Ik ook nog steeds niet, verrassend genoeg. Misschien geeft ze zo voor Zweden de punten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb Charlotte Nilsson/Perrelli ook nog niet gezien
Geweldig gedaanquote:
Ze heeft wel wat verbouwingen gedaan!quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds niet, verrassend genoeg. Misschien geeft ze zo voor Zweden de punten?
Nouja ze zeiden het zelf: Don't play that song againquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Had het VK die verdiend, dan?
UK zong zelf al dat dat nummer niet meer gespeeld moest worden. Europa helpt keurig mee om die eis in te willigenquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Had het VK die verdiend, dan?
Ik hou daarvan. Net als ook bij de Ierse thuisoverwinningen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:50 schreef Sableheart het volgende:
En het is gedaan.
(En dat thuispubliek)
quote:She did not appear at the Eurovision Song Contest 2000 due to a conflict between her and Sveriges Television.
Interessantquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:59 schreef sportfreak het volgende:
Over Charlotte Nillson die ontbrak staat op haar wiki het volgende:
[..]
Jeetje wat onwijs stomquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tot volgende week. Het was weer leuk.quote:Op zondag 5 september 2021 00:03 schreef Sableheart het volgende:
Het was weer gezellig allemaal, hartelijk bedankt!
Volgende week 2010
Krantenartikelen die ik normaal plaats zijn maar gearchiveerd tot 1995. Dit is dus te recentquote:Op zondag 5 september 2021 00:04 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd naar de krantenartikelen. Benieuwd wat de kranten deden met een uitzending die was afgebroken.
quote:Op zondag 5 september 2021 00:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Krantenartikelen die ik normaal plaats zijn maar gearchiveerd tot 1995. Dit is dus te recent
Love shine a light was een goede uitzending op het moment, maar in een reeks terugkijken oude edities past hij voor mijn gevoel niet echt. Dus ik ben geneigd 2020 over te slaan.quote:Op zondag 5 september 2021 00:04 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we trouwens na 2010 over naar 2020?![]()
En daarnaast ook net in kinderjaren van het Internet, dus veel online artikelen zijn er ook niet te vinden.quote:
Vanwege Max de F1 denk ik.quote:Op zondag 5 september 2021 00:03 schreef NailQueen het volgende:
Waarom zie ik alle profielnamen in oranje?
Hier wil ik eigenlijk wel meer over wetenquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0003/02/charlotte.htmlquote:Op zondag 5 september 2021 00:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier wil ik eigenlijk wel meer over weten
Tack. Det här är fantastiskt att följa!quote:Op zondag 5 september 2021 00:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0003/02/charlotte.html
Succes!
ja, maar niet Lena sterkste liedje.quote:
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ja, maar niet Lena sterkste liedje.
Ik vind haar 2011 liedje beter
Om alvast in de stemming te komenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vind ik ookSatellite wel leuk, maar was niet mijn winnaar dat jaar. Taken by a Stranger had van mij in 2011 wel wat hoger mogen eindigen
Ik verheug me nu al op Belgiė, Griekenland en Turkije![]()
Frankrijk ook heel erg leuk, Israėl mooi maar jammer van die uitglijer (die ook nog eens in de recap kwam), Roemeniė leuk, en de Epic Sax Guy!![]()
*even uit mijn hoofd, als ik Wikipedia erbij ga halen zal ik vast nog wel het een en ander vergeten zijn*
Een jongen op mijn werk, die niets met het songfestival heeft, had dit ooit als achtergrondmuziek opgezet om te concentreren. Hij was helemaal verbaasd toen hij er achter kwam dat dit van het songfestival wasquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Om alvast in de stemming te komen
Ik vond het zo tof dat Belgiė toen gewoon met een goed nummer kwam na net als Nederland jarenlang de finale niet te hebben gehaaldquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:34 schreef NailQueen het volgende:
Me & My Guitar van Tom Dice heeft heel lang in mijn top 5 favoriete esf liedjes gestaan. Inmiddels is het de top 10 uit (nog wel in de top 20) maar ik kan hem nog steeds erg waarderen. Het is een magisch en een verademend optreden. Verder is 2010 een tof jaar met hele goede optredens. Zeker een van mijn favoriete jaren. Ik heb het vaak genoeg teruggekeken
Haha heerlijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:41 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Een jongen op mijn werk, die niets met het songfestival heeft, had dit ooit als achtergrondmuziek opgezet om te concentreren. Hij was helemaal verbaasd dat dit van het songfestival kwam![]()
Wij zaten nog in onze ESF-middeleeuwen met Sieneke, die tussen De Toppers en de 3JS kwamquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond het zo tof dat Belgiė toen gewoon met een goed nummer kwam na net als Nederland jarenlang de finale niet te hebben gehaaldIk dacht echt "nu MOET het ze gewoon lukken" en ja hoor
Heerlijk liedje
Haha jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij zaten nog in onze ESF-middeleeuwen met Sieneke, die tussen De Toppers en de 3JS kwam![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk dat ik ook meekijk vandaag!
2010, met Lena en Epic Sax Guy en Grieken met gratis alcohol o.a.quote:
Dat is toch 2013?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grieken met gratis alcohol o.a.
En Paula Seling & Ovi toch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
2010, met Lena en Epic Sax Guy en Grieken met gratis alcohol o.a.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De Grieken namen in 2010 hun Opa meequote:Op zaterdag 11 september 2021 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De post staat er voor mij nog?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
En toen was er een post van @:Sableheart die gepost werd en toen plots weer weg was
Haha ja Joris Linssen noemde jij hem een keerquote:
Oh jaquote:
En dat vind ik ook gezelligquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:52 schreef Fascination het volgende:
Ik ga weer eens meekijken omdat gezellig
Haha jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja Joris Linssen noemde jij hem een keerCan never unsee
Ik vond hem toen in 2010 wel leuk, maar ben hem pas later nog leuke gaan vinden. Goede chemie hebben die twee ook.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ja
Is wel een van mijn favoriete inzendingen ever, sowieso van Roemeniė.
Psst, spoiler, maar ehm...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
https://w2g.tv/rooms/dtz1uhkr3lum4pr0re werkt niet?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom kan ik niet in het kanaal wat is deze
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Psst, spoiler, maar ehm...
14e plek toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ja jouw link wel, de OP link nietquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:02 schreef Sableheart het volgende:
[..]
https://w2g.tv/rooms/dtz1uhkr3lum4pr0re werkt niet?
Hoe was de meet?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:58 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De post staat er voor mij nog?
En als je het over mij had: mag ik ook even thuis komen van een meet?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
14e plek toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
OP is nog van vorige keer?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jouw link wel, de OP link nietMaar dat kan aan mij liggen
De OP link is nog niet aangepast, is nog die van vorige week, zo te zien.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja jouw link wel, de OP link nietMaar dat kan aan mij liggen
2021?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Wat modern, met mensen op een scherm op afstand.
Was er een meetquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Wat modern, met mensen op een scherm op afstand.
Je bedoelt toch 2020 Love shine a light editiequote:
Ik dacht het wel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
dit was het jaar met die supercoole flashmob als intervalact?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bedoelt toch 2020 Love shine a light editie
Die was tof jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
dit was het jaar met die supercoole flashmob als intervalact?
Afgekeken van Rusland het jaar daarvoorquote:
Het voelt ook korter geleden vind ikquote:
Eensquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Alexander heeft weleens beter gezongen.
quote:
Zoveel mensen op elkaar geproptquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Vind de venue een groot ongezellig hok.
We worden oud..quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het voelt ook korter geleden vind ik
Nee?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]@:Meke had jou niet getagged in het ESF meets topics op 19 augustus? Ik ging er blind van uit dat je op de hoogte was.
Bejaard zelfsquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:08 schreef Meridiaan het volgende:
Die jurk staat haar erg mooi (niet de dame in de rode jurk)
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Heel raar dat er al gestemd kan worden.
Ook wel eens leuk, eerst stemmen en daarna pas de liedjes.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:10 schreef Sableheart het volgende:
"you can start voting now!"maar we hebben nog niets gehoord?
Ze komen ook nooit meer van die leus Well Done Baku afquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Azerbaijen is toch nu. @:ESF1Gamer snapt deze wel.
In 2010 vond ik het een van de beste maar nu vind ik het wat saaiquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:11 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was een van de favorieten voor de eindwinst, voor de ESF-week
Ik snap het op zich wel, maar vind haar stem niet zo prettig en nummer toch wat te generiek
Nee inderdaad.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze komen ook nooit meer van die leus Well Done Baku af
quote:
knuffelquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Heb het gemist, internet lag eruit
Misschien mag je na Spanje straks nog een keerquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Heb het gemist, internet lag eruit
Understatementquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
Maar vind zijn stem dan toch wat te zwak
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Dit type nummer valt normaal ook goed bij mij, maar zijn stem is het inderdaad net niet.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer van Noorwegen is er eentje die op papier perfect bij mijn smaak zou moeten vallen. Ik hou wel van mannenkwijlballads op het ESF
Maar vind zijn stem dan toch wat te zwak en het nummer "iets" missen
FTFMquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Dit type nummer valt normaal ook goed bij mij, maar zijn stem is het inderdaad niet.
Dus een bezoekje aan @Straniquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Misschien mag je na Spanje straks nog een keer
Uiterlijk compenseert niet genoeg voor je?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Je kan gewoon niet zingen vriend.
Hij doet me denken aan die ene uit de Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uiterlijk compenseert niet genoeg voor je?
Dit hoor ik nu in een Ruben Hein stemquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef Guanabana het volgende:
Je kan gewoon niet zingen vriend.
Kijk je niet gezellie mee?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:20 schreef H_T het volgende:
OP van update voorzien, veel kijkplezier!
Al geld is gegaan naar het organiseren van het festivalquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:20 schreef NailQueen het volgende:
Noorwegen wilde duidelijk niet nog eens winnen.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:20 schreef H_T het volgende:
OP van update voorzien, veel kijkplezier!
Je kent deze mensen ook niet van Hey Mamma in 2017?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan me echt nog niks herinneren van dit jaar.
Ik was die dame inderdaad compleet vergetenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:22 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Niet alleen een saxofoon, maar dat is wel wat iedereen zich herinnert (en terecht)
Dat nummer zegt me ook niks.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kent deze mensen ook niet van Hey Mamma in 2017?
Ik geloof dat ik dit destijds niet eens gekeken heb. Ik keek alleen om Nederland, en Nederland haalde de finale nooit.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In dat nummer zat meer saxsquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je kent deze mensen ook niet van Hey Mamma in 2017?
Ik tot nu toe alleen dezequote:Op zaterdag 11 september 2021 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je zou toch verwacht hebben dat dit met de gunstige loting tussen Noorwegen en Cyprus beter was blijven hangen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:22 schreef Guanabana het volgende:
Oh huh, zo laag geeindigd? Was alleen de Epic Sax Guy leuk?
Ik vond toen ik dit in 2010 keek die blauwe oogschmink echt tofquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik was die dame inderdaad compleet vergeten
Jij gaat Griekenland en Belgiė en Turkije voor het eerst zien/horenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit destijds niet eens gekeken heb. Ik keek alleen om Nederland, en Nederland haalde de finale nooit.
quote:
Misschien heb ik dat ook wel gedaan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit destijds niet eens gekeken heb. Ik keek alleen om Nederland, en Nederland haalde de finale nooit.
Voor het eerst niet denk ik, maar ik ken ze niet goed nee.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij gaat Griekenland en Belgiė en Turkije voor het eerst zien/horen![]()
Het kan tot 10 uur lang geloof ikquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef Fascination het volgende:
Nu heb ik zin om de hele avond dat epic sax guy-deuntje te luisteren
Eerder in het topic staat er 10 uur van, maar we hebben liever dat je gezellig mee blijft kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef Fascination het volgende:
Arme jij. Dan vind ik dit toch beter.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb Reunion vibes van dit nummer
Dit nummer had beter 10 jaar terug kunnen meedoenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:27 schreef Sableheart het volgende:
In de categorie "generiek en niet memorabel": Cyprus
Zekerquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Arme jij. Dan vind ik dit toch beter.
Eensquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ZekerWel generiek dit, maar sympathiek
Ik vind ze nauwelijks postcards te noemen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind de postcards zo niet leuk.
Wutquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Nu de originele Thunder and Lightning!
Well, not that exciting.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:29 schreef Aoibhin het volgende:
Nu de originele Thunder and Lightning!
Rond 2010 en 2011 kwam ook het omslagpunt qua niveau van nummersquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Het is waarschijnlijk ook omdat ik alles voor het eerst live hoor, maar ik vind het niveau laatste jaren toch wel een stuk hoger.
We kwamen hier net uit de jaren 00, landen als Nederland en het VK hadden nog niet door dat het insturen van goede liedjes werkt op een liedjeswedstrijd, dan ligt het gemiddelde niveau automatisch wat lager.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Het is waarschijnlijk ook omdat ik alles voor het eerst live hoor, maar ik vind het niveau laatste jaren toch wel een stuk hoger.
Nee, ben aan het werkquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond dat 2009 al erg een omslagpunt was. Maar later in de jaren daarna steeds wat beter gewordenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rond 2010 en 2011 kwam ook het omslagpunt qua niveau van nummers
Moquote:
Rond die tijd wel de kenteringquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vond dat 2009 al erg een omslagpunt was. Maar later in de jaren daarna steeds wat beter gewordenAl vond ik 2011 en 2013 (op enkele uitzonderingen na natuurlijk) ook niet heel sterke jaren
Ik zie het nummer 7 pas en ook een goed nummerquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mo![]()
Je valt op een goed moment binnen!
Succes!quote:
En een van de weinige keren recent dat de kwaliteit uit Vlaanderen kwam.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
Deze![]()
![]()
Zo lief, zo mooi
Belgiė snapte het eindelijk
Wow jaquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit was de originele Ed Sheeran
Beste Vlaamse klassering ooit toch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:34 schreef Sableheart het volgende:
[..]
En een van de weinige keren recent dat de kwaliteit uit Vlaanderen kwam.
Ik kijk het even na, maar ja, inderdaad. Hou toch van mij uit 1959 was de andere Vlaamse plaats 6, en niets beter dan dat.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:35 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Beste Vlaamse klassering ooit toch?
quote:
Beter haarquote:
quote:
quote:
Nu.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Wanneer kan ik even chips pakken enzo?
Belarus komt nu, UK straksquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Nu was wel een prima moment geweest, tenzij je heul groot woontquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:40 schreef Guanabana het volgende:
Chips is hiero al opquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:40 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu was wel een prima moment geweest, tenzij je heul groot woont
Oh ja UK is beterquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het VK kan je inderdaad missen, in Butterflies zit wel een momentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |