Kent iemand hier Michiel Schapers trouwens? Die heeft nooit een ATP-toernooi gewonnen. In de finale van Rosmalen had hij ooit twee MP's tegen Christian Saceanu. Die miste hij en hij verloor de finale. Vervoplgens ging hij huilen en ging Saceanu hem troosten.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:36 schreef Alpha0 het volgende:
Wie is die kerel naast Schapers in de box.
Tuurlijk, jarenlang de beste tennister van Nederland (lekker tussen 50 en 100)quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kent iemand hier Michiel Schapers trouwens? Die heeft nooit een ATP-toernooi gewonnen. In de finale van Rosmalen had hij ooit twee MP's tegen Christian Saceanu. Die miste hij en hij verloor de finale. Vervoplgens ging hij huilen en ging Saceanu hem troosten.
Ooit live zien spelen op Rosmalen toen ik nog een klein Arizonaatje wasquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kent iemand hier Michiel Schapers trouwens? Die heeft nooit een ATP-toernooi gewonnen. In de finale van Rosmalen had hij ooit twee MP's tegen Christian Saceanu. Die miste hij en hij verloor de finale. Vervoplgens ging hij huilen en ging Saceanu hem troosten.
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jarenlang de beste tennister van Nederland (lekker tussen 50 en 100)
Ja, 1991. Da's waren nog eens tijden. Alleen won Stich toen in de halve finale van Wimbledon van edberg. Ik had heel graag de vierde Becker-Edberg op rij gezien.quote:Hij won toen wel van de Wimbledon kampioen van dat jaar, M Stich (op Rosmalen)
Hoe oud was je toen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ooit live zien spelen op Rosmalen toen ik nog een klein Arizonaatje was
Ja ik ookquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Ja, 1991. Da's waren nog eens tijden. Alleen won Stich toen in de halve finale van Wimbledon van edberg. Ik had heel graag de vierde Becker-Edberg op rij gezien.
Was jij voor Edberg of voor Becker?quote:
quote:
Edbergquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was jij voor Edberg of voor Becker?
Ik weet niet precies welk jaar het was. Ik weet ook zijn tegenstander niet meer. Wat ik nog wel weet was dat we het enorm bijzonder vonden dat we de beste tennisser van Nederland zagen spelenquote:Op dinsdag 7 september 2021 19:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen?En was dat in 1991?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |