jammer inderdaad dat andere mensen (hoe goed bedoeld soms ook) het altijd beter lijken te weten als het om jouw toekomst gaatquote:Op zaterdag 4 september 2021 11:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nee, werd een te grote bust-up toen corona eroverheen kwam. en ik heb mezelf ook lang niet de vraag gesteld of ik het werkelijk leuk vond. journalistiek heb ik altijd al willen doen, scoorde in die richting goede cijfers op de middelbare school, alleen mezelf zes jaar gefuckt en dat doet erregens veel pijn. teveel op andere afradende mensen afgegaan, niet zo slim want het gaat erom of je het zelf leuk vindt.
Veel succes met je nieuwe studie! Dit lijkt me wel echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
nee, werd een te grote bust-up toen corona eroverheen kwam. en ik heb mezelf ook lang niet de vraag gesteld of ik het werkelijk leuk vond. journalistiek heb ik altijd al willen doen, scoorde in die richting goede cijfers op de middelbare school, alleen mezelf zes jaar gefuckt en dat doet erregens veel pijn. teveel op andere afradende mensen afgegaan, niet zo slim want het gaat erom of je het zelf leuk vindt.
Dat heb je toch maar mooi aan die hond te danken, een lange vakantie!quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:18 schreef AFCNiels het volgende:
Afgelopen donderdag ben ik aan mijn pols geopereerd, waarschijnlijk zit ik minimaal zes weken thuis.
Precies! En het gebeurde net voordat mijn vakantie begon, nu heb ik nog meer dagen over.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:24 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat heb je toch maar mooi aan die hond te danken, een lange vakantie!
Deed het pijn, die operatie?quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Precies! En het gebeurde net voordat mijn vakantie begon, nu heb ik nog meer dagen over.
Nee totaal niet, ik had een blok en gedurende twaalf uur voelde ik mijn arm totaal niet meer. Alleen daarna had ik een paar uur veel pijn, ik denk omdat de pijnstillers nog niet goed werkten.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Deed het pijn, die operatie?
Dank je. Hard voor getraind. Nu F-1quote:
Beterschap ouwe reus.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Longontsteking boys. Dus dan weten jullie dat.
Dank je Scrummie.quote:
Beterschap makkerquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Dank je GGMM.quote:
Beterschap! De ziekteboeg van de SC begint langzaam te lijken op een coronaziekenhuis.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Klap in het gezicht van de zorg @fetX @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Niet best......quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat is niet niks, beterschap gewenst.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Beterschap makkerquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |