Ik ook nog steeds niet, verrassend genoeg. Misschien geeft ze zo voor Zweden de punten?quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:35 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb Charlotte Nilsson/Perrelli ook nog niet gezien
Geweldig gedaanquote:
Ze heeft wel wat verbouwingen gedaan!quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds niet, verrassend genoeg. Misschien geeft ze zo voor Zweden de punten?
Nouja ze zeiden het zelf: Don't play that song againquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Had het VK die verdiend, dan?
UK zong zelf al dat dat nummer niet meer gespeeld moest worden. Europa helpt keurig mee om die eis in te willigenquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Had het VK die verdiend, dan?
Ik hou daarvan. Net als ook bij de Ierse thuisoverwinningen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:50 schreef Sableheart het volgende:
En het is gedaan.
(En dat thuispubliek)
quote:She did not appear at the Eurovision Song Contest 2000 due to a conflict between her and Sveriges Television.
Interessantquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:59 schreef sportfreak het volgende:
Over Charlotte Nillson die ontbrak staat op haar wiki het volgende:
[..]
Jeetje wat onwijs stomquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tot volgende week. Het was weer leuk.quote:Op zondag 5 september 2021 00:03 schreef Sableheart het volgende:
Het was weer gezellig allemaal, hartelijk bedankt!
Volgende week 2010
Krantenartikelen die ik normaal plaats zijn maar gearchiveerd tot 1995. Dit is dus te recentquote:Op zondag 5 september 2021 00:04 schreef Sableheart het volgende:
Ik ben ook nog wel benieuwd naar de krantenartikelen. Benieuwd wat de kranten deden met een uitzending die was afgebroken.
quote:Op zondag 5 september 2021 00:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Krantenartikelen die ik normaal plaats zijn maar gearchiveerd tot 1995. Dit is dus te recent
Love shine a light was een goede uitzending op het moment, maar in een reeks terugkijken oude edities past hij voor mijn gevoel niet echt. Dus ik ben geneigd 2020 over te slaan.quote:Op zondag 5 september 2021 00:04 schreef NailQueen het volgende:
Gaan we trouwens na 2010 over naar 2020?![]()
En daarnaast ook net in kinderjaren van het Internet, dus veel online artikelen zijn er ook niet te vinden.quote:
Vanwege Max de F1 denk ik.quote:Op zondag 5 september 2021 00:03 schreef NailQueen het volgende:
Waarom zie ik alle profielnamen in oranje?
Hier wil ik eigenlijk wel meer over wetenquote:Op zaterdag 4 september 2021 23:59 schreef sportfreak het volgende:
[..]
http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0003/02/charlotte.htmlquote:Op zondag 5 september 2021 00:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hier wil ik eigenlijk wel meer over weten
Tack. Det här är fantastiskt att följa!quote:Op zondag 5 september 2021 00:12 schreef sportfreak het volgende:
[..]
http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0003/02/charlotte.html
Succes!
ja, maar niet Lena sterkste liedje.quote:
Ja vind ik ookquote:Op zaterdag 11 september 2021 17:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ja, maar niet Lena sterkste liedje.
Ik vind haar 2011 liedje beter
Om alvast in de stemming te komenquote:Op zaterdag 11 september 2021 18:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja vind ik ookSatellite wel leuk, maar was niet mijn winnaar dat jaar. Taken by a Stranger had van mij in 2011 wel wat hoger mogen eindigen
Ik verheug me nu al op België, Griekenland en Turkije![]()
Frankrijk ook heel erg leuk, Israël mooi maar jammer van die uitglijer (die ook nog eens in de recap kwam), Roemenië leuk, en de Epic Sax Guy!![]()
*even uit mijn hoofd, als ik Wikipedia erbij ga halen zal ik vast nog wel het een en ander vergeten zijn*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |