Beetje zoals Karatsev in Australiė en die was hier gewoon geplaatst.. dus dat wordt top-10 volgend jaar hoorquote:Op zondag 5 september 2021 21:38 schreef erkel het volgende:
Botic verdubbeld bijna ff zijn totaal prijzengeld met deze kwartfinaleplek
The Dutchmanquote:Op zondag 5 september 2021 21:41 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ha, Hij spreekt de naam maar gewoon niet uit
* Zandsjlurpquote:Op zondag 5 september 2021 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Huh wat, Botic vd Zandschulp of all places in de kwartfinales?
Of all places of of all people?quote:Op zondag 5 september 2021 21:46 schreef heywoodu het volgende:
Huh wat, Botic vd Zandschulp of all places in de kwartfinales?
Op FOK! is het of all placesquote:Op zondag 5 september 2021 21:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Of all places of of all people?
Ook als hij het in 3 sets had afgemaakt, geloof ik niet dat hij veel kans zou hebben in de volgende ronde. Daarvoor is Medvedev gewoon te goed.quote:Op zondag 5 september 2021 21:55 schreef GwaiLow het volgende:
Goddomme onnodig veel energie verspild. Wat zal dit heerlijk zijn voor Daniil zeg.
Wel heel knap dat hij in die 5e gewoon met 6-1 wint na die enorme mentale tikken in de derde en vierde set. Vooral tegen een nr 11 van de wereld. Normaal kan je de winst alvast noteren voor een topspeler aan het begin van een 5e set als die speler een comeback maakt.
Ja eens. Medvedev speelt ook te strak, hard en vlak om lekker in je ritme te komen. Schwartzman heeft volgens mij ook echt een heerlijk spel voor veel spelers. Prettige tegenstander.quote:Op zondag 5 september 2021 22:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ook als hij het in 3 sets had afgemaakt, geloof ik niet dat hij veel kans zou hebben in de volgende ronde. Daarvoor is Medvedev gewoon te goed.
Eindelijk wat leven in dit topicquote:Op zondag 5 september 2021 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
wie zijn al die figuren hier in dit topic
daar moet je het niet van willen hebben lijkt mequote:Op zondag 5 september 2021 23:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eindelijk wat leven in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |