Omdat het zandervoort isquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:29 schreef Rianne84 het volgende:
Normaal gaan topics niet zo hard tijdens vrije trainingen
Wat is het verschil dan? Die Britten juichen omdat ze Max uit zien vallen. Dat is niks anders dan wat de NL fans net deden.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:29 schreef PS. het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om. Jezus wat een droeftoeters hier weer.
Je bedoelt Tom en niet Timquote:
Uitstekende baan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar mensen, even serieus. Dit is toch eigenlijk geen F1 circuit? Dit wordt toch gewoon optocht rijden?
Ik had gedacht dat ze het wel wat meer hadden aangepast aan deze tijd, maar het is een smalle ellende.
Het oogt breder dan Monacoquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar mensen, even serieus. Dit is toch eigenlijk geen F1 circuit? Dit wordt toch gewoon optocht rijden?
Ik had gedacht dat ze het wel wat meer hadden aangepast aan deze tijd, maar het is een smalle ellende.
Monaco wel danquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Mooi rijdersbaantje. Best technisch. Benieuwd naar de Quali. En tijdens de race geen moment rust, altijd wel een bocht. Ik zie het wel goed komen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
wat een prutserquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:34 schreef Noppie2000 het volgende:
Sjek babbelt lekker door de audio up heen.
Vreemd genoeg zijn de coureurs, analisten en mensen in de racewereld in tegenstelling tot kenner BK wel razendenthousiast.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:33 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Qua bochten ben ik dat met je eens. Met een kart of een Clio.
Wat is dat record?quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:35 schreef Gehrman het volgende:
Zandvoort gaat het record meeste code roods verbreken.
Snel, iemand met een ander mening..stenig hem, pek en veren door de straten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:35 schreef Poopkite het volgende:
[..]
Vreemd genoeg zijn de coureurs, analisten en mensen in de racewereld in tegenstelling tot kenner BK wel razendenthousiast.
Zelfs die van vorige week in Spaquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:35 schreef Gehrman het volgende:
Ik ben met je eens dat hij nu niet teveel praatjes moet hebben maar hij heeft zich de afgelopen jaren een bekwame en vrij snelle coureur getoond. Als hij dan ook weer een halve seconde of meer achter Verstappen zit dan ga je je afvragen of er toch niet iets meer dan een moeilijke auto waar alleen Verstappen met zijn set up mee uit de voeten kan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
1+ seconden iig.
[..]
Probleem is dat zijn voorgangers niet in deze auto hebben gereden, welke beargumenteerbaar sneller en beter te besturen is. Daarnaast zijn zijn voorgangers geen ervaren F1 rijders maar relatief of geheel nieuw. Van iemand die 11 jaar F1 doet mag je wel verwachten dat ie het beter doet. Maar ik hoor alleen maar smoesjes - en de laatste tijd ook praatjes.
Zet hem eerst maar eens consequent in de top 4, Sjekko. Dan mag je eens wat zeggen.
Zondag afgevlagd na 3 uur racetijd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:35 schreef Gehrman het volgende:
quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:36 schreef Themeparktommy het volgende:
https://mazesp.in
Tijd voor een update
Dit is altijd een rode vlag, op een uitloopstrookquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
en alweer code roodwat een kut circuit. Ohnee wacht het is in Nederland dus moeten we positief zijn
quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:25 schreef Poopkite het volgende:
[..]
Niemand die een neuk geeft behalve een stel zure FOK!kers die alles graag zoveel mogelijk omlaag praten.
Nou ja, los van mijn kritiek op de baan, dit doen de coureurs zelf. Een grintbak is gewoon einde race. Dan heb je in elk geval geen gezeik over tracklimits of 'leaving the track and gaining advantage'.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
en alweer code roodwat een kut circuit. Ohnee wacht het is in Nederland dus moeten we positief zijn
Ja, dit ligt aan het circuit.quote:Op vrijdag 3 september 2021 15:37 schreef de_boswachter het volgende:
Oeh snelle ninja editquote:
Nieuwe motor erinquote:Op vrijdag 3 september 2021 15:40 schreef Gehrman het volgende:
Hoe hebben ze Vettel's auto zo snel gefixt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |