Zelfs een handjequote:
Er is geen limiet bij de zwaargewichten.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ben Bubbelbuik is nog steeds niet afgetraind. Eten in de bak is kennelijk veel te vettig.
Bet City heeft 'mquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:04 schreef de_boswachter het volgende:
LEGALE (NL) bookies die het aanbieden?
Heb je laatst Fury VS Wilder gekeken?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, maar het oogt zo darterig.
Ja. Maar bij boksen ben ik daar wat meer aan gewend. Dat is overall natuurlijk ook een wat minder atletische sport omdat er niet gekickt wordt.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 00:57 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Heb je laatst Fury VS Wilder gekeken?
Denk dat dat wel meevalt. Als je kijkt naar de grote kampioenen van de K1, mensen als fedor in het mma dan zie je dat die paar % lager vetpercentage niet per se betere resultaten geeft.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 07:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja. Maar bij boksen ben ik daar wat meer aan gewend. Dat is overall natuurlijk ook een wat minder atletische sport omdat er niet gekickt wordt.
Hier ook, lets go! Go Saki! Slopen die McSweeneyquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:18 schreef Sangha het volgende:
Heb zin in vanavond, we zitten er nu al klaar voor. PPV al gekocht en al ingelogd. Cola koud en popcorn in de pan. Kom maar op met die spannende wedstrijden, kan haast niet wachten!
Ga denk ik voor de grap 10 euro inzetten op BS. Ik denk dat hij wel een kans maaktquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 22:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bet City heeft 'm
Rico @ 1.25
BS @ 3.85
Naar die match ben ik ook zeer benieuwd, sowieso een goede kaart met interessante wedstrijden!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:21 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Hier ook, lets go! Go Saki! Slopen die McSweeney
Absoluut, behoorlijk stacked. De hele maincard vind ik interessant.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:26 schreef Sangha het volgende:
[..]
Naar die match ben ik ook zeer benieuwd, sowieso een goede kaart met interessante wedstrijden!
Het is de twee tientjes wel waard deze keer!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:33 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Absoluut, behoorlijk stacked. De hele maincard vind ik interessant.
Heerlijk die opgespoten lipjes.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:56 schreef 3rr0r het volgende:
Stukje lipfiller
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij niet, soms zie je na maanden wel eens wat terug, maar dan is het niet actueel meer.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Worden de gevechten na afloop tegenwoordig nog gewoon op Glory's YouTube-kanaal gezet? Als dat zo is kijk ik daar morgen spoilervrij Verhoeven wel terug..
Balen, dan maar hopen dat het morgen op een andere manier ergens te krijgen is.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 15:11 schreef Sangha het volgende:
[..]
Volgens mij niet, soms zie je na maanden wel eens wat terug, maar dan is het niet actueel meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |