Het zijn de buren hèquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow de zaal reageert hier ook vooraf al enthousiast opnooit gerealiseerd destijds dat ze de favorieten waren.
Rusland is nog steeds boos.quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
Zit er nou een soort gekke bewerkingen over hun stemmen heen? Mocht dat wel?
We proberen je alleen om de tuin te leiden!quote:
Zou dat er ook niet mee te maken kunnen hebben dat het in Zweden is ?quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow de zaal reageert hier ook vooraf al enthousiast opnooit gerealiseerd destijds dat ze de favorieten waren.
Wikipedia:quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:06 schreef Meke het volgende:
Zit er nou een soort gekke bewerkingen over hun stemmen heen? Mocht dat wel?
quote:The song is also memorable for the vocoding effects given to the voice during the final chorus, which allow it to sound something like a robot. These effects were the subject of a protest by the Russian delegation, however they were not found to be against the rules and the result stood.
Nu al hoorquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:07 schreef sportfreak het volgende:
Dit gaat nooit meer overtroffen worden
Dat concertquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:08 schreef NailQueen het volgende:
Mooi om te zien dat iedereen na 15 jaar nog steeds meezong!![]()
![]()
En de man achter Lenaquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
En nu krijgen we de meneer aan wie we ook hun inzending het jaar erop deels te danken hebben
quote:Op zaterdag 4 september 2021 22:09 schreef Meke het volgende:
WAAROM BEN IK HIER NIET OP VOORBEREID DOOR JULLIE?!?!?!?
Ja kennelijk. Ik klap nooit voor de burenquote:Op zaterdag 4 september 2021 22:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou dat er ook niet mee te maken kunnen hebben dat het in Zweden is ?
België kreeg ook een goede reactie in Rotterdam ?
Maar deze gaat hoog eindigen in mijn lijst.
Haha ja dat bedoelde ik ookquote:
Deze inzending is dichterbij Lena dan Maneskinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |