaris schaal hoger wat dan weer meer Elektro is.
Zit redelijk ok met m'n diploma's namelijk die ik wel heb zeker op Elektro gebied.

maar allemaal geen haast mee, er gaat nog een meer werk specifieke opleiding lopen volgende week en is dagje in de week.
Dus genoeg te doen allemaal.

Verder leuk opweg met (hobby) bandje, CD opnamen gemaakt wel is waar met covers en semi live. maar was ook de bedoeling ervan. Want ook gelijk video opname voor promotie enzo.
Dat is het christelijke bandje, kan evt wel wat doorsturen maar doe ik wel via dm dan als iemand dat wil horen. Heb alleen de audio mix nog.
Met de video zijn ze nog bezig.

Dus naja gaat wel lekker eigenlijk allemaal.
Wat super tof om te lezen Kree.
Je hebt het toch maar allemaal voor elkaar gekregen. Complimenten :*
pi_206138749
KreeGod _O_
pi_206173578
quote:
99s.gif Op woensdag 28 september 2022 06:49 schreef praadje het volgende:
Hou je het volledig stoppen nog steeds vol trouwens of drink je nu weer bij 'gelegenheden'?
@kree

[ Bericht 9% gewijzigd door praadje op 02-10-2022 09:17:05 ]
  Moderator maandag 14 november 2022 @ 16:00:44 #286
388664 crew  Dotteke
pi_206674175
@kree hoe is het nu met je?
pi_206732818
@kree Ik heb het een en ander teruggelezen. Het spijt me dat ik in het verleden negatieve comments heb gegeven. Ik heb met bewondering gelezen hoe je je eigen leven hebt terug gepakt.Dit laat je ware karakter zien en dat is iets om zeer trots op te zijn.
Nogmaals mijn excuses.
pi_206936203
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 16:00 schreef Dotteke het volgende:
@:Kree hoe is het nu met je?
Ja het is wel weer eens tijd voor een update denk :)
Ben eigenlijk sowieso niet zo veel op Fok! geweest de laatste tijd.

Het gaat nog steeds uitstekend met mij, lekker aan het werk, voel me er prima thuis.
De 17e heb ik weer een onderzoek van Rijbewijsbelang voor het CBR.
Dus nog even bloedprikken daarvoor en dan weer het standaard riedeltje wat 5 min duurt.
Dus dat moet allemaal wel weer goed komen. Maargoed je weet het nooit met die gasten daar dus toch ook wel weer spannend.

Opleiding is in volle gang en toch best nog wel weer lastig, sowieso omdat ik toch wel weer met wiskunde aan de gang moet wat ik natuurlijk al 20 jaar niet meer gebruik in mijn werkzaamheden.
Nu ook niet trouwens maatgoed voor die opleiding dus wel :P
  Moderator zondag 4 december 2022 @ 10:31:31 #289
388664 crew  Dotteke
pi_206936316
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:13 schreef kree het volgende:

[..]

Het gaat nog steeds uitstekend met mij, lekker aan het werk, voel me er prima thuis.
Dus nog even bloedprikken daarvoor en dan weer het standaard riedeltje wat 5 min duurt.
Dus dat moet allemaal wel weer goed komen. Maargoed je weet het nooit met die gasten daar dus toch ook wel weer spannend.

Opleiding is in volle gang en toch best nog wel weer lastig, sowieso omdat ik toch wel weer met wiskunde aan de gang moet wat ik natuurlijk al 20 jaar niet meer gebruik in mijn werkzaamheden.
Fjin te horen Kree, dacht gisteren avond nog aan jou door dit Topic over gitaar spelen. HOB / Stropdaz en zijn gitaar
Ik dacht maar zo daar kan Kree ook wel het een en ander over vertellen.

Maar het doet mij goed te lezen dat het zo goed met je gaat Kree, echt een heel ander leven heb je nu.
En dat met het CBR komt vast wel goed als iemand goed zijn best heeft gedaan ben jij het wel. ^O^
  zondag 4 december 2022 @ 16:21:11 #290
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206940689
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 10:13 schreef kree het volgende:

[..]

maar je hebt je rijbewijs nu wel weer?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_206945719
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 16:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]
maar je hebt je rijbewijs nu wel weer?
Ik heb hem vorig jaar terug gehad, met een geldigheid van een jaar. Dus moet nu weer diezelfde keuring doen.
Weet niet wat er daarna gebeurt, misschien terug voor 2 jaar of hopelijk langer. Maar dat hangt weer van het advies van Rijbewijsbelang af en het CBR
  zondag 4 december 2022 @ 22:24:02 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_206946044
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 21:53 schreef kree het volgende:

[..]
Ik heb hem vorig jaar terug gehad, met een geldigheid van een jaar. Dus moet nu weer diezelfde keuring doen.
Weet niet wat er daarna gebeurt, misschien terug voor 2 jaar of hopelijk langer. Maar dat hangt weer van het advies van Rijbewijsbelang af en het CBR
oh das wel logisch idd, zou anders wel achterlijk lang duren, maar idd kut dat het zo lang duurt
weet niet of je al een autoverzekering had afgesloten maar dat wordt ook zwaar klote (heb er zelf ook nog last van, je betaalt jaren de hoofdprijs)
Een gedicht over Maanvis
pi_206955373
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2022 22:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]
oh das wel logisch idd, zou anders wel achterlijk lang duren, maar idd kut dat het zo lang duurt
weet niet of je al een autoverzekering had afgesloten maar dat wordt ook zwaar klote (heb er zelf ook nog last van, je betaalt jaren de hoofdprijs)
Nou ik heb alleen een auto van mijn werk, dus dat probleem heb ik dan gelukkig niet. Maar had het inderdaad ook gevonden. Opzicht vindt ik het best wel belachelijk hoe lang en zwaar dit allemaal bestraft wordt

We zijn nl inmiddels 3 jaar verder onderhand al. En nog lang niet ervan af.
pi_207603392
Update:

avond :)

Nou goed nieuws, had mijn rapportage terug van Rijbewijsbelang over onderzoek alcohol welke ik weer moest doen natuurlijk om mijn rijbewijs te kunnen verlengen.

Helemaal goedgekeurd en met mooie standaard bloedwaarden erbij. CBR zal niet moeilijk doen.\
Heb me goed gedragen dit jaar al zeg ik het zelf :P

Maargoed alsnog was dit even stress voor mij wel, omdat het een vage organisatie is en ik het ook niet helemaal eens ben met hun methode van onderzoek en hoe ze dit toepassen.

Maargoed belangrijkste is, het is goedgekeurd weer *O*
Kan nu weer normaal slapen denk.

Doe ter info nog even kort de conclusie van het rapport erbij, om het helemaal te posten staat denk teveel persoonlijke info in, maar dit stukje kan nog wel

quote:
BESCHOUWING
CDT > a?appunt? (2,0% bij een conform IFCC gestandaardiseerde methode) nee
gGT > a?appunt? (74 U/L bij mannen en 44 U/L bij vrouwen) nee
Het onderzoek vindt plaats in het kader van de Gezondheidsverklaring procedure waarbij verzocht wordt betrokkene te onderzoeken met betrekking tot alcoholmisbruik alsmede mogelijke comorbiditeit en in het verlengde daarvan te adviseren over de geschiktheid voor het besturen van motorvoertuigen. Uit het onderzoek komen geen, in dit kader relevante, afwijkende bevindingen naar voren.
Overwegingen met betrekking tot alcohol diagnos?ek: er worden onvoldoende aanwijzingen gevonden tot het stellen van de diagnose alcoholmisbruik in de zin der wet. Op grond hiervan kom ik tot het volgende advies: geschikt voor beide categorieën.
Overwegingen met betrekking tot -psychiatrische- comorbiditeit: In diagnos?sche termen is geen sprake van relevante psychiatrische problema?ek. Op grond van de voorwaarden uit de 'Regeling eisen geschiktheid 2000' kom ik tot het volgende advies: geschikt voor beide categorieën.
ADVIES
Geschikt voor beide categorieën.
Op grond van ar?kel 102 (ingeval van herkeuring: ar?kel 104) Reglement rijbewijzen moet de aangewezen keurend arts het CBR schri?elijk meedelen of de aanvrager naar zijn/haar oordeel voldoet aan de in de 'Regeling eisen geschiktheid 2000' neergelegde eisen en zo ja of er redelijke grond bestaat voor een termijnbeperking aan de geschiktheid.
NB Het is mogelijk dat in de beschouwing meerdere adviezen worden gegeven inzake de rijgeschiktheid. Bijvoorbeeld wanneer sprake is van meerdere aandoeningen. In dergelijke gevallen dienen wij ons te baseren op het advies dat de meest beperkende invloed hee? op de rijgeschiktheid.

[ Bericht 10% gewijzigd door kree op 17-01-2023 20:32:07 ]
pi_208136157
Update:

Na dikke vertraging en al om fouten bij het CBR en Rijbewijsbelang.
* kree heeft het rijbewijs weer ok goedgekeurd gekregen, nu voor 3 jaar.

Blij dat ik even dus van die instanties af ben weer. Het kost veel geld namelijk en goed het is nou eenmaal een gevolg ervan. En weet ik echt wel.
Maar er zouden dingen een stuk beter kunnen daarmee toch wel.

verder nieuws, Ik was vorig jaar april begonnen met werk natuurlijk, dat is nu omgezet voor contract voor onbepaalde tijd.
Wat opleidingen weer voldoende gehaald, met muziek weer lekker bezig.

Al met al was het best een druk jaar vol veranderingen, nog worstel ik wel eens met alle drukte en dingen die je zelf moet regelen enzo.
Maar kan melden nu, het gaat goed en ook allemaal de goede kant op.

Durf nu een beetje vooruit weer te gaan denken met plannen enzo die ik nog best wel heb.

Wordt vervolgd weer :)
pi_208136253
Ik hoop trouwens en dat was in de hele eerste instantie ook het doel van dit topic.
Want ik weet dat ik niet de enige ben die dit soort shit heeft.
En dacht wellicht door het te beschrijven, wat er goed gaat, maar ook juist wat niet.
(of noem alles, als je je in de hulpverlening stort, het is zo eng allemaal als je het niet weet wat er met je gaat gebeuren of wat ze willen)

Dat andere zien van dat er een weg is, en die is wss voor iedereen anders dat weet ik wel.
Maar zie het als een lichtpunt ofzo als je het niet meer weet, want er is een mogelijkheid altijd wel. Het is alleen soms lastig om die te vinden.

Ik zal dit ook nog wel blijven updaten hoor, want het is nog steeds niet het einde van het verhaal.
pi_208137564
Kree ik hou van je
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_208138889
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 10:56 schreef Oostblokkert het volgende:
Kree ik hou van je
thanks man, waardeer het, hoeveel moeite het me niet kost he :)
pi_208138980
quote:
3s.gif Op zaterdag 25 februari 2023 07:43 schreef kree het volgende:
Update:

Na dikke vertraging en al om fouten bij het CBR en Rijbewijsbelang.
* kree heeft het rijbewijs weer ok goedgekeurd gekregen, nu voor 3 jaar.

Blij dat ik even dus van die instanties af ben weer. Het kost veel geld namelijk en goed het is nou eenmaal een gevolg ervan. En weet ik echt wel.
Maar er zouden dingen een stuk beter kunnen daarmee toch wel.

verder nieuws, Ik was vorig jaar april begonnen met werk natuurlijk, dat is nu omgezet voor contract voor onbepaalde tijd.
Wat opleidingen weer voldoende gehaald, met muziek weer lekker bezig.

Al met al was het best een druk jaar vol veranderingen, nog worstel ik wel eens met alle drukte en dingen die je zelf moet regelen enzo.
Maar kan melden nu, het gaat goed en ook allemaal de goede kant op.

Durf nu een beetje vooruit weer te gaan denken met plannen enzo die ik nog best wel heb.

Wordt vervolgd weer :)
Top man. ^O^

Je zult het altijd zelf moeten blijven doen en dat zal de ene dag lastiger zijn dan de andere, maar deze positieve gebeurtenissen daar kun je zelf heel erg trots op zijn dat je dat voor elkaar hebt gekregen. ^O^
pi_208139027
Ik schrok even toen ik dit topic opende..bleek je gebroken schouder van jaren terug ;)
Klinkt alsof het top gaat nu, supergoed van je. Gefeliciteerd met je vaste contract!
♡♡♡♡
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')