abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211426916
Ik kan het ASS-topic niet vinden, kan iemand het linken of kicken?
Why are you wearing that stupid man suit?
  zaterdag 25 november 2023 @ 23:56:28 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211426959
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 november 2023 23:50 schreef kuolema het volgende:
Ik kan het ASS-topic niet vinden, kan iemand het linken of kicken?
R&P / ASS [Autisme, Asperger, PDD-NOS] #153 het is lente
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 26 november 2023 @ 13:16:19 #278
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211430634
Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 30 november 2023 @ 20:56:06 #279
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_211479643
R&P / Jong getrouwd en niet gelukkig

Waarom dit topic sluiten? Als je niet will dat dit soort informatie online staat of als je niet wil dat anderen hun mening kunnen geven moet je ook geen topic openen....

Volgens mij is dit geen YouTube waar elke special Snowflake geen kritiek of anders denkenden kunnen verdragen.
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 21:07:32 #280
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_211479853
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 20:56 schreef Ypmaha het volgende:
R&P / Jong getrouwd en niet gelukkig

Waarom dit topic sluiten? Als je niet will dat dit soort informatie online staat of als je niet wil dat anderen hun mening kunnen geven moet je ook geen topic openen....

Volgens mij is dit geen YouTube waar elke special Snowflake geen kritiek of anders denkenden kunnen verdragen.
Dat ben ik deels met je eens, maar dit is geen algemeen topic, dit is een topic over een hele specifieke situatie. Zonder de input van TS heeft het topic verder geen zin.

Gezien het verhaal vind ik dat TS het al genoeg te verduren heeft, het risico dat 'manlief' er achter zou komen en TS nog meer ellende over zich heen krijgt vond ik wat zwaarder wegen dan mensen die hier nog hun plasje over die situatie willen doen zonder verder input nog van TS.

Wellicht is dat een verkeerde inschatting en moet ik daar harder in zijn, zo van 'jammer dan TS, je hebt het geplaatst dus deal with it', maar dit ging niet om 'ik krijg niet de reacties die ik wil dus wil ik het topic dicht', dit ging om eventuele herkenbaarheid en dan niet van een willekeurig iemand, maar door de persoon waar dit om gaat. Ik vond het daarom voor TS beter om het topic dicht te doen.

Maar wellicht was dat de foute keuze. Medemods @Lenny77 en Armani XL mogen anders beslissen en als zij het topic weer willen openen dan gaat het weer open.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_211480115
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 21:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Dat ben ik deels met je eens, maar dit is geen algemeen topic, dit is een topic over een hele specifieke situatie. Zonder de input van TS heeft het topic verder geen zin.

Gezien het verhaal vind ik dat TS het al genoeg te verduren heeft, het risico dat 'manlief' er achter zou komen en TS nog meer ellende over zich heen krijgt vond ik wat zwaarder wegen dan mensen die hier nog hun plasje over die situatie willen doen zonder verder input nog van TS.

Wellicht is dat een verkeerde inschatting en moet ik daar harder in zijn, zo van 'jammer dan TS, je hebt het geplaatst dus deal with it', maar dit ging niet om 'ik krijg niet de reacties die ik wil dus wil ik het topic dicht', dit ging om eventuele herkenbaarheid en dan niet van een willekeurig iemand, maar door de persoon waar dit om gaat. Ik vond het daarom voor TS beter om het topic dicht te doen.

Maar wellicht was dat de foute keuze. Medemods @:Lenny77 en Armani XL mogen anders beslissen en als zij het topic weer willen openen dan gaat het weer open.
Nee volledig mee eens ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_211621509
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 14 december 2023 @ 20:52:50 #283
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_211621533
Hier verder
  Moderator donderdag 14 december 2023 @ 20:59:13 #284
16180 crew  CoolGuy
pi_211621595
Ik weet niet waar dit over gaat, maar het gaat in ieder geval niet in R&P FB verder.
pi_211907868
Er zijn inmddels 3 topics over Dry January oO<

R&P / Dry January (dit was de eerste)
LIF / Dry January
GC / Doe jij mee met DRY JANUARI?

In essentie in alle 3 dezelfde 'discussie'.
pi_211969642
In een topic over ‘tongzoenen met je moeder’ een note gekregen omdat ik een opmerking maakte over Urk :').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U MAD?
pi_211969706
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 08:04 schreef de_boswachter het volgende:
In een topic over ‘tongzoenen met je moeder’ een note gekregen omdat ik een opmerking maakte over Urk :').!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terecht. Daar is 'snuiven met je moeder' toch veel meer aan de orde?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 15 januari 2024 @ 17:20:29 #288
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_212039672
R&P / Trauma aanvallen?

Waarom mag bezetenheid niet geopperd worden als mogelijkheid? Heeft degene die dit heeft verwijderd integer en diepgaand onderzoek gedaan naar dit fenomeen alvorens diegene het af deed als geen werkelijk mogelijke optie?
En Allah weet het het beste
  maandag 15 januari 2024 @ 18:49:08 #289
545 dop
:copyright: dop
pi_212040488
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2024 17:20 schreef GewoonUitNL het volgende:
R&P / Trauma aanvallen?

Waarom mag bezetenheid niet geopperd worden als mogelijkheid? Heeft degene die dit heeft verwijderd integer en diepgaand onderzoek gedaan naar dit fenomeen alvorens diegene het af deed als geen werkelijk mogelijke optie?
Bezetenheid is een religieuze term. het is geen fenomeen dat je diepgaand kunt onderzoeken, het is een kwestie van geloof. zieltjes winnen zijn andere forums en topics voor. (off topic gedrag dus)

Ja ik praat voor mijn beurt en ben geen Mod, mogelijk heeft die nog extra motivaties, maar verwacht dat het in deze strekking zal zijn
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_212040611
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2024 17:20 schreef GewoonUitNL het volgende:
R&P / Trauma aanvallen?

Uitgebreid naar The Excorcist gekeken, dat was duidelijk iets anders.
  Moderator maandag 15 januari 2024 @ 19:09:35 #291
16180 crew  CoolGuy
pi_212040660
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 18:49 schreef dop het volgende:

[..]
Bezetenheid is een religieuze term. het is geen fenomeen dat je diepgaand kunt onderzoeken, het is een kwestie van geloof. zieltjes winnen zijn andere forums en topics voor. (off topic gedrag dus)

Ja ik praat voor mijn beurt en ben geen Mod, mogelijk heeft die nog extra motivaties, maar verwacht dat het in deze strekking zal zijn
Dit ís wat het is. Daarnaast is het gewoon weer een excuus om Allah erbij te betrekken. Hoeven we verder ook niet over te discussiëren. Ik heb het niet weg gehaald, dat heeft @Lenny gedaan, maar als ik het als eerste had gezien had ik het ook weg gehaald.
pi_212119259
Hallo, ik wil mezelf even voorstellen. Mijn accountnaam zoals je kan zien is 'TheProdigySon' en ik heb het net aangemaakt, maar dit is niet mijn eerste keer op fok forum. Ik heb in het verleden vaak en regelmatig zitten posten op FOK! en vooral in R&P onder een andere accountnaam, maar ik heb geen toegang meer tot dat account.

Ik wil alvast benadrukken tegen de mods en admins van fok dat ik beloof om mij goed te gedragen dit keer op deze forum en zal niet bewust trollen of problemen veroorzaken op deze prachtige forum. Geef mij aub een eerlijke kans om rustig mee te doen met de topics en mijn eigen topics openen hier.

Alvast bedankt voor deze mogelijk om weer mee te doen op deze forum. Wil je mij iets vragen of wat weten over mij? Stuur mij dan een DM of prive bericht.

Ik spreek jullie later :) !
  Moderator zondag 21 januari 2024 @ 16:22:47 #293
16180 crew  CoolGuy
pi_212119577
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 16:10 schreef TheProdigySon het volgende:
Hallo, ik wil mezelf even voorstellen. Mijn accountnaam zoals je kan zien is 'TheProdigySon' en ik heb het net aangemaakt, maar dit is niet mijn eerste keer op fok forum. Ik heb in het verleden vaak en regelmatig zitten posten op FOK! en vooral in R&P onder een andere accountnaam, maar ik heb geen toegang meer tot dat account.

Ik wil alvast benadrukken tegen de mods en admins van fok dat ik beloof om mij goed te gedragen dit keer op deze forum en zal niet bewust trollen of problemen veroorzaken op deze prachtige forum. Geef mij aub een eerlijke kans om rustig mee te doen met de topics en mijn eigen topics openen hier.

Alvast bedankt voor deze mogelijk om weer mee te doen op deze forum. Wil je mij iets vragen of wat weten over mij? Stuur mij dan een DM of prive bericht.

Dit lijkt me niet de juiste manier van handelen.
pi_212121100
Niet heel slim om openlijk toe te geven dat je een kloon van een gebande bent :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212121215
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 16:10 schreef TheProdigySon het volgende:

Van wie ben jij de kloon dan
Twiddel
pi_212123176
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 18:11 schreef StateOfMind het volgende:
Niet heel slim om openlijk toe te geven dat je een kloon van een gebande bent :D
Niks aan de hand, Gewoon Doorlopen (?) :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 januari 2024 @ 20:53:31 #297
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212123293
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:o
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator zondag 21 januari 2024 @ 20:56:56 #298
16180 crew  CoolGuy
pi_212123344
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nou, het is voor jullie natuurlijk niet zo heel relevant of betreffende user gewoon Door Moet Blijven Lopen in plaats vanhier een account aanmaken, dus om het zo maar te zeggen is het voor jullie ook beter om dat te doen. Niets te zien hier...Gewoon Door Blijven Lopen. ^O^
pi_212123404
quote:
11s.gif Op zondag 21 januari 2024 20:56 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nou, het is voor jullie natuurlijk niet zo heel relevant of betreffende user gewoon Door Moet Blijven Lopen in plaats vanhier een account aanmaken, dus om het zo maar te zeggen is het voor jullie ook beter om dat te doen. Niets te zien hier...Gewoon Door Blijven Lopen. ^O^
Streep d’r onder/door, zie ik? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 21 januari 2024 @ 21:23:30 #300
16180 crew  CoolGuy
pi_212123727
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 21:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Streep d’r onder/door, zie ik? :+
Jij hebt goeie ogen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties