SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze was het nietquote:Op maandag 6 september 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kweenie, was een keer zo'n filmpje van, Brazilië ergens volgens mij.
Echt wat voor ballie dus...quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Motorcrossers zijn vaak hele geile mannetjes.
quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Motorcrossers zijn vaak hele geile onzekere mannetjes.
mannetjes? Als in klein?quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb net alweer teveel ge-googledquote:
Moet ik mijn kop kaalscherenquote:Op maandag 6 september 2021 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stiekem Baldie uitschakelen en z'n plek innemen
Ik was ook alweer op weg naar de krochten van internetje.quote:Op maandag 6 september 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net alweer teveel ge-googled![]()
Moet m'n leeftijd weer verifiëren. Geneuzel.quote:
Is ook niet voor kleine meisjes.quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet m'n leeftijd weer verifiëren. Geneuzel.
Die bedoelde ik inderdaad. De coureur overleefde dat ook niet omdat hij botste met de brandblusser van die kerel.quote:
Hardcore for life Michaelquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kale koppen niet te stoppen!!!
[ afbeelding ]
Dank dat ze me dan heel raar gaat aankijkenquote:Op maandag 6 september 2021 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey je moet er wel iets voor over hebben hé
quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede motorcrossers zijn 50-60kg
Was ik nog maar kleinquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook niet voor kleine meisjes.
Scheelt dat de meeste niet goed zijnquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede motorcrossers zijn 50-60kg
Machogedrag. Als je zo'n kruisraket tussen je benen nodig hebt om je stoer te voelen, dan moet je iets compenseren.quote:
pffquote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat de meeste niet goed zijn
Zo'n matige die 3 keer per jaar zijn sleutelbeen breekt schiet je ook niet veel mee opquote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat de meeste niet goed zijn
Ofje vindt het leuk om op zon ding te rijden?quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Machogedrag. Als je zo'n kruisraket tussen je benen nodig hebt om je stoer te voelen, dan moet je iets compenseren.
Zo kun je iedere hobby wel plat slaan.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Machogedrag. Als je zo'n kruisraket tussen je benen nodig hebt om je stoer te voelen, dan moet je iets compenseren.
Competitief en boers, als die de bloemkool vast hebben laten ze niet snel los.quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
been en/of enkel hoort er ook bij.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n matige die 3 keer per jaar zijn sleutelbeen breekt schiet je ook niet veel mee op
Kloptquote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kun je iedere hobby wel plat slaan.
Nee dat kan niet Bal, er is geen andere reden om motor te rijden dan je stoer te voelen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ofje vindt het leuk om op zon ding te rijden?
Jij hebt zo’n andere opvoeding gehad dat je nooit zult begrijpen dat sommige mannen gewoon mannendingen willen doen.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet Bal, er is geen andere reden om motor te rijden dan je stoer te voelen.
Er zijn ook vrouwen die motorrijden leuk vinden?quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt zo’n andere opvoeding gehad dat je nooit zult begrijpen dat sommige mannen gewoon mannendingen willen doen.
Nja jij bent meteen weer zo negatief.quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Competitief en boers, als die de bloemkool vast hebben laten ze niet snel los.
Niet in Los z'n wereld, die wil alleen maar barbies die het huishouden doen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die motorrijden leuk vinden?
Vrouwen kunnen niet motorrijden?quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt zo’n andere opvoeding gehad dat je nooit zult begrijpen dat sommige mannen gewoon mannendingen willen doen.
Die hebben meestal meerdere snorren.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Motorcross ging het over, das bijna te zwaar voor vrouwen behalve Miriam van de Dakar.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dol op Franse poëzie inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje boerse kampers.quote:Op maandag 6 september 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja jij bent meteen weer zo negatief.
Maar het is wel een heel apart wereldje.![]()
Laia Sanzquote:Op maandag 6 september 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Motorcross ging het over, das bijna te zwaar voor vrouwen behalve Miriam van de Dakar.
Die L op het einde moet dus een T zijn ...quote:
Ohquote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet Bal, er is geen andere reden om motor te rijden dan je stoer te voelen.
Even een vraagje he? Jij had het over een kind (sims) waar je iets mee had gedaan? Ik wil graag eens een peuter met alles op 5 qua vaardigheden maar het lukt me nooit.quote:
Gelukkig weet balletje alles van Max Verstappen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel meer kamp dan Boers. Maar ook normale lui.
Zelfde wereldje als karten.
Tiny House maken, dan gaan de vaardigheden als een raket.quote:Op maandag 6 september 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even een vraagje he? Jij had het over een kind (sims) waar je iets mee had gedaan? Ik wil graag eens een peuter met alles op 5 qua vaardigheden maar het lukt me nooit.
Je moet ouder worden uitzettenquote:Op maandag 6 september 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even een vraagje he? Jij had het over een kind (sims) waar je iets mee had gedaan? Ik wil graag eens een peuter met alles op 5 qua vaardigheden maar het lukt me nooit.
Kan alleen iets over zijn lippen vertellen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig weet balletje alles van Max Verstappen.
Ja, ze negeren m'nquote:Op maandag 6 september 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij kunnen vrouwen prima crossmotors rijden
En die vlassige snor er net boven. Brrr.quote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan alleen iets over zijn lippen vertellen.
Ja tweelingen zijn wel een verrassing.quote:Op maandag 6 september 2021 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tiny House maken, dan gaan de vaardigheden als een raket.
Het is me zelfs met een oepstweeling gelukt met de lifespan op normal.
Dat voelt als valsspelenquote:Op maandag 6 september 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ouder worden uitzetten
Trials.quote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze negeren m'nLaia Sanz
post.
https://en.wikipedia.org/wiki/Laia_Sanz
ah nou zie jequote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze negeren m'nLaia Sanz
post.
https://en.wikipedia.org/wiki/Laia_Sanz
Eeeehm, de lifespan wat langer zetten en verder het WabbitTablet en Parenting-skill zo hoog mogelijk en helpen maar.quote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tweelingen zijn wel een verrassing.Maar heb nu geen verliefde ouders meer, dus nu adopteer ik. Alleen ik woon op een landgoed, wil niet naar een tinyhouse?
Oh ik zet het altijd uit. Geen zin om tijd te investeren in Sims die dan oud worden en doodgaan.quote:
quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik zet het altijd uit. Geen zin om tijd te investeren in Sims die dan oud worden en doodgaan.
Ok dat kan ik nog proberen. Tablet gebruik ik al veel, parenting-skill doe ik ook nooit zoveel mee.quote:Op maandag 6 september 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eeeehm, de lifespan wat langer zetten en verder het WabbitTablet en Parenting-skill zo hoog mogelijk en helpen maar.
Die Horner die heeft mooi Geri van de Spice Girls gescoord.quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je zijn bankrekening gezien?
Met zulke schouders kun je net zo goed een gaatje in je matras maken en opvullen met boterhamworst.quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ze heeft ook Dakar gedaan ja. Tof wijf.
[ afbeelding ]
nee maar die maakt hem niet ineens aantrekkelijkquote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je zijn bankrekening gezien?
Saai lijkt me dat.quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik zet het altijd uit. Geen zin om tijd te investeren in Sims die dan oud worden en doodgaan.
gerriequote:Op maandag 6 september 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die Horner die heeft mooi Geri van de Spice Girls gescoord.
Die man heeft het allemaalquote:Op maandag 6 september 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die Horner die heeft mooi Geri van de Spice Girls gescoord.
Het verschilt wat ik speel, ik ben net aan een Legacy-challenge begonnen (aka 10 generaties met nog wat aanvullende uitdagingen) en dan gaan ze uiteraard dood.quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik speel altijd gewoon mijzelfquote:Op maandag 6 september 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt wat ik speel, ik ben net aan een Legacy-challenge begonnen (aka 10 generaties met nog wat aanvullende uitdagingen) en dan gaan ze uiteraard dood.Maar sommige mogen gewoon eindeloos, tot ik ze/hun wereld zat ben.
#schoudergoalsquote:Op maandag 6 september 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zulke schouders kun je net zo goed een gaatje in je matras maken en opvullen met boterhamworst.
Ik zou haar doen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zulke schouders kun je net zo goed een gaatje in je matras maken en opvullen met boterhamworst.
Je selfsim The Sims laten spelen voor dat extra realistische gevoel.quote:Op maandag 6 september 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik speel altijd gewoon mijzelf
Ja echt ongezien de tyfus voor dit soort figuren.quote:Op maandag 6 september 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://twitter.com/ahmad(...)a-je-toch-weer-terug
Vandaag was het ook best warm maar wel flink bewolktquote:Op maandag 6 september 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
27 graden morgen.
Lekker de airco aan dus.
Welk strand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Vies vochtig was het.quote:Op maandag 6 september 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaag was het ook best warm maar wel flink bewolkt
Ik ga morgenavond weerquote:Op maandag 6 september 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vies vochtig was het.
Sporten viel ook een beetje tegen.
wat?quote:Op maandag 6 september 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja echt ongezien de tyfus voor dit soort figuren.![]()
Deja vu naar de Syriëmigranten die vonden dat de wifi te traag was en een vluchtelingencentrum afbranden omdat er niet genoeg Nutella was.
quote:Op maandag 6 september 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welk strand?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nou weer?quote:Op maandag 6 september 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja echt ongezien de tyfus voor dit soort figuren.![]()
Deja vu naar de Syriëmigranten die vonden dat de wifi te traag was en een vluchtelingencentrum afbranden omdat er niet genoeg Nutella was.
Je hebt de badkamer gepoetst?quote:Op maandag 6 september 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een flinke klus
Volgende keer is woensdagquote:
de badkamer daar?quote:Op maandag 6 september 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was een flinke klus
Het is niet verplicht hè.quote:Op maandag 6 september 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgende keer is woensdagEn dan vrijdag weer.
En zondag een obstakel run.
Z'n favoriete relaxbezigheid voor 's avonds toch?quote:
hmmm vind dit soort berichten toch altijd moeilijk te geloven :pquote:Op maandag 6 september 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.dailymail.co.(...)-worker-reveals.html
Waar zie je doe aanvullende uitdagingen?quote:Op maandag 6 september 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt wat ik speel, ik ben net aan een Legacy-challenge begonnen (aka 10 generaties met nog wat aanvullende uitdagingen) en dan gaan ze uiteraard dood.Maar sommige mogen gewoon eindeloos, tot ik ze/hun wereld zat ben.
Een "het wordt warm" en een "zenuwen", hoezo tegenzin?quote:
quote:Op maandag 6 september 2021 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Z'n favoriete relaxbezigheid voor 's avonds toch?
gelukkig is het jouw hobby danquote:Op maandag 6 september 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]Wilde mijn vader dat niet laten doen met zijn rug.
Als je terug bent heb ik ook last van mijn rug, kun je het hier ook even komen doen?quote:Op maandag 6 september 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]Wilde mijn vader dat niet laten doen met zijn rug.
Snap ik want het is nogal in contrast met het narratief van de NOS en MSMquote:Op maandag 6 september 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm vind dit soort berichten toch altijd moeilijk te geloven :p
Ik heb 'm hier vandaan: https://simslegacychallen(...)acy-challenge-rules/ en ik ben met een 0 Simoleons begonnen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar zie je doe aanvullende uitdagingen?
quote:Op maandag 6 september 2021 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je terug bent heb ik ook last van mijn rug, kun je het hier ook even komen doen?
nou ja eigenlijk omdat ik mij niet kan vorostellen dat je een gebouw in de fik steekt omdat er geen nuttela is :pquote:Op maandag 6 september 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik want het is nogal in contrast met het narratief van de NOS en MSM
Mensen doen wel gekkere dingenquote:Op maandag 6 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja eigenlijk omdat ik mij niet kan vorostellen dat je een gebouw in de fik steekt omdat er geen nuttela is :p
Als het in de Daily Mail staat is het waar.quote:Op maandag 6 september 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmmm vind dit soort berichten toch altijd moeilijk te geloven :p
Omdat jij rationeel kunt nadenken.quote:Op maandag 6 september 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja eigenlijk omdat ik mij niet kan vorostellen dat je een gebouw in de fik steekt omdat er geen nuttela is :p
Ik trap altijd goudvissen doormidden als de koffie op is.quote:Op maandag 6 september 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik want het is nogal in contrast met het narratief van de NOS en MSM
En helpt het?quote:Op maandag 6 september 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trap altijd goudvissen doormidden als de koffie op is.
Sowiesoquote:Op maandag 6 september 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trap altijd goudvissen doormidden als de koffie op is.
Moeten niet, mogen wel.quote:Op maandag 6 september 2021 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer moeten we weer naar de stembus
Living on my own blijft gewoon geweldigquote:Op maandag 6 september 2021 22:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
NU Barcelona op NPO Radio 2![]()
![]()
Dat is Kwak Wildersquote:Op maandag 6 september 2021 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal belt er dan een kikker aan met een hoog stemmetje die zegt dat ik het land uit moet.
Nu welquote:Op maandag 6 september 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Wisten jullie dat pinguïns zo'n lange nek hebben?
Weet niet hoelang je weg bent, maar de kans is wel groot dat mijn rug daadwerkelijk moeilijk gaat doen over een week of 3quote:
Tegenzin? Nee toch.quote:Op maandag 6 september 2021 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een "het wordt warm" en een "zenuwen", hoezo tegenzin?
LOL zo lijkt het echt een mini Dinoquote:Op maandag 6 september 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je nagaan hoe verkeerd ons beeld van dinosaurussen waarschijnlijk isquote:Op maandag 6 september 2021 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LOL zo lijkt het echt een mini Dino
quote:Op maandag 6 september 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Vind die vinnen ook wel bijzonder met zoveel gewrichten.quote:Op maandag 6 september 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Alle dino's in een soort pinguinpak.quote:Op maandag 6 september 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe verkeerd ons beeld van dinosaurussen waarschijnlijk is
ze hebben ook knieënquote:Op maandag 6 september 2021 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien was de Rex wel een reuze kipquote:Op maandag 6 september 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe verkeerd ons beeld van dinosaurussen waarschijnlijk is
Of Pinoquote:Op maandag 6 september 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien was de Rex wel een reuze kip
het zijn knienkelsquote:Op maandag 6 september 2021 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zitten op de plek van de enkels.
Wist je dat Goudvissen vhun kleur verliezen als ze in een donkere of matig verlichte ruimte verblijven. Net zoals mensen hebben de goudvissen licht nodig om een mooi kleurtje te krijgen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wist je dat Giraffes net zoveel nekwervels hebben als mensen?
quote:
Dat wist ik.quote:Op maandag 6 september 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wist je dat Goudvissen vhun kleur verliezen als ze in een donkere of matig verlichte ruimte verblijven. Net zoals mensen hebben de goudvissen licht nodig om een mooi kleurtje te krijgen.
Ja vandaar ook mijn gezichtquote:
Heb je weer onhandig met een dienblad lopen doen?quote:Op maandag 6 september 2021 22:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn wijsvingerknie doet trouwens wat pijn
daar waar de hak zitquote:Op maandag 6 september 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Zoek eens op waar de enkels van een paard zitten.
Mijn oudste goudvis is 15 gewordenquote:Op maandag 6 september 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wist ik.![]()
Helaas worden de meeste goudvissen gehouden in een omgeving die gelijk staat aan Guantanamo Bay
geen ideequote:Op maandag 6 september 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer onhandig met een dienblad lopen doen?
vanwege het weer of wat?quote:Op maandag 6 september 2021 22:42 schreef UitStraling het volgende:
Drachtige alpaca's kijken in de ochtend naar de lucht om te kijken of ze die dag kunnen bevallen.
Zin in kip nuquote:Op maandag 6 september 2021 22:40 schreef UitStraling het volgende:
De linkerbil van een kip is zachter dan de rechterbil. Kippen gebruiken hun rechterpoot vaker en daardoor zijn de spieren sterker ontwikkeld.
Of een onhandige actie bij een prostaatmassage.quote:Op maandag 6 september 2021 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je weer onhandig met een dienblad lopen doen?
Of gewoon onhandig in het algemeen gedaanquote:
je verzint dit?quote:Op maandag 6 september 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de zon moet schijnen anders blijven de pasgeborenen te nat voor het weer donker is.
quote:Op maandag 6 september 2021 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of een onhandige actie bij een prostaatmassage.
Zijn alpacababies dan natter dan paarden/zebra's/ezels etc.?quote:Op maandag 6 september 2021 22:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de zon moet schijnen anders blijven de pasgeborenen te nat voor het weer donker is.
Het is gewoon een wikipedia-botquote:
Daar waar ze wonen hoog in de Andes is het klimaat nu eenmaal zo dat het nodig is.quote:Op maandag 6 september 2021 22:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zijn alpacababies dan natter dan paarden/zebra's/ezels etc.?
US is gewoon een lerend algoritme en geen echt persoonquote:Op maandag 6 september 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Komen al die verhalen ook van wiki?
Maar zebra;s wonen ook in een warm klimaat.quote:Op maandag 6 september 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar waar ze wonen hoog in de Andes is het klimaat nu eenmaal zo dat het nodig is.
Het is niet perse warm hoog in de Andes hoor.quote:Op maandag 6 september 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar zebra;s wonen ook in een warm klimaat.
Eeeuhm jaquote:Op maandag 6 september 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nein nein!quote:Op maandag 6 september 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zebra's en alpacas wonen toch samen op de savannen?
quote:Op maandag 6 september 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit nog wel een klein plasje water tussen hoorquote:Op maandag 6 september 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sterker nog, Alpaca's wonen eigenlijk daar waar mensen geen kinderen kunnen krijgen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee joh.quote:Op maandag 6 september 2021 22:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Da's bale..quote:
Ziequote:Op maandag 6 september 2021 22:55 schreef bitterbal het volgende:
kijk jongens@:Uitstraling
Bijzonder is dat de geboorte meestal plaatsvindt tussen 10 en 2 uur overdag en dan nog vaak alleen met mooi weer. Een alpaca likt haar cria namelijk niet droog en omdat ze oorspronkelijk uit het Andesgebergte komen waar het 's-nachts vaak vriest, heeft de cria voldoende tijd nodig om op te drogen door de zon.
https://alpaca-world-brielle.nl/de-alpaca/
Haar wat?quote:
Gerrie?quote:
Met die hautaine koppies altijdquote:Op maandag 6 september 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
maar heb toch niet ozveel met deze beestjes eigenlijk
[ afbeelding ]
Echt toffe beesten, paar jaar terug Alpaca wandeling gedaanquote:Op maandag 6 september 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje dandy en hautain zijn ze wel ja.quote:Op maandag 6 september 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 september 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Zit me nu kapot te zoeken tot hoe hoog mensen zich kunnen voortplanten, is dat niet 1300 meter? Zag een keer in een documentaire dat een hele blije Peruaan de berg af moest om te wippen met zijn vrouw anders had het toch geen zin
quote:Op maandag 6 september 2021 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Waar je maar druk mee kan zijnquote:Op maandag 6 september 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Zit me nu kapot te zoeken tot hoe hoog mensen zich kunnen voortplanten, is dat niet 1300 meter? Zag een keer in een documentaire dat een hele blije Peruaan de berg af moest om te wippen met zijn vrouw anders had het toch geen zin
Nee joh gek, in Colombia wonen mensen dik boven de 3000 meterquote:Op maandag 6 september 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Maanden nogquote:Op maandag 6 september 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet hoelang je weg bent, maar de kans is wel groot dat mijn rug daadwerkelijk moeilijk gaat doen over een week of 3
quote:Op maandag 6 september 2021 22:59 schreef UitStraling het volgende:
Hij kan beter met jou bezig zijn bedoel je?quote:Op maandag 6 september 2021 23:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waar je maar druk mee kan zijn
Ja maar daar worden geen of amper kinderen geboren, geen zin om het op te zoeken.quote:Op maandag 6 september 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh gek, in Colombia wonen mensen dik boven de 3000 meter
Misschien dat ik deze wel als UI wilquote:Op maandag 6 september 2021 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn allemaal plebs
Oh nee hoorquote:Op maandag 6 september 2021 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij kan beter met jou bezig zijn bedoel je?
Ja en die kauwen cocainebladeren om geen hersenbloeding te krijgen.quote:Op maandag 6 september 2021 23:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh gek, in Colombia wonen mensen dik boven de 3000 meter
@bitterbal let je op?quote:Op maandag 6 september 2021 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee hoorthat ship has sailed
Wut? Why?quote:Op maandag 6 september 2021 23:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee hoorthat ship has sailed
Nietquote:Op maandag 6 september 2021 23:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wut? Why?
Jullie staan nummer één in de poll voor Foquevillekoppel die als eerste een Foquevillebaby krijgt
Het Colorado plateau in de VS is volgens mij gemiddeld 2000m hoog en daar gaan de mormonen ook gewoon goed losquote:Op maandag 6 september 2021 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar daar worden geen of amper kinderen geboren, geen zin om het op te zoeken.
Met meerdere vrouwenquote:Op maandag 6 september 2021 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het Colorado plateau in de VS is volgens mij gemiddeld 2000m hoog en daar gaan de mormonen ook gewoon goed los
Alweerquote:Op maandag 6 september 2021 23:05 schreef bitterbal het volgende:
aaaah geloof dta ik mijn wijsknie heb verbrand
30 miljoen is niet echt weinig.quote:it is estimated that in the South American Andes over 30 million people, most of them belonging to the Quechua or Aymara population and termed here “Andean,” permanently live above 2,500 m (8,200 ft), defined as high altitude (2, 10.
Wijsknie?quote:Op maandag 6 september 2021 23:05 schreef bitterbal het volgende:
aaaah geloof dta ik mijn wijsknie heb verbrand
Hebben ze wel slim gedaan, religie in the middle of nowhere oprichten en lekker je eigen harem hebbenquote:
Wordt echt tijd voor handschoentjes hoorquote:
quote:Op maandag 6 september 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze wel slim gedaan, religie in the middle of nowhere oprichting en lekker je eigen harem hebben
misschien wel slim jaquote:Op maandag 6 september 2021 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt echt tijd voor handschoentjes hoor
Aaah veel hoger dus, 3600 meter.quote:Op maandag 6 september 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Er zitten inderdaad wat kleine nadelen aan geboortes boven de 3000m.
Maar het kan zekers wel.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5142254/
[..]
30 miljoen is niet echt weinig.
Vingerkniequote:
Ja in Peru enzo wonen ze ook op 5000 mtr daar zou dat kloppen.quote:Op maandag 6 september 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah veel hoger dus, 3600 meter.
Ik heb gergi hier nog niet zien posten dus de top 3 is:quote:
quote:Op maandag 6 september 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gergi hier nog niet zien posten dus de top 3 is:
1. UitStraling+Foshi
2. Bitterbal+LDTVK
3. Dr.flash+liesje
Lolquote:Op maandag 6 september 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1. UitStraling+Foshi
2. Bitterbal+LDTVK
3. Dr.flash+liesje
Buda + Gerrie ookquote:Op maandag 6 september 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1. UitStraling+Foshi
2. Bitterbal+LDTVK
3. Dr.flash+liesje
quote:Op maandag 6 september 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1. UitStraling+Foshi -> die boot is vertrokken
2. Bitterbal+LDTVK -> zou ik leuk vinden
3. Dr.flash+liesje -> haha HAHAHAHAHA!
We kunnen ook zo'n random generator maken en kijken wat voor stelletjes eruit komen rollen?quote:Op maandag 6 september 2021 23:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
1. UitStraling+Foshi
2. Bitterbal+LDTVK
3. Dr.flash+liesje
Vertel mij wat ...quote:
Buda+USquote:Op maandag 6 september 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ook zo'n random generator maken en kijken wat voor stelletjes eruit komen rollen?
Gelukkig kan dat nog in Tubbergenquote:Op maandag 6 september 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Was iemand aan de deur had de achterklep open staan en allemaal spul naast de auto staan.
Babi pangang AYCE buffetquote:
Geen buutnlaandersquote:Op maandag 6 september 2021 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig kan dat nog in Tubbergen
Ik voorspel dat de gasten in plaats van met rijst met kiezelstenen gaan gooien.quote:Op maandag 6 september 2021 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als voorspel een debat tussen Joop den Uyl en Hans Wiegel
quote:Op maandag 6 september 2021 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de gasten in plaats van met rijst met kiezelstenen gaan gooien.
Nopequote:Op maandag 6 september 2021 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ff aan Dordrecht maar daar ben je niet
Denk dat jij de harde woorden van je grootste fan Kaag wel waardeert.quote:
Buda is van de Kaag?quote:Op maandag 6 september 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat jij de harde woorden van je grootste fan Kaag wel waardeert.![]()
https://www.ad.nl/politie(...)naar-rutte~acb5d237/
Kaag wil het hoogste ambt.quote:Op maandag 6 september 2021 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk dat jij de harde woorden van je grootste fan Kaag wel waardeert.![]()
https://www.ad.nl/politie(...)naar-rutte~acb5d237/
dat is volgens mij realistischerquote:Op maandag 6 september 2021 23:30 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kaag is fan van Buda, allemaal vragen
U is positiefquote:Op maandag 6 september 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
Kaag is een beetje als een slagroomtaart die anderhalf jaar te lang in de vriezer heeft gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |