O, zo. Ja, zou kunnen. Maar dacht dat je Thiem misschien bedoelde omdat die nu geblesseerd is. Maar goed, Cilic is inderdaad ouder.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Thiem, Cilic zal toch ok wel stoppen binnenkort ?
Wawrinka is ook nog niet gestopt toch?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:36 schreef macca728 het volgende:
Bij de mannen 6 straks, wie weet binnenkort maar 2
Nee Federer, Nadal en Murray ook nog niet natuurlijk maar ze zijn wel allemaal redelijk aan het einde en of ze nog echt fit worden...quote:Op woensdag 8 september 2021 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wawrinka is ook nog niet gestopt toch?
Denk dat Zverev en Medvedev in staat zijn om hem te verslaan in ieder geval. Geef Djoko nog steeds de beste kans heel zeker is het allemaal niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die denken dat iemand anders dan Djokovic het toernooi wint?
Die is 1,5 jaar jonger dan Djokoquote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Thiem, Cilic zal toch ok wel stoppen binnenkort ?
Ja maar is niet fit meer of niet gemotiveerd.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is 1,5 jaar jonger dan Djoko
Oh, op die manier, dat zou wel kunnen ja. Al denk ik dat tennissers wel zo lang mogelijk doorgaan om misschien toch nog een keer zo’n uitschieter te hebben. Zie ook Tsonga bijvoorbeeld of Wawrinka en Murray als je het over de GS-winnaars hebt.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja maar is niet fit meer of niet gemotiveerd.
Ik hoop op Bencic of Sabalenka. Ik gun het de Britten en Canadezen niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:17 schreef macca728 het volgende:
zou wel leuk zijn als Bencic een GS wint
Moeten we niet willen. Een finale tussen 2 bakvisjes.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:39 schreef Marcoss het volgende:
Krijg je straks een finale tussen Raducanu en Fernandez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |