Zie dat Harris 1 setpoint had op eigen service in de 1e set.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Denk het wel. Als is Harris ook slecht op de belangrijke punten.
Tiebreak ook wat onnodige fouten van Harris.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zie dat Harris 1 setpoint had op eigen service in de 1e set.
De tijd dat Zverev veel energie verspilde in eerste rondes van een toernooi/GrandSlam lijkt een beetje voorbij te zijn, he? Voorheen moest hij toch vanaf de eerste ronde al regelmatig een 5-setter spelen. En nu verliest hij eigenlijk nauwelijks meer een set. Zie dat hij in z'n afgelopen 15 duels maar 3 setjes heeft prijsgegeven.
Ja, ik vind het echt niks. Ik val er net in maar het ziet eruit als een trainingspartijtje voor Djokovic.quote:
Ja, inderdaad. En dat gebrul van hem op belangrijke momenten vind ik niks.quote:Op donderdag 9 september 2021 06:12 schreef macca728 het volgende:
Waarom zou je iemand aanmoedigen die zo superieur is ?
Ja, zeker.quote:Wel bizar na de eerste set 19 games, in 18 daarvan kreeg Djokovic tenminste 1 gamepoint (en hij pakte er 15)
Ja, ik hoop dat Zverev of Medvedev/A-A hem kan stoppen. Ik heb echt geen zin in dat gestoorde gebrul als hij het Grand Slam wint.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Djoko weer de eerste set verloren. Hij lijkt zichzelf een uitdaging te willen geven.
Eerst Djokovic - Zverev, daarna Medvedev tegen de winnaar van Auger - Alliasimequote:Op donderdag 9 september 2021 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
Met welke partij verwachten jullie dat ze vrijdag beginnen, Djokovic-Zverev of Auger-Alliasime-Medvedev? Ben benieuwd of daar een bepaalde logica/volgorde wordt gehanteerd.
O ja, het zijn natuurlijk drie partijen. Mijn fout. Ik dacht dat het er nog maar twee waren. Excuus.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Eerst Auger - Alliasime, dan Djokovic - Zverev, daarna Medvedev - Alliasime
Misschien ooit, maar deze keer zie ik het hem niet doen.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
A-A wint nooit een finale.
Zou wel episch zijn als hij juist nu wintquote:Op donderdag 9 september 2021 15:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
A-A wint nooit een finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |