SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja bedoel meer: Nu kopen alvast (en dan proberen te laten liggen terwijl ik met de Witcher DLC speel).quote:Op dinsdag 7 september 2021 08:42 schreef StateOfMind het volgende:
Doorgaan met The Witcher dlc.
Daarna Valhalla.
Yep.quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja bedoel meer: Nu kopen alvast (en dan proberen te laten liggen terwijl ik met de Witcher DLC speel).
Want 29,- is niet duur nu.
Die platinum wordt doorgaans als een makkelijke platinum gezien (2/10).quote:Op dinsdag 7 september 2021 09:17 schreef Vlaggenroof het volgende:
Infamousbeide delen in een opwelling gekocht ten tijde van de ps3, ik was gelijk verkocht
second son was ook geweldig
moet ik nog steeds proberen om plat te halen, maar het is al moeilijk om alles ‘ goed’ te doen, laat staan op de hoogste moeilijkheidagraad
Op de officiele pagina van Roller Champions lopen de updates tot 17 Februari, en that's it. Verder niets, geen bericht van uitstel, geen bericht van cancel, geen nieuwe release datum. Terwijl er twee jaar geleden al een pre alpha demo was...quote:Ubisoft officially announced the game during their press conference at E3 2019.[5] A pre-alpha demo was available via Uplay from June 10 to June 14.[6]
In a developer stream, Ubisoft confirmed that the game is in development for Microsoft Windows, Xbox One, PlayStation 4, Nintendo Switch and mobile devices as well.[7] The game is set to be released in early 2021
Hallo PS5quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Gisteren voor het eerst days gone geprobeerd.
Redelijke setting, maar oh wat zou het beter zijn met 60 fps....
Ik moet die PS+ collection ook eens gaan inplannen. Want na mijn eerste jaar PS+ ga ik niet verlengen. De normale titels zijn behoorlijk slecht en van die 40-45 euro koop ik dan liever een zelfgekozen goede game.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Gisteren voor het eerst days gone geprobeerd.
Redelijke setting, maar oh wat zou het beter zijn met 60 fps....
P5 Gijs.quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet die PS+ collection ook eens gaan inplannen. Want na mijn eerste jaar PS+ ga ik niet verlengen. De normale titels zijn behoorlijk slecht en van die 40-45 euro koop ik dan liever een zelfgekozen goede game.
Precies. Die moet ik dus gaan inplannen.quote:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op dinsdag 7 september 2021 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Precies. Die moet ik dus gaan inplannen.
Na TGS eens de releases bekijken en kijken welke game waar past. P5 is een mooie game voor januari denk ik, dan komt er toch niets uit.
Precies, ben nu begin vd story op expert, ga instant doodquote:Op dinsdag 7 september 2021 09:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die platinum wordt doorgaans als een makkelijke platinum gezien (2/10).
Alleen je 2e playthrough moet op Expert zijn.
https://www.playstationtr(...)us-second-son/guide/
Git gudquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:10 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Precies, ben nu begin vd story op expert, ga instant dood
Mis ik nu een grote release in januari? Dat is dan niet eens bewustquote:
quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja Elden Ring.
Naja, eerst maar eens zien wat dat wordt.
Pokemon legendsquote:Op dinsdag 7 september 2021 11:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mis ik nu een grote release in januari? Dat is dan niet eens bewust
die XXL is voor de Switch geloof ik in de aanbieding. Maar geen idee hoe leuk die is.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:58 schreef 2dope het volgende:
Had deze helemaal gemist![]()
Zou spelen, couch co-op genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |