quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:-JOS-
Als ik weer eens zo'n geweldige dol heb, loop dan AUB naar voren ipv in de weg te staanWie dolde je hier precies dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wazquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 @-jos-
Je ziet toch hoe ik hem achter me houdquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat viel net buiten het gifje?
Oke
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:54 schreef GGMM het volgende:
Die komt in de greatest moments compilatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93 @:-jos-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ja, maar jij had het over een dolquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je ziet toch hoe ik hem achter me houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:56 schreef GGMM het volgende:
Dit is niet het gifje waar ik om vroeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:cocoWhat can change the nature of a man?
Die komt nog.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is niet het gifje waar ik om vroeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie gaat het alweer een beetje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 echt prima doorgelopen makker
quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:58 schreef GGMM het volgende:
Die was lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie gaat het alweer een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco![]()
Dit was tijdens het potje van 9 minuten overigens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r maakt milkshake van @ChevyCaprice
(@Coco hier is hij)
quote:Op woensdag 8 september 2021 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ik had als keeper gewoon een schot op doelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:coco![]()
Dit was tijdens het potje van 9 minuten overigens
[ afbeelding ]![]()
Jammer dat er niemand mij wilde vervangen in het doelGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op woensdag 8 september 2021 00:03 schreef GGMM het volgende:
Hij ging echt de hele tijd op mij die lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r maakt milkshake van @:chevycaprice
(@:coco hier is hij)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Deed je niet mee dan?quote:Op woensdag 8 september 2021 00:06 schreef Oriente het volgende:
Oh er werd dus gewoon gespeeld
Ik ben WOEDEND
Speciaal voor jou gehost omdat je zeurde.quote:Op woensdag 8 september 2021 00:06 schreef Oriente het volgende:
Ik ben WOEDEND
Er kwam helemaal geen duidelijk antwoord dus ik dacht het zal welquote:Op woensdag 8 september 2021 00:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gehost omdat je zeurde.
Doe ik dus ook nooit meer, je beflikkert mij gewoon!
Je had toch een quote alertquote:Op woensdag 8 september 2021 00:06 schreef Oriente het volgende:
Ik ben WOEDEND
Speelde gtaquote:Op woensdag 8 september 2021 00:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je had toch een quote alert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |