Ah oké, dan ben ik nog niet helemaal wakker denk ik. Thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet gesloten, maar is alleen het reactieveld verborgen omdat het oud is. Er staat een zinnetje dat het een oud topic is. Als je daarop klikt, verschijnt het reactieveld weer.
Ja oke ik ben echt wel wakker nu, maar ik zie het echt niet. Zat al mobiel, op ipad en u via desktop te kijken maar ik ben echt wel kippig ofzo. Help?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet gesloten, maar is alleen het reactieveld verborgen omdat het oud is. Er staat een zinnetje dat het een oud topic is. Als je daarop klikt, verschijnt het reactieveld weer.
Is dat niet iets wat alleen modjes kunnen zien? En er dus iets mee doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nah, ik zie daar ook niets wat ik bij een oud topic wel zie.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vraag om een reeks. Ik denk dat je topic dicht is. Er zijn nogal wat comments verwijderdquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:27 schreef Spiegelei het volgende:
Hmm, ik wil best in een nieuw topic door maar wel zo handig als het dan gekoppeld is aan elkaar.
Dit topic BE in WGR / Inzien testament triggerde bij mij dat ik een update moet doen. Aangezien er recentelijk ook weer wat is 'gebeurd'.
Never a dull moment
ik heb even een tikje gegeven.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:17 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja oke ik ben echt wel wakker nu, maar ik zie het echt niet. Zat al mobiel, op ipad en u via desktop te kijken maar ik ben echt wel kippig ofzo. Help?
thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even een tikje gegeven.
als het goed is kun je er nu weer in posten
Dank!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb even een tikje gegeven.
als het goed is kun je er nu weer in posten
Misschien ook dit topic vast reeksen, zodat het volgende topic automatisch gereekst is (topicnummer van dit topic in het reeksvakje zetten, zoals je ook zou doen met een volgend topic dat gereekst zou moeten worden).quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Mijn fout. Ik has a) niet door dat het zoo oud was en b) niet dat dan alleen een mod kan kicken.
Excuus @:Spiegelei
dat had ik al geprobeerd maar hij blijft niet plakken.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien ook dit topic vast reeksen, zodat het volgende topic automatisch gereekst is (topicnummer van dit topic in het reeksvakje zetten, zoals je ook zou doen met een volgend topic dat gereekst zou moeten worden).
geen probleem, ik moet gewoon eerder een update geven!quote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank!
Mijn fout. Ik has a) niet door dat het zoo oud was en b) niet dat dan alleen een mod kan kicken.
Excuus @:Spiegelei
alsnog gelukt.quote:
Volledig mee eens !! Dit is niet okay!!quote:Op donderdag 7 juli 2022 20:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan er eindelijk eens ingegrepen worden in dit topic?? R&P / 'complexe' problematiek a priori geweigerd
Ja. Ik heb t gezien en gereageerd. Gelieve er geen aandacht aan te besteden. Ik zit nu op mn telefoon, daar is editen etc erg lastig dus dat gaat even niet, maar ik heb het gezien.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volledig mee eens !! Dit is niet okay!!
Dankjewel .quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Ik heb t gezien en gereageerd. Gelieve er geen aandacht aan te besteden. Ik zit nu op mn telefoon, daar is editen etc erg lastig dus dat gaat even niet, maar ik heb het gezien.
I beg to differ.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:34 schreef CoolGuy het volgende:
Ik ruim dit morgen op. Het hele incelgebeuren heeft niks met de vraag van doen. Kap daarmee.
Dat mag.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
I beg to differ.
Het is bekend dat incels hun genen proberen te spreiden middels zaaddonaties, en fertiliteitsklinieken screenen de potentiële donoren hierop omdat het schijnbaar veel voorkomt. Als de man waarmee je date, vertelt zaaddonor te zijn, dan is het wel degelijk relevant om te achterhalen of je te maken hebt met een incel.
Het is mij een raadsel waarom je het incel verhaal als off topic afdoet. Dat is het namelijk helemaal niet, om bovenstaande redenen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat mag.
Ja, dat zal wel zo zijn, maar nergens in de OP rept TS met ook maar 1 woord daar over. Hij komt met 2 scenario's waarover hij informatie wil, waarbij in beide scenario's de man overduidelijk géén incel is. Jij introduceert vervolgens het hele incelverhaal wat off-topic is, om vervolgens met een andere user in de clinch te liggen over dat hele incelgedoe wat jij geintroduceerd hebt in dat topic, waar TS niks aan heeft, en dan kom je ook nog met trollposts als 'kan je tere zieltje dat niet aan'. Kom op zeg. Er zijn users waarvan ik zoiets verwacht, en er zijn users waarvan ik dat niet zou verwachten, en jij valt in die 2e categorie.
En de Red Flags over narcisme topic (typisch ookquote:Op woensdag 13 juli 2022 07:27 schreef Lienekien het volgende:
Zie ook het datingtopic, voor posts van die Jecaje.
De reacties zijn 'weg'. Een aantal reacties zijn genote. Notes zijn meldingen bij een user betreffende posts die hij/zij heeft gedaan. Ik zeg 'weg', omdat op het moment dat een post wordt verwijderd die post voor niemand meer te zien is, behalve voor (F)A's. Die posts zijn dus wel terug te halen als het moet zijn, denk ik.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:32 schreef Neeleh het volgende:
Hebben jullie toevallig deze reacties nog? Ik zit nu wel sterk te overwegen om eventueel aangifte te doen namelijk van stalking en dan heb ik bewijs nodig.
Hij gaat anders niet stoppen ben ik bang, ben inmiddels achter nog een paar dingen gekomen, of het waar is weet ik niet, maar ik sta weer even op scherp zeg maar..
Ik had alle posts van haar maar ook van jou opgeslagen , wilde op iets van jou reageren (ik ben net thuis dat komt nog) en ineens was die troel daar en werd het een heel vreemd verhaal tussen julliequote:Op woensdag 13 juli 2022 09:32 schreef Neeleh het volgende:
Hebben jullie toevallig deze reacties nog? Ik zit nu wel sterk te overwegen om eventueel aangifte te doen namelijk van stalking en dan heb ik bewijs nodig.
Hij gaat anders niet stoppen ben ik bang, ben inmiddels achter nog een paar dingen gekomen, of het waar is weet ik niet, maar ik sta weer even op scherp zeg maar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |