De grens over gaan JAAAquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zo dan, zag er erg gezellig uit
Daar worden ze uiteraard op gecast, anders zou het wel een erg saaie show zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik vorig jaar ook niemand sympathiek, maar ik heb wel met plezier gekeken.
Rieraahraaizuhquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Je hele leven alleen in het fantastische Spanje gebleven.
Maar ze houdt wel echt van raizuh @:Nine. @:DKUp
Haai, zullen we nog even een drankje drinken zonder camera’s?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waarschijnlijk zei die man gewoon; oh ga je nu al? Ah blijf nog even joh lijkt me zo gezellig..... GRENSOVERSCHRIJDEND GEDRAG
Was ze daarom zo boos? Net het begin gemist.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:42 schreef Fascination het volgende:
Nou jeetje, wat een drama bij Astrid. Waarschijnlijk is hij zich van geen kwaad bewust. Je kan verwachten dat een gast je routine een beetje in de war gooit en dat moet je accepteren anders moet je niet meedoen.
Lekker over de racebaanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Olaf Mol heeft er zin in
Hij had ‘s avonds en ‘s ochtends bij haar aangeklopt op haar slaapkamer terwijl ze de tijden had aangegeven waarbinnen ze niet gestoord wil worden of iets dergelijksquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Was ze daarom zo boos? Net het begin gemist.
Wat een moeilijk mensquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij had ‘s avonds en ‘s ochtends bij haar aangeklopt op haar slaapkamer terwijl ze de tijden had aangegeven waarbinnen ze niet gestoord wil worden of iets dergelijks
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:48 schreef Stepperoller het volgende:
Die personal trainer die Denise gaat spotten bij squatten met lege stang_!!!
Deden ze bij Arjan van Married At First Sight ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dat de casting van RTL Astrid ook niet even waarschuwde... Zo van; je gaat wel commentaar krijgen en als je niet goed tegen gasten in je aura kan etc misschien beter om niet te doen
Nee die denken aan de kijkcijfers natuurlijk.. hoe emotioneel onstabieler hoe beterquote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deden ze bij Arjan van Married At First Sight ook niet
Dat Oostenrijk is ook wel echt een deprimerende bende.quote:
Net als de vorige vrouw in Oostenrijkquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef DKUp het volgende:
Zo ongemakkelijk, waarom doe je in vredesnaam mee……..
Sound of silence piano versiequote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:11 schreef AgnesGru het volgende:
Begrafenis muziek erbij.. lekker stemmig..
Niet echt gezien vorig jaar, maar Oostenrijk is niet echt opbeurend inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Net als de vorige vrouw in Oostenrijk
Ik wacht op de recensie van @Calandquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Niet echt gezien vorig jaar, maar Oostenrijk is niet echt opbeurend inderdaad.
Dus ook Hayriye, heb er gisteren nog naar gezocht want Hayriye komt me zo bekend voor. Alleen niet gevonden bij uitzending gemist. Wel de uitzending van Alex.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:11 schreef Raifu het volgende:
Zijn er naast Alex en Hayriye nog meer castingfiguren uit lang leve de liefde?
Kom er maar in hoe nep alles isquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dus ook Hayriye, heb er gisteren nog naar gezocht want Hayriye komt me zo bekend voor. Alleen niet gevonden bij uitzending gemist. Wel de uitzending van Alex.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Dave wil promotie naar verleider bij temptation
Te lui om foto te posten maar hayriye lang leve de liefde googelen en dan kom je er welquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:17 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dus ook Hayriye, heb er gisteren nog naar gezocht want Hayriye komt me zo bekend voor. Alleen niet gevonden bij uitzending gemist. Wel de uitzending van Alex.
Je vraagt je meteen af of kandidaten zelf de mensen selecteren om te komen logeren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef Raifu het volgende:
[..]
Te lui om foto te posten maar hayriye lang leve de liefde googelen en dan kom je er wel
quote:
Bucket is veel leukerquote:
Hoezo? Elk programma aflopen, weinig zielig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |