Dat is zeker waar. Maar dat die uitingen door een kleine groep gedaan wordt doet niets aan de legitimiteit van de rest van de demonstratie.quote:Op zondag 5 september 2021 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat soort uitlatingen is ook totaal niet nodig om een punt te maken. De waarheid en de gang van zaken die er liggen, puur rond corona en de aanpak, zijn heftig genoeg op zichzelf zonder die suffe alle WO2 vergelijkingen en enge neonazi's erbij
Het wordt steeds gekker met dat volk. Ik snap natuurlijk best de terughoudendheid, publiek debat, gekozen volksvertegenwoordigers etc. maar dit gaat toch wel een heel eind richting strafbare uitingen hoor.quote:Op zondag 5 september 2021 21:43 schreef capricia het volgende:
En dat verhaaltje van die FvD-knakker was ook nogal twijfelachtig, om het zo te zeggen.
Ja, eensquote:Op zondag 5 september 2021 21:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar dat die uitingen door een kleine groep gedaan wordt doet niets aan de legitimiteit van de rest van de demonstratie.
Ik mag hopen dat het OM ook meegekeken heeft.quote:Op zondag 5 september 2021 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker met dat volk. Ik snap natuurlijk best de terughoudendheid, publiek debat, gekozen volksvertegenwoordigers etc. maar dit gaat toch wel een heel eind richting strafbare uitingen hoor.
Ja dat doet het wel. Als jij achter de prinsenvlag aanloopt dan snap je er niks van. Dat moet je gewoon keihard afkeuren.quote:Op zondag 5 september 2021 21:51 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar dat die uitingen door een kleine groep gedaan wordt doet niets aan de legitimiteit van de rest van de demonstratie.
Wat voor strafbare uitingen?quote:Op zondag 5 september 2021 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker met dat volk. Ik snap natuurlijk best de terughoudendheid, publiek debat, gekozen volksvertegenwoordigers etc. maar dit gaat toch wel een heel eind richting strafbare uitingen hoor.
”…het goddelijke tegenover het satanistische…”quote:Op zondag 5 september 2021 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://orf.at/stories/3227420/quote:Op zondag 5 september 2021 21:03 schreef Arizona het volgende:
Ik ben nu in Oostenrijk () en op het nieuws was, dat men overweegt om de nachtclubs en apres-ski alleen open te stellen voor gevaccineerden.
Ongevaccineerden zouden niet naar binnen mogen om ze te beschermen tegen Covid.
Het gaat ook maar door he
Maar we hoeven er toch niet automatisch vanuit te gaan dat iedereen die meeloopt extreem-rechts is oid? Anders is het wel heel simpel om de legitimiteit van een demonstratie om zeep te helpen. Laat één iemand vooraan gaan lopen met een discutabele vlag of tekst en hop, de hele demonstratie om zeep.quote:Op zondag 5 september 2021 21:53 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat doet het wel. Als jij achter de prinsenvlag aanloopt dan snap je er niks van. Dat moet je gewoon keihard afkeuren.
Die had ik niet meegekregen, dat is wel heftig ja. Ik vraag me af hoe dat voor hem persoonlijk zou werken, aangezien hij onderdeel is van 'de overheid' als lid van de tweede kamer?quote:
En zo geschieddequote:Op zondag 5 september 2021 21:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar we hoeven er toch niet automatisch vanuit te gaan dat iedereen die meeloopt extreem-rechts is oid? Anders is het wel heel simpel om de legitimiteit van een demonstratie om zeep te helpen. Laat één iemand vooraan gaan lopen met een discutabele vlag of tekst en hop, de hele demonstratie om zeep.
Ze roepen op het gezag (dus de overheid) niet meer te erkennen. Bij het Nationaal Monument op De Dam, notabene.quote:
Checkquote:Op zondag 5 september 2021 21:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is jammer dat de beperkte groep idioten het nagenoeg onmogelijk maakt om constructief tegen het beleid te demonstreren zonder meteen in het kamp van die idioten geplaatst te worden. En dat al een jaar.
Dat gelul over een priktocratie, NOS Fakenews enz enz daar wil ik helemaal niets mee te maken hebben.
Checkquote:Op zondag 5 september 2021 21:57 schreef Haags het volgende:
Er kan gewoon geen fatsoenlijk tegengeluid komen zonder dat het gekaapt wordt door idioten. Dat is best treurig eigenlijk.
Unmute us doet het dan wel weer leuk en ludiek.
Nee natuurlijk niet. Maar het doet wel afbreuk aan de boodschap. Dit zijn mensen die achter een prinsenvlag aanlopen. Als je helemaal bij je volle verstand bent doe je dat niet.quote:Op zondag 5 september 2021 21:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar we hoeven er toch niet automatisch vanuit te gaan dat iedereen die meeloopt extreem-rechts is oid? Anders is het wel heel simpel om de legitimiteit van een demonstratie om zeep te helpen. Laat één iemand vooraan gaan lopen met een discutabele vlag of tekst en hop, de hele demonstratie om zeep.
Nou ja dat dus. Of bende gij soms onderdeel van de sado-pedo-elite???.!?!1?,quote:Op zondag 5 september 2021 21:57 schreef Spablauw214 het volgende:
Het is jammer dat de beperkte groep idioten het nagenoeg onmogelijk maakt om constructief tegen het beleid te demonstreren zonder meteen in het kamp van die idioten geplaatst te worden. En dat al een jaar.
Dat gelul over een priktocratie, NOS Fakenews enz enz daar wil ik helemaal niets mee te maken hebben.
Nee dat begrijp ik. Het is een beetje een vergelijkbare discussie als bij het voetbal. De harde kern is niet representatief voor alle supporters, veel supporters nemen daar ook gewoon afstand van.quote:Op zondag 5 september 2021 21:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar het doet wel afbreuk aan de boodschap. Dit zijn mensen die achter een prinsenvlag aanlopen. Als je helemaal bij je volle verstand bent doe je dat niet.
Want dit was geen individu hè? Het was de harde kern van de demo.
Maar goed, als het ergens knokken is. Ga jij er dan bij staan of loop je weg? Ik kies voor dat laatste. Met tuig heb ik niks te maken. Deze mensen kiezen daar niet voor, en dat zegt iets.quote:Op zondag 5 september 2021 22:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Het is een beetje een vergelijkbare discussie als bij het voetbal. De harde kern is niet representatief voor alle supporters, veel supporters nemen daar ook gewoon afstand van.
Dat er een club volslagen debielen rondliep geloof ik direct, die zag je ook vaak koffiedrinken bij die eerdere demonstraties. Maar het tegengeluid wordt wel steeds aanweziger met mensen die meer gematigd zijn heb ik het idee.
Zag je een paar jaar geleden toch ook met die antiracismedemo waar een Antifa-mevrouw tussen liep die “Thierry dood wou schieten”. Elke demo over een gevoelig onderwerp trekt idioten aan die alle aandacht afleiden. Dat is niet te voorkomen. In dat geval was het Antifa, ook een club waar geen weldenkend mens bij wil horen.quote:Op zondag 5 september 2021 21:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |