SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze was het nietquote:Op maandag 6 september 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kweenie, was een keer zo'n filmpje van, Brazilië ergens volgens mij.
Echt wat voor ballie dus...quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Motorcrossers zijn vaak hele geile mannetjes.
quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Motorcrossers zijn vaak hele geile onzekere mannetjes.
mannetjes? Als in klein?quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb net alweer teveel ge-googledquote:
Moet ik mijn kop kaalscherenquote:Op maandag 6 september 2021 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stiekem Baldie uitschakelen en z'n plek innemen
Ik was ook alweer op weg naar de krochten van internetje.quote:Op maandag 6 september 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net alweer teveel ge-googled![]()
Moet m'n leeftijd weer verifiëren. Geneuzel.quote:
Is ook niet voor kleine meisjes.quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet m'n leeftijd weer verifiëren. Geneuzel.
Die bedoelde ik inderdaad. De coureur overleefde dat ook niet omdat hij botste met de brandblusser van die kerel.quote:
Hardcore for life Michaelquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kale koppen niet te stoppen!!!
[ afbeelding ]
Dank dat ze me dan heel raar gaat aankijkenquote:Op maandag 6 september 2021 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey je moet er wel iets voor over hebben hé
quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede motorcrossers zijn 50-60kg
Was ik nog maar kleinquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook niet voor kleine meisjes.
Scheelt dat de meeste niet goed zijnquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede motorcrossers zijn 50-60kg
Machogedrag. Als je zo'n kruisraket tussen je benen nodig hebt om je stoer te voelen, dan moet je iets compenseren.quote:
pffquote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat de meeste niet goed zijn
Zo'n matige die 3 keer per jaar zijn sleutelbeen breekt schiet je ook niet veel mee opquote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat de meeste niet goed zijn
Ofje vindt het leuk om op zon ding te rijden?quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Machogedrag. Als je zo'n kruisraket tussen je benen nodig hebt om je stoer te voelen, dan moet je iets compenseren.
Zo kun je iedere hobby wel plat slaan.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Machogedrag. Als je zo'n kruisraket tussen je benen nodig hebt om je stoer te voelen, dan moet je iets compenseren.
Competitief en boers, als die de bloemkool vast hebben laten ze niet snel los.quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
been en/of enkel hoort er ook bij.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n matige die 3 keer per jaar zijn sleutelbeen breekt schiet je ook niet veel mee op
Kloptquote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kun je iedere hobby wel plat slaan.
Nee dat kan niet Bal, er is geen andere reden om motor te rijden dan je stoer te voelen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ofje vindt het leuk om op zon ding te rijden?
Jij hebt zo’n andere opvoeding gehad dat je nooit zult begrijpen dat sommige mannen gewoon mannendingen willen doen.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet Bal, er is geen andere reden om motor te rijden dan je stoer te voelen.
Er zijn ook vrouwen die motorrijden leuk vinden?quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt zo’n andere opvoeding gehad dat je nooit zult begrijpen dat sommige mannen gewoon mannendingen willen doen.
Nja jij bent meteen weer zo negatief.quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Competitief en boers, als die de bloemkool vast hebben laten ze niet snel los.
Niet in Los z'n wereld, die wil alleen maar barbies die het huishouden doen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die motorrijden leuk vinden?
Vrouwen kunnen niet motorrijden?quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt zo’n andere opvoeding gehad dat je nooit zult begrijpen dat sommige mannen gewoon mannendingen willen doen.
Die hebben meestal meerdere snorren.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Motorcross ging het over, das bijna te zwaar voor vrouwen behalve Miriam van de Dakar.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dol op Franse poëzie inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje boerse kampers.quote:Op maandag 6 september 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja jij bent meteen weer zo negatief.
Maar het is wel een heel apart wereldje.![]()
Laia Sanzquote:Op maandag 6 september 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Motorcross ging het over, das bijna te zwaar voor vrouwen behalve Miriam van de Dakar.
Die L op het einde moet dus een T zijn ...quote:
Ohquote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet Bal, er is geen andere reden om motor te rijden dan je stoer te voelen.
Even een vraagje he? Jij had het over een kind (sims) waar je iets mee had gedaan? Ik wil graag eens een peuter met alles op 5 qua vaardigheden maar het lukt me nooit.quote:
Gelukkig weet balletje alles van Max Verstappen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel meer kamp dan Boers. Maar ook normale lui.
Zelfde wereldje als karten.
Tiny House maken, dan gaan de vaardigheden als een raket.quote:Op maandag 6 september 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even een vraagje he? Jij had het over een kind (sims) waar je iets mee had gedaan? Ik wil graag eens een peuter met alles op 5 qua vaardigheden maar het lukt me nooit.
Je moet ouder worden uitzettenquote:Op maandag 6 september 2021 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Even een vraagje he? Jij had het over een kind (sims) waar je iets mee had gedaan? Ik wil graag eens een peuter met alles op 5 qua vaardigheden maar het lukt me nooit.
Kan alleen iets over zijn lippen vertellen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig weet balletje alles van Max Verstappen.
Ja, ze negeren m'nquote:Op maandag 6 september 2021 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij kunnen vrouwen prima crossmotors rijden
En die vlassige snor er net boven. Brrr.quote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan alleen iets over zijn lippen vertellen.
Ja tweelingen zijn wel een verrassing.quote:Op maandag 6 september 2021 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tiny House maken, dan gaan de vaardigheden als een raket.
Het is me zelfs met een oepstweeling gelukt met de lifespan op normal.
Dat voelt als valsspelenquote:Op maandag 6 september 2021 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet ouder worden uitzetten
Trials.quote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze negeren m'nLaia Sanz
post.
https://en.wikipedia.org/wiki/Laia_Sanz
ah nou zie jequote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ze negeren m'nLaia Sanz
post.
https://en.wikipedia.org/wiki/Laia_Sanz
Eeeehm, de lifespan wat langer zetten en verder het WabbitTablet en Parenting-skill zo hoog mogelijk en helpen maar.quote:Op maandag 6 september 2021 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja tweelingen zijn wel een verrassing.Maar heb nu geen verliefde ouders meer, dus nu adopteer ik. Alleen ik woon op een landgoed, wil niet naar een tinyhouse?
Oh ik zet het altijd uit. Geen zin om tijd te investeren in Sims die dan oud worden en doodgaan.quote:
quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik zet het altijd uit. Geen zin om tijd te investeren in Sims die dan oud worden en doodgaan.
Ok dat kan ik nog proberen. Tablet gebruik ik al veel, parenting-skill doe ik ook nooit zoveel mee.quote:Op maandag 6 september 2021 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eeeehm, de lifespan wat langer zetten en verder het WabbitTablet en Parenting-skill zo hoog mogelijk en helpen maar.
Die Horner die heeft mooi Geri van de Spice Girls gescoord.quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je zijn bankrekening gezien?
Met zulke schouders kun je net zo goed een gaatje in je matras maken en opvullen met boterhamworst.quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh ze heeft ook Dakar gedaan ja. Tof wijf.
[ afbeelding ]
nee maar die maakt hem niet ineens aantrekkelijkquote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je zijn bankrekening gezien?
Saai lijkt me dat.quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ik zet het altijd uit. Geen zin om tijd te investeren in Sims die dan oud worden en doodgaan.
gerriequote:Op maandag 6 september 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die Horner die heeft mooi Geri van de Spice Girls gescoord.
Die man heeft het allemaalquote:Op maandag 6 september 2021 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die Horner die heeft mooi Geri van de Spice Girls gescoord.
Het verschilt wat ik speel, ik ben net aan een Legacy-challenge begonnen (aka 10 generaties met nog wat aanvullende uitdagingen) en dan gaan ze uiteraard dood.quote:Op maandag 6 september 2021 22:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik speel altijd gewoon mijzelfquote:Op maandag 6 september 2021 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het verschilt wat ik speel, ik ben net aan een Legacy-challenge begonnen (aka 10 generaties met nog wat aanvullende uitdagingen) en dan gaan ze uiteraard dood.Maar sommige mogen gewoon eindeloos, tot ik ze/hun wereld zat ben.
#schoudergoalsquote:Op maandag 6 september 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zulke schouders kun je net zo goed een gaatje in je matras maken en opvullen met boterhamworst.
Ik zou haar doen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met zulke schouders kun je net zo goed een gaatje in je matras maken en opvullen met boterhamworst.
Je selfsim The Sims laten spelen voor dat extra realistische gevoel.quote:Op maandag 6 september 2021 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik speel altijd gewoon mijzelf
Ja echt ongezien de tyfus voor dit soort figuren.quote:Op maandag 6 september 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://twitter.com/ahmad(...)a-je-toch-weer-terug
Vandaag was het ook best warm maar wel flink bewolktquote:Op maandag 6 september 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
27 graden morgen.
Lekker de airco aan dus.
Welk strand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Vies vochtig was het.quote:Op maandag 6 september 2021 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaag was het ook best warm maar wel flink bewolkt
Ik ga morgenavond weerquote:Op maandag 6 september 2021 22:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vies vochtig was het.
Sporten viel ook een beetje tegen.
wat?quote:Op maandag 6 september 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja echt ongezien de tyfus voor dit soort figuren.![]()
Deja vu naar de Syriëmigranten die vonden dat de wifi te traag was en een vluchtelingencentrum afbranden omdat er niet genoeg Nutella was.
quote:Op maandag 6 september 2021 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welk strand?neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dit nou weer?quote:Op maandag 6 september 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja echt ongezien de tyfus voor dit soort figuren.![]()
Deja vu naar de Syriëmigranten die vonden dat de wifi te traag was en een vluchtelingencentrum afbranden omdat er niet genoeg Nutella was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |