SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze was het nietquote:Op maandag 6 september 2021 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kweenie, was een keer zo'n filmpje van, Brazilië ergens volgens mij.
Echt wat voor ballie dus...quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Motorcrossers zijn vaak hele geile mannetjes.
quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Motorcrossers zijn vaak hele geile onzekere mannetjes.
mannetjes? Als in klein?quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb net alweer teveel ge-googledquote:
Moet ik mijn kop kaalscherenquote:Op maandag 6 september 2021 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stiekem Baldie uitschakelen en z'n plek innemen
Ik was ook alweer op weg naar de krochten van internetje.quote:Op maandag 6 september 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net alweer teveel ge-googled![]()
Moet m'n leeftijd weer verifiëren. Geneuzel.quote:
Is ook niet voor kleine meisjes.quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet m'n leeftijd weer verifiëren. Geneuzel.
Die bedoelde ik inderdaad. De coureur overleefde dat ook niet omdat hij botste met de brandblusser van die kerel.quote:
Hardcore for life Michaelquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kale koppen niet te stoppen!!!
[ afbeelding ]
Dank dat ze me dan heel raar gaat aankijkenquote:Op maandag 6 september 2021 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey je moet er wel iets voor over hebben hé
quote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede motorcrossers zijn 50-60kg
Was ik nog maar kleinquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook niet voor kleine meisjes.
Scheelt dat de meeste niet goed zijnquote:Op maandag 6 september 2021 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goede motorcrossers zijn 50-60kg
Machogedrag. Als je zo'n kruisraket tussen je benen nodig hebt om je stoer te voelen, dan moet je iets compenseren.quote:
pffquote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat de meeste niet goed zijn
Zo'n matige die 3 keer per jaar zijn sleutelbeen breekt schiet je ook niet veel mee opquote:Op maandag 6 september 2021 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat de meeste niet goed zijn
Ofje vindt het leuk om op zon ding te rijden?quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Machogedrag. Als je zo'n kruisraket tussen je benen nodig hebt om je stoer te voelen, dan moet je iets compenseren.
Zo kun je iedere hobby wel plat slaan.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Machogedrag. Als je zo'n kruisraket tussen je benen nodig hebt om je stoer te voelen, dan moet je iets compenseren.
Competitief en boers, als die de bloemkool vast hebben laten ze niet snel los.quote:Op maandag 6 september 2021 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
been en/of enkel hoort er ook bij.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n matige die 3 keer per jaar zijn sleutelbeen breekt schiet je ook niet veel mee op
Kloptquote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo kun je iedere hobby wel plat slaan.
Nee dat kan niet Bal, er is geen andere reden om motor te rijden dan je stoer te voelen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ofje vindt het leuk om op zon ding te rijden?
Jij hebt zo’n andere opvoeding gehad dat je nooit zult begrijpen dat sommige mannen gewoon mannendingen willen doen.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat kan niet Bal, er is geen andere reden om motor te rijden dan je stoer te voelen.
Er zijn ook vrouwen die motorrijden leuk vinden?quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt zo’n andere opvoeding gehad dat je nooit zult begrijpen dat sommige mannen gewoon mannendingen willen doen.
Nja jij bent meteen weer zo negatief.quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Competitief en boers, als die de bloemkool vast hebben laten ze niet snel los.
Niet in Los z'n wereld, die wil alleen maar barbies die het huishouden doen.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die motorrijden leuk vinden?
Vrouwen kunnen niet motorrijden?quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt zo’n andere opvoeding gehad dat je nooit zult begrijpen dat sommige mannen gewoon mannendingen willen doen.
Die hebben meestal meerdere snorren.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Motorcross ging het over, das bijna te zwaar voor vrouwen behalve Miriam van de Dakar.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben dol op Franse poëzie inderdaad.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beetje boerse kampers.quote:Op maandag 6 september 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja jij bent meteen weer zo negatief.
Maar het is wel een heel apart wereldje.![]()
Laia Sanzquote:Op maandag 6 september 2021 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Motorcross ging het over, das bijna te zwaar voor vrouwen behalve Miriam van de Dakar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |