Die laatste rally was smullen van zijn kantquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:24 schreef Federer-fan het volgende:
Schulp speelt echt indrukwekkend.
Ja, Botic en Tallon. Maar waar is de tijd dat Nederlandse jongens gewoon Jan, Kees, Piet, Teun, Gijs, Aap, Noot of Mies heetten.quote:
6-1 6-1 4-1 stond Connors toen achter?quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb de beruchte Connors - Pernfors op Wimbledon gezien.
Ik sta nergens meer van te kijken.
Ja. Commentator was al bezig met dat hij te laat gestopt was, dit niet meer zover had moeten laten komen, zo een grote speler verdient dat niet en alles. Helemaal afgeschreven en in de put.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
6-1 6-1 4-1 stond Connors toen achter?
Botox en Tarrel Remspoor.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Botic en Tallon. Maar waar is de tijd dat Nederlandse jongens gewoon Jan, Kees, Piet, Teun, Gijs, Aap, Noot of Mies heetten.
Beetje racistisch om je zoon aap te noemenquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, Botic en Tallon. Maar waar is de tijd dat Nederlandse jongens gewoon Jan, Kees, Piet, Teun, Gijs, Aap, Noot of Mies heetten.
Mies was dan weer erg vooruitstrevend.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje racistisch om je zoon aap te noemen
Niveautje Promenadequote:Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor infantiele bijnaampjes kunnen we altijd bij jou zijn.
thanks!!!!quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor infantiele bijnaampjes kunnen we altijd bij jou zijn.
wordt uitgesteldquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:32 schreef superniger het volgende:
Hopelijk maakt Medvedev het snel af. Ik wil voetbal kijken.
Gerapporteerd bij de modsquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:32 schreef superniger het volgende:
Hopelijk maakt Medvedev het snel af. Ik wil voetbal kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |