Top tip, ook lekker bij kaas kroketten en patequote:
Mijn allerfavorietste stripjequote:
Bij jam denk ik aan fruit&suiker. Is tomatenjam dan tomaten&suiker? (ook fruit uiteraardquote:
Was het maar waarquote:Op vrijdag 3 september 2021 23:01 schreef AnneX het volgende:
Lonaa terug en heeft een tomaten probleempje.
En heb jij het bijna dagelijkse sporten gemist? Of oefende je met Dora liften?
@:FutureFairyTale het is volbracht.Heel veel succes én plezier in de volgende job!
Wat is de inhoud van de nieuwe functie? DM misschien?
@:Candaasje je hebt nog twee vrije dagen, joh. Have fun.
Frankrijk, en het wordt mooi weer!quote:Op zaterdag 4 september 2021 06:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is het betere werk! Waar gaat de reis heen?
Moet je werken vandaag?quote:
Dora weegt maar 13 kg.quote:Op vrijdag 3 september 2021 23:01 schreef AnneX het volgende:
Lonaa terug en heeft een tomaten probleempje.
En heb jij het bijna dagelijkse sporten gemist? Of oefende je met Dora liften?
@:FutureFairyTale het is volbracht.Heel veel succes én plezier in de volgende job!
Wat is de inhoud van de nieuwe functie? DM misschien?
@:Candaasje je hebt nog twee vrije dagen, joh. Have fun.
Jaaaaquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:35 schreef Yinny het volgende:
Hebben jullie weersvoorspelling gezien? Het wordt nog even echt zomer!
En dan bedoel ik dus warm en zonnig!
Jaaaquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:35 schreef Yinny het volgende:
Hebben jullie weersvoorspelling gezien? Het wordt nog even echt zomer!
En dan bedoel ik dus warm en zonnig!
Hij is al blij met een wandeling maar dat vond ik dan zo’n mager alternatief. Gelukkig draait er een leuke film (voor hem dan). Dus even naar zijn groep gebeld en daar gaan we dan straks naartoequote:Op zaterdag 4 september 2021 13:17 schreef Blues het volgende:
Jammer dat je niet kunt zwemmen.
Heb je alternatieve uitjes?
Scherp.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kluste vandaag in de tuin en had een toeschouwer
[ afbeelding ]
Heb ook de camera met macro erbij gepakt. Foto’s straks eens bekijkenquote:
Ik ben een beetje brak. Gisteravond was t iets te gezellig en zijn g en ik aan de praat geraakt met wijn.quote:Op zaterdag 4 september 2021 13:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hij is al blij met een wandeling maar dat vond ik dan zo’n mager alternatief. Gelukkig draait er een leuke film (voor hem dan). Dus even naar zijn groep gebeld en daar gaan we dan straks naartoe
Wel stom geregeld zeg, ik meende dat je ‘s middags kiezen tussen binnen- of buitenbad en dat reserveren, maar zodra het buitenbad open is, gaat binnenbad op slot.
Maar eens kijken hoe het na de vakantie is, en anders kunnen we sowieso een keer in de ochtend gaan.
Hopelijk heb jij een goede dag?
Popi pasta?quote:Op zaterdag 4 september 2021 09:46 schreef Vanyel het volgende:
@:Lonaa Droog je tomaat!
En vreet ze dan allemaal ineens op
Hier van de week de hele droger vol gegooid, zelf tijdens het drogen 1 verdieping al leeggesnoept. Toen ontdekte kind ze.
Een dag later waren alle gedroogde tomaten verdwenen![]()
Ik vind de popi pasta met feta en tomaat uit de oven ook de bom. Of koude tomaat en ricotta en veel olijfolie en rauwe knof, hussel hussel zout en peper warme pasta en verse basilicum erdoor. Tof voor de komende warme zomerdagen.
Ik begin het wel zat te worden ja. Ook omdat ik dingen uitstel en dan word ik het koken én mezelf zatquote:Op zaterdag 4 september 2021 12:55 schreef Tuindier het volgende:
Wat heerlijk zo'n kookdag @:LS, hoewel dat misschien wat minder is als het de zoveelste op rij is.
Ik ben ook al in de keuken aan het rommelen, tempeh aan het stomen die zo een marinade aan gaat, laatste paar kruiden in de nieuwe potjes, en verder lekker rustig aan vandaag.
He bah, enig idee waar dat door kwam?quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik begin het wel zat te worden ja. Ook omdat ik dingen uitstel en dan word ik het koken én mezelf zat![]()
Maar ik ben bijna klaar gelukkig. Dan nog een uurtje of 2 in de tuin prutsen.
Lekker dagje vandaag ondanks buik- en nekklachten.
Ik heb trouwens vannacht een paar uur zittend geslapen door de buikpijn. Geen aanrader maar beter dan wakker liggen.
Een pad dusquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Padje.
Komen hier onder de voordeur en zitten vast.![]()
Gelukkig is dat nu opgelost.
Je voelt het verschil wel als je hem oppaktquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een pad dusOk. Weten we dat ook weer
Maar waarom zou je beestjes oppakken?quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je voelt het verschil wel als je hem oppakt
Om ze het huis uit te krijgen. 😉quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar waarom zou je beestjes oppakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |