Nee, het voelt een beetje dat men een middel in handen heeft om de controle nog even in handen te houden.quote:Op maandag 6 september 2021 22:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gezonde mensen schieten er straks echt totaal niets mee op lijkt me. Ja, mooi meegenomen om de pandemie weg te werken zodat het endemisch wordt. Maar that's it. Ideaal om het net zoals de griepprik te gaan behandelen toch?
Het lijkt er totaal niet op dat zoiets gaat gebeuren. Het is bijna alsof het niet meer om het virus draait.
Ik denk niet dat dat bewust is trouwens, maar meer vanuit angst of ideologie. Zo speel je wappies wel heel makkelijk in de kaart.quote:Op maandag 6 september 2021 22:33 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, het voelt een beetje dat men een middel in handen heeft om de controle nog even in handen te houden.
Het heeft eigenlijk vrijwel niets meer met virusbestrijding te maken.
Sja. ik vind daar wat van.quote:Op maandag 6 september 2021 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Dusss....City Pier City en Damloop gaan niet door, ik vrees voor de Teckelrennen
Ordnung muss sein.quote:Op maandag 6 september 2021 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Dusss....City Pier City en Damloop gaan niet door, ik vrees voor de Teckelrennen
Wil je met manager Mark spreken?quote:Op maandag 6 september 2021 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
De Teckelscene zou daar zwaar kapot van zijn.
Dag ervoor is de Nederlandse Teckeldag ookal afgelast![]()
@:molo ben ik nu een Karen?![]()
Zie al waar het mis gaat, niet geplaceerd en geen 1,5 meter.quote:
De zero covid wappies vind ik inmiddels erger dan de normale wappies. Hier komt buiten de 2 spuiten geen corona vaccin maar in mijn lichaam. Het is goed geweest. Ben 35 jaar en gezond. Het houdt een keer op.quote:Op maandag 6 september 2021 20:15 schreef Discombobulate het volgende:
Zou me echt niets verbazen als het overal zo gaat. Eerste, tweede, derde, ...., achtste, negende booster. Best wel zielig eigenlijk als je het zo zou moeten oplossen. Dan werken die vaccins ironisch gezien toch niet. Of niet goed genoeg.
Het is jammer dat de EMA vandaag weer roept te aan onderzoeken, terwijl vorige week gezegd werd dat er voorlopig nog geen reden voor was.quote:Op maandag 6 september 2021 23:06 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
De zero covid wappies vind ik inmiddels erger dan de normale wappies. Hier komt buiten de 2 spuiten geen corona vaccin maar in mijn lichaam. Het is goed geweest. Ben 35 jaar en gezond. Het houdt een keer op.
Met deze hele shitzooi die ze ervan gemaakt hebben ben ik ook wel klaarquote:Op maandag 6 september 2021 23:06 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
De zero covid wappies vind ik inmiddels erger dan de normale wappies. Hier komt buiten de 2 spuiten geen corona vaccin maar in mijn lichaam. Het is goed geweest. Ben 35 jaar en gezond. Het houdt een keer op.
Dat is nog steeds nergens echt hard bewezen.quote:Op maandag 6 september 2021 23:15 schreef speknek het volgende:
Pfizer heeft na een half jaar nog maar 42% bescherming tegen infectie, de derde boosterprik voor mensen met Pfizer ging altijd gebeuren. De EMA wilde gewoon niet dat de groep mensen die nog overgehaald moesten worden voor de eerste prik subiet af zouden haken, want het is veel effectiever als de ongevaccineerden een vaccin nemen dan de gevaccineerden een derde prik halen. En daarom zeiden ze naar de buitenwereld dat het niet nodig was.
quote:Op maandag 6 september 2021 23:15 schreef speknek het volgende:
Pfizer heeft na een half jaar nog maar 42% bescherming tegen infectie, de derde boosterprik voor mensen met Pfizer ging altijd gebeuren. De EMA wilde gewoon niet dat de groep mensen die nog overgehaald moesten worden voor de eerste prik subiet af zouden haken, want het is veel effectiever als de ongevaccineerden een vaccin nemen dan de gevaccineerden een derde prik halen. En daarom zeiden ze naar de buitenwereld dat het niet nodig was.
https://www.reuters.com/b(...)earchers-2021-08-25/quote:After five to six months, the effectiveness of the Pfizer jab at preventing COVID-19 infection in the month after the second dose fell from 88% to 74%, an analysis of data collected in Britain's ZOE COVID study showed
The study was based on data from more than a million app users, comparing self-reported infections in vaccinated participants with cases in an unvaccinated control group.
More data is needed in younger people because participants who had their shots up to six months ago tended to be elderly as that age group was prioritised when the shots were first approved, the study authors said.
quote:Op maandag 6 september 2021 22:40 schreef mascara-klodder het volgende:
De Teckelscene zou daar zwaar kapot van zijn.
Dag ervoor is de Nederlandse Teckeldag ookal afgelast![]()
@:molo ben ik nu een Karen?![]()
The Prodigy, geweldig.quote:Op maandag 6 september 2021 23:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor elke idioot die ervoor zorgt dat het leven niet meer normaal gaat worden:
Jep.quote:Op maandag 6 september 2021 22:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat we ons straks goed moeten realiseren waar we nou eigenlijk mee bezig zijn en of dit allemaal wel zo moet. Acceptatie is nog ver te zoeken. Wat erger ik mij aan dat hele managen en alles controleren, maakbaarheidsdenken, we creëren een rubbertegelmaatschappij.
Dat is gebaseerd op self-report, en gaat dus vooral over symptomatische breakthrough cases, waar het 42 getal uit een cohort studie kwam. Maarquote:Op maandag 6 september 2021 23:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
[..]
https://www.reuters.com/b(...)earchers-2021-08-25/
Hier heb je wel gelijk in, het is een enkele preprint die ook nog eens over Florida gaat, en in Florida gaat het compleet los, dus dat is niet helemaal te vergelijken met situaties in andere landen.quote:Op maandag 6 september 2021 23:22 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat is nog steeds nergens echt hard bewezen.
Anti-stoffen nemen altijd na voorloop van tijd af dus zo verwonderlijk is dat niet. Maar daarom hebben we gelukkig T en B cellen. Ik zou echt geen reden weten waarom we constant met torenhoge anti-stoffen moeten lopen tegen dit virus. Als je er niet ernstig ziek van wordt heeft het vaccin gewoon zijn werk gedaan.quote:Op maandag 6 september 2021 23:15 schreef speknek het volgende:
zo'n 30 jaar later nog steeds 1 van mijn favoriete nummers van zequote:
Ook wel een goed punt, alhoewel op een aantal users hier die het al over 8e boosterprikken hebben, ik niet denk dat de wetenschappers hier een heel andere mening over hebben, maar dat er op het moment nog behoefte is aan een sterke remmende werking van de antistoffen. Met 40% bescherming blijft het goed rondzingen en gaan de ongevaccineerden er (te) snel aan.quote:Op maandag 6 september 2021 23:46 schreef ipa84 het volgende:
Anti-stoffen nemen altijd na voorloop van tijd af dus zo verwonderlijk is dat niet. Maar daarom hebben we gelukkig T en B cellen. Ik zou echt geen reden weten waarom we constant met torenhoge anti-stoffen moeten lopen tegen dit virus. Als je er niet ernstig ziek van wordt heeft het vaccin gewoon zijn werk gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |