abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201309545
Oh en ik zag een hibiscus met werkelijk enorme bloemen. Ik heb een fotootje voor jullie gemaakt:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Spellchecker zaterdag 11 september 2021 @ 18:00:21 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201309705
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 september 2021 17:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oh en ik zag een hibiscus met werkelijk enorme bloemen. Ik heb een fotootje voor jullie gemaakt:

[ afbeelding ]
Prachtig! Ooit een plant van gekocht, was helaas maar eenjarig ...
pi_201310923
quote:

[ afbeelding ]
:o Jeetje! Prachtig!
pi_201310957
quote:

[ afbeelding ]
Heb je die bloemen werkelijk gezien? 😳 Wat onwerkelijk groot!

Viooltjes komen in maart weer: spontaan of in een bak.
pi_201311529
Wow :o @ hibiscus
pi_201315455
Da's de XXL, originele naam wel. Ik heb hem ook, is gewoon winterhard, echt mooi!
pi_201316884
Haha, ik vond 'em juist grotesk. Ik was net ervoor de grootbloemige violen voorbij gelopen omdat ik de bloemen te groot vond. En toen trof ik de hibiscusreus aan.

Hij deed me denken aan Super Mario Bros. Er zat nog maar één bloem aan en die was totaal niet in verhouding tot de rest van de plant. Zoiets als dit, maar dan met één bloem:

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 12-09-2021 01:18:54 ]
pi_201316953
Mensen die op de foto gaan met de H-reus werken op mijn lachspieren. Kakhiel zou er wel raad mee weten.

zondag 12 september 2021 @ 08:18:11 #84
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201318214
Die eerste :+
Resistance is futile.
pi_201319017
quote:
10s.gif Op zondag 12 september 2021 08:18 schreef Seven. het volgende:
Die eerste :+
pi_201319118
Ik weet niet of ik ze ook werkelijk mooi vind :D Ik vind ze eigenlijk meer grotesk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 september 2021 @ 11:41:54 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201320492
quote:
17s.gif Op zondag 12 september 2021 09:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Big hug O+
Resistance is futile.
pi_201320594
Grotesk is het goeie woord ja :D
pi_201320613
Wel weer eens wat anders dan een foto met een vis voor je tinder profiel :7
pi_201320671
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:50 schreef Tuindier het volgende:
Wel weer eens wat anders dan een foto met een vis voor je tinder profiel :7
Whut? :D _O-
Vertel!
pi_201320689
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Whut? :D _O-
Vertel!
  zondag 12 september 2021 @ 12:27:03 #92
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_201321066
quote:
80s.gif Op zondag 12 september 2021 11:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dacht meer aan zoiets.

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_201321184
quote:
9s.gif Op zondag 12 september 2021 12:27 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
Dacht meer aan zoiets.

[ afbeelding ]
Op de een of andere manier waren de vissen me bij de eerste blik op de foto ontgaan :D
pi_201321206
@Claudia_x kunnen werklui vanaf de waterkant de bermkant bewerken?
Hier in het dorp liggen kleinere zg. was stoepen (waar de was werd gedaan in de wetering) en nu liggen kano’s en roeibootjes aangemeerd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201327465
Zojuist fietste ik erlangs.
Voor een indruk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201337899
Het onderhoud aan de balkons van de buren is nog bezig. Er kwam vandaag iemand van de vve kijken naar de schade die ik heb hierdoor. M'n beide looppaadjes met stapstenen zijn compleet kaalgelopen door de bouwvakkers. Er groeide draadereprijs, kruiptijm, een klaver Green, vetplanten en slaapkamergeluk door elkaar. Ik moest van die man 'een reële schatting van de kosten' mmaile maar weet niet zo goed hoe ik dat zou moeten doen. Een tray plantjes van elk soort rekenen bijv ?
pi_201338086
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of ik ze ook werkelijk mooi vind :D Ik vind ze eigenlijk meer grotesk.
Ik vind ze prachtig, omdat de bloemen iets teers hebben in al hun schreeuwerige aanwezigheid. Die tegenstelling vind ik mooi.
Maar goed, ik hou ook gewoon van drama in de tuin. Niet overal, maar her en der zo'n theatrale plant... LOVE IT! :D
pi_201338102
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 18:59 schreef AnneX het volgende:
Zojuist fietste ik erlangs.
Voor een indruk:
SPOILER
Wat een goeie oplossing en leuk verhaal! Weer wat geleerd :D *O*
pi_201338148
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:45 schreef Sorbootje het volgende:

[..]
Ik vind ze prachtig, omdat de bloemen iets teers hebben in al hun schreeuwerige aanwezigheid. Die tegenstelling vind ik mooi.
Maar goed, ik hou ook gewoon van drama in de tuin. Niet overal, maar her en der zo'n theatrale plant... LOVE IT! :D
Een beetje theatraal kan ik ook nog wel waarderen, hoor, maar ik vind dit echt te. Is niet zo mijn ding.

In other news: ik heb bij de kweker een offerte opgevraagd voor een appel- en pruimenboom voor de voortuin en wat bodembedekkers. Ik heb hem tevens gevraagd of hij een borderpakket kan offreren. Ik zie ze op veel plekken op internet worden aangeboden, maar mijn eigenste kweker kan dat natuurlijk net zo goed. Hij vraagt hoeveel m2, en beveelt deze vast aan voor in een warme, zonnige tuin:

Voor in de zon zijn de Agastache,Echinacea,siergrassen en lage doorbloeiende planten genoeg aanwezig.(Bv. Mexicaans Madeliefje,Geranium Azure Rush en Geranium Dreamland!)

Aangezien de trampoline inmiddels niet meer hoeft van de dame, ga ik even met de tekening zitten om te kijken waar en hoe deze border dan moet komen, in combinatie met de bomen en met de bodembedekkers.
pi_201338198
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 12:33 schreef Koettie het volgende:
Het onderhoud aan de balkons van de buren is nog bezig. Er kwam vandaag iemand van de vve kijken naar de schade die ik heb hierdoor. M'n beide looppaadjes met stapstenen zijn compleet kaalgelopen door de bouwvakkers. Er groeide draadereprijs, kruiptijm, een klaver Green, vetplanten en slaapkamergeluk door elkaar. Ik moest van die man 'een reële schatting van de kosten' mmaile maar weet niet zo goed hoe ik dat zou moeten doen. Een tray plantjes van elk soort rekenen bijv ?
Minstens! Minstens 2 x tray plus aarde plus uren plus emotionele schade. Dat laatste gaat niet lukken, vrees ik. Toch zou ik het erop zetten.
Misschien wat voor- en nafoto’s?
Tegelijkertijd wel fideel van de vve.

@miss_sly hoe lang heeft de trampoline er gestaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')