En ik sliep heavely medicated van 09.00 tot 15.00quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:34 schreef vencodark het volgende:
Jongens, ik sliep als een blok op de bank.
Topic waardig.
Ik kwam uit de nachtdienst, even kort geslapen, opgestaan en dingen gedaan. Om 13:30 gaf ik het op en de tv aangeslingerd voor de kinderen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:37 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En ik sliep heavely medicated van 09.00 tot 15.00Nu kan ik het weekend ook functioneren.
Nee!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:46 schreef Leandra het volgende:
Ik was vanmiddag aan het schoffelen, de buurman ging de hond uitlaten, ik dacht "even met de hond praten" want ik ben niet bang voor honden, dus misschien is dat een goede stap naar een beter contact met de hond.
Enfin; net een tetanusprik gehad en gehecht...
Nou ja, beter dat het mijn arm is dan een van de buurkindertjes van 3 ofzo.
Yep....quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:47 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nee!Zelfde hond die S aanviel??
Dat is wel een belletje Dierenbescherming waard dacht ik..quote:
Christus, dat is geen kattenpis!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:46 schreef Leandra het volgende:
Ik was vanmiddag aan het schoffelen, de buurman ging de hond uitlaten, ik dacht "even met de hond praten" want ik ben niet bang voor honden, dus misschien is dat een goede stap naar een beter contact met de hond.
Enfin; net een tetanusprik gehad en gehecht...
Nou ja, beter dat het mijn arm is dan een van de buurkindertjes van 3 ofzo.
Edit: voor de opsom: de hechting was zonder verdoving
Nah, 1 hechting maar en de naald voor de verdoving was dikker dan de naald van het hechtdraad.
Ik weet niet wat de dierenbescherming daarmee moet, het beest wordt echt niet zo opgevoed of verwaarloosd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:48 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Dat is wel een belletje Dierenbescherming waard dacht ik..
Wel agressief.quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de dierenbescherming daarmee moet, het beest wordt echt niet zo opgevoed of verwaarloosd.
Nee, ik hield mijn hand bij zijn kop, de buurman had hem vast....quote:
Deste gevaarlijker en onberekenbaar hij is..quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de dierenbescherming daarmee moet, het beest wordt echt niet zo opgevoed of verwaarloosd.
Tsja....quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:56 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Deste gevaarlijker en onberekenbaar hij is..
In ieder geval beterschap!quote:Op vrijdag 3 september 2021 16:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja....
Nou ja, de buren zijn intelligente mensen en zullen vast een verstandige beslissing nemen.
Ik weet wel wat ik zou beslissen als het mijn hond was, helemaal in een buurt met zoveel kleine kinderen.
Ja, het is vervelend.... voor iedereen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:15 schreef Phaidra het volgende:
Jemig Leandra. Dat lijkt me echt een nare karaktertrek dan bij die hond… Echt niet te vertrouwen. Ik zou zeggen, niet zonder muilkorf naar buiten of, hoe sneu ook, een spuitje. Je wil als eigenaar toch ook niet steeds met angst voor een aanval rondlopen?
.
Bijtincidenten kun je inderdaad melden bij de politie. Maar als zij concluderen dat de hond afgemaakt moet worden, is dat niet bevorderlijk voor de relatie met de nieuwe buren.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:15 schreef vencodark het volgende:
Misschien trouwens niet de dierenbescherming maar de politie of buurtwacht ofzo.
Als je er toch iets mee wilt. Geen idee.
Oh, sowieso. Daarom zeg ik: áls je er iets mee wilt.quote:Op vrijdag 3 september 2021 17:29 schreef Viv het volgende:
[..]
Bijtincidenten kun je inderdaad melden bij de politie. Maar als zij concluderen dat de hond afgemaakt moet worden, is dat niet bevorderlijk voor de relatie met de nieuwe buren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ziet eruit als muggenbulten, zo voelen ze ook. Het jeukt enorm zegt Twix. Maar wat zou het zijn??
We hebben geen ander wasmiddel, hij droeg ook geen nieuwe broek of boxershort, gisteren wel lang in de auto gezeten (van Italië naar huis).
Nee, geen brandnetels gezien. Het zit ook echt op zijn bovenbenen, onderbenen niets te zien. Zo gek!quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:39 schreef hilliebillie het volgende:
Heeft ie niet door de brandnetels gelopen? Dan heb je ook een hoop bultjes ineens en die jeuken ook als een malle
Ja, hij had wel een korte broek aan en een boxershort. Heb er wat opgesmeerd en hij slaapt nu. Morgen inderdaad maar even kijken. Dankjewel!quote:Op vrijdag 3 september 2021 20:57 schreef Hupje het volgende:
@:Malteser Had Twix een korte broek aan, dat er een beestje in zijn broek heeft gezeten en toen aan het bijten/prikken is geslagen?
Ik zou er iets tegen de jeuk op doen en morgen even kijken hoe het er dan uit ziet.
Beest is ruim een jaar oud, ze lopen er al mee bij een gedragscoach, de andere honden uit hetzelfde nest zijn compleet anders en hebben niet dit soort issues.quote:Op vrijdag 3 september 2021 21:49 schreef SQ het volgende:
Wat zei die buurman er zelf eigenijk vanHoe oud is die hond, wat voor ras? Doet het normaal zeker nooit, etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |