Dat dachten ze in Texas en de rest van de VS ook 3 maanden geleden.quote:
it ain't over till the fat lady sings.........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
69 gemeentes met 0 besmettingen
58 gemeentes met 1 besmettingen
107 gemeentes met 2-4 besmettingen
20 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.wegmetdetestwet.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.wegmetdetestwet.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
He he, Grey's Anatomy heeft géén slechte scenes!quote:Op maandag 6 september 2021 15:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja. Op je sterfbed niet tegen je man of vrouw zeggen dat je van diegene houdt, maar dat je echt die prik had moeten nemen. Klinkt vooral als een slechte scene uit Grey's Anatomy.
Ik denk dat een hele discussie voor een ander topic is, maarre, Izzie die met een spook batste was wel next-level cringequote:Op maandag 6 september 2021 15:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
He he, Grey's Anatomy heeft géén slechte scenes!![]()
![]()
Ik dacht dat jij zo blij was dat Texas alles opengooide? (kan het mis hebben hoor).quote:Op maandag 6 september 2021 15:21 schreef Za het volgende:
[..]
Dat dachten ze in Texas en de rest van de VS ook 3 maanden geleden.
Kijk naar de covidchart van Nederland, en constateer wat wij net als de VS nu, in oktober kunnen verwachten.
Fair pointquote:Op maandag 6 september 2021 15:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat een hele discussie voor een ander topic is, maarre, Izzie die met een spook batste was wel next-level cringe
Wanneer zitten we weer gezellig binnen, Za?quote:Op maandag 6 september 2021 15:39 schreef Za het volgende:
[..]
Zie de oktober curves van bv Nederland, UK, België, Tsjechië, Frankrijk etc van 2020.
Halve marathons daarentegen nietquote:Op maandag 6 september 2021 15:37 schreef Noek het volgende:
Fantastische cijfers! Alle marathons kunnen alsnog doorgaan!
Ja, je glazen bol is wappie.quote:Op maandag 6 september 2021 15:11 schreef Za het volgende:
[..]
Stel, een vaccinatiegraad van 100%.
Daarbinnen bevinden zich groepen die immuun gecompromitteerd zijn, groepen wiens vaccinatie langer dan 6 maanden geleden is, groepen die denken dat ze ondanks vaccinatie er op los kunnen leven, groepen die zelftesten weigeren, groepen die geen boostershots wensen, groepen met hogere viral loads dan anderen, groepen die binnen geen masker meer willen dragen, groepen met kinderen <12 etc.
Uiteindelijk zijn al deze in potentie besmette groepen niet onbeschermd te verenigen op massa events, in de bioscoop of whatever.
En zullen de gevaccineerden onderling gaan spugen naar elkaar.
Al die loopwedstrijden worden nu met bosjes gecanceld.quote:Op maandag 6 september 2021 15:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Halve marathons daarentegen niet
Singelloop:quote:"Na uitvoerig overleg met de gemeente Den Haag is vastgesteld dat het organiseren van een mega-evenement met ruim 40.000 deelnemers en een veelvoud aan toeschouwers op korte termijn niet realistisch is", schrijft de organisatie.
Pure onwil.quote:"Zelfs áls de anderhalve meter voor 3 oktober zou worden losgelaten, moet er vrijwel zeker met andere beperkende maatregelen rekening worden gehouden", schrijft de organisatie. "Hoe te handelen met het vele publiek in de drukke binnenstad, is misschien wel de grootste uitdaging. Het is hoe dan ook een niet te hanteren probleem dat wij veel te laat horen wat de nieuwe coronabepalingen zijn."
Ik ben er voorstander van dat we her en der uitzoeken wat wanneer nodig is, en wanneer niet. Texas had in de periode maart-jul 2020 amper besmettingen.quote:Op maandag 6 september 2021 15:38 schreef Freudie het volgende:
Ik dacht dat jij zo blij was dat Texas alles opengooide? (kan het mis hebben hoor).
Helder! Niet helemaal goed begrepen dusquote:Op maandag 6 september 2021 15:43 schreef Za het volgende:
[..]
Ik ben er voorstander van dat we her en der uitzoeken wat wanneer nodig is, en wanneer niet. Texas had in de periode maart-aug 2020 amper besmettingen.
Alles van tafel had daar maandenlang geen enkele invloed op, sterker nog, het aantal liep steeds verder terug, tot dezelfde periode van 2020 aanbrak.
Ik ook niet. Als een Grand Prix door kan gaan, kan dit ook door gaan. Slappe zakken.quote:Op maandag 6 september 2021 15:42 schreef Noek het volgende:
[..]
Al die loopwedstrijden worden nu met bosjes gecanceld.
Snap er werkelijk geen ene kont van maar niks aan de hand, mensen. .
echt achterhoek twente en brabantquote:
Geef het max. 2 weken voordat Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam ook afgelast worden.quote:Op maandag 6 september 2021 15:41 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Halve marathons daarentegen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |