Alleen dan koop ik hemquote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef PirE het volgende:
Kan je dat kind ook te pletter laten vallen op de rotsen?
Sold out.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef Coco het volgende:
Verdomme weer een kinderspel.
Wij willen BOOMER GAMES
doodsverwensing, 48uurs banquote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef PirE het volgende:
Kan je dat kind ook te pletter laten vallen op de rotsen als je van die berg springt?
ik moet 2 nog steeds spelen maar 1 was een van mijn favoriete spellen vorige generatiequote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind Dishonered 1 en 2 fucking briljant
Toffe games inderdaad maar verkocht niet heel geweldig.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vind Dishonered 1 en 2 fucking briljant
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:33 schreef Scrummie het volgende:
Nog nooit een Uncharted game langer dan een half uurtje gespeeld
don't believe the hypequote:Op donderdag 9 september 2021 22:33 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 9 september 2021 22:33 schreef Scrummie het volgende:
Jaquote:
Nee, ff snel gegoogeld. Klinkt ingewikkeldquote:Op donderdag 9 september 2021 22:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik moet 2 nog steeds spelen maar 1 was een van mijn favoriete spellen vorige generatie
ken je de boekenserie Mistborn? de combat doet me daar aan denken
Staat in mijn lijstje.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je de anime daarvan gezien op netflix? goede shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |