Hoi Marijn de Vriesquote:
En Siemerink. En ik weet niet hoe ruim die 25 is, anders Eltingh ook nog.quote:Op dinsdag 7 september 2021 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
Knappe prestatie van Botic hoor. In ruim 25 jaar tennis kijken hebben alleen Krajicek, Schalken en Verkerk dit gepresteerd. Ik hoop dat hij geen eendagsvlieg blijkt.
Nu 62 van de wereld. Dan hoef je je voor de meeste atp toernooien niet meer te kwalificeren, maar nog net te laag voor de master toernooien.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vergeet de onvermijdelijke rolstoellers niet!
Ja gun het haar ook, Svitolina gaat nooit een GS winnenquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat heb je er tegen? Speelt leuk tennis.
Coolquote:Op woensdag 8 september 2021 02:45 schreef macca728 het volgende:
Sabalenka ook door met een nog moeizame tweede set uiteindelijk
Jammer.quote:
Hij is zwaar favoriet maar met name Medvedev kan wel winnen, Zverev moet dat ook kunnen.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die denken dat iemand anders dan Djokovic het toernooi wint?
Djokovic en Cilic?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:36 schreef macca728 het volgende:
Bij de mannen 6 straks, wie weet binnenkort maar 2
O, zo. Ja, zou kunnen. Maar dacht dat je Thiem misschien bedoelde omdat die nu geblesseerd is. Maar goed, Cilic is inderdaad ouder.quote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Thiem, Cilic zal toch ok wel stoppen binnenkort ?
Wawrinka is ook nog niet gestopt toch?quote:Op woensdag 8 september 2021 13:36 schreef macca728 het volgende:
Bij de mannen 6 straks, wie weet binnenkort maar 2
Nee Federer, Nadal en Murray ook nog niet natuurlijk maar ze zijn wel allemaal redelijk aan het einde en of ze nog echt fit worden...quote:Op woensdag 8 september 2021 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wawrinka is ook nog niet gestopt toch?
Denk dat Zverev en Medvedev in staat zijn om hem te verslaan in ieder geval. Geef Djoko nog steeds de beste kans heel zeker is het allemaal niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:12 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn er hier mensen die denken dat iemand anders dan Djokovic het toernooi wint?
Die is 1,5 jaar jonger dan Djokoquote:Op woensdag 8 september 2021 14:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
Thiem, Cilic zal toch ok wel stoppen binnenkort ?
Ja maar is niet fit meer of niet gemotiveerd.quote:Op woensdag 8 september 2021 15:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is 1,5 jaar jonger dan Djoko
Oh, op die manier, dat zou wel kunnen ja. Al denk ik dat tennissers wel zo lang mogelijk doorgaan om misschien toch nog een keer zo’n uitschieter te hebben. Zie ook Tsonga bijvoorbeeld of Wawrinka en Murray als je het over de GS-winnaars hebt.quote:Op woensdag 8 september 2021 17:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja maar is niet fit meer of niet gemotiveerd.
Ik hoop op Bencic of Sabalenka. Ik gun het de Britten en Canadezen niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 18:17 schreef macca728 het volgende:
zou wel leuk zijn als Bencic een GS wint
Moeten we niet willen. Een finale tussen 2 bakvisjes.quote:Op woensdag 8 september 2021 19:39 schreef Marcoss het volgende:
Krijg je straks een finale tussen Raducanu en Fernandez
Zie dat Harris 1 setpoint had op eigen service in de 1e set.quote:Op woensdag 8 september 2021 21:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Denk het wel. Als is Harris ook slecht op de belangrijke punten.
Tiebreak ook wat onnodige fouten van Harris.quote:Op woensdag 8 september 2021 22:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zie dat Harris 1 setpoint had op eigen service in de 1e set.
De tijd dat Zverev veel energie verspilde in eerste rondes van een toernooi/GrandSlam lijkt een beetje voorbij te zijn, he? Voorheen moest hij toch vanaf de eerste ronde al regelmatig een 5-setter spelen. En nu verliest hij eigenlijk nauwelijks meer een set. Zie dat hij in z'n afgelopen 15 duels maar 3 setjes heeft prijsgegeven.
Ja, ik vind het echt niks. Ik val er net in maar het ziet eruit als een trainingspartijtje voor Djokovic.quote:
Ja, inderdaad. En dat gebrul van hem op belangrijke momenten vind ik niks.quote:Op donderdag 9 september 2021 06:12 schreef macca728 het volgende:
Waarom zou je iemand aanmoedigen die zo superieur is ?
Ja, zeker.quote:Wel bizar na de eerste set 19 games, in 18 daarvan kreeg Djokovic tenminste 1 gamepoint (en hij pakte er 15)
Ja, ik hoop dat Zverev of Medvedev/A-A hem kan stoppen. Ik heb echt geen zin in dat gestoorde gebrul als hij het Grand Slam wint.quote:Op donderdag 9 september 2021 08:04 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Djoko weer de eerste set verloren. Hij lijkt zichzelf een uitdaging te willen geven.
Eerst Djokovic - Zverev, daarna Medvedev tegen de winnaar van Auger - Alliasimequote:Op donderdag 9 september 2021 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
Met welke partij verwachten jullie dat ze vrijdag beginnen, Djokovic-Zverev of Auger-Alliasime-Medvedev? Ben benieuwd of daar een bepaalde logica/volgorde wordt gehanteerd.
O ja, het zijn natuurlijk drie partijen. Mijn fout. Ik dacht dat het er nog maar twee waren. Excuus.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:35 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Eerst Auger - Alliasime, dan Djokovic - Zverev, daarna Medvedev - Alliasime
Misschien ooit, maar deze keer zie ik het hem niet doen.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
A-A wint nooit een finale.
Zou wel episch zijn als hij juist nu wintquote:Op donderdag 9 september 2021 15:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
A-A wint nooit een finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |